Εκπαιδευτικό Υλικό

4 periexomena


http://www.iep.edu.gr/el/thematiki-evdomada-category/646-allo-yliko

  • Υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της γλώσσας που αφορά στην αποτύπωση των γραμματικών και μορφοσυντακτικών φαινομένων τα οποία παρουσιάζονται στο διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στις Δομές Υποδο­χής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ­παί­­δευσης και στη σύνδεσή τους με το Ανοικτό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Ελληνικής Γλώσσας.
  • Διερεύνηση, συγκέντρωση, μελέτη και καταγραφή σε ειδική φόρμα του εκπαι­δευ­­τικού υλικού και λογισμικού για μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαι­δευ­­τικές ανάγκες, που έχουν αναπτυχθεί από τα συγχρηματοδοτούμενα έργα με στό­χο την ανάρτηση στη σελίδα του έργου ΕΑΕ (prosvasimo.iep.edu.gr) για την προώ­θη­ση της προσβασιμότητας και την υλοποίηση της σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώ­ματα των αναπήρων.
  • Στο πλαίσιο του νέου τρόπου αξιολόγησης στα ΕΠΑΛ έχουν προταθεί ενδεικτικά κριτήρια αξιολόγησης για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.
  • Στο πλαίσιο του νέου τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος «Αρχαία Ελληνικά» των τάξεων Β’ και Γ’ Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Β’, Γ’ & Δ’ Εσπερινού Γενικού Λυ­κείου (μάθημα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) και του νέου τρό­που αξιολόγησης του μαθήματος «Ελληνική Γλώσσα» (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία) στις Α’ και Β’ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α’, Β’ και Γ’ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και του μαθήματος «Νέα Ελληνικά» (Νεο­ελ­ληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία) της Γ’ τάξης Ημερησίου Γενι­κού Λυ­κείου και της Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, έχουν εκπονηθεί ενδει­κτικά κρι­τήρια αξιολόγησης.
  • Εκπόνηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για την Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική και Ιταλική γλώσσα - Ανάρτηση στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Η εκπόνηση των σεναρίων υλο­ποιήθηκε μέσα  από το ΕΣΠΑ 2014-20 στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επι­μόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστή­ματος» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5004204 - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Αν­θρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευσης και Διά Βίου Μάθησης», Δράση 2 με τίτλο «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσ­σών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμ­μα­τα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)».

http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/388-didaktika-senaria-gia-ti-germaniki-glossa

  • Σχεδιασμός και Εκπόνηση διδακτικού υλικού για το θεματικό πεδίο  των Ξένων Γλωσσών για τις τάξεις Α’ και Β’ και Γ΄ Λυκείου στα Γαλλικά και στα Γερμανικά (ΓΕΛ).

http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses

  • Επιστημονική και γλωσσική επιμέλεια του διδακτικού υλικού Γαλλικής Γλώσσας «Μicro-intervalle» της κας Σταματίας Γεωργίου και εισήγηση για αξιοποίηση στη Γ΄ Γυμνασίου.
  • Συνεργασία και επιμέλεια για την αξιοποίηση ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τη Γερμανική Γλώσσα, τα οποία εκπονήθηκαν στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνερ­γα­σίας με το Ινστιτούτο GOETHE.
    • Για το θεματικό πεδίο των Ξένων Γλωσσών (Γαλλικά και στα Γερμανικά) για τις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου ολοκληρώθηκε η επιμέλεια και η αναμόρφωση ψη­φιακών διδακτικών σεναρίων, τα οποία μετά από έγκριση του ΔΣ αναρτή­θη­καν στον ιστότοπο του ΙΕΠ:
      http://iep.edu.gr/el/component/k2/859-fakeloi-ekpaideftikoy-ylikoy-gia-ti-galliki-kai-ti-germaniki-glossa-sto-gel
    • Ολοκλήρωση της αναμόρφωσης, εκπόνησης και επιμέλειας περιεχομένου του εκπαιδευτικού/διδακτικού υλικού, που είχε παραχωρηθεί από το Ινστιτούτο Goethe στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας  με το  ΙΕΠ για τις ανάγκες του μαθήματος «Γερμανική Γλώσσα» του Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης – Ειδικό­τη­τα «Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων» του ΕΠΑΛ, το οποίο μετά από έγκριση του ΔΣ αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ΙΕΠ :
      http://iep.edu.gr/el/component/k2/857-germaniki-glossa-oikonomias-dioikisis-g-epal
Top