|
- Θεματική Εβδομάδα: Για την υποστήριξη της υλοποίησης της Θεματικής Εβδομάδας το ΙΕΠ μελέτησε και ενέκρινε υλικό φορέων για τους θεματικούς άξονες:
http://www.iep.edu.gr/el/thematiki-evdomada-category/646-allo-yliko
- Υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της γλώσσας που αφορά στην αποτύπωση των γραμματικών και μορφοσυντακτικών φαινομένων τα οποία παρουσιάζονται στο διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στη σύνδεσή τους με το Ανοικτό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Ελληνικής Γλώσσας.
- Διερεύνηση, συγκέντρωση, μελέτη και καταγραφή σε ειδική φόρμα του εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού για μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που έχουν αναπτυχθεί από τα συγχρηματοδοτούμενα έργα με στόχο την ανάρτηση στη σελίδα του έργου ΕΑΕ (prosvasimo.iep.edu.gr) για την προώθηση της προσβασιμότητας και την υλοποίηση της σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των αναπήρων.
- Στο πλαίσιο του νέου τρόπου αξιολόγησης στα ΕΠΑΛ έχουν προταθεί ενδεικτικά κριτήρια αξιολόγησης για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.
- Στο πλαίσιο του νέου τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος «Αρχαία Ελληνικά» των τάξεων Β’ και Γ’ Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Β’, Γ’ & Δ’ Εσπερινού Γενικού Λυκείου (μάθημα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) και του νέου τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος «Ελληνική Γλώσσα» (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία) στις Α’ και Β’ τάξεις Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Α’, Β’ και Γ’ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και του μαθήματος «Νέα Ελληνικά» (Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία) της Γ’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, έχουν εκπονηθεί ενδεικτικά κριτήρια αξιολόγησης.
- Εκπόνηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για την Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική και Ιταλική γλώσσα - Ανάρτηση στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Η εκπόνηση των σεναρίων υλοποιήθηκε μέσα από το ΕΣΠΑ 2014-20 στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5004204 - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευσης και Διά Βίου Μάθησης», Δράση 2 με τίτλο «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών – Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)».
http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/388-didaktika-senaria-gia-ti-germaniki-glossa
- Σχεδιασμός και Εκπόνηση διδακτικού υλικού για το θεματικό πεδίο των Ξένων Γλωσσών για τις τάξεις Α’ και Β’ και Γ΄ Λυκείου στα Γαλλικά και στα Γερμανικά (ΓΕΛ).
http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses
- Επιστημονική και γλωσσική επιμέλεια του διδακτικού υλικού Γαλλικής Γλώσσας «Μicro-intervalle» της κας Σταματίας Γεωργίου και εισήγηση για αξιοποίηση στη Γ΄ Γυμνασίου.
- Συνεργασία και επιμέλεια για την αξιοποίηση ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τη Γερμανική Γλώσσα, τα οποία εκπονήθηκαν στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας με το Ινστιτούτο GOETHE.
|