Άνοιγμα Νέου Αιτήματος

Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να ανοίξει ένα νέο αίτημα υποστήριξης


Στοιχεία Επικοινωνίας


Τομέας Βοήθειας

Λεπτομέρειες Δελτίου (Αιτήματος)

Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημά σας
Σύρετε αρχεία εδώ ή επιλέξτε τα

ΑΜ/ΑΦΜ


Μάθημα της "Εισαγωγικής Επιμόρφωσης"


Αν έχετε λάβει το μήνυμα "Το Turnitin επέστρεψε ένα σφάλμα για την υποβολή σας: The file failed to upload", τότε:

  1. Μην κάνετε κάποια ενέργεια. Μην κάνετε αίτημα στο Helpdesk (ακόμα). Δεν χρειάζεται να υποβάλετε εκ νέου την εργασία σας.
  2. Σφάλματα τέτοιου είδους επιλύονται ομαδικά από τους διαχειριστές του ΟΠΣ.
  3. Αν μετά την πάροδο δύο εργάσιμων ημερών δεν έχει επιλυθεί, τότε επικοινωνήστε με το Helpdesk και δηλώστε το πρόβλημά σας.

Κείμενο CAPTCHA:    Πληκτρολογήστε το κείμενο που εμφανίζεται στην εικόνα.
 

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!