Διδακτικές Διαδικασίες

4 periexomena


  • Τα προεδρικά Διατάγματα 200 & 201 του 1998, που όριζαν τον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων, αναδιατυπώθηκαν βάσει των ση­με­ρινών όρων λειτουργίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από κοινή επιτροπή του ΙΕΠ και του ΥΠΠΕΘ: ΠΔ 70/2017.

(ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017 - Προεδρικό Διάταγμα 79/2017).

http://dipe-a-athin.att.sch.gr/index.php/ekpaideftika/1118-proedriko-diatagma-fek-109-t-a-1-8-2017-pou-afora-stin-organosi-kai-leitourgia-ton-nipiagogeion-kai-dimotikon-sxoleion-tis-xoras-pros-antikatastasi-ton-p-d-200-98-kai-201-98

  • Τροποποίηση του ΠΔ 46/2016, όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών/τριών του Γενικού Λυκείου στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμμα­τείας Γενικής Παιδείας στη Β΄ τάξη Λυκείου Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπε­ρινού Γενικού Λυκείου, από το σχολικό έτος 2017-2018 κ.εξ.
  • Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της «Νέας Ελληνικής Γλώσ­σας και Γραμματείας» Γυμνασίου, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του υπ’ αριθ. 126 ΠΔ.
  • Αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης σε ανακεφαλαιωτικές και πανελλαδικές εξετάσεις:
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑΛ σε πα­νελλαδικές εξετάσεις.
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών σε ενδο­σχο­λι­κές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ.
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Προσα­να­το­λισμού Γ΄ ΓΕΛ σε ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις.
  • Το ΙΕΠ ανέλαβε την πρωτοβουλία να συγκροτήσει ομάδα εργασίας που θα μελε­τή­σει τα προβλήματα των Εσπερινών σχολείων, θα οργανώσει σχετική εκδήλωση ανταλλαγής απόψεων μεταξύ ειδικών και εργαζομένων στο πεδίο και θα καταλήξει σε προτάσεις για την αναβάθμιση της λειτουργίας τους.
Top