Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία

«Walk the Global Walk: Κινητοποιώντας τους Νέους για την Υποστήριξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης»

ActionAid Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση, Πρόληψη και Προστασία από τις Φυσικές Καταστροφές

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια (4 με επιλογή εργαστηρίων/δραστηριοτήτων)


 

«Καλάθι του Πικνίκ»

WWF Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική Αλλαγή

Διάρκεια στο τετράμηνο: Δανεισμός υλικού για 1 έως 2 εβδομάδες, χρονική διάρκεια υλοποίησης σχετικού προγράμματος κατά πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού


 

«Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου»

Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ./Α. Παπαποστόλου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/περίπου 15 Διδακτικές Ώρες


 

«Όχι άλλο πλαστικό στη ζωή της θάλασσας»

Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ./Παπαποστόλου Α.

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογική Συνείδηση, Αειφόρος Ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/ 16 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια)


 

«Γνωρίζοντας την κατοικία του Χθες, σχεδιάζω την κατοικία του Σήμερα»

Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΩΝ / Αντωνάρα Ελένη

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση, Αειφόρος ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/21 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια)


 

«Στης Αμάλθειας τη γη, χρώμα, άρωμα, ζωή»

Η παιδαγωγική ομάδα του Κ.Π.Ε. Ανωγείων

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/13 ώρες


 

«Οι Νερο...εξερευνητές! η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού»

Η εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 1 εργαστήριο μιας εβδομάδας για την κάθε δομή


 

«1,2,3…..Ανακύκλωσε!: Πρόγραμμα για τη διαχείριση των απορριμμάτων»

QualityNet Foundation/εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή

Διάρκεια στο τετράμηνο: έως 2 εργαστήρια / 4 ώρες ανά δομή, κυμαινόμενη διάρκεια


 

«Το Δάσος»

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μουζακίου/Παιδαγωγική Ομάδα

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση, Φυσικές καταστροφές

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 Εργαστήρια/23 Διδακτικές ώρες


 

«Πλαστικά μετά τη χρήση; Η θέση τους είναι στον μπλε κάδο, μακριά απ’ τη γαλάζια θάλασσα»

Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΜΙΟ-ECSDE / MEdIES)

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 1 εργαστήριο ( έως 2 διδ. ώρες)


 

«Ενέργεια»

Κ.Π.Ε. Μουζακίου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: Περίπου 16 διδακτικές ώρες.


 

«Η Ζωή Χωρίς Σκουπίδια: μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: :11 εργαστήρια (1 διδακτική ώρα/εργαστήριο)


 

«Σώσε τις θάλασσες από τα πλαστικά»

Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία Πράκτορες του Πλανήτη

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' και Δ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 6 εργαστήρια από 1-2 διδακτικές ώρες το καθένα


 

«Φυσιολάτρες Εν Δράση»

QualityNet Foundation

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείο και Α' - Γ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 8 εργαστήρια (Νηπιαγωγείο, Α’ και Β’ Δημοτικού)/2 ώρες
7 εργαστήρια (Γ’ Δημοτικού)/2 διδακτικές ώρες συνολικά


 

«Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης»

ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Δημοτικού, Α’ – Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία

Διάρκεια στο τετράμηνο: 6 δραστηριότητες 15 συνολικών διδακτικών ωρών το μέγιστο


 

«Την ενέργειά μου πίσω, παρακαλώ!»

H εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: έως 2 εργαστήρια ανά ηλικιακό επίπεδο, 4 ώρες συνολικά ανά επίπεδο


 

«Το ΔΗΠΕΘΕ πάει σχολείο »

Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Σερρών /Ιωάννης Πούλιος

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Γυμνασίου, Γ’,Δ’, Ε’,ΣΤ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: πριν την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης


 

«Οδηγός για το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Σερρών»

Όμιλος Unesco Σερρών/Ιωάννης Πούλιος

Απευθύνεται σε μαθητές/τριες: Γυμνασίου, Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: 5 εργαστήρια/10 ώρες


 

«Σερραϊκά προϊόντα: Μπουγάτσα, ακανές και βουβάλι… ….τα τρία «καλά» της (σερραϊκής…) μοίρας μας…»

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών / Ιωάννης Πούλιος

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Α γυμνασίου, Β γυμνασίου, Γ γυμνασίου, Γ, Δ , Ε, ΣΤ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο:


 

«Εξερευνώντας τη «Βυζαντινή Γειτονιά» στο Δικαστικό Μέγαρο της Θήβας»

2ο Γυμνάσιο Θήβας/ Βλαχογιάννη Αλεξάνδρα

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Β’ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: (Τρεις εβδομάδες) Ιανουάριο-Μάιο


 

«Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο, ένα θαλάσσιο οικοσύστημα στην καρδιά των Κυκλάδων»

WWF Ελλάς

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη,
Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: 5 εργαστήρια/ 12 ώρες (Κυμαινόμενη διάρκεια, αναλόγως του εύρους των δραστηριοτήτων που θα εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί)


 

«ΜΑΘΕ, ΝΙΩΣΕ, ΔΡΑΣΕ! ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ»

MEDIES, ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: ΣΤ’ Δημοτικού και Α γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη,
Οικολογική συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 17 δραστηριότητες (χρονικής έκτασης από 1 διδακτικής ώρας μέχρι μιας μέρας, σε περίπτωση εκπαιδευτικής δραστηριότητας εκτός σχολικού χώρου)


 

ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ: «Άνθρωποι και ζώα: ίδιο δικαίωμα στη ζωή», «Ας γνωρίσουμε τον λύκο», «Γούνα με κάθε κόστος;», «Ζωολογικοί κήποι-Ενυδρεία & τα ζώα ως διασκέδαση», «Η ηθική της χρήσης πειραματόζωων», «Κατοικίδια: μέλη της οικογένειας-ο τροχός των αναγκών-Οδηγός Θετικής Εκπαίδευσης Κατοικιδίων», «Η μεσογειακή φώκια monachus- monachus», «Περιβάλλον και κτηνοτροφία», «Περιβάλλον και μελλοντικές γενιές», «Το ταξίδι μιας σταγόνας», «Φίδια-τα παρεξηγημένα είδη», «Χτίζοντας νέες σχέσεις με τα άλλα ζώα»

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού, Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη,
Οικολογική Συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 12 Εργαστήρια, διάρκειας 26 διδακτικών ωρών (κυμαινόμενη διάρκεια)


 

«Ανοίγω το βλέμμα μου στο πράσινο»

ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Φροντίζω το Περιβάλλον - Περιβάλλον

Οικολογική Συνείδηση,
Αειφόρος ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: 5 διδακτικές ώρες


 

Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Προστατευόμενες Περιοχές

MIO-ECSDE / MEdIES

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α γυμνασίου, Β γυμνασίου, Γ γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: 3 εργαστήρια/ έως 6 ώρες


 

«Το μυστήριο της μικρής αρκούδας»

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση

Διάρκεια στο τετράμηνο: 8 σύντομες δραστηριότητες οι οποίες όλες μαζί διαρκούν 45 λεπτά - 1 διδακτική ώρα


 

«Ocean’s Plastic Academy»

Ακαδημία Clean Blue

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β' - ΣΤ' Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογική Συνείδηση, Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία

Διάρκεια στο τετράμηνο: 10 εργαστήρια/10 διδακτικές ώρες, κυμαινόμενη διάρκεια



 

«Υγρότοποι»

Κ.Π.Ε. Μουζακίου σε συνεργασία με το Κ.Π.Ε. Καστοριάς / οι εκπρόσωποι των παιδαγωγικών ομάδων των Κ.Π.Ε./ Ντάνης Αντώνης-Γρηγορίου Μαγδαληνή

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄- ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία,Κλιματική αλλαγή

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/15 ώρες, κυμαινόμενη διάρκεια



 

«Το Θέατρο ως μέσο ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης στην κοινωνία του αύριο»

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής / Ι. Θεοδούλου, Β. Πλάκα

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία, Πολιτιστική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/έως 21 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια) και προαιρετικά (κατ’ επιλογήν) 7 εργαστήρια επιπλέον/έως 18 ώρες



 

«Τοπία και Μακέτες!»

Zoomology - Αρχιτεκτονικοί μικρόκοσμοι

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Παγκόσμια φυσική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: 1 εργαστήριο (3 διδ. ώρες)


 

«Το δώρο της βροχής στην πόλη»

Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE)-δίκτυο MEdIES/ Βασιλική Μαλωτίδη

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ γυμνασίου, Β΄ γυμνασίου, Γ΄ γυμνασίου, Ε΄ δημοτικού, ΣΤ΄ δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/ 9 ώρες περίπου, κυμαινόμενη διάρκεια


 

«Της λίμνης το νερό, της θάλασσας το αλάτι… λιμνοθάλασσας παλάτι!»

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου / Όλγα Γιαννακογεώργου

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου Δημοτικού

Φροντίζω το Περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη

Διάρκεια στο τετράμηνο: Πέντε (5) Εργαστήρια / έως 5 ώρες


 

«ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ -Ταξιδιωτική Μυθοπλασία»

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄, Ε’ και ΣΤ΄ Δημοτικού-Α΄ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο:14 εργαστήρια / 14 ώρες, (κυμαινόμενη διάρκεια)


 

«Η Λίμνη Πολυφύτου το 2030 – Συζητάμε για το μέλλον της Λίμνης μας»

Mαρία Μαυροπούλου - Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Π.Ε Βελβεντού-Σιάτιστας – Μαρία Κοντούλα – Εκπαιδευτικός ΠΕ04.05

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄και Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία

Διάρκεια στο τετράμηνο:6 τρίωρα εργαστήρια


 

«Η Γεωθερμία ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας και η αξιοποίησή της»

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ' Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο:2 - 4 διδακτικές ώρες


 

«Παιδική HELMEPA - Η φίλη μας η θάλασσα»

HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού

Φροντίζω το περιβάλλον

Οικολογική Συνείδηση, Αειφόρος Ανάπτυξη, Κλιματική Αλλαγή

Διάρκεια στο τετράμηνο:16 εργαστήρια από 1-2 διδακτικές ώρες το καθένα, κυμαινόμενη διάρκεια


 

«Η τροφή και η διατροφή στη Μεσόγειο: θέματα Ιστορίας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Πολιτισμού»

Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη

Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε’ και Στ’ Δημοτικού, Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου

Φροντίζω το περιβάλλον

Αειφόρος Ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση, Παγκόσμια και Τοπική Κληρονομιά

Διάρκεια στο τετράμηνο:επτά (7) εργαστήρια / 11 ώρες περίπου


 

Επικοινωνία

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top