|
- Προσαρμογή των οδηγιών για τη διεξαγωγή του τεστ στα σχολεία του δείγματος ώστε να αναρτηθούν στη σχετική πλατφόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας του ΙΕΠ, επικοινωνία με τα 268 σχολεία του δείγματος της κύριας έρευνας PISA 2018 και ορισμός συντονιστών και ημερομηνιών διεξαγωγής στα σχολεία του τελικού δείγματος.
- Συμμετοχή σε ενημερωτικό σεμινάριο για τους βαθμολογητές των ανοικτών ερωτήσεων της Κατανόησης Κειμένου και του πεδίου Γνώσεις και Δεξιότητες του Πολίτη του Κόσμου (Μάλτα, 22-26 Ιανουαρίου 2018).
- Μετάφραση και διαδικασία verification των Οδηγών Βαθμολόγησης των νέων θεμάτων Κατανόησης Κειμένου και του πεδίου Γνώσεις και Δεξιότητες του Πολίτη του Κόσμου, προσαρμογή των Οδηγών Βαθμολόγησης των παλαιών θεμάτων Κατανόησης Κειμένου, Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών, μετάφραση εργαστηρίου Κατανόησης Κειμένου (νέα θέματα) και του πεδίου Γνώσεις και Δεξιότητες του Πολίτη του Κόσμου.
- Παρουσίαση οδηγιών για τη διεξαγωγή του τεστ στο σεμινάριο των συντονιστών της Αθήνας (5/2/2018) και Θεσσαλονίκης (8/2/2018), παρουσίαση οδηγιών για τη διεξαγωγή του τεστ σε 6 από τα 12 ηλεκτρονικά σεμινάρια (webinars) προς συντονιστές των σχολείων εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
- Οργάνωση - προγραμματισμός της βαθμολόγησης των ανοικτών ερωτήσεων στην κατανόηση Κειμένου, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και στο πεδίο Γνώσεις και Δεξιότητες του Πολίτη του Κόσμου, προετοιμασία εργαστηρίων για τη βαθμολόγηση των ανοικτών ερωτήσεων Κατανόησης Κειμένου, σύμφωνα με τις οδηγίες του Οδηγού Βαθμολόγησης, με το υλικό του Εργαστηρίου και με τα queries (1,4 sets).
- Παρουσίαση των γενικών αρχών της βαθμολόγησης του PISA στους βαθμολογητές όλων των γνωστικών αντικειμένων, καθοδήγηση (lead coding) βαθμολογητών και βαθμολόγηση των ανοικτών ερωτήσεων Κατανόησης Κειμένου (1,4 sets) και του πεδίου «Γνώσεις και Δεξιότητες του Πολίτη του Κόσμου - Global Competence», επιλογή και μετάφραση queries για καθοδήγηση στη βαθμολόγηση διφορούμενων απαντήσεων των μαθητών/μαθητριών, έλεγχος της αξιοπιστίας της βαθμολόγησης.
- Καταχώριση κωδικών για επαγγέλματα πατέρα, μητέρας και μελλοντικού επαγγέλματος του/της μαθητή/μαθήτριας, σύμφωνα με τη διεθνή κωδικοποίηση των επαγγελμάτων ISCO, καταχώρηση 268 δελτίων SFT - Ονομαστικές καταστάσεις μαθητών (Student Tracking Form - for School Coordinators) και 268 δελτίων SAF - Παρουσιολόγια (Session Attendance Form - for Test Administrators and School Coordinators).
- Μετάφραση των 2 βίντεο του ΟΟΣΑ στα ελληνικά, υποτιτλισμός στα ελληνικά με το πρόγραμμα amara και συγχρονισμός του προφορικού κειμένου με τους υπότιτλους και speakage.
- Αξιολόγηση Ερωτηματολογίων μαθητών/μαθητριών και διευθυντών/διευθυντριών και αξιολόγηση νέων θεμάτων Creative Thinking για το PISA 2021.
|