Toggle navigation Εκπαίδευση Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ελλάδα: Καταγραφή και ανάλυση αναγκών Προσωπικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτών Έξοδος και καθαρισμός έρευνας default Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters. Αγαπητές κι αγαπητοί συνάδελφοι, Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη και στοχεύει στη συγκέντρωση χρήσιμων πληροφοριών αναφορικά με τη διερεύνηση αναγκών για την Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτών σε μορφές/δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή. Οι εγγραφές των απαντήσεων που δίνετε στις ερωτήσεις δεν περιέχουν καμία πληροφορία ταυτοποίησης για εσάς. Η έρευνα αυτή είναι ανώνυμη. Οι εγγραφές των απαντήσεων που δίνετε στις ερωτήσεις δεν περιέχουν καμία πληροφορία ταυτοποίησης για εσάς, εκτός και αν μια συγκεκριμένη ερώτηση απαιτεί ρητά τέτοιου είδους πληροφορίες. Εάν χρησιμοποιήσατε έναν κλειδάριθμο ταυτοποίησης για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτή την έρευνα, παρακαλώ μείνετε ήσυχοι γιατί ο κλειδάριθμος αυτός δεν θα αποθηκευτεί μαζί με τις απαντήσεις σας. Η διαχείρισή του γίνεται σε ξεχωριστή βάση δεδομένων και θα ενημερωθεί μόνον για να δείξει εάν συμπληρώσατε ή όχι αυτή την έρευνα. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση αντιστοίχισης κλειδάριθμων ταυτοποίησης και απαντήσεων σε μια έρευνα. Α’ Μέρος: Προσωπικά στοιχεία (This question is mandatory) 1. Φύλο: Γυναίκα Άνδρας (This question is mandatory) 2. Σε ποιο ηλικιακό εύρος ανήκετε; <35 35 – 44 45 – 59 60+ (This question is mandatory) 3. Ποια από τις παρακάτω εκπαιδευτικές βαθμίδες έχετε ολοκληρώσει; Βασικό πτυχίο Μεταπτυχιακός τίτλος Διδακτορικό Άλλο: (This question is mandatory) 4. Ειδικότητα Παρακαλώ επιλέξτε... ΔΕ01.05 (ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ) ΔΕ01.13 (ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ) ΔΕ01.14 (ΚΟΠΤΙΚΗΣ - ΡΑΠΤΙΚΗΣ) ΔΕ01.15 (ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ) ΔΕ01.17 (ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ) ΔΕ02.01 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ) ΔΕ02.02 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ) ΠΕ01 (ΘΕΟΛΟΓΟΙ) ΠΕ02 (ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ) ΠΕ03 (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ) ΠΕ04.01 (ΦΥΣΙΚΟΙ) ΠΕ04.02 (ΧΗΜΙΚΟΙ) ΠΕ04.03 (ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ) ΠΕ04.04 (ΒΙΟΛΟΓΟΙ) ΠΕ04.05 (ΓΕΩΛΟΓΟΙ) ΠΕ05 (ΓΑΛΛΙΚΗΣ) ΠΕ06 (ΑΓΓΛΙΚΗΣ) ΠΕ07 (ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ) ΠΕ08 (ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ) ΠΕ11 (ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ21 (ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ) ΠΕ22 (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ) ΠΕ23 (ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ) ΠΕ25 (ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ) ΠΕ28 (ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ) ΠΕ29 (ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ) ΠΕ30 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ) ΠΕ31 (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ) ΠΕ33 (ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)) ΠΕ34 (ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ) ΠΕ40 (ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ) ΠΕ60 (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ) ΠΕ61 (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ70 (ΔΑΣΚΑΛΟΙ) ΠΕ71 (ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΔ.ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ78 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ) ΠΕ79.01 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ) ΠΕ80 (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ) ΠΕ81 (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ) ΠΕ82 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ) ΠΕ83 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ) ΠΕ84 (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ) ΠΕ85 (ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) ΠΕ86 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) ΠΕ87.01 (ΙΑΤΡΙΚΗΣ) ΠΕ87.02 (ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ) ΠΕ87.03 (ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ) ΠΕ87.04 (ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ) ΠΕ87.05 (ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ) ΠΕ87.06 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΠΕ87.07 (ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ) ΠΕ87.08 (ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ) ΠΕ87.09 (ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ) ΠΕ87.10 (ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ) ΠΕ88.01 (ΓΕΩΠΟΝΟΙ) ΠΕ88.02 (ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ88.03 (ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ88.04 (ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ) ΠΕ88.05 (ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ) ΠΕ89.01 (ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΠΕ89.02 (ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ) ΠΕ90 (ΝΑΥΤΙΚΩΝ) ΠΕ91.01 (ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΠΕ91.02 (ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ) ΤΕ01.04 (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) ΤΕ01.06 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ) ΤΕ01.07 (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ) ΤΕ01.13 (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ) ΤΕ01.19 (ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ) ΤΕ01.20 (ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ) ΤΕ01.25 (ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ) ΤΕ01.26 (ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ) ΤΕ01.29 (ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ) ΤΕ01.30 (ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ - ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ) ΤΕ01.31 (ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ. ΑΚΤΙΝ.)) ΤΕ02.01 (ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ - ΔΟΜΙΚΟΙ) ΤΕ02.02 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ) ΤΕ02.03 (ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ) ΤΕ02.04 (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΤΕ02.05 (ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) ΤΕ02.06 (ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ) ΤΕ02.07 (ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ) ΤΕ16 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ) ΠΕ14.05.50 (ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣ ΠΕΡ/ΝΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ12.12 (ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ) ΠΕ17.10 (ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ) ΠΕ18.05 (ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ) ΠΕ18.06 (ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ) ΠΕ18.19 (ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ) ΠΕ18.34 (ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ) ΔΕ01.09 (ΔΕ01.09 - ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ) ΔΕ01.18 (ΔΕ01.18 - ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ) ΤΕ01.09 (ΤΕ01.09 - ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ) ΤΕ01.15 (ΤΕ01.15 - ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ) ΤΕ01.24 (ΤΕ01.24 - ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ) ΠΕ70.50 (ΠΕ70.50 - ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ02.50 (ΠΕ02.50 - ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ60.50 (ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) Άλλο. Διευκρινίστε: Άλλο. Διευκρινίστε: Β’ Μέρος: Εμπειρία σε μορφές/δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (This question is mandatory) Q1. Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά προσφέρετε εκπαιδευτικές υπηρεσίες στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας; Εθελοντικά (χωρίς κανενός είδους επαγγελματική σχέση) Επαγγελματικά Και τα δύο q1 (This question is mandatory) Q2. Σε ποιον «τύπο» Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας απασχολείσθε κατά το τρέχον σχολικό έτος (2018-2019) (τρέχουσα περίοδο) Σε καμία Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Σχολείο Φυλακών Δομή μη τυπικής εκπαίδευσης Στην περίπτωση που ο φορέας στα πλαίσια του οποίου προσφέρετε Εκπαίδευση Δεύτερης Ευκαιρίας δεν έχει περιληφθεί στους πιο πάνω «τύπους» συμπληρώνετε από κάτω Προσδιορίστε τη Δομή μη τυπικής εκπαίδευσης Εδώ συμπληρώνετε τον Τύπο του Φορέα Εκπαίδευσης που δεν αναφέρετε στην προηγούμενη ερώτηση (This question is mandatory) Q3. Πόσα χρόνια συνολικά έχετε εργασθεί στο πεδίο Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (ΕΔΕ); 0-3 4-9 10+ (This question is mandatory) Με πόσα διαλείμματα; 1 2 >3 (This question is mandatory) Τα διαλείμματα ήταν με δική σας επιλογή; Ναι Όχι (This question is mandatory) Q4. Με ποια κοινωνική ομάδα εργάζεστε περισσότερο κατά την τελευταία περίοδο (τριετία) στην Εκπαίδευση Δεύτερης Ευκαιρίας (π.χ. ΣΔΕ ή άλλα); [Σημειώστε 2 επιλογές, με τον αριθμό της αντίστοιχης κοινωνικής ομάδας στο κελί της κάθε επιλογής] Παρακαλώ επιλέξτε το πολύ 2 απαντήσεις 1. Μετανάστες, Πρόσφυγες 2. Φυλακισμένοι/πρώην φυλακισμένοι 3. Μη εργαζόμενοι και μη συμμετέχοντες σε προγράμματα εκπαίδευσης-κατάρτισης 4. Ομάδες πρώην εξαρτημένων 5. Ρομά 6. Εμποδιζόμενα στη μάθηση άτομα (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, αναπηρίες, διάφορες μορφές σχολικής αποτυχίας) 7. Άλλη κοινωνική ομάδα, συμπληρώνετε ελεύθερο κείμενο Q5. Ποιοι είναι οι πέντε (5) περισσότερο χρησιμοποιούμενοι - από εσάς - «μαθησιακοί πόροι» (εκπαιδευτικό υλικό, πηγές και «κείμενα αναφοράς»), κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού σας έργου στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας: [Αναφορά σε τίτλους εκδόσεων, έντυπων ή και ψηφιακών, άλλες πηγές και κείμενα σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή] 1. 2. 3. 4. 5. (This question is mandatory) Q6. Πόσο σημαντικά είναι τα παρακάτω «εμπόδια» στις περιπτώσεις που εντοπίζεται ευκαιρίες (προγράμματα) Επιμόρφωσης & Επαγγελματικής Ανάπτυξης; Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Έλλειψη διαθέσιμου χρόνου Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Έλλειψη αξιοπιστίας των προσφερόμενων προγραμμάτων Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Προγράμματα που δεν ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες του εκπαιδευτικού σας έργου Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Προγράμματα που απαιτούν οικονομική συμμετοχή (που δεν ανταποκρίνεται στις αναμενόμενες επιστροφές από την παρακολούθησή τους) Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Κάτι άλλο [διευκρινίστε παρακάτω] Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα Πολύ Κάτι άλλο [διευκρινίστε] Q7. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τις παρακάτω συσκευές/τερματικά κατά την άσκηση του έργου σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας; Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Smartphone Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Tablet Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Laptop/PC Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Διαδραστικά μέσα παρουσίασης Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Άλλο “μέσο” [διεκρινίστε] Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Καμία απάντηση Άλλο “μέσο” [διεκρινίστε] : (This question is mandatory) Q8. Τί κάνετε κατά προτεραιότητα ή σε τι βαθμό θεωρείτε ότι κάνετε τα παρακάτω - όταν είστε συνδεδεμένος στο διαδίκτυο; [Επιλέγετε ό,τι ισχύει, χωρίς όριο] Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ: εκπαιδευτικών πόρων και άλλων χρήσιμων πληροφοριών Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ: αξιοποιώ, επιλεκετικά, διαθέσιμους στο διαδίκτο “εκπαιδευτικούς πόρους” Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: σχεδιάζω και διαμορφώνω εκπαιδευτικό υλικό για αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΗ: συμμετέχω σε “κοινότητες”, κοινοποιώντας και μοιράζοντας τις ιδέες και σκέψεις μου, τα αποτελέσματα της εργασίας μου κ.α. Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Άλλον “τύπο” δραστηριότητας [διευκρινίστε]: Καθόλου Όχι συχνά Αρκετά συχνά Πολύ συχνά Καθημερινά Άλλον “τύπο” δραστηριότητας [διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q9. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα ή “εργαλεία” διαμοίρασης/κοινοποίησης περιεχομένου & πληροφοριών στο έργο σας; Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Facebook Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Twitter Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά LinkedIn Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Google+ Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά YouTube Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Pinterest Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Tumblr Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Άλλο [διευκρινίστε]: Ποτέ Σπάνια Συχνά Αρκετά Συχνά Πολύ Συχνά Άλλο [διευκρινίστε]: Γ’ Μέρος: Συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης/επαγγελματικής ανάπτυξης (This question is mandatory) Q1. Έχετε αποκτήσει κάποιο προσόν/εξειδίκευση που θεωρείτε ότι είναι σχετικό/ή με την εργασία σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας; Ναι Όχι Αν ΝΑΙ, δώστε περισσότερες πληροφορίες (έως 5 προγράμματα) όπως στον πίνακα (για στήλες 4-8, σημειώνετε εφόσον ισχύει): 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό 1. Αντικείμενο εξειδίκευσης/επιμόρφωσης όπως τοαναφέρει ο Φορέας παροχής 2. Όνομα (& είδος) Φορέα (παροχής) [π.χ. ΑΕΙ/ΑΤΕΙ, ΚΔΒΜ, Κρατική Υπηρεσία] 3. Προσόντα Πιστοποιούμενα(αναφέρονται εφόσονπροβλέπονται / -ταν) 4. Δημόσιος(Δ) ή Ιδιωτικός (Ι) 5. Διάρκεια επιμόρφωσης σε ώρες 6. Διάρκεια παροχής σε εβδομάδες 7. Κόστος συμμετοχής(π.χ. 0 αν δεν υπήρχε κόστος) 8. Πρόγραμμα συνδεδεμένο με το εκάστοτεεκπαιδευτικό σας έργο 9. Υποχρεωτικό/Προαιρετικό (This question is mandatory) Q2. Παρακαλούμε αξιολογήστε τις ικανότητές σας που σχετίζονται με την εργασία σας στα Σχολεία ή και άλλες δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (Κλίμακα: 1 ≈ Πολύ Χαμηλά, 5 ≈ Πολύ Υψηλά). Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Προαγωγή της επικοινωνίας και της συνεργασίας της ομάδας Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Καθοδήγηση («Mentoring») Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Προαγωγή της υπευθυνότητας – ανάπτυξης ικανότητας αναστοχασμού - των μαθητών /τριών Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Προαγωγή της πρόσβασης στην αγορά εργασίας Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Ενισχυτική διδασκαλία και λήψη αντισταθμιστικών μέτρων Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών/τριών Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Βοήθεια κατανόησης και σύνταξης κειμένων Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Εξατομικευμένη/ Διαφοροποιημένη υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Συμβολή στην οργανωτική ανάπτυξη του σχολείου Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Χρήση διαδικτύου/φορητών συσκευών ως πρόσθετων πόρων σε μαθησιακά περιβάλλοντα Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Χρήση διαδικτυακών πόρων στο σχεδιασμό μαθημάτων και στην διδασκαλία Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]: Πολύ Χαμηλά Χαμηλά Ικανοποιητικά Υψηλά Πολύ Υψηλά Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q3.1. Σε μιαν τυπική εβδομάδα εργασίας πόσον χρόνο (%) πέραν του διδακτικού έργου χρειάζεται να διαθέσετε, συνήθως, για τις παρακάτω δραστηριότητες [επιμερίζετε ποσοστιαία τον χρόνο που διαθέτετε εκτός του διδακτικού σας χρόνου]: <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Προετοιμασία μαθήματος (π.χ. διόρθωση) <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Εμπλουτισμός προγράμματος (σπουδών) & εκπαιδευτικού υλικού <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Διοίκηση, συναντήσεις εργασίας με συναδέλφους κ.α. <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Επαγγελματική ανάπτυξη (επιμόρφωση) – ενταγμένη σε πρόγραμμα <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Συνεργασία με άλλους φορές ή εκπαιδευτικές δομές <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Άλλο [Διευκρινίστε] <25% 25%-50% 50%-75% 75%-100% Άλλο [Διευκρινίστε] Q3.2. Παρακαλούμε αξιολογήστε τη συχνότητα με την οποία έχει παραστεί ανάγκη να συνεργαστείτε με τις παρακάτω δομές για θέματα που σχετίζονται με την εργασία σας στα Σχολεία ή και άλλες δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (Κλίμακα: 1 ≈ Καθόλου, 5 ≈ Πολύ Υψηλά). Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Συνεργασία για τη μετάβαση από ή σε Δομές τυπικής και μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Συνεργασία με Υπηρεσίες/ Δομές Υγείας και περίθαλψης Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Συνεργασία με Κοινωνικές Υπηρεσίες, και Υπηρεσίες της Κοινότητας Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Συνεργασία με διαγνωστικούς φορείς (ΚΕΔΔΥ, Κέντρα Ψυχικής Υγείας) Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]: Καθόλου 1 Σπάνια 2 Κάποιες φορές 3 Αρκετά συχνά 4 Συστηματικά 5 Καμία απάντηση Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q4. Πόσο σημαντικά θεωρείτε τα παρακάτω, όταν συμμετέχετε σε ένα πρόγραμμα συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης; Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να βελτιώσω τις διδακτικές μου στρατηγικές Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να έχω πρόσβαση σε καλύτερες πηγές Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να αποκτήσω αποτελεσματικότερες εργασιακές-οργανωτικές δεξιότητες Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να διαχειρίζομαι καλύτερα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να χρησιμοποιώ αποτελεσματικότερα τις ψηφιακές (νέες) τεχνολογίες στην τάξη Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να βελτιώσω τη χρήση της Γλώσσας και την εξοικείωση με Μαθηματικά και Θετικές Επιστήμες των εκπαιδευόμενων Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Να βελτιώσω τις προοπτικές επαγγελματικής μου ανέλιξης Καθόλου Σημαντικό Λίγο σημαντικό Αρκετά σημαντικό Πολύ σημαντικό Απαραίτητο Κάτι άλλο [Διεκρινίστε & βαθμολογείστε]: (σύμφωνα με τον προηγούμενο πίνακα) Q5. Σε ποιο βαθμό τα μέχρι σήμερα προσφερόμενα προγράμματα συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης ανταποκρίνονταν, κατά τη γνώμη σας, στις ανάγκες σας, αναφορικά με την παροχή εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας; Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα πολύ Καμία απάντηση (This question is mandatory) Q6. Όταν συμμετέχετε σε διαδικασίες Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης, ποιαν/ποιον μέθοδο/τρόπο εκπαίδευσης προτιμάτε; Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Παραδοσιακό μάθημα (τάξη ή και ομάδες εργασίας) Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Διαδικτυακό σεμινάριο / e-learning Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Πρακτική (learning by doing) Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Συνεργασία με «Μέντορα» Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Δεν έχω συμετάσχει (καταφέρει να συμμετέχω), έως σήμερα, σε πρόγραμμα επιμόρφωσης Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Κάτι άλλο [Διευκρινίστε] Δεν το προτιμώ Το προτιμώ σπάνια Το προτιμώ αρκετά Το προτιμώ συνήθως Το προτιμώ πάντα Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q7(α). Σε ποιο βαθμό θα επιθυμούσατε να λάβετε επιμόρφωση στις παρακάτω περιοχές (αντικείμενα); Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Διαχείριση συμπεριφοράς Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Διαχείριση τάξης Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καθοδήγηση μάθησης ομάδας/ατόμου («mentoring») Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Εντοπισμός και υιοθέτηση κατάλληλων μαθησιακών πηγών Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Ανίχνευση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και διαδικασίες παραπομπής Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Άλλο σχετικό αντικείμενο [διευκρινίστε]: Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Άλλο σχετικό αντικείμενο [διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q7(β). Προσδιορίστε για καθένα από τα παρακάτω πεδία κατά πόσο θεωρείτε ότι χρειάζεσθε επιπλέον κατάρτιση; Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Διαφοροποιημένη διδασκαλία Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Διαφοροποιημένη διδασκαλία ανάλογα με τις αναπηρίες ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καλλιέργεια (μετα-)γνωστικών δεξιοτήτων Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Ανάπτυξη της ικανότητας για “αυτοδιδασκαλία” (μάθηση χωρίς έξωθεν βοήθεια/καθοδήγηση) Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καλλιέργεια ικανότητας επίλυσης προβλημάτων Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Πολιτειακή παιδεία, ανθρώπινα δικαιώματα και ικανότητα συμμετοχής στα κέντρα λήψης αποφάσεων Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Συνεργασία με άλλες δομές της εκπαίδευσης και προγραμματισμό της μετάβασης Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Άλλο πεδίο [διευκρινίστε] Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]: Q7(γ). Για ποια από τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα ή υπηρεσίες θα επιθυμούσατε να ενημερωθείτε αναφορικά με την παροχή εκπαίδευσης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας; Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Εξειδικευμένη ή Εξατομικευμένη Υποστήριξη Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Διαχείριση απώλειας- τραύματος Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Διαδικασίες Μετάβασης Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]: Καθόλου Λίγο Αρκετά Κυρίως Αποκλειστικά Καμία απάντηση Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]: Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q8. Κατά την εκτίμησή σας και για το έργο που προσφέρετε στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας, πόσο επαρκώς έχετε μέχρι σήμερα επιμορφωθεί; Καθόλου Ελάχιστα Σχετικά καλά Αρκετά καλά Πολύ καλά (επαρκώς) Βαθμός επάρκειας Καθόλου Ελάχιστα Σχετικά καλά Αρκετά καλά Πολύ καλά (επαρκώς) (This question is mandatory) Q9. Αξιολογείστε τη βαρύτητα που έχει, κατά τη γνώμη σας, η επιτυχής διαχείριση των παρακάτω θεμάτων για την άσκηση του έργου σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας: Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Εκφοβισμός μεταξύ ομάδων εκπαιδευόμενων Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Αδυναμία αναστοχασμού από τους εκπαιδευόμενους Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Προαγωγή και ενθάρρυνση συνεργασίας στην ομάδα Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Βελτίωση δεξιοτήτων αυτοκαθοδήγησης και αυτορρύθμισης Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Εντοπισμός και αξιοποίηση διαδικτυακών πηγών για τον σχεδιασμό αλλά και την προσφορά εκπαίδευσης Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Διευκόλυνση πρόσβασης στην αγορά εργασίας Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Παρακίνηση της δημιουργικότητας των εκπαιδευόμενων Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Ενίσχυση της αξιοπιστίας Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Υποστήριξη (σύγχρονες παιδαγωγικές κ.λπ.) για τη βελτίωση της ικανότητας κατανόησης και σύνταξης κειμένων Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Αξιοποίηση ψηφιακών φορητών (& μη) συσκευών ως πρόσθετων πόρων σε μαθησιακές δραστηριότητες Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Παιδική προστασία Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Ανάπτυξη αθλημάτων Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Πολυπολιτισμικότητα και κοινωνική συνοχή Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Άλλο [διευκρινίστε] Καμία Περιορισμένη Σχετική Αρκετή Ιδιαίτερη Άλλο [διευκρινίστε]: (This question is mandatory) Q10.1. Πόσον έμπειρο/η κρίνετε τον εαυτόν σας σχετικά με την αξιοποίηση Οδηγών και Προγραμμάτων Διαφοροποιημένης Προσέγγισης, τεχνολογίας ειδικής αγωγής-προσβασιμότητας, συνεργασίας με υποστηρικτικές δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ; Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα πολύ (This question is mandatory) Q10.2. Πόσον έμπειρο κρίνετε τον εαυτόν σας σχετικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών (“Τεχνολογιών Πληρ/κής & Επικοινωνίας”) καθώς και με την αξιοποίηση ειδικών εφαρμογών (λογισμικού) για υποστήριξη της εξ αποστάσεως μάθησης (“e-Learning applications”); Καθόλου Λίγο Αρκετά Πολύ Πάρα πολύ Q11. Καλείσθε να προσθέσετε ό,τι επιπλέον σχόλιο και παρατήρηση καθώς και τις δικές σας σκέψεις για τις τρέχουσες ανάγκες στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας, που απασχολείσθε καθώς και προτάσεις βελτίωσης των συνθηκών και του εκπαιδευτικού αποτελέσματος (συνοπτικά). Υποβολή Please confirm you want to clear your response? Έξοδος και καθαρισμός έρευνας ×