• image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ"

     Καλωσήρθατε στη νέα μας σελίδα! Κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταβείτε στη Θεματική Εβδομάδα 2018 - 2019

  • image
  • ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ «ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ» ΤΟΥ Ι.Ε.Π.

       ΝΕΟ!      ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΟΥ Ι.Ε.Π.   Το  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, και συγκεκριμένα το Γραφείο Βιβλιοθήκης, Αρχείων και Εκδόσεων, από το καταστατικό της σύστασής του, Νόμος 4547 (ΦΕΚ τ.Α΄102/12-06-2018), έχει αναλάβει τη διάσωση και τη διεύρυνση της "Ιστορικής Συλλογής σχολικών εγχειριδίων" που διαθέτει, συλλογή που περιλαμβάνει περίπου 9.000 σχολικά βιβλία που τυπώθηκαν από την ίδρυση του ελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα· από αυτά τα 2.700 έχουν ήδη ψηφιοποιηθεί ενώ ο συνολικός αριθμός των ψηφιοποιημένων βιβλίων της Συλλογής φτάνει τα 6.029. Όσοι/-ες ενδιαφέρονται έχουν ήδη ελεύθερη πρόσβαση στην «Ιστορική Συλλογή» μας, μέσω του ιστότοπου του Ι.Ε.Π. (στο μενού ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ). Το Ι.Ε.Π., στο πλαίσιο της προσπάθειας για τη διεύρυνση της «Ιστορικής συλλογής» του, αναζητά σχολικά εγχειρίδια που έχουν τυπωθεί στο ελληνικό κράτος έως το 1982, αλλά και βιβλία ακόμη παλαιότερης εποχής, που πιθανόν κυκλοφόρησαν  πριν από την ίδρυση του ελληνικού κράτους ή εκτός των συνόρων του, στην ελληνική γλώσσα, και εξυπηρετούσαν εκπαιδευτικούς σκοπούς. Στόχος μας είναι, αφού εντοπίσουμε τα παλαιά εγχειρίδια που δεν υπάρχουν ήδη στην ψηφιοποιημένη «Ιστορική Συλλογή», να δρομολογήσουμε τη διαδικασία ψηφιοποίησής τους. Για τον λόγο αυτόν, ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. απέστειλε επιστολές σε Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε Δομές Εκπαίδευσης εξωτερικού, καθώς και σε Ιδρύματα και Φορείς, όπως Ακαδημαϊκές, Δημόσιες, Δημοτικές και Σχολικές Βιβλιοθήκες, με την παράκληση να αναζητήσουν παλαιά σχολικά/ εκπαιδευτικά εγχειρίδια (έως το 1982) στους χώρους τους.  Για όσους εντοπίσουν τέτοια εγχειρίδια, έχουμε δημιουργήσει ηλεκτρονική Πλατφόρμα για την καταχώριση των στοιχείων αυτών των εγχειριδίων, με καταληκτική ημερομηνία την 30η Ιουνίου 2019. Για την ευόδωση της προσπάθειας αυτής, ζητούμε την υποστήριξη όλων, όχι μόνο των φορέων στους οποίους απευθυνθήκαμε με επιστολές αλλά και οποιουδήποτε άλλου προσώπου ή φορέα διαθέτει παλαιά σχολικά εγχειρίδια με τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Από εσάς που θέλετε να συμβάλετε στη διάσωση τέτοιων πολύτιμων βιβλίων, ζητάμε να διαβάσετε την επιστολή προς Φυσικά Πρόσωπα ή Εκπαιδευτικούς και κατόπιν να μπείτε στην Πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. και να καταγράψετε τα στοιχεία αυτών των βιβλίων, ακολουθώντας τις λεπτομερείς οδηγίες που δίνονται. Σε κάθε περίπτωση, θέλουμε εκ των προτέρων να σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και να σας βεβαιώσουμε ότι  πρόθεσή μας είναι να αξιοποιήσουμε το πολύτιμο υλικό που θα συλλέξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να γίνει προσιτό στο ευρύ κοινό, χωρίς παράλληλα οι ιδιοκτήτες του να το στερηθούν, εφ’ όσον αυτό επιθυμούν.   Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε την Ανοιχτή Επιστολή του Ι.Ε.Π. προς Εκπαιδευτικούς και Φυσικά Πρόσωπα   Κάντε κλικ στην εικόνα για να συνδεθείτε στην Πλατφόρμα Καταχώρισης Στοιχείων Σχολικών Εγχειριδίων      

  • image
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Η Μονάδα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης γνωμοδοτεί και εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. για όλα τα ζητήματα που αφορούν τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και το «Μεταλυκειακό έτος-τάξη Μαθητείας». Χρησιμοποιώντας κριτήρια επιστημονικά και παιδαγωγικά, η Μονάδα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εισηγείται για τον καθορισμό τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., τα ωρολόγια προγράμματα, τα προγράμματα σπουδών, τις αναθέσεις μαθημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικών, τα διδακτικά εγχειρίδια και το λοιπό εκπαιδευτικό υλικό για την επαγγελματική εκπαίδευση, την υλοποίηση ερευνών σε δομές της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και για άλλα ζητήματα συναφούς περιεχομένου. Βάσει του Νόμου 4386/2016 και της σχετικής Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 1489, τ. Β’, 26-5-2016), από το σχολικό έτος 2016-2017 οι Τομείς που λειτουργούν στη Β’ τάξη των ΕΠΑ.Λ. είναι οι ακόλουθοι:    ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΠΑΛ Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού Τομέας Μηχανολογίας Τομέας Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων Τομέας Πληροφορικής Τομέας Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας   Από το σχολικό έτος 2017-2018, στη Γ’ τάξη των ΕΠΑ.Λ. λειτουργούν 36 Ειδικότητες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Φ.Ε.Κ. 1489, τ. Β’, 26-5-2016. Οι μαθητές και μαθήτριες που ολοκληρώνουν επιτυχώς τη φοίτηση στο ΕΠΑ.Λ. λαμβάνουν Απολυτήριο Λυκείου και πτυχίο Ειδικότητας επιπέδου 4 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Επίσης, όσοι και όσες το επιθυμούν, δύνανται να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στο «Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας», με την επιτυχή ολοκλήρωση του οποίου και κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής σε εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν πτυχίο επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Κατά τη συμμετοχή τους στο «Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας», το οποίο διαρκεί εννέα (9) μήνες, οι μαθητευόμενοι/ες λαμβάνουν ημερήσια αποζημίωση, η οποία έχει καθοριστεί στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νόμιμου, νομοθετημένου, κατώτατου ορίου του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη. [Μεταβείτε στη σελίδα της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης]

  • image
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ – ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»

    - Έκθεση αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου - Ερωτηματολόγιο για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού του μαθήματος της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου «Σύγχρονος Κόσμος - Πολίτης και Δημοκρατία»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/23295960390d61f4d84f0711e7f96b92.jpg
11 Οκτώβριος 2019
1β) Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αριθμ. 17/30.08.2019, 19/05.09.2019 και 23/04.10.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 6657/01.07.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC005199582 και Αρ. Διακ.: 07/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό
cache/resized/4056adada3f8625d50c2c0017e6d13d5.jpg
11 Οκτώβριος 2019
1α) Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αριθμ. 21/20.09.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 6657/01.07.2019 (ΑΔΑΜ: 19PROC005199582 και Αρ. Διακ.: 07/2019) ηλεκτρονικό δημόσιο ανοικτό Διαγωνισμό. [Σχετικός Διαγωνισμός]
cache/resized/7af8e83be187136e2ea4b8c0716f46a1.jpg
11 Οκτώβριος 2019
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) Εμπειρογνώμονα, Πτυχιούχο Ανώτατης Εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών παραγωγής επιμορφωτικού-υποστηρικτικού υλικού στο πλαίσιο της Πράξης
anakoinosi 11
09 Οκτώβριος 2019
        Σας ενημερώνουμε ότι στις 12/10/2019 και από ώρα 09:00 έως 14:00 δεν θα είναι προσβάσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΕΠ (Ιστοσελίδα ΙΕΠ, Μητρώο κτλ) λόγω εργασιών αναβάθμισης.   Από το Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Τεχνικής
cache/resized/a1a203fedd79b7aeadaa762a791a6073.jpg
08 Οκτώβριος 2019
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 22/03.10.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για την υπ’ αρ. πρωτ. 9511/19.09.2019 (ΑΔΑ: 6ΝΛΛΟΞΛΔ-ΖΝΕ, ΑΔΑΜ: 19PR0C005586399) πρόσκληση- Απόφαση Κατακύρωσης. [Σχετικός Διαγωνισμός]
cache/resized/0cc9e0b5afe6ecfb60b8a2807562c686.jpg
07 Οκτώβριος 2019
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ, ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ ΚΑΙ  ΕΚΠΟΝΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική
cache/resized/6a3bdf591c3991c13e1bac2b5f6e50fb.jpg
04 Οκτώβριος 2019
Παρατείνεται, μέχρι την 14η Οκτωβρίου 2019 και ώρα 14:00 μ.μ. η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την παρακολούθηση του μαθήματος  «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι» Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
cache/resized/566a44f6225ad8568228693bf1cc13e7.jpg
03 Οκτώβριος 2019
Το ΙΕΠ επεξεργάστηκε και απευθύνει ερωτηματολόγιο στους/στις εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών όλων των βαθμίδων των σχολείων της χώρας στο πλαίσιο διερεύνησης των επιμορφωτικών τους αναγκών και προτεραιοτήτων. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην έρευνα θεωρείται απολύτως
cache/resized/17a58bb48cac2ae929d65258601e8507.jpg
01 Οκτώβριος 2019
Το Ι.Ε.Π. εγκρίνει την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων για ένταξη στο Μητρώο Επιμορφωτών του Ι.Ε.Π. στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση σε Πρακτικές Υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ)» με
cache/resized/83ce52b874253e5fa8c50f6bf7e63542.jpg
30 Σεπτέμβριος 2019
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ στην Ημέρα του Ανοιχτού Σχολείου με θέμα: «Open Schools for Open Societies» στο πλαίσιο του έργου H2020: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS» («Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία») Ενδεικτικό πρόγραμμα
banner
30 Σεπτέμβριος 2019
  ΝΕΟ! ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΟΥ Ι.Ε.Π.   Ανταποκρινόμενοι στο αίτημα φορέων για παράταση της προθεσμίας για την υποβολή Πινάκων στην
cache/resized/de036f2e87d0a020de80edf33f1bd436.jpg
30 Σεπτέμβριος 2019
Νέα ημερομηνία για το εργαστήριο του προγράμματος Inclusive Schools που αναβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου, είναι η Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019. Οι ώρες και ο χώρος παραμένουν τα ίδια: 15.30-19.30 στο British Council , Πλατεία Κολωνακίου 17   [Αρχική ανακοίνωση
cache/resized/f1cf336ac46764acc4be1a4ab4ea28ae.jpg
23 Σεπτέμβριος 2019
Στο πλαίσιο του προγράμματος (ΕΕΑ granted) με τίτλο 'Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στα Ελληνικά σχολεία', αναζητούμε έμπειρους και έμπειρες στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για να στηρίξουν τη σχολική κοινότητα να αναλάβει να καλλιεργήσει  τη
cache/resized/261e432b74571d0d7b860c570064a344.jpg
23 Σεπτέμβριος 2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ   Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνας αποτίμησης
cache/resized/e4875c3c28f1f40c5117a0b616022344.jpg
23 Σεπτέμβριος 2019
Παρατείνεται, μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2019 και ώρα 14:00 μ.μ. η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την παρακολούθηση του μαθήματος  «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι» Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
cache/resized/4c643fbb3e22eed3b1e3f88eddf1fd31.jpg
20 Σεπτέμβριος 2019
1β. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 20/18.09.2019 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τoν υπ’ αρ. πρωτ.6987/05.07.2019 Αρ. Διακ. 08/2019 συνοπτικό διαγωνισμό [Σχετικός Διαγωνισμός]
cache/resized/66e539044a476a71c3e213a7674e0af2.jpg
20 Σεπτέμβριος 2019
1α. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 16/20.08.2019 και 18/04.09.2019 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ  6987/05.07.2019 (ΑΔΑ: 6ΠΑ7ΟΞΛΔ-20Θ, ΑΔΑΜ: 19PROC005232761 και Αρ. Διακ.: 08/2019) συνοπτικό Διαγωνισμό.
cache/resized/0680cc46f0b39821d0fce05151ff75e5.jpg
19 Σεπτέμβριος 2019
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Σκοπός της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5003740 είναι η αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητας στον εκπαιδευτικό θεσμό
cache/resized/7b09aa47db9aa2e5ab84a07aca825c78.jpg
19 Σεπτέμβριος 2019
Αγαπητοί/-ές εκπαιδευτικοί, Στο πλαίσιο των δράσεων και προγραμμάτων που προσφέρει το British Council σε σχολεία της Αθήνας, αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας, και με αφορμή την έναρξη υλοποίησης του νέου μας προγράμματος Inclusive Schools κατά την τρέχουσα σχολική
cache/resized/d90dce1f807fc5b7ac8874a2ed0c7fe0.jpg
18 Σεπτέμβριος 2019
Σύμφωνα με την 37η/17-9-2019 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 4255/10-05-2019 (ΑΔΑ: 66ΨΡΟΞΛΔ-603)  «Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την
cache/resized/f5fdac4f19146be2388a6962aa569bab.jpg
06 Σεπτέμβριος 2019
Σύμφωνα με την 35η/5-9-2019 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ, ανακοινώνονται πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 4255/10-05-2019 (ΑΔΑ: 66ΨΡΟΞΛΔ-603)  «Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη θέσεων
cache/resized/9c69243717c7bc1e85981aa5f5b50c8a.jpg
03 Σεπτέμβριος 2019
Οι ενδιαφερόμενοι για το επιμορφωτικό πρόγραμμα Φρενέ που θα διεξαχθεί στην Κρήτη τη σχολική χρονιά 2019-20 (σχετ. 131712/Ε3/26-08-2019 του Υ.ΠΑΙ.Θ) μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 02/09/2019 μέχρι τις 14/09/2019 και ώρα 15.00, συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση
cache/resized/cf255c76fc55e09d6f0a6edc67a9bbc7.jpg
02 Σεπτέμβριος 2019
Λόγω προβλημάτων στη λειτουργία της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα αλλά και κατόπιν αιτήματος αρκετών ενδιαφερομένων για παράταση της προθεσμίας για την υποβολή άρθρων προς δημοσίευση στο Περιοδικό ΜΕΝΤΟΡΑΣ (17ο τεύχος), ανακοινώνουμε: Νέα
cache/resized/079d139828d1022cec083531146721ca.jpg
23 Αύγουστος 2019
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Λ., και στους εκπαιδευτές/τριες των Δ.Ι.Ε.Κ. να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης σε θέματα μαθητείας της Πράξης «Επιμόρφωση
cache/resized/e3e82ee285a6f4c4331e1558e2c24886.jpg
21 Αύγουστος 2019
Μετά την με αριθ. πρωτ. 5925/20-06-2019 (ΑΔΑ: 9Ξ37ΟΞΛΔ-4Ε5) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η Επιτροπή Αξιολόγησης Προσόντων του ΙΕΠ προσκαλεί τους παρακάτω υποψηφίους την Τρίτη, 27-08-2019 στην Αίθουσα Συσκέψεων του 4ου ορόφου στο ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36), προκειμένου να
cache/resized/f7ea72b4ca81b9d6132ff1fc1d40b68f.jpg
20 Φεβρουάριος 2019
Η Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.),  το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και τα
cache/resized/83fdb3489d888ff181e7c54360ad49c3.jpg
31 Ιούλιος 2017
Το κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί πρόταση παρέμβασης με σκοπό τη διερεύνηση και διαμόρφωση διδακτικών πρακτικών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ ΕΠΑ.Λ. Απώτερος στόχος η ενίσχυση των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ ως αναγνωστών/τριών.    [Το κείμενο σε pdf
Νέα βιβλία - σημειώσεις του ΙΕΠ για το ΕΠΑΛ Γενικής Παιδείας Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
Αναζήτηση και προβολή αποθηκευμένων συγγραμμάτων και λοιπών τεκμηρίων της «Ιστορικής Συλλογής».
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
Διδακτικό Υλικό για το μάθημα της «Ξένης Γλώσσας» στο ΕΠΑΛ του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης
Ο Φάκελος Υλικού για τα Αγγλικά 1 προορίζεται για τη διδασκαλία της Αγγλικής στην Α' Γενικού Λυκείου. Νέος
Ο Φάκελος Υλικού για τα Αγγλικά 2 προορίζεται για τη διδασκαλία της Αγγλικής στη Β' και Γ' Γενικού Λυκείου.
   ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

ΙΕΠ - Twitter

twitter

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top