Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

 

 

 

Αγαπητές κι αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη και στοχεύει στη συγκέντρωση χρήσιμων πληροφοριών αναφορικά με τη διερεύνηση αναγκών για την Προσωπική και Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτών σε μορφές/δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας.  

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.

 

Οι εγγραφές των απαντήσεων που δίνετε στις ερωτήσεις δεν περιέχουν καμία πληροφορία ταυτοποίησης για εσάς.

 

Η έρευνα αυτή είναι ανώνυμη.

Οι εγγραφές των απαντήσεων που δίνετε στις ερωτήσεις δεν περιέχουν καμία πληροφορία ταυτοποίησης για εσάς, εκτός και αν μια συγκεκριμένη ερώτηση απαιτεί ρητά τέτοιου είδους πληροφορίες.

Εάν χρησιμοποιήσατε έναν κλειδάριθμο ταυτοποίησης για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτή την έρευνα, παρακαλώ μείνετε ήσυχοι γιατί ο κλειδάριθμος αυτός δεν θα αποθηκευτεί μαζί με τις απαντήσεις σας. Η διαχείρισή του γίνεται σε ξεχωριστή βάση δεδομένων και θα ενημερωθεί μόνον για να δείξει εάν συμπληρώσατε ή όχι αυτή την έρευνα. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση αντιστοίχισης κλειδάριθμων ταυτοποίησης και απαντήσεων σε μια έρευνα.

Α’ Μέρος: Προσωπικά στοιχεία
(This question is mandatory)
1. Φύλο:
(This question is mandatory)

2. Σε ποιο ηλικιακό εύρος ανήκετε;

(This question is mandatory)
3. Ποια από τις παρακάτω εκπαιδευτικές βαθμίδες έχετε ολοκληρώσει;
(This question is mandatory)
4. Ειδικότητα
Β’ Μέρος: Εμπειρία σε μορφές/δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας
(This question is mandatory)

Q1. Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά προσφέρετε εκπαιδευτικές υπηρεσίες στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας;

q1
(This question is mandatory)

Q2. Σε ποιον «τύπο» Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας απασχολείσθε κατά το τρέχον σχολικό έτος (2018-2019) (τρέχουσα περίοδο)

Προσδιορίστε τη Δομή μη τυπικής εκπαίδευσης
Εδώ συμπληρώνετε τον Τύπο του Φορέα Εκπαίδευσης που δεν αναφέρετε στην προηγούμενη ερώτηση
(This question is mandatory)

Q3. Πόσα χρόνια συνολικά έχετε εργασθεί στο πεδίο Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (ΕΔΕ);

(This question is mandatory)

Με πόσα διαλείμματα;

(This question is mandatory)

Τα διαλείμματα ήταν με δική σας επιλογή;

(This question is mandatory)

Q4. Με ποια κοινωνική ομάδα εργάζεστε περισσότερο κατά την τελευταία περίοδο (τριετία) στην Εκπαίδευση Δεύτερης Ευκαιρίας (π.χ. ΣΔΕ ή άλλα); [Σημειώστε 2 επιλογές, με τον αριθμό της αντίστοιχης κοινωνικής ομάδας στο κελί της κάθε επιλογής]

Q5. Ποιοι είναι οι πέντε (5) περισσότερο χρησιμοποιούμενοι - από εσάς - «μαθησιακοί πόροι» (εκπαιδευτικό υλικό, πηγές και «κείμενα αναφοράς»), κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού σας έργου στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας:

[Αναφορά σε τίτλους εκδόσεων, έντυπων ή και ψηφιακών, άλλες πηγές και κείμενα σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή]

(This question is mandatory)

Q6. Πόσο σημαντικά είναι τα παρακάτω «εμπόδια» στις περιπτώσεις που εντοπίζεται ευκαιρίες (προγράμματα) Επιμόρφωσης & Επαγγελματικής Ανάπτυξης;

Έλλειψη διαθέσιμου χρόνου
Έλλειψη αξιοπιστίας των προσφερόμενων προγραμμάτων
Προγράμματα που δεν ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες του εκπαιδευτικού σας έργου
Προγράμματα που απαιτούν οικονομική συμμετοχή (που δεν ανταποκρίνεται στις αναμενόμενες επιστροφές από την παρακολούθησή τους)
Κάτι άλλο [διευκρινίστε παρακάτω]
Κάτι άλλο [διευκρινίστε]

Q7. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τις παρακάτω συσκευές/τερματικά κατά την άσκηση του έργου σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας;

Smartphone
Tablet
Laptop/PC
Διαδραστικά μέσα παρουσίασης
Άλλο “μέσο” [διεκρινίστε]
Άλλο “μέσο” [διεκρινίστε] :
(This question is mandatory)

Q8. Τί κάνετε κατά προτεραιότητα ή σε τι βαθμό θεωρείτε ότι κάνετε τα παρακάτω - όταν είστε συνδεδεμένος στο διαδίκτυο; [Επιλέγετε ό,τι ισχύει, χωρίς όριο]

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ: εκπαιδευτικών πόρων και άλλων χρήσιμων πληροφοριών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ: αξιοποιώ, επιλεκετικά, διαθέσιμους στο διαδίκτο “εκπαιδευτικούς πόρους”
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: σχεδιάζω και διαμορφώνω εκπαιδευτικό υλικό για αξιοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία
ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΗ: συμμετέχω σε “κοινότητες”, κοινοποιώντας και μοιράζοντας τις ιδέες και σκέψεις μου, τα αποτελέσματα της εργασίας μου κ.α.
Άλλον “τύπο” δραστηριότητας [διευκρινίστε]:
Άλλον “τύπο” δραστηριότητας [διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q9. Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε τα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα ή “εργαλεία” διαμοίρασης/κοινοποίησης περιεχομένου & πληροφοριών στο έργο σας;

Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
YouTube
Pinterest
Tumblr
Άλλο [διευκρινίστε]:
Άλλο [διευκρινίστε]:
Γ’ Μέρος: Συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης/επαγγελματικής ανάπτυξης
(This question is mandatory)

Q1. Έχετε αποκτήσει κάποιο προσόν/εξειδίκευση  που θεωρείτε ότι είναι σχετικό/ή με την εργασία σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας;

Αν ΝΑΙ, δώστε περισσότερες πληροφορίες (έως 5 προγράμματα) όπως στον πίνακα (για στήλες 4-8, σημειώνετε εφόσον ισχύει):

(This question is mandatory)

Q2. Παρακαλούμε αξιολογήστε τις ικανότητές σας που σχετίζονται με την εργασία σας στα Σχολεία ή και άλλες δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (Κλίμακα: 1 Πολύ Χαμηλά, 5 Πολύ Υψηλά).

 

Προαγωγή της επικοινωνίας και της συνεργασίας της ομάδας
Καθοδήγηση («Mentoring»)
Προαγωγή της υπευθυνότητας – ανάπτυξης ικανότητας αναστοχασμού - των μαθητών /τριών
Προαγωγή της πρόσβασης στην αγορά εργασίας
Ενισχυτική διδασκαλία και λήψη αντισταθμιστικών μέτρων
Ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών/τριών
Βοήθεια κατανόησης και σύνταξης κειμένων
Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Εξατομικευμένη/ Διαφοροποιημένη υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας
Συμβολή στην οργανωτική ανάπτυξη του σχολείου
Χρήση διαδικτύου/φορητών συσκευών ως πρόσθετων πόρων σε μαθησιακά περιβάλλοντα
Χρήση διαδικτυακών πόρων στο σχεδιασμό μαθημάτων και στην διδασκαλία
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]:
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q3.1.  Σε μιαν τυπική εβδομάδα εργασίας πόσον χρόνο (%) πέραν του διδακτικού έργου χρειάζεται να  διαθέσετε, συνήθως, για τις παρακάτω δραστηριότητες [επιμερίζετε ποσοστιαία τον χρόνο που διαθέτετε εκτός του διδακτικού σας χρόνου]:

Προετοιμασία μαθήματος (π.χ. διόρθωση)
Εμπλουτισμός προγράμματος (σπουδών) & εκπαιδευτικού υλικού
Διοίκηση, συναντήσεις εργασίας με συναδέλφους κ.α.
Επαγγελματική ανάπτυξη (επιμόρφωση) – ενταγμένη σε πρόγραμμα
Συνεργασία με άλλους φορές ή εκπαιδευτικές δομές
Άλλο [Διευκρινίστε]
Άλλο [Διευκρινίστε]
Q3.2.  Παρακαλούμε αξιολογήστε τη συχνότητα με την οποία έχει παραστεί ανάγκη να συνεργαστείτε με τις παρακάτω δομές για θέματα που σχετίζονται με την εργασία σας στα Σχολεία ή και άλλες δομές Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας (Κλίμακα: 1 ≈ Καθόλου, 5 ≈ Πολύ Υψηλά).
Συνεργασία για τη μετάβαση από ή σε Δομές τυπικής και μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης
Συνεργασία με Υπηρεσίες/ Δομές Υγείας και περίθαλψης
Συνεργασία με Κοινωνικές Υπηρεσίες, και Υπηρεσίες της Κοινότητας
Συνεργασία με διαγνωστικούς φορείς (ΚΕΔΔΥ, Κέντρα Ψυχικής Υγείας)
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]:
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q4. Πόσο σημαντικά θεωρείτε τα παρακάτω, όταν συμμετέχετε σε ένα πρόγραμμα συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης;

Να βελτιώσω τις διδακτικές μου στρατηγικές
Να έχω πρόσβαση σε καλύτερες πηγές
Να αποκτήσω αποτελεσματικότερες εργασιακές-οργανωτικές δεξιότητες
Να διαχειρίζομαι καλύτερα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών
Να χρησιμοποιώ αποτελεσματικότερα τις ψηφιακές (νέες) τεχνολογίες στην τάξη
Να βελτιώσω τη χρήση της Γλώσσας και την εξοικείωση με Μαθηματικά και Θετικές Επιστήμες των εκπαιδευόμενων
Να βελτιώσω τις προοπτικές επαγγελματικής μου ανέλιξης
Κάτι άλλο [Διεκρινίστε & βαθμολογείστε]:
(σύμφωνα με τον προηγούμενο πίνακα)

Q5. Σε ποιο βαθμό τα μέχρι σήμερα προσφερόμενα προγράμματα συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης ανταποκρίνονταν, κατά τη γνώμη σας, στις ανάγκες σας, αναφορικά με την παροχή εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας;

(This question is mandatory)
Q6. Όταν συμμετέχετε σε διαδικασίες Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Επιμόρφωσης/Ανάπτυξης, ποιαν/ποιον μέθοδο/τρόπο εκπαίδευσης προτιμάτε;
Παραδοσιακό μάθημα (τάξη ή και ομάδες εργασίας)
Διαδικτυακό σεμινάριο / e-learning
Πρακτική (learning by doing)
Συνεργασία με «Μέντορα»
Δεν έχω συμετάσχει (καταφέρει να συμμετέχω), έως σήμερα, σε πρόγραμμα επιμόρφωσης
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]
Κάτι άλλο [Διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q7(α). Σε ποιο βαθμό θα επιθυμούσατε να λάβετε επιμόρφωση στις παρακάτω περιοχές (αντικείμενα);

Διαχείριση συμπεριφοράς
Διαχείριση τάξης
Καθοδήγηση μάθησης ομάδας/ατόμου («mentoring»)
Εντοπισμός και υιοθέτηση κατάλληλων μαθησιακών πηγών
Ανίχνευση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και διαδικασίες παραπομπής
Άλλο σχετικό αντικείμενο [διευκρινίστε]:
Άλλο σχετικό αντικείμενο [διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q7(β). Προσδιορίστε για καθένα από τα παρακάτω πεδία κατά πόσο θεωρείτε ότι χρειάζεσθε επιπλέον κατάρτιση;

Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Διαφοροποιημένη διδασκαλία ανάλογα με τις αναπηρίες ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Καλλιέργεια (μετα-)γνωστικών δεξιοτήτων
Ανάπτυξη της ικανότητας για “αυτοδιδασκαλία” (μάθηση χωρίς έξωθεν βοήθεια/καθοδήγηση)
Καλλιέργεια ικανότητας επίλυσης προβλημάτων
Πολιτειακή παιδεία, ανθρώπινα δικαιώματα και ικανότητα συμμετοχής στα κέντρα λήψης αποφάσεων
Συνεργασία με άλλες δομές της εκπαίδευσης και προγραμματισμό της μετάβασης
Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]
Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]:
Q7(γ). Για ποια από τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα ή υπηρεσίες θα επιθυμούσατε να ενημερωθείτε αναφορικά με την παροχή εκπαίδευσης στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας;
Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας
Εξειδικευμένη ή Εξατομικευμένη Υποστήριξη Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Διαχείριση απώλειας- τραύματος
Διαδικασίες Μετάβασης
Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]:
Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]:
Άλλο πεδίο [διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q8. Κατά την εκτίμησή σας και για το έργο που προσφέρετε στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας, πόσο επαρκώς έχετε μέχρι σήμερα επιμορφωθεί;

Βαθμός επάρκειας
(This question is mandatory)

Q9. Αξιολογείστε τη βαρύτητα που έχει, κατά τη γνώμη σας, η επιτυχής διαχείριση των παρακάτω θεμάτων για την άσκηση του έργου σας στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας:

Εκφοβισμός μεταξύ ομάδων εκπαιδευόμενων
Αδυναμία αναστοχασμού από τους εκπαιδευόμενους
Προαγωγή και ενθάρρυνση συνεργασίας στην ομάδα
Βελτίωση δεξιοτήτων αυτοκαθοδήγησης και αυτορρύθμισης
Εντοπισμός και αξιοποίηση διαδικτυακών πηγών για τον σχεδιασμό αλλά και την προσφορά εκπαίδευσης
Διευκόλυνση πρόσβασης στην αγορά εργασίας
Παρακίνηση της δημιουργικότητας των εκπαιδευόμενων
Ενίσχυση της αξιοπιστίας
Υποστήριξη (σύγχρονες παιδαγωγικές κ.λπ.) για τη βελτίωση της ικανότητας κατανόησης και σύνταξης κειμένων
Αξιοποίηση ψηφιακών φορητών (& μη) συσκευών ως πρόσθετων πόρων σε μαθησιακές δραστηριότητες
Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς
Παιδική προστασία
Ανάπτυξη αθλημάτων
Πολυπολιτισμικότητα και κοινωνική συνοχή
Άλλο [διευκρινίστε]
Άλλο [διευκρινίστε]:
(This question is mandatory)

Q10.1. Πόσον έμπειρο/η  κρίνετε τον εαυτόν σας σχετικά με την αξιοποίηση Οδηγών και Προγραμμάτων Διαφοροποιημένης Προσέγγισης,  τεχνολογίας ειδικής αγωγής-προσβασιμότητας, συνεργασίας με υποστηρικτικές δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ;

(This question is mandatory)

Q10.2. Πόσον έμπειρο κρίνετε τον εαυτόν σας σχετικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών (“Τεχνολογιών Πληρ/κής & Επικοινωνίας”) καθώς και με την αξιοποίηση ειδικών εφαρμογών (λογισμικού) για υποστήριξη της εξ αποστάσεως μάθησης (“e-Learning applications”);

Q11. Καλείσθε να προσθέσετε ό,τι επιπλέον σχόλιο και παρατήρηση καθώς και τις δικές σας σκέψεις για τις τρέχουσες ανάγκες στο πεδίο της Εκπαίδευσης Δεύτερης Ευκαιρίας, που απασχολείσθε καθώς και προτάσεις βελτίωσης των συνθηκών και του εκπαιδευτικού αποτελέσματος (συνοπτικά).