Επιμορφωτικά Προγράμματα-Σεμινάρια (ενδεικτικά)

7 epimorfosi


  • Επιμόρφωση για το νέο τρόπο αξιολόγησης στα ΕΠΑΛ (Επιτροπή «για την εκπόνηση επιμορφωτικού προγράμματος των Σχολικών Συμβούλων και την υλοποίησή του αναφορικά με το μάθημα των Νέων Ελληνικών των Α΄ και Β΄ τάξεων των ΕΠΑΛ»). Δύο επιμορφωτικά προγράμματα για Σχολικούς Συμβούλους και εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ αναφορικά με το μάθημα των Νέων Ελληνικών των Α΄ και Β΄ τάξεων των ΕΠΑΛ.
  • Επιμόρφωση για την Έρευνα «Διερεύνηση Διδακτικών Πρακτικών για μια πολυεπίπεδη και διαφοροποιημένη προσέγγιση της ανάγνωσης στα ΕΠΑΛ». Στόχος της πρότασης για παρέμβαση ήταν η ενίσχυση των εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία της ανάγνωσης ώστε να ενισχυθούν οι μαθητές των ΕΠΑΛ ως αναγνώστες, με σκοπό να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες και να κατανοούν καλύτερα τον λόγο της επιστήμης στα συγκεκριμένα μαθήματα, που θα τους επιτρέψει την καλύτερη προσωπική και ακαδημαϊκή εξέλιξη. Υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις: «Πώς θα κάνουμε τα ΕΠΑΛ "Κοινότητες Ανάγνωσης": Έρευνα, Προτάσεις και Προοπτικές».
  • Διοργάνωση 3ήμερου επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα «Relating language curricula, tests & examinations to the CEFL» (RELANG), υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ και σε συνεργασία του ΙΕΠ με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ΕΚΣΓ) του Συμβουλίου της Ευρώπης.
  • Σε συνεργασία με το  Μουσείο  Ηρακλειδών, διοργάνωση βιωματικού κύκλου τριών εργαστηρίων με τίτλο «Τέχνη και Μαθηματικά». Τα εργαστήρια απευθύνονταν σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και είχαν ως στόχο την παρουσίαση διδακτικών μεθόδων και την πρακτική εφαρμογή τους στο γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών.
  • Διοργάνωση βιωματικού κύκλου επιμορφωτικών εργαστηρίων με τίτλο «Η Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη», με κύριο στόχο την ανάδειξη πρακτικών εισαγωγής και αξιοποίησης της τέχνης στο σχολείο, όχι πια ως διδακτέας ύλης, αλλά ως μέσου για την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση των μαθητών/-τριών.
  • Υλοποιήθηκε επιμορφωτικό πρόγραμμα μη συγχρηματοδοτούμενο με τίτλο «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και αφορούσε στην επιμόρφωση: α) των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, χωρίς εξειδίκευση στην ΕΑΕ, που προσλαμβάνονται στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και β) των μόνιμων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές ΕΑΕ, χωρίς εξειδίκευση.
Top