Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

Ερωτηματολόγια των Εκπαιδευτικών- Στ Δημοτικού


Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Α/βάθμιας Εκπαίδευσης των οποίων οι μαθητές συμμετείχαν στις «εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα» να συμπληρώσουν τόσο το Ερωτηματολόγιο της Γλώσσας όσο και το Ερωτηματολόγιο των Μαθηματικών. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, αλλά προϋποθέτει ότι οι εκπαιδευτικοί που θα το συμπληρώσουν θα έχουν διατρέξει τις «ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής», καθότι μέρος των ερωτήσεων αναφέρεται σε αυτές.
Οι απαντήσεις σας στα εν λόγω ερωτηματολόγια θα προσφέρουν πολύτιμη ανατροφοδότηση, καθότι οι εκπαιδευτικές διαδικασίες δεν συντελούνται στο «κενό», αλλά μέσα σε ένα πολύπλοκο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτισμικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων. Οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τις εν λόγω παραμέτρους θα βοηθήσουν στην πληρέστερη ερμηνεία των δεδομένων των απαντήσεων των μαθητών και στη διάγνωση τυχόν αναγκών σε Περιφερειακό επίπεδο.  

 
Ερωτηματολόγια των Εκπαιδευτικών – Γ΄ Γυμνασίου


Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Β/βάθμιας Εκπαίδευσης των οποίων οι μαθητές συμμετείχαν στις «εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα» να συμπληρώσουν το σχετικό ερωτηματολόγιο. Εύλογο είναι ότι οι φιλόλογοι θα συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο της Γλώσσας και οι μαθηματικοί το ερωτηματολόγιο των Μαθηματικών. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο, αλλά προϋποθέτει ότι οι εκπαιδευτικοί που θα το συμπληρώσουν θα έχουν διατρέξει τις «ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής», καθότι μέρος των ερωτήσεων αναφέρεται σε αυτές.
Οι απαντήσεις σας στα εν λόγω ερωτηματολόγια θα προσφέρουν πολύτιμη ανατροφοδότηση, καθότι οι εκπαιδευτικές διαδικασίες δεν συντελούνται στο «κενό», αλλά μέσα σε ένα πολύπλοκο πλαίσιο κοινωνικών, πολιτισμικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων. Οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τις εν λόγω παραμέτρους θα βοηθήσουν στην πληρέστερη ερμηνεία των δεδομένων των απαντήσεων των μαθητών και στη διάγνωση τυχόν αναγκών σε Περιφερειακό επίπεδο. 

Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα
Δημογραφικά στοιχεία Εκπαιδευτικού
(This question is mandatory)
Κλάδος:
(This question is mandatory)
1. Φύλο:             
(This question is mandatory)
2. Έτη υπηρεσίας σε θέση ευθύνης (Διευθυντής/τρια, Υποδιευθυντής/τρια κλπ.)
(This question is mandatory)
3. Έτη διδακτικής υπηρεσίας
(This question is mandatory)
4. Έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας
(This question is mandatory)
5. Σπουδές, Επιμορφώσεις και Συνέδρια
(This question is mandatory)
6. Επιμορφώσεις τους τελευταίους 24 μήνες
(This question is mandatory)
7. Συνέδρια τους τελευταίους 24 μήνες
Ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΓΛΩΣΣΑ)

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τις ακόλουθες περιγραφές.
Κλίμακα: 1: καθόλου, 2: λίγο, 3: αρκετά, 4: πολύ, 5: πάρα πολύ.

 

(This question is mandatory)
1. Οι ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ είναι συμβατές:
α. με τους στόχους που θέτει το Π.Σ. του μαθήματος στο Δημοτικό
β. με το περιεχόμενο των διδακτικών εγχειριδίων του μαθήματος
γ. με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος
δ. με αυτά που διδάσκουν και ζητούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα
(This question is mandatory)
2. Ο χρόνος που δόθηκε στους μαθητές/τριες για να απαντήσουν στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ ήταν επαρκής.
(This question is mandatory)
3. Το κοινωνικο-πολιτισμικό υπόβαθρο των μαθητών/τριών του σχολείου τους βοηθά να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
4. Οι μαθητές/τριες του σχολείου αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα και τη χρησιμότητα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας.
(This question is mandatory)
5. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα της Γλώσσας ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών γι’ αυτήν.
(This question is mandatory)
6. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν τη δυνατότητα να κατανοούν τον σχολικό λόγο των εγχειριδίων.
(This question is mandatory)
7. Εκτιμώ ότι η πλειονότητα των μαθητών/τριών του σχολείου μας θα απαντήσει σωστά στις περισσότερες ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
8. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν σημαντικά μαθησιακά κενά στη Γλώσσα:
α. επειδή, κατά κανόνα, δεν καλύπτεται ολόκληρη η προβλεπόμενη διδακτέα ύλη κάθε σχολική χρονιά
β. εξ’ αιτίας της εκτεταμένης περιόδου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2020-21
γ. εξ αιτίας των συχνών απουσιών μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών λόγω ασθένειας covid 19, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22
Ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τις ακόλουθες περιγραφές.
Κλίμακα: 1: καθόλου, 2: λίγο, 3: αρκετά, 4: πολύ, 5: πάρα πολύ.

 

(This question is mandatory)
1. Οι ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ είναι συμβατές:
α. με τους στόχους που θέτει το Π.Σ. του μαθήματος στο Δημοτικό
β. με το περιεχόμενο των διδακτικών εγχειριδίων του μαθήματος
γ. με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος
δ. με αυτά που διδάσκουν και ζητούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα
(This question is mandatory)
2. Ο χρόνος που δόθηκε στους μαθητές/τριες για να απαντήσουν στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ ήταν επαρκής.
(This question is mandatory)
3. Το κοινωνικο-πολιτισμικό υπόβαθρο των μαθητών/τριών του σχολείου τους βοηθά να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
4. Οι μαθητές/τριες του σχολείου αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα και τη χρησιμότητα του μαθήματος των Μαθηματικών.
(This question is mandatory)
5. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα των Μαθηματικών ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών γι’ αυτήν.
(This question is mandatory)
6. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν τη δυνατότητα να κατανοούν τον σχολικό λόγο των εγχειριδίων.
(This question is mandatory)
7. Εκτιμώ ότι η πλειονότητα των μαθητών/τριών του σχολείου μας θα απαντήσει σωστά στις περισσότερες ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
8. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν σημαντικά μαθησιακά κενά στα Μαθηματικά:
α. επειδή, κατά κανόνα, δεν καλύπτεται ολόκληρη η προβλεπόμενη διδακτέα ύλη κάθε σχολική χρονιά
β. εξ’ αιτίας της εκτεταμένης περιόδου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2020-21
γ. εξ αιτίας των συχνών απουσιών μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών λόγω ασθένειας covid 19, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22
Ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΓΛΩΣΣΑ)

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τις ακόλουθες περιγραφές.
Κλίμακα: 1: καθόλου, 2: λίγο, 3: αρκετά, 4: πολύ, 5: πάρα πολύ.

 

(This question is mandatory)
1. Οι ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ είναι συμβατές:
α. με τους στόχους που θέτει το Π.Σ. του μαθήματος στο Γυμνάσιο
β. με το περιεχόμενο των διδακτικών εγχειριδίων του μαθήματος
γ. με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος
δ. με αυτά που διδάσκουν και ζητούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα
(This question is mandatory)
2. Ο χρόνος που δόθηκε στους μαθητές/τριες για να απαντήσουν στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ ήταν επαρκής.
(This question is mandatory)
3. Το κοινωνικο-πολιτισμικό υπόβαθρο των μαθητών/τριών του σχολείου τους βοηθά να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
4. Οι μαθητές/τριες του σχολείου αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα και τη χρησιμότητα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας.
(This question is mandatory)
5. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα της Γλώσσας ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών γι’ αυτήν.
(This question is mandatory)
6. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν τη δυνατότητα να κατανοούν τον σχολικό λόγο των εγχειριδίων.
(This question is mandatory)
7. Εκτιμώ ότι η πλειονότητα των μαθητών/τριών του σχολείου μας θα απαντήσει σωστά στις περισσότερες ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
8. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν σημαντικά μαθησιακά κενά στη Γλώσσα:
α. επειδή, κατά κανόνα, δεν καλύπτεται ολόκληρη η προβλεπόμενη διδακτέα ύλη κάθε σχολική χρονιά
β. εξ’ αιτίας της εκτεταμένης περιόδου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2020-21
γ. εξ αιτίας των συχνών απουσιών μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών λόγω ασθένειας covid 19, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22
Ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε με τις ακόλουθες περιγραφές.
Κλίμακα: 1: καθόλου, 2: λίγο, 3: αρκετά, 4: πολύ, 5: πάρα πολύ.

 

(This question is mandatory)
1. Οι ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ είναι συμβατές:
α. με τους στόχους που θέτει το Π.Σ. του μαθήματος στο Γυμνάσιο
β. με το περιεχόμενο των διδακτικών εγχειριδίων του μαθήματος
γ. με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος
δ. με αυτά που διδάσκουν και ζητούν οι εκπαιδευτικοί στο μάθημα
(This question is mandatory)
2. Ο χρόνος που δόθηκε στους μαθητές/τριες για να απαντήσουν στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ ήταν επαρκής.
(This question is mandatory)
3. Το κοινωνικο-πολιτισμικό υπόβαθρο των μαθητών/τριών του σχολείου τους βοηθά να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
4. Οι μαθητές/τριες του σχολείου αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα και τη χρησιμότητα του μαθήματος των Μαθηματικών.
(This question is mandatory)
5. Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα των Μαθηματικών ενισχύει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών γι’ αυτήν.
(This question is mandatory)
6. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν τη δυνατότητα να κατανοούν τον σχολικό λόγο των εγχειριδίων.
(This question is mandatory)
7. Εκτιμώ ότι η πλειονότητα των μαθητών/τριών του σχολείου μας θα απαντήσει σωστά στις περισσότερες ερωτήσεις του διαγνωστικού τεστ.
(This question is mandatory)
8. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας έχουν σημαντικά μαθησιακά κενά στα Μαθηματικά:
α. επειδή, κατά κανόνα, δεν καλύπτεται ολόκληρη η προβλεπόμενη διδακτέα ύλη κάθε σχολική χρονιά
β. εξ’ αιτίας της εκτεταμένης περιόδου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2020-21
γ. εξ αιτίας των συχνών απουσιών μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών λόγω ασθένειας covid 19, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22
Ερωτήσεις ανοικτού τύπου
(This question is mandatory)

9. Ποια είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του Διαγνωστικού Ερωτηματολογίου για το εξεταζόμενο μάθημα;

 

(This question is mandatory)
Προτάσεις για βελτίωση:
(This question is mandatory)
10. Υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει στη διδασκαλία του εξεταζόμενου μαθήματος; Α ναι, τι είναι αυτό;
(This question is mandatory)

11. Υπάρχουν πεδία που οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να επιμορφωθούν π.χ. εξοικείωση των μαθητών με τη σχολική γλώσσα του εγχειριδίου ή εξοικείωση εκπαιδευτικών με σύγχρονες προσεγγίσεις διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης (π.χ. διερευνητική, διαφοροποιημένη, ανεστραμμένη τάξη, βιωματικές τεχνικές κλπ.), αξιολόγηση για τη μάθηση - εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης του μαθητή, αντισταθμιστική εκπαίδευση, καλλιέργεια δεξιοτήτων, κοινωνικοποίηση των μαθητών κ.ά. ;
Αν ναι σε ποια πεδία θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα και γιατί;

ΕΣΠΑ Logo