|
- Τα προεδρικά Διατάγματα 200 & 201 του 1998, που όριζαν τον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων, αναδιατυπώθηκαν βάσει των σημερινών όρων λειτουργίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από κοινή επιτροπή του ΙΕΠ και του ΥΠΠΕΘ: ΠΔ 70/2017.
(ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017 - Προεδρικό Διάταγμα 79/2017).
http://dipe-a-athin.att.sch.gr/index.php/ekpaideftika/1118-proedriko-diatagma-fek-109-t-a-1-8-2017-pou-afora-stin-organosi-kai-leitourgia-ton-nipiagogeion-kai-dimotikon-sxoleion-tis-xoras-pros-antikatastasi-ton-p-d-200-98-kai-201-98
- Τροποποίηση του ΠΔ 46/2016, όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών/τριών του Γενικού Λυκείου στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας Γενικής Παιδείας στη Β΄ τάξη Λυκείου Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, από το σχολικό έτος 2017-2018 κ.εξ.
- Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της «Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας» Γυμνασίου, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του υπ’ αριθ. 126 ΠΔ.
- Αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης σε ανακεφαλαιωτικές και πανελλαδικές εξετάσεις:
- για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑΛ σε πανελλαδικές εξετάσεις.
- για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών σε ενδοσχολικές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ.
- για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού Γ΄ ΓΕΛ σε ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις.
- Το ΙΕΠ ανέλαβε την πρωτοβουλία να συγκροτήσει ομάδα εργασίας που θα μελετήσει τα προβλήματα των Εσπερινών σχολείων, θα οργανώσει σχετική εκδήλωση ανταλλαγής απόψεων μεταξύ ειδικών και εργαζομένων στο πεδίο και θα καταλήξει σε προτάσεις για την αναβάθμιση της λειτουργίας τους.
|