Καλώς ήλθατε στο Κέντρο Υποστήριξης.

Για την οργάνωση των αιτημάτων υποστήριξης και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιούμε ένα σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης. Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις. Παρέχεται πλήρες ιστορικό όλων των αιτημάτων σας. Για την υποβολή αιτήματος χρειάζεστε έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση.

Προτού επιλέξετε "Άνοιγμα Νέου Αιτήματος" ελέγξτε αν σας καλύπτει κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις:


  • ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ e-IEP

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στην πλατφόρμα e-IEP (απογραφικά, βεβαιώσεις, αιτήσεις) και έχετε πρόβλημα πρόσβασης ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  1. Περιηγηθείτε στον σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
  2. Επιλέξτε από το μενού Ξέχασα τα στοιχεία εισόδου (βλ. εικόνα)
    image
  3. Στο αναδυόμενο παράθυρο συμπληρώστε το πεδίο Email Εγγραφής και πατήστε το κουμπί Αποστολή (βλ. εικόνα).
    image
  4. Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας σταλούν στο Email Εγγραφής σας.
Σημείωση: Αν δεν λάβετε e-mail με οδηγίες στα Εισερχόμενα σας (Inbox), ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam).

  • ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Moodle

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στην πλατφόρμα Moodle (εξ' αποστάσεως επιμορφώσεις) και έχετε πρόβλημα πρόσβασης ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  1. Περιηγηθείτε στον σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/moodle/login/forgot_password.php
  2. Συμπληρώστε μόνο το πεδίο Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πατήστε το κουμπί Αναζήτηση (βλ. εικόνα).

    image

  3. Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας σταλούν στο Email Εγγραφής σας, όπως σας ενημερώνει και το μήνυμα (βλ. εικόνα).
    image
Σημείωση: Αν δεν λάβετε e-mail με οδηγίες στα Εισερχόμενα σας (Inbox), ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam).