«Ταξιδεύουμε στα αρχαία ελληνικά θέατρα»
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄ και Β΄ Δημοτικού
Πολιτιστική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: 7 εργαστήρια με κατανομή ένα εργαστήριο την εβδομάδα«Το Θέατρο ως μέσο ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης στην κοινωνία του αύριο»
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής / Ι. Θεοδούλου, Β. Πλάκα
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ΄ Δημοτικού
Οικολογική συνείδηση, Παγκόσμια φυσική κληρονομιά και αειφορία, Πολιτιστική κληρονομιά
«ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΝΑΓΟΥΝ … στην έκθεση για τον Ι. Καποδίστρια»
4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ/ ΑΡΓΥΡΗ ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
Πολιτιστική κληρονομιά
Διάρκεια στο τετράμηνο: 5 εργαστήρια/κυμαινόμενη διάρκεια
«Η ιστορία σου, είναι ιστορία της πόλης σου»
Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων - Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων / Σοφία Παπαδημητρίου
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ γυμνασίου, Β΄ γυμνασίου, Γ΄ γυμνασίου
Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
«Αρχαία Ελλάδα»
Εκπαιδευτικός Οργανισμός Φωτόγραμμα
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δ΄- ΣΤ΄ δημοτικού
Πολιτιστική Κληρονομιά
«Η Γεωθερμία ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας και η αξιοποίησή της»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α΄ - Γ' Γυμνασίου
Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά και Αειφορία, Οικολογική συνείδηση, Πολιτιστική κληρονομιά