ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Κωνσταντίνος Στουραΐτης Σύμβουλος Α΄ Μαθηματικών στο ΙΕΠ
Σπουδές
Ο Κωνσταντίνος Στουραΐτης είναι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1988) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών (2008, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μαθηματικών). Το 2017 ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στη Διδακτική των Μαθηματικών στο Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ.
Επαγγελματική Εμπειρία
Από το 1999 έως και το 2018 δίδασκε μαθηματικά σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Λύκεια) της Λακωνίας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Δυτικής Αττικής, Γ΄ Αθήνας και Α΄ Αθήνας. Τα τελευταία 10 χρόνια δίδασκε στο 6ο Γυμνάσιο και το 4ο ΓΕΛ Γαλατσίου.
Από το 2019 εργάζεται με απόσπαση στο ΙΕΠ και κατέχει τη θέση του Συμβούλου Α’ στο αντικείμενο των Μαθηματικών.
Επιστημονικό / Ερευνητικό Ενδιαφέρον
Το επιστημονικό του ενδιαφέρον αφορά στη Διδακτική των Μαθηματικών και ιδιαιτέρως στη συνεργασία των εκπαιδευτικών και την επαγγελματική ανάπτυξη, στο σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξή τους στην τάξη των μαθηματικών.
Έχει δημοσιεύσει τα παρακάτω άρθρα:
Stouraitis, K., Potari, D., Skott, J., (2017). Contradictions, dialectical oppositions and shifts in teaching mathematics. Educational Studies in Mathematics, 95(2), 203–217. DOI: 10.1007/s10649-017-9749-4.
Στουραΐτης Κ. (2009). Η διδακτική των μαθηματικών ως επιστημονικό πεδίο: Μία επιστημολογική προσέγγιση. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών (4), 9–38.
Παρουσίασε εργασίες στα παρακάτω διεθνή συνέδρια:
Stouraitis, K., Potari, D., Skott, J. (2015) Contradictions and shifts in teaching with a new curriculum: the role of mathematics. 9th Conference of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME9). Prague, Czech Republic.
Stouraitis, K. (2016). Decision making in the context of enacting a new curriculum: an activity-theoretical perspective. 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME40). Szeged, Hungary.
Stouraitis, K. (2017). Teachers’ decisions and the transformation of teaching activity. 10th Conference of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10). Dublin, Ireland.
Έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε 3 συνέδρια της ΕΝΕΔΙΜ (Ένωση Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών) και σε ένα συνέδριο της ΕΜΕ (Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία).
Έχει κάνει πολλές εισηγήσεις σε ημερίδες και επιμορφωτικά σεμινάρια.
Άλλες Δράσεις/ Ενδιαφέροντα
Υπήρξε, μεταξύ άλλων, μέλος ομάδων εργασίας για:
την ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών για τα Μαθηματικά της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και τον οδηγό του εκπαιδευτικού (2011-12),
την ανάπτυξη Προγράμματος σπουδών για τα μαθηματικά του Λυκείου (2014-15),
την αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης στα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (2016),
την αναμόρφωσή και εκπόνηση του Προγράμματος Σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθηματικά της Β΄ Λυκείου (2018).
Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα του ΕΚΠΑ.