Αξιολόγηση σχολικών μονάδων -Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης»
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενημερώνει ότι έχουν ενεργοποιηθεί τα πεδία Β. “Υλοποίηση της Δράσης” και Γ. “Αποτίμηση της Δράσης” της “Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης” στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://sch-eval.iep.edu.gr Σύμφωνα
ΙΕΠ: Πάνω από 160 επιστημονικοί συντελεστές στον σχεδιασμό των 37 επιμορφωτικών προγραμμάτων – Αιτήσεις έως 18/12 και ώρα 14:00.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο SUB.8 και η υλοποίηση των 37 επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), τα οποία απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων της
Στο επόμενο στάδιο το Έργο της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης των Νέων Εκπαιδευτικών
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προχωρά στην υλοποίηση της Πράξης για την Εισαγωγική Επιμόρφωση των νεοεισερχόμενων στην εκπαίδευση, στο πλαίσιο του
Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα (ΕΕΔΧ): Γνώση για το Σχολείο που Μαθαίνει
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προχωρά στην επιστημονική υποστήριξη των Εθνικών Διαγνωστικών Εξετάσεων για τα σχολικά έτη 2025-2026 και 2026-2027, με συνολικό προϋπολογισμό 124.000€. Οι εξετάσεις απευθύνονται σε μαθητές της ΣΤ΄
SUB8 Σε πλήρη εξέλιξη τα 37 επιμορφωτικά προγράμματα του ΙΕΠ
Αθήνα, 15/12/2026 Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο SUB.8 και τα 37 επιμορφωτικά προγράμματα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Από τις 18/11/2025 έχουν κατατεθεί πάνω από 13.150 αιτήσεις, αποτυπώνοντας το
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Παράταση για την υποβολή της φόρμας Α. «Σχεδιασμός της Δράσης»
Αθήνα, 10/12/2025 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο (https://www.iep.edu.gr/thesmiko-plaisio-3/) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), η ηλεκτρονική πλατφόρμα https://sch-eval.iep.edu.gr θα παραμείνει ενεργή έως
Ημερίδα: Καλές Πρακτικές ένταξης μαθητών/τριών Ρομά – Ο ρόλος της γλώσσας Ρομανί στην εκπαιδευτική ένταξη
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) διοργανώνει την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025, 15:00-19:00 Ημερίδα με θέμα τις καλές πρακτικές ένταξης μαθητών/τριών Ρομά στο σχολείο και τον ρόλο της γλώσσας Ρομανί στη
Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ. 20350/26-11-2025 (Αρ. Διακ. 03/2025) Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 25PROC018012660, ΑΔΑ: Ψ5ΩΙΟΞΛΔ-4ΥΘ «Αναβάθμιση και Συντήρηση Πλατφόρμας και Διαδικτυακής Πύλης για την αξιολόγηση και την υποστήριξη του Έργου των σχολικών μονάδων» [Κωδικός ΟΠΣ (MIS) 6016313]
Διευκρινίσεις κατόπιν αιτήματος επί της Διακήρυξης 03/2025 (αρ. πρωτ. εισ. ΙΕΠ : 20626/28-11-2025) Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού κάτω των ορίων με τίτλο «Αναβάθμιση και Συντήρηση Πλατφόρμας και Διαδικτυακής Πύλης για την
3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η Συμπερίληψη στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, παρουσιάζουμε μερικά από τα βασικά στοιχεία με τα οποία τα Νέα Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) ενσωματώνουν συστηματικά
Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ στην ΕΡΤ: Στρατηγικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ, με τους δημοσιογράφους κ.κ. Κώστα Παπαχλιμίντζο και Κατερίνα Δούκα, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής
