• image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ" & ΔΡΑΣΕΙΣ "ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"

    Θεματική Εβδομάδα2017-18 "Σώμα και Ταυτότητα" και Δράσεις "Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας" ΝΕΟ - Δράσεις "Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας" Κατά το σχολικό έτος 2017-18, στο πλαίσιο της θεματικής εβδομάδας εντάσσονται και δράσεις κυκλοφοριακής αγωγής-οδικής ασφάλειας.Σκοπός των εν λόγω δράσεων είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν στους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας, την οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών και τη διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης και συμπεριφοράς. Περισσότερα ...    "Σώμα και Ταυτότητα"  Σκοπός και αναγκαιότητα Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες. Περισσότερα ...  Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.   Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Περισσότερα ...  Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης   Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Περισσότερα ...  Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων  Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό. Περισσότερα ...  Χρόνος Υλοποίησης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο. Περισσότερα ...  Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.  Περισσότερα ...  Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Περισσότερα ...  Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα. Περισσότερα ... 

  • image
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ & Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΠΡΑΞΗ"

  • image
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Η Μονάδα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης γνωμοδοτεί και εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Ε.Π. για όλα τα ζητήματα που αφορούν τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και το «Μεταλυκειακό έτος-τάξη Μαθητείας». Χρησιμοποιώντας κριτήρια επιστημονικά και παιδαγωγικά, η Μονάδα Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εισηγείται για τον καθορισμό τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., τα ωρολόγια προγράμματα, τα προγράμματα σπουδών, τις αναθέσεις μαθημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικών, τα διδακτικά εγχειρίδια και το λοιπό εκπαιδευτικό υλικό για την επαγγελματική εκπαίδευση, την υλοποίηση ερευνών σε δομές της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και για άλλα ζητήματα συναφούς περιεχομένου. Βάσει του Νόμου 4386/2016 και της σχετικής Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 1489, τ. Β’, 26-5-2016), από το σχολικό έτος 2016-2017 οι Τομείς που λειτουργούν στη Β’ τάξη των ΕΠΑ.Λ. είναι οι ακόλουθοι:    ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΠΑΛ Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού Τομέας Μηχανολογίας Τομέας Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων Τομέας Πληροφορικής Τομέας Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας   Από το σχολικό έτος 2017-2018, στη Γ’ τάξη των ΕΠΑ.Λ. λειτουργούν 36 Ειδικότητες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Φ.Ε.Κ. 1489/τ. Β’/26-5-2016. Οι μαθητές και μαθήτριες που ολοκληρώνουν επιτυχώς τη φοίτηση στο ΕΠΑ.Λ. λαμβάνουν Απολυτήριο Λυκείου και πτυχίο Ειδικότητας επιπέδου 4 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Επίσης, όσοι και όσες το επιθυμούν, δύνανται να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στο «Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας», με την επιτυχή ολοκλήρωση του οποίου και κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής σε εξετάσεις πιστοποίησης λαμβάνουν πτυχίο επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Κατά τη συμμετοχή τους στο «Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας», το οποίο διαρκεί εννέα (9) μήνες, οι μαθητευόμενοι/ες λαμβάνουν ημερήσια αποζημίωση, η οποία έχει καθοριστεί στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νόμιμου, νομοθετημένου, κατώτατου ορίου του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη. [Μεταβείτε στη σελίδα της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης]

  • image
  • ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

    Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση Το πιλοτικό πρόγραμμα για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση υλοποιείται κατά το σχολικό έτος 2017-18 στο πλαίσιο της Δράσης 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση», που συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 Σχολικές Μονάδες της Δημόσιας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια). Για τον Οδηγό Διαδικασιών της Πιλοτικής Εφαρμογής πατήστε εδώ Το πιλοτικό πρόγραμμα της περιγραφικής αξιολόγησης φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στην ανάγκη να εφαρμοστεί στη σχολική εκπαίδευση ένα σύγχρονο εναλλακτικό και οργανωμένο πλαίσιο αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα τις παγιωμένες πρακτικές της, να υιοθετεί τις σύγχρονες αντιλήψεις και πρακτικές για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών. Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό, το οποίο αποτελείται από έναν τόμο για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Οι παρακάτω Οδηγοί Εκπαιδευτικού αποτελούν κείμενα εργασίας, τα οποία θα αξιοποιηθούν για τις ανάγκες της πιλοτικής εφαρμογής και των οποίων η τελική μορφή θα προκύψει από τη συνεργασία με τα πιλοτικά σχολεία: Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο Σκοπός του παρόντος Οδηγού είναι να υποστηρίξει τους/τις νηπιαγωγούς στην ανάπτυξη του πιλοτικού προγράμματος της περιγραφικής αξιολόγησης στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την προσέγγιση που αναπτύσσεται στις σελίδες που ακολουθούν. Στο πρώτο κεφάλαιο του Οδηγού γίνεται αναφορά στο πλαίσιο και στις βασικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο παραθέτει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν πιο αποτελεσματικά τη μάθηση των παιδιών και να βελτιώνουν τις διδακτικές τους πρακτικές. Το τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει πώς οι εκπαιδευτικοί, με βάση τα αξιολογικά στοιχεία που έχουν συλλέξει, καταγράψει και αναλύσει, μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία και να συνθέτουν το μαθησιακό προφίλ του παιδιού, προκειμένου να ενημερώνουν τους γονείς και τους κηδεμόνες τους για την πρόοδό του. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στα αντικείμενα της αξιολόγησης, στο «τι» ακριβώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με τη μάθηση και την ανάπτυξη του παιδιού και «ως προς τι», δηλαδή, στα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία παρακολουθούν και αποτιμούν την πορεία της μάθησης και της ανάπτυξής του.   Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό Ο Οδηγός αναπτύσσεται σε τρία τεύχη. Στο Τεύχος Α, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν, και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, για να αξιολογήσουν τόσο την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διαδικασία της ποιοτικής αποτύπωσης των αξιολογικών στοιχείων των μαθητών και των μαθητριών σε μια έκθεση προόδου, η οποία θα ενημερώνει τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες τους για την εξέλιξή τους. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην περιγραφική αξιολόγηση και στις επιμέρους διαστάσεις που διέπουν την εφαρμογή της στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο Παράρτημα του Τεύχους Α δίνονται τα έντυπα της έκθεσης προόδου τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός για την ποιοτική αποτύπωση της μάθησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών. Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης. Παρουσιάζονται τα κριτήρια αξιολόγησης που διατρέχουν οριζόντια όλα τα γνωστικά αντικείμενα όπως αυτά άπτονται των δεξιοτήτων και ικανοτήτων σκέψης, προσωπικής και κοινωνικής μάθησης και ανάπτυξης του μαθητή και της μαθήτριας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού. Για κάθε μάθημα προηγείται το πλαίσιο αξιολόγησης, όπως προκύπτει από το Πρόγραμμα Σπουδών και ακολουθούν τα κριτήρια αξιολόγησης αναλυμένα. Στο τέλος υπάρχει ένας πίνακας κριτηρίων για κάθε μάθημα με βάση τον οποίο ο/η εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τον/την μαθητή/-ήτρια και θα καταγράψει την εξέλιξή του/της στην έκθεση προόδου στηριζόμενος/-η στα στοιχεία που έχει συλλέξει για κάθε κριτήριο με τις μεθόδους που παρουσιάστηκαν στο πρώτο τεύχος. Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν έτσι να βρουν παραδείγματα συλλογής τεκμηρίων και τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα αξιοποιήσουν, ώστε να είναι ωφέλιμα για τους/τις ίδιους/-ες, καθώς θα ανατροφοδοτήσουν τη διαδικασία, αλλά και για τους/τις μαθητές/-ήτριες στην προοπτική της βελτίωσής τους.   Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο Ο Οδηγός αναπτύσσεται σε τρία τεύχη. Στο Τεύχος Α το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν, και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, για να αξιολογήσουν τόσο την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διαδικασία της ποιοτικής αποτύπωσης των αξιολογικών στοιχείων των μαθητών και των μαθητριών σε μια έκθεση προόδου, η οποία θα ενημερώνει τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες τους για την εξέλιξή τους. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην περιγραφική αξιολόγηση και στις επιμέρους διαστάσεις που διέπουν την εφαρμογή της στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο Παράρτημα του Τεύχους Α δίνονται τα έντυπα της έκθεσης προόδου τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός για την ποιοτική αποτύπωση της μάθησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών. Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης. Παρουσιάζονται τα κριτήρια αξιολόγησης που διατρέχουν οριζόντια όλα τα γνωστικά αντικείμενα όπως αυτά άπτονται των δεξιοτήτων και ικανοτήτων σκέψης, προσωπικής και κοινωνικής μάθησης και ανάπτυξης του μαθητή και της μαθήτριας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού. Για κάθε μάθημα προηγείται το πλαίσιο αξιολόγησης, όπως προκύπτει από το Πρόγραμμα Σπουδών και ακολουθούν τα κριτήρια αξιολόγησης αναλυμένα. Στο τέλος υπάρχει ένας πίνακας κριτηρίων για κάθε μάθημα με βάση τον οποίο ο/η εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τον/την μαθητή/-ήτρια και θα καταγράψει την εξέλιξή του στην έκθεση προόδου στηριζόμενος/-η στα στοιχεία που έχει συλλέξει για κάθε κριτήριο με τις μεθόδους που παρουσιάστηκαν στο πρώτο τεύχος. Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν έτσι να βρουν παραδείγματα συλλογής τεκμηρίων και τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα αξιοποιήσουν, ώστε να είναι ωφέλιμα για τους/τις ίδιους/-ες, καθώς θα ανατροφοδοτήσουν τη διαδικασία, αλλά και για τους/τις μαθητές/-ήτριες στην προοπτική της βελτίωσής τους. Παρατίθενται συγκεντρωτικά όλοι οι Οδηγοί: [Οδηγός Διαδικασιών της Πιλοτικής Εφαρμογής] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Α'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Β'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Γ'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Α'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Β'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Γ']  

  • image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ 2018-2019 --- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/84c2d8ab8eaea47d98d9a0e3b083da00.jpg
14 Δεκέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 12/11.12.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για την υπ΄ αρ. πρωτ. 12977/03.12.2018 (ΑΔΑ: ΨΚΘΔΟΞΛΔ-6ΤΕ, ΑΔΑΜ: 18PROC004111660) πρόσκλησης υποβολής ενδιαφέροντος. [Βλ.
cache/resized/e480e1cf5fd4dcbf05f7553698aa1d8f.jpg
13 Δεκέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 20/13.12.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 12904/30.11.2018 Συνοπτικό Διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 118PROC004101101 και ΑΔΑ: Ψ6ΑΦΟΞΛΔ-ΘΥΔ (Αριθμός Διακήρυξης 10/2018).
cache/resized/934228cc82377e694c54ae10e74e882c.jpg
11 Δεκέμβριος 2018
Το ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ προσκαλεί τους διδάσκοντες τα γλωσσικά μαθήματα στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε επιμορφωτική ημερίδα, που θα διεξαχθεί την Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 15:00 – 18:00, στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του Υπουργείου
cache/resized/a8116cd11e957f6b9f3d6cb2763fc167.jpg
11 Δεκέμβριος 2018
  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η πλατφόρμα Easychair θα μείνει ενεργή έως και την Κυριακή 16-12-2018 καθότι δεν έχουν ακόμα υποβληθεί όλες οι διορθωμένες εισηγήσεις. Όσοι δεν έχουν αποστείλει τις τελικές εισηγήσεις παρακαλούνται να ανταποκριθούν απαραίτητα έως τότε. Για
cache/resized/2b7d7d7c4f9110fb264416753d3f8ddd.jpg
11 Δεκέμβριος 2018
Την Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2018, στα Γραφεία της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, μέλη της Επιστημονικής Ομάδας και των Συγγραφικών Ομάδων του Έργου «Αναβάθμιση της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης», το οποίο υλοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, συναντήθηκαν με τον
cache/resized/f28c14f72df8777c2647ccbe9f77e999.jpg
11 Δεκέμβριος 2018
Tην Τετάρτη 12/12/2018 θα γίνει αναβάθμιση στον Server του ΙΕΠ στον οποίο λειτουργούν τα παρακάτω συστήματα: eIEP (Μητρώα, Βεβαιώσεις) Moodle (Εξ αποστάσεως επιμορφώσεις) LimeSurvey (Απογραφικά, Έρευνες) Εξωτερικό Helpdesk Ιστοσελίδες του ΙΕΠ (Κύριος ιστότοπος,
cache/resized/2cf722c226768f2bcaee2fcf86530477.jpg
10 Δεκέμβριος 2018
Στο πλαίσιο του παρόντος έργου, ο/η υποψήφιος/-α Ανάδοχος θα αναλάβει την ανάπτυξη προσβάσιμων ψηφιακών εφαρμογών για μαθητές/-ήτριες με κινητική αναπηρία. Ειδικότερα θα αναλάβει την ανάπτυξη προσβάσιμης ψηφιακής εφαρμογής με κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ΄ έως
cache/resized/f4abd9011462ce7f0054a07d78190034.jpg
07 Δεκέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/04.12.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων, υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 9969/06.09.2018 (ΑΔΑ: Ψ1ΖΜΟΞΛΔ-Μ3Ο) Πρόσκληση –Οριστικός Πίνακας. [Σχετική Πρόσκληση]
cache/resized/5faccaddd0d19df4bd43ebfee569e041.jpg
06 Δεκέμβριος 2018
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σας προσκαλούν στην Ημερίδα που συνδιοργανώνουν με τίτλο:    «ΦΥΛΟ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Η Ημερίδα απευθύνεται στα στελέχη της
cache/resized/76c577f42a34ffe0d81e66c58ce2e2ed.jpg
06 Δεκέμβριος 2018
cache/resized/60c14fe2ad4b6588f8e6e4a54fc1fb8b.jpg
05 Δεκέμβριος 2018
  ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η πλατφόρμα Easychair θα μείνει ενεργή έως και την Τετάρτη 12-12-2018 καθότι δεν έχουν ακόμα υποβληθεί όλες οι διορθωμένες εισηγήσεις. Όσοι δεν έχουν αποστείλει τις τελικές εισηγήσεις παρακαλούνται να ανταποκριθούν απαραίτητα έως τότε. Για
cache/resized/5c57e4fd097aed8431ca1afde72d996e.jpg
03 Δεκέμβριος 2018
cache/resized/9067c5b3da509a0b832f95c66cc27c82.jpg
29 Νοέμβριος 2018
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 57/29-11-2018 Πράξη του ΔΣ του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 7133/29-6-2018 Ανακοίνωσης - Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσεων προϊσταμένων σε οργανικές
cache/resized/b3709ba176cf3c1ae09728f2cdfe0f88.jpg
27 Νοέμβριος 2018
Σύμφωνα με την 56η/22-11-2018 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ο οριστικός πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων όσον αφορά στην «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη θέσεων Συμβούλων Α΄ και Β΄ τετραετούς θητείας» (ΑΠ ΙΕΠ
cache/resized/14e6b9d3e53fa66aef02718b3097b167.jpg
27 Νοέμβριος 2018
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 56/22-11-2018 Πράξη του ΔΣ του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ο πίνακας με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 8499/31-07-2018 «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας εκπαιδευτικών δημόσιας
cache/resized/e3fbd861033e2625037767a7c4f98107.jpg
23 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 19/21.11.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11592/11.10.2018 Συνοπτικό Διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 18PROC003827353 και ΑΔΑ: 9Φ93ΟΞΛΔ-ΝΓΝ (Αριθμός Διακήρυξης 09/2018). Καταληκτική ημερομηνία
cache/resized/942e937c084e30a3d9b6a920211d7ef6.jpg
23 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ.1/15.11.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 12212/02-11-2018 (ΑΔΑ: ΩΚΠΘΟΞΛΔ-Χ5Μ.) Πρόσκληση. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων, βάσει του άρθρου 9 της Πρόσκλησης, είναι
cache/resized/2d26db4d0902fbf05d80bf235f1bffb1.jpg
19 Νοέμβριος 2018
23 Νοεμβρίου 2018 - Η Επιστημονική Μονάδα «Μειονοτική, Διαπολιτισμική και Ομογενειακή Εκπαίδευση Σχολεία Φυλακών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και οι Εταίροι του Ευρωπαϊκού Έργου (ERASMUS+) “Online Professional Development in Second Chance Education” (ePODS)
cache/resized/32fa3d054151bb136047cd83024ce6b4.jpg
16 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ  περί έγκρισης των υπ’ αρ. 10/30.10.2018 και 11/14.11.2018 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τον υπ’ αρ. πρωτ.  9187/24.08.2018 (ΑΔΑ: 7Α24ΟΞΛΔ-Κ9Ω, ΑΔΑΜ: 18PROC003596981) συνοπτικό
cache/resized/e3294f7d50aef5378d7ee9276add4537.jpg
12 Νοέμβριος 2018
Σχετικά με την τελική μορφή των εργασιών θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τα εξής: οι εργασίες αναρτώνται στο Easychair (όπως ακριβώς και οι αρχικές εκδοχές) μόνο σε μορφή pdf. Καταληκτική ημερομηνία είναι η 30η Νοεμβρίου 2018. Οι εισηγητές/τριες, τα μέλη της Επιστημονικής
cache/resized/8424174b6e44806cbf123518d600d669.jpg
09 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/26.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων υποψηφίων, για την υπ’ αρ. πρωτ. 1319/23-02-2018 (ΑΔΑ: Ω9ΤΨΟΞΛΔ-3Φ2) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου
cache/resized/b916618abb24fa0a01f8f6ffe7c22212.jpg
09 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 17/26-10-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών με θέμα την αποσφράγιση των προσφορών των υποψηφίων αναδόχων της για την υπ’ αριθμ πρωτ.11546/10.10.2018 (ΑΔΑ: Ω6Ζ9ΟΞΛΔ-ΩΦΗ) Πρόσκληση.
cache/resized/a147c25753aed1a9d3bddf996886547e.jpg
06 Νοέμβριος 2018
Στις 2, 3 & 4 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Δημιουργικότητα και η Καινοτομία στην εκπαιδευτική πράξη: με αφετηρία τη μακρόχρονη εμπειρία των Πειραματικών & Πρότυπων Σχολείων». Το Συνέδριο συνδιοργάνωσαν: το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής
cache/resized/de21842e3595e4f39c16610207416a54.jpg
05 Νοέμβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 16/24.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11592/11.10.2018 Συνοπτικό Διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 18PROC003827353 και ΑΔΑ: 9Φ93ΟΞΛΔ-ΝΓΝ (Αριθμός Διακήρυξης 09/2018). Κατά της ανωτέρω
cache/resized/558ed16519ff7effe1ae1f9cf425a745.jpg
02 Νοέμβριος 2018
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 8499/31-07-2018 «Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας εκπαιδευτικών δημόσιας εκπαίδευσης για τις ανάγκες της Οικονομικής Υπηρεσίας» ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις τη Τετάρτη 7 Νοεμβρίου
cache/resized/e8c475b82253e2ce87671efa289b1c3f.jpg
31 Οκτώβριος 2018
Η Επιστημονική Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής διοργανώνει Ενημερωτική/Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Παρουσίαση του νέου μαθήματος «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ Λυκείου (Φάκελος μαθήματος)». Η εγγραφή στο
cache/resized/c61ef73fd25fae05b75618c1c77c14b0.jpg
30 Οκτώβριος 2018
To Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο του προγράμματος «GRAEDUCATION» και σε συνεργασία με το Εκπαιδευτικό κέντρο του βιοτεχνικού επιμελητηρίου του Münster (Γερμανία), το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ελλάδας και τη Διεύθυνση
cache/resized/f983861aaec2a499b5bf4ff8e019c98e.jpg
29 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 15/24-10-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11298/03.10.2018 (ΑΔΑ: Ω5ΔΝΟΞΛΔ-9ΥΓ)  Συνοπτικό Διαγωνισμό. Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση, σύμφωνα
cache/resized/ceaad1be777ed4e3fd1a5a9815373a5f.jpg
29 Οκτώβριος 2018
Ανακοινοποίηση  στο ορθό  - Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/27-06-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τον υπ’ αριθμ. πρωτ. 4479/30-4-2018 (ΑΔΑ: 6Μ84ΟΞΛΔ-ΖΧ2, ΑΔΑΜ 18PR0C003018992,
cache/resized/7fabddbfc50a63f4410fc4c51057c3b5.jpg
26 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης  των υπ’ αρ. 1/24.09.2018, 2/05.10.2018 και 3/17.10.2018 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 9969/06.09.2018 (ΑΔΑ: Ψ1ΖΜΟΞΛΔ-Μ3Ο) Πρόσκληση. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων, βάσει
cache/resized/bab4c4da167f62133629980e1ac2df54.jpg
24 Οκτώβριος 2018
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού Δικαίου με έως δύο (2) εμπειρογνώμονες για την κάλυψη των αναγκών του Υποέργου 25: «Ανάπτυξη περιεχομένου-υλικού επιμόρφωσης νέων κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική
cache/resized/b7b96a4ecd186136cc4c010dee5e0de6.jpg
23 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/05-10-2018 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων υποψηφίων, για την υπ’ αρ. πρωτ. 1319/23-02-2018 (ΑΔΑ: Ω9ΤΨΟΞΛΔ-3Φ2) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων, βάσει του άρθρου
cache/resized/86d8f020d8ed24edc6f9b31c31ec19e6.jpg
23 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ  περί έγκρισης του υπ’ αρ. 14/19.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών – Απόφαση ανάθεσης για το τμήμα Β του συνοπτικού διαγωνισμού για το έργο «Διοργάνωση Διήμερης Διά ζώσης Επιμόρφωσης - ACT
cache/resized/d8cb99e864fbd40b06fa24051c47d0d9.jpg
22 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/11.9.2018, 7/03.10.2018 και 8/12.10.2018 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τον υπ’ αρ. πρωτ. 9187/24.08.2018 (ΑΔΑ: 7Α24ΟΞΛΔ-Κ9Ω, ΑΔΑΜ: 18PROC003596981) συνοπτικό
cache/resized/3ae3eeaa500104ba603c9afe804576a2.jpg
19 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 13/17.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών – Απόφαση ανάθεσης για το έργο της κατάρτισης Ισολογισμού Απογραφής με ημερομηνία 31.12.2018 για το ΙΕΠ. [Σχετικός Διαγωνισμός]
cache/resized/c41d35ee200029ba7713bb24e5c5160b.jpg
19 Οκτώβριος 2018
Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (http://iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses) έχει αναρτηθεί η 1η ενότητα των Φακέλων Υλικού για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στους παρακάτω τομείς των ΕΠΑ.Λ.   ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ
cache/resized/ce057f84a8daf8289acf7402564a6b2d.jpg
19 Οκτώβριος 2018
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 12/17.10.2018 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών – Απόφαση ανάθεσης για το τμήμα Α του συνοπτικού διαγωνισμού για το έργο «Διοργάνωση Διήμερης Διά ζώσηςΕπιμόρφωσης – «ACT» [Σχετικός
cache/resized/1406e7d5e0417bf1f9efb24ebf9e9356.jpg
19 Οκτώβριος 2018
Με αφορμή ανακοινώσεις επιστημονικών ενώσεων που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας θεωρούμε αναγκαίο να επισημάνουμε τα εξής: Η μείωση του «εξεταστικού φόρτου» και γενικότερα η προσαρμογή των σχολικών προγραμμάτων στις πραγματικές δυνατότητες των παιδιών δεν
cache/resized/f9c70575dda1cc18c20d15228665cb49.jpg
19 Οκτώβριος 2018
Από το τρέχον  σχολικό έτος  2018-2019, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του Δημοτικού  Σχολείου διδάσκονται το μάθημα των Μαθηματικών από νέο διδακτικό εγχειρίδιο.    Προκειμένου η εκπαιδευτική κοινότητα να ενημερωθεί για
   Εναλλακτικά παρακολουθήστε την ημερίδα απο εδώ. Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
Αναζήτηση και προβολή αποθηκευμένων συγγραμμάτων και λοιπών τεκμηρίων της «Ιστορικής Συλλογής».
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
Διδακτικό Υλικό για το μάθημα της «Ξένης Γλώσσας» στο ΕΠΑΛ του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης
Ο Φάκελος Υλικού για τα Αγγλικά 1 προορίζεται για τη διδασκαλία της Αγγλικής στην Α' Γενικού Λυκείου.
Ο Φάκελος Υλικού για τα Αγγλικά 2 προορίζεται για τη διδασκαλία της Αγγλικής στη Β' και Γ' Γενικού Λυκείου.
   ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

ΙΕΠ - Twitter

twitter

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top