«Walk the Global Walk: Κινητοποιώντας τους Νέους για την Υποστήριξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης»
ActionAid Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση, Πρόληψη και Προστασία από τις Φυσικές Καταστροφές
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια (4 με επιλογή εργαστηρίων/δραστηριοτήτων)«Καλάθι του Πικνίκ»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική Αλλαγή
Διάρκεια στο τετράμηνο: Δανεισμός υλικού για 1 έως 2 εβδομάδες, χρονική διάρκεια υλοποίησης σχετικού προγράμματος κατά πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού«Δες τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ακηδεμόνευτου σκύλου»
Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ./Α. Παπαποστόλου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων του Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/περίπου 15 Διδακτικές Ώρες«Όχι άλλο πλαστικό στη ζωή της θάλασσας»
Α.Μ.Κ.Ε Ζω.Ε.Σ./Παπαποστόλου Α.
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ', Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογική Συνείδηση, Αειφόρος Ανάπτυξη
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/ 16 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια)«Γνωρίζοντας την κατοικία του Χθες, σχεδιάζω την κατοικία του Σήμερα»
Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΩΝ / Αντωνάρα Ελένη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Δημοτικού
Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση, Αειφόρος ανάπτυξη
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/21 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια)«Στης Αμάλθειας τη γη, χρώμα, άρωμα, ζωή»
Η παιδαγωγική ομάδα του Κ.Π.Ε. Ανωγείων
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' Γυμνασίου
Αειφόρος Ανάπτυξη
«Οι Νερο...εξερευνητές! η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού»
Η εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - Γ' Δημοτικού
Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: 1 εργαστήριο μιας εβδομάδας για την κάθε δομή«1,2,3…..Ανακύκλωσε!: Πρόγραμμα για τη διαχείριση των απορριμμάτων»
QualityNet Foundation/εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση, Κλιματική αλλαγή
Διάρκεια στο τετράμηνο: έως 2 εργαστήρια / 4 ώρες ανά δομή, κυμαινόμενη διάρκεια«Το Δάσος»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μουζακίου/Παιδαγωγική Ομάδα
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε', ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Αειφόρος ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση, Φυσικές καταστροφές
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 Εργαστήρια/23 Διδακτικές ώρες«Πλαστικά μετά τη χρήση; Η θέση τους είναι στον μπλε κάδο, μακριά απ’ τη γαλάζια θάλασσα»
Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΜΙΟ-ECSDE / MEdIES)
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: 1 εργαστήριο ( έως 2 διδ. ώρες)«Ενέργεια»
Κ.Π.Ε. Μουζακίου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: Περίπου 16 διδακτικές ώρες.«Η Ζωή Χωρίς Σκουπίδια: μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση»
QualityNet Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α' - ΣΤ' Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: :11 εργαστήρια (1 διδακτική ώρα/εργαστήριο)«Σώσε τις θάλασσες από τα πλαστικά»
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία Πράκτορες του Πλανήτη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ' και Δ΄ Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: 6 εργαστήρια από 1-2 διδακτικές ώρες το καθένα«Φυσιολάτρες Εν Δράση»
QualityNet Foundation
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείο και Α' - Γ' Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Κλιματική Αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: 8 εργαστήρια (Νηπιαγωγείο, Α’ και Β’ Δημοτικού)/2 ώρες7 εργαστήρια (Γ’ Δημοτικού)/2 διδακτικές ώρες συνολικά
«Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης»
ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες ΣΤ’ Δημοτικού, Α’ – Γ’ Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία
Διάρκεια στο τετράμηνο: 6 δραστηριότητες 15 συνολικών διδακτικών ωρών το μέγιστο«Την ενέργειά μου πίσω, παρακαλώ!»
H εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική Συνείδηση
Διάρκεια στο τετράμηνο: έως 2 εργαστήρια ανά ηλικιακό επίπεδο, 4 ώρες συνολικά ανά επίπεδο«Το ΔΗΠΕΘΕ πάει σχολείο »
Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Σερρών /Ιωάννης Πούλιος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Γυμνασίου, Γ’,Δ’, Ε’,ΣΤ’ Δημοτικού
Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: πριν την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης«Οδηγός για το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Σερρών»
Όμιλος Unesco Σερρών/Ιωάννης Πούλιος
Απευθύνεται σε μαθητές/τριες: Γυμνασίου, Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού
Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: 5 εργαστήρια/10 ώρες«Σερραϊκά προϊόντα: Μπουγάτσα, ακανές και βουβάλι… ….τα τρία «καλά» της (σερραϊκής…) μοίρας μας…»
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών / Ιωάννης Πούλιος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Α γυμνασίου, Β γυμνασίου, Γ γυμνασίου, Γ, Δ , Ε, ΣΤ Δημοτικού
Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο:«Εξερευνώντας τη «Βυζαντινή Γειτονιά» στο Δικαστικό Μέγαρο της Θήβας»
2ο Γυμνάσιο Θήβας/ Βλαχογιάννη Αλεξάνδρα
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Β’ Γυμνασίου
Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: (Τρεις εβδομάδες) Ιανουάριο-Μάιο«Ανακαλύπτοντας τη Γυάρο, ένα θαλάσσιο οικοσύστημα στην καρδιά των Κυκλάδων»
WWF Ελλάς
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
Αειφόρος ανάπτυξη,
Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
«ΜΑΘΕ, ΝΙΩΣΕ, ΔΡΑΣΕ! ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ»
MEDIES, ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: ΣΤ’ Δημοτικού και Α γυμνασίου
Αειφόρος ανάπτυξη,
Οικολογική συνείδηση
ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ: «Άνθρωποι και ζώα: ίδιο δικαίωμα στη ζωή», «Ας γνωρίσουμε τον λύκο», «Γούνα με κάθε κόστος;», «Ζωολογικοί κήποι-Ενυδρεία & τα ζώα ως διασκέδαση», «Η ηθική της χρήσης πειραματόζωων», «Κατοικίδια: μέλη της οικογένειας-ο τροχός των αναγκών-Οδηγός Θετικής Εκπαίδευσης Κατοικιδίων», «Η μεσογειακή φώκια monachus- monachus», «Περιβάλλον και κτηνοτροφία», «Περιβάλλον και μελλοντικές γενιές», «Το ταξίδι μιας σταγόνας», «Φίδια-τα παρεξηγημένα είδη», «Χτίζοντας νέες σχέσεις με τα άλλα ζώα»
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Νηπιαγωγείου, Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού, Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Αειφόρος Ανάπτυξη,
Οικολογική Συνείδηση
«Ανοίγω το βλέμμα μου στο πράσινο»
ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες: Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Οικολογική Συνείδηση,
Αειφόρος ανάπτυξη
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε Προστατευόμενες Περιοχές
MIO-ECSDE / MEdIES
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α γυμνασίου, Β γυμνασίου, Γ γυμνασίου
Αειφόρος Ανάπτυξη
Διάρκεια στο τετράμηνο: 3 εργαστήρια/ έως 6 ώρες«Το μυστήριο της μικρής αρκούδας»
ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού και Α΄ - Γ΄ Γυμνασίου
Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση
«Ocean’s Plastic Academy»
Ακαδημία Clean Blue
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β' - ΣΤ' Δημοτικού
Οικολογική Συνείδηση, Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία
Διάρκεια στο τετράμηνο: 10 εργαστήρια/10 διδακτικές ώρες, κυμαινόμενη διάρκεια
«Υγρότοποι»
Κ.Π.Ε. Μουζακίου σε συνεργασία με το Κ.Π.Ε. Καστοριάς / οι εκπρόσωποι των παιδαγωγικών ομάδων των Κ.Π.Ε./ Ντάνης Αντώνης-Γρηγορίου Μαγδαληνή
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Γ΄- ΣΤ' Δημοτικού και Α' - Γ' Γυμνασίου
Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία,Κλιματική αλλαγή
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/15 ώρες, κυμαινόμενη διάρκεια
«Το Θέατρο ως μέσο ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης στην κοινωνία του αύριο»
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής / Ι. Θεοδούλου, Β. Πλάκα
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Δημοτικού
Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία, Πολιτιστική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/έως 21 ώρες (κυμαινόμενη διάρκεια) και προαιρετικά (κατ’ επιλογήν) 7 εργαστήρια επιπλέον/έως 18 ώρες
«Τοπία και Μακέτες!»
Zoomology - Αρχιτεκτονικοί μικρόκοσμοι
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Δημοτικού
Παγκόσμια φυσική κληρονομιά
«Το δώρο της βροχής στην πόλη»
Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE)-δίκτυο MEdIES/ Βασιλική Μαλωτίδη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ γυμνασίου, Β΄ γυμνασίου, Γ΄ γυμνασίου, Ε΄ δημοτικού, ΣΤ΄ δημοτικού
Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια/ 9 ώρες περίπου, κυμαινόμενη διάρκεια«Της λίμνης το νερό, της θάλασσας το αλάτι… λιμνοθάλασσας παλάτι!»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου / Όλγα Γιαννακογεώργου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου Δημοτικού
Αειφόρος Ανάπτυξη
Διάρκεια στο τετράμηνο: Πέντε (5) Εργαστήρια / έως 5 ώρες«ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ -Ταξιδιωτική Μυθοπλασία»
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄, Ε’ και ΣΤ΄ Δημοτικού-Α΄ Γυμνασίου
Τοπική κληρονομιά
«Η Λίμνη Πολυφύτου το 2030 – Συζητάμε για το μέλλον της Λίμνης μας»
Mαρία Μαυροπούλου - Μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Π.Ε Βελβεντού-Σιάτιστας – Μαρία Κοντούλα – Εκπαιδευτικός ΠΕ04.05
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Β΄και Γ’ Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία
«Η Γεωθερμία ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας και η αξιοποίησή της»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ' Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
«Παιδική HELMEPA - Η φίλη μας η θάλασσα»
HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
Οικολογική Συνείδηση, Αειφόρος Ανάπτυξη, Κλιματική Αλλαγή
«Η τροφή και η διατροφή στη Μεσόγειο: θέματα Ιστορίας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Πολιτισμού»
Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε’ και Στ’ Δημοτικού, Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου
Αειφόρος Ανάπτυξη, Κλιματική αλλαγή, Οικολογική Συνείδηση, Παγκόσμια και Τοπική Κληρονομιά