• image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ"

    Θεματική Εβδομάδα2016-17 "Σώμα και Ταυτότητα"   Σκοπός και αναγκαιότητα Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες. Περισσότερα ...  Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.   Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Περισσότερα ...  Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης   Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Περισσότερα ...  Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων  Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό. Περισσότερα ...  Χρόνος Υλοποίησης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο. Περισσότερα ...  Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.  Περισσότερα ...  Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Περισσότερα ...  Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα. Περισσότερα ... 

  • image
  • ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  • image
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ 2017-2018 (Νέο)

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 - ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 - ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ  Ενδεικτικό υποστηρικτικό υλικό YΠΟΔΕΙΓΜΑ Ι: Σχέδιο για την προετοιμασία εκπόνησης Δημιουργικής Εργασίας .docx     .pdf YΠΟΔΕΙΓΜΑ ΙΙ: Σχέδιο για την εκπόνηση Δημιουργικής Εργασίας .docx    .pdf Παραδείγματα Υποδείγματος Ι Παραδείγματα Υποδείγματος ΙΙ 1. Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Β΄ Λυκείου (ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ) 1. Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Β΄ Λυκείου (ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ) 2. Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Β΄ Λυκείου (ΑΝΤΙΓΟΝΗ)   3. Νέα Ελληνική Γλώσσα, Β΄ Λυκείου   4. Χημεία, Β΄ Λυκείου   5. Μαθηματικά και Φυσική Αγωγή, Β΄ Λυκείου (συνδυαστικό) 5. Μαθηματικά και Φυσική Αγωγή, Β΄ Λυκείου (συνδυαστικό) 6. Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Α' Λυκείου   7. Καλλιτεχνική Παιδεία, Εικαστικά Α΄Λυκείου      Ενδεικτικό ψηφιακό υλικό (Ενδεικτικές διευθύνσεις διαδικτύου που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην επιλογή   και διαμόρφωση υποστηρικτικού υλικού κατά την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών του Λυκείου).  

  • image
  • Ευρετήριο των ψηφιακών πόρων και εργαλείων του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για τα γλωσσικά μαθήματα Γυμνασίου - Λυκείου. Σχολ. έτος 2017 - 2018

    Ευρετήριο των ψηφιακών πόρων και εργαλείων του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για τα γλωσσικά μαθήματα Γυμνασίου - Λυκείου. Σχολ. έτος 2017 - 2018

  • image
  • ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

    Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση Το πιλοτικό πρόγραμμα για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση υλοποιείται κατά το σχολικό έτος 2017-18 στο πλαίσιο της Δράσης 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση», που συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 Σχολικές Μονάδες της Δημόσιας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια). Για τον Οδηγό Διαδικασιών της Πιλοτικής Εφαρμογής πατήστε εδώ Το πιλοτικό πρόγραμμα της περιγραφικής αξιολόγησης φιλοδοξεί να ανταποκριθεί στην ανάγκη να εφαρμοστεί στη σχολική εκπαίδευση ένα σύγχρονο εναλλακτικό και οργανωμένο πλαίσιο αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα τις παγιωμένες πρακτικές της, να υιοθετεί τις σύγχρονες αντιλήψεις και πρακτικές για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών. Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό, το οποίο αποτελείται από έναν τόμο για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Οι παρακάτω Οδηγοί Εκπαιδευτικού αποτελούν κείμενα εργασίας, τα οποία θα αξιοποιηθούν για τις ανάγκες της πιλοτικής εφαρμογής και των οποίων η τελική μορφή θα προκύψει από τη συνεργασία με τα πιλοτικά σχολεία: Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο Σκοπός του παρόντος Οδηγού είναι να υποστηρίξει τους/τις νηπιαγωγούς στην ανάπτυξη του πιλοτικού προγράμματος της περιγραφικής αξιολόγησης στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την προσέγγιση που αναπτύσσεται στις σελίδες που ακολουθούν. Στο πρώτο κεφάλαιο του Οδηγού γίνεται αναφορά στο πλαίσιο και στις βασικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο παραθέτει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν πιο αποτελεσματικά τη μάθηση των παιδιών και να βελτιώνουν τις διδακτικές τους πρακτικές. Το τέταρτο κεφάλαιο περιγράφει πώς οι εκπαιδευτικοί, με βάση τα αξιολογικά στοιχεία που έχουν συλλέξει, καταγράψει και αναλύσει, μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία και να συνθέτουν το μαθησιακό προφίλ του παιδιού, προκειμένου να ενημερώνουν τους γονείς και τους κηδεμόνες τους για την πρόοδό του. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στα αντικείμενα της αξιολόγησης, στο «τι» ακριβώς αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί σε σχέση με τη μάθηση και την ανάπτυξη του παιδιού και «ως προς τι», δηλαδή, στα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία παρακολουθούν και αποτιμούν την πορεία της μάθησης και της ανάπτυξής του.   Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό Ο Οδηγός αναπτύσσεται σε τρία τεύχη. Στο Τεύχος Α, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν, και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, για να αξιολογήσουν τόσο την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διαδικασία της ποιοτικής αποτύπωσης των αξιολογικών στοιχείων των μαθητών και των μαθητριών σε μια έκθεση προόδου, η οποία θα ενημερώνει τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες τους για την εξέλιξή τους. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην περιγραφική αξιολόγηση και στις επιμέρους διαστάσεις που διέπουν την εφαρμογή της στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο Παράρτημα του Τεύχους Α δίνονται τα έντυπα της έκθεσης προόδου τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός για την ποιοτική αποτύπωση της μάθησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών. Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης. Παρουσιάζονται τα κριτήρια αξιολόγησης που διατρέχουν οριζόντια όλα τα γνωστικά αντικείμενα όπως αυτά άπτονται των δεξιοτήτων και ικανοτήτων σκέψης, προσωπικής και κοινωνικής μάθησης και ανάπτυξης του μαθητή και της μαθήτριας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού. Για κάθε μάθημα προηγείται το πλαίσιο αξιολόγησης, όπως προκύπτει από το Πρόγραμμα Σπουδών και ακολουθούν τα κριτήρια αξιολόγησης αναλυμένα. Στο τέλος υπάρχει ένας πίνακας κριτηρίων για κάθε μάθημα με βάση τον οποίο ο/η εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τον/την μαθητή/-ήτρια και θα καταγράψει την εξέλιξή του/της στην έκθεση προόδου στηριζόμενος/-η στα στοιχεία που έχει συλλέξει για κάθε κριτήριο με τις μεθόδους που παρουσιάστηκαν στο πρώτο τεύχος. Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν έτσι να βρουν παραδείγματα συλλογής τεκμηρίων και τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα αξιοποιήσουν, ώστε να είναι ωφέλιμα για τους/τις ίδιους/-ες, καθώς θα ανατροφοδοτήσουν τη διαδικασία, αλλά και για τους/τις μαθητές/-ήτριες στην προοπτική της βελτίωσής τους.   Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο Ο Οδηγός αναπτύσσεται σε τρία τεύχη. Στο Τεύχος Α, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και την καταγραφή αξιολογικών στοιχείων, αλλά και παραδείγματα ενταγμένα σε συγκεκριμένες εκπαιδευτικές συνθήκες. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τα στάδια που ακολουθεί η περιγραφική αξιολόγηση και τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συλλέγουν, καταγράφουν, ερμηνεύουν, αξιοποιούν, και κοινοποιούν τα αξιολογικά στοιχεία, για να αξιολογήσουν τόσο την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διαδικασία της ποιοτικής αποτύπωσης των αξιολογικών στοιχείων των μαθητών και των μαθητριών σε μια έκθεση προόδου, η οποία θα ενημερώνει τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες τους για την εξέλιξή τους. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην περιγραφική αξιολόγηση και στις επιμέρους διαστάσεις που διέπουν την εφαρμογή της στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών και μαθητριών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στο Παράρτημα του Τεύχους Α δίνονται τα έντυπα της έκθεσης προόδου τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός για την ποιοτική αποτύπωση της μάθησης, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων των μαθητών και μαθητριών. Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης. Παρουσιάζονται τα κριτήρια αξιολόγησης που διατρέχουν οριζόντια όλα τα γνωστικά αντικείμενα όπως αυτά άπτονται των δεξιοτήτων και ικανοτήτων σκέψης, προσωπικής και κοινωνικής μάθησης και ανάπτυξης του μαθητή και της μαθήτριας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού. Για κάθε μάθημα προηγείται το πλαίσιο αξιολόγησης, όπως προκύπτει από το Πρόγραμμα Σπουδών και ακολουθούν τα κριτήρια αξιολόγησης αναλυμένα. Στο τέλος υπάρχει ένας πίνακας κριτηρίων για κάθε μάθημα με βάση τον οποίο ο/η εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τον/την μαθητή/-ήτρια και θα καταγράψει την εξέλιξή του στην έκθεση προόδου στηριζόμενος/-η στα στοιχεία που έχει συλλέξει για κάθε κριτήριο με τις μεθόδους που παρουσιάστηκαν στο πρώτο τεύχος. Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν έτσι να βρουν παραδείγματα συλλογής τεκμηρίων και τρόπους με τους οποίους μπορούν να τα αξιοποιήσουν, ώστε να είναι ωφέλιμα για τους/τις ίδιους/-ες, καθώς θα ανατροφοδοτήσουν τη διαδικασία, αλλά και για τους/τις μαθητές/-ήτριες στην προοπτική της βελτίωσής τους. Παρατίθενται συγκεντρωτικά όλοι οι Οδηγοί: [Οδηγός Διαδικασιών της Πιλοτικής Εφαρμογής] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Α'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Β'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό - Τεύχος Γ'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Α'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Β'] [Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο - Τεύχος Γ']  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/76c067298c9a99e848207b692168408c.jpg
17 Οκτωβρίου 2017
Σχετικά με τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. θα ήθελε να διευκρινίσει: α) Θα πρέπει καταρχάς να επισημανθεί ότι η μέριμνα για την επαρκή κάλυψη των αντικειμένων των Φυσικών Επιστημών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΙΕΠ. Με αυτή την έγνοια και
cache/resized/5a593d85735edb1b765bf5f0817dc160.jpg
16 Οκτωβρίου 2017
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως τέσσερις (04) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης      07 Ιουλίου 2017    «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή
cache/resized/9589d1055dc1cf5381c2feb00936ff13.jpg
11 Οκτωβρίου 2017
Στην απώλεια του Γιάννη Παντή δε βαρύνει μόνο η αίσθηση ενός ανθρώπου που έφυγε πρόωρα αλλά και η αίσθηση του ανολοκλήρωτου. Ο πανεπιστημιακός δάσκαλος Γιάννης Παντής έφυγε έχοντας προσφέρει πολλά, πάρα πολλά στο χώρο της εκπαίδευσης. Τόσο μέσα από τη δράση του στο
cache/resized/25e822ba66a5cd2fabb0521454536afa.jpg
11 Οκτωβρίου 2017
Την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε ο Α΄ κύκλος του επιμορφωτικού προγράμματος της Δράσης «Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση». Η σημαντική αυτή Δράση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η οποία υποστηρίζεται
cache/resized/b741753964dd3bb727e2399bf59ef47e.jpg
10 Οκτωβρίου 2017
Στις 3, 4 & 5 Νοεμβρίου 2017, θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο, με Διεθνή Συμμετοχή, της Ελληνικής Επιτροπής Προσχολικής Αγωγής (Organisation Mondial pour l’Education Préscolaire – Ο.Μ.Ε.Ρ.) που οργανώνεται σε συνεργασία το Τμήμα Εκπαίδευσης και
cache/resized/09b592cb27decffb684e42f7390b6e17.jpg
06 Οκτωβρίου 2017
«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως τέσσερις (04) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης, ελεύθερους επαγγελματίες για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής, διαχειριστικής και τεχνικής
cache/resized/b0c17dc28559d34f4d8e7bafa0ee08cc.jpg
03 Οκτωβρίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σύμφωνα με την Πράξη υπ’ αριθμ. 28/28-09-2017 ΔΣ του ΙΕΠ ανακοινώνονται οι οριστικοί πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με την υπ’ αριθμ. 4988/28-7-2017 «Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών α) για τη
cache/resized/bacf493862afca565ccff60482c4a94c.jpg
03 Οκτωβρίου 2017
Μετά τη με αριθ. πρωτ.  6263/22-09-2017/ΙΕΠ με ΑΔΑ:69Ζ6ΟΞΛΔ-1Ω5  Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ και σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 4310/06-07-2017 με ΑΔΑ:ΩΑ1ΤΟΞΛΔ-ΙΘ7 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η Επιτροπή Αξιολόγησης Προσόντων του ΙΕΠ προσκαλεί τους παρακάτω
cache/resized/4a3052058358c8696d8584304fcacc7b.jpg
02 Οκτωβρίου 2017
Παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος από τα σχολεία Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης μέχρι την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου και ώρα 11:00 πρωινή. [Η πρόσκληση σε pdf]
cache/resized/5118a672a8143419263211a749c0dbfb.jpg
02 Οκτωβρίου 2017
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή 7 Εμπειρογνωμόνων (2 Αγγλικής, 1 Γαλλικής, 1 Γερμανικής και 1 Ιταλικής γλώσσας, 1 σε θέματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και 1 σε θέματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας) στους οποίους θα ανατεθεί: α) η εκπόνηση επιμορφωτικού
cache/resized/492a9256cd79558c17fadb74aa19c965.jpg
02 Οκτωβρίου 2017
Σας ενημερώνουμε ότι η Πλατφόρμα Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής στο Εργαστήριο με τίτλο "Προσεγγίζοντας το Θεατρικό Παιχνίδι" έχει κλείσει, καθώς ο αριθμός των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί, έχει υπερβεί τον προκαθορισμένο.Οι εκπαιδευτικοί που έχουν επιλεγεί θα
cache/resized/d9b710aa52bde280375170524e4c3c46.jpg
28 Σεπτεμβρίου 2017
Λόγω λάθους στον τρόπο με τον οποίο αναγραφόταν η ώρα (12:00 μ.μ.) της προθεσμίας της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αναμόρφωση ή/και την εκπόνηση Π.Σ. και τυχόν συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού, η εν λόγω προθεσμία παρατείνεται έως την Πέμπτη
cache/resized/d7b91703b99d083f55e80f2eca96ccf6.jpg
27 Σεπτεμβρίου 2017
Η Μονάδα «Τέχνες» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει σχεδιάσει ένα βιωματικό κύκλο αυτοτελών επιμορφωτικών εργαστηρίων με τίτλο «Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη» για το σχολικό έτος 2017-18. Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και
cache/resized/d8a6765c35395ebd7acbd32adb7dc03f.jpg
25 Σεπτεμβρίου 2017
Λαμβάνοντας υπόψη την Πράξη 36/14-09-2017 του Δ.Σ., το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), εθνικός συντονιστής για την Ελλάδα του ευρωπαϊκού έργου H2020: «Οpen Schools for Open Societies – ΟSOS» («Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία»), καλεί σχολικές
cache/resized/f44533ac2ad7fc1f4f3859aa8381c39a.jpg
25 Σεπτεμβρίου 2017
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των Πρακτικών 1/26-07-2017 και 2/20-09-2017 της Επιτροπής Αξιολόγησης προσόντων Φυσικών ή Νομικών προσώπων για την υλοποίηση Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων και λοιπών προσκλήσεων του Ι.Ε.Π. σχετικά με την υπ’ αρ.
cache/resized/3f186fb63ca88b836ef02751c7f352c5.jpg
22 Σεπτεμβρίου 2017
Η πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία Οpen Schools for Open Societies ξεκινά τις δράσεις της, με ένα συνέδριο με θέμα: «Ένα ανοιχτό σχολείο σε μια ανοιχτή κοινωνία». Το συνέδριο συνδιοργανώνεται από την Ελληνογερμανική Αγωγή (ΕΑ), το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
cache/resized/ed2fc1249ea464f235b4d003e716c3c0.jpg
19 Σεπτεμβρίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής Έχοντας υπ’ όψιν : Τη διάταξη του άρθρου 2 του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α) , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Την υπ’ αριθμ. 36/14-09-2017 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης της
cache/resized/768f22411d9793fbc8ced066c2d93b4b.jpg
18 Σεπτεμβρίου 2017
Συμφώνα με την Πράξη υπ’ αριθμ. 36/14-9-2017 του ΔΣ του ΙΕΠ ανακοινώνονται οι πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με την υπ’ αριθμ. 4988/28-7-2017 «Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών α) για τη στελέχωση της
cache/resized/735212be7819808915771fbd3281877a.jpg
18 Σεπτεμβρίου 2017
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Υποέργου 1 της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Ν/γεία της Θράκης» MIS: 5003740 Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης ενστάσεων είναι 25/09/2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00 σύμφωνα με τα όσα
cache/resized/db7d85a99ef0b250e6d3e8c2a99ea02b.jpg
18 Σεπτεμβρίου 2017
Η προθεσμία υποβολής άρθρων για το 15o τεύχος του περιοδικού “Μέντορας”, το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2017, παρατείνεται μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2017. Υπενθυμίζεται ότι όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, υποβολής και
cache/resized/61c631f1f1e90f3d5ef8c6ecbd3ea08e.jpg
13 Σεπτεμβρίου 2017
Συνοπτικός Διαγωνισμός του ΙΕΠ για την Προμήθεια Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού και Αναλωσίμων (Αρ. Διακήρυξης: 04/2017), του Υποέργου 1 της Πράξης  Τεχνική Βοήθεια Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» με MIS 5001259 και του Υποέργου 1 της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός
cache/resized/2a115062affa48a24c373c994040953e.jpg
07 Αυγούστου 2017
To I.E.Π. προτίθεται να καλύψει τη θέση του/της προϊσταμένου/ης του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Υπηρεσίας.Για τον λόγο αυτόν, καλεί όσους/ες μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και μέλη του προσωπικού που
cache/resized/950ec10e91f262c31470ad829358768a.jpg
07 Αυγούστου 2017
Την έναρξη της διαδικασίας προνομοθετικής δημόσιας διαβούλευσης για την κατάρτιση Πλαισίου Στρατηγικής και Δράσεων για την Ενδυνάμωση των Νέων «Νεολαία ’17—-27» ανακοίνωσε την Τετάρτη 2 Αυγούστου, στο ΥΠΠΕΘ, ο Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,
cache/resized/192c7ee08b41d40720c3f395d170eb4a.jpg
31 Ιουλίου 2017
Το κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί πρόταση παρέμβασης με σκοπό τη διερεύνηση και διαμόρφωση διδακτικών πρακτικών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ ΕΠΑ.Λ. Απώτερος στόχος η ενίσχυση των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ ως αναγνωστών/τριών.    [Το κείμενο σε pdf
cache/resized/a5f790edf6120f05ddd4a95ca439aec6.jpg
31 Ιουλίου 2017
(α) για τη στελέχωση της επιστημονικής, της διοικητικής υπηρεσίας και των αυτοτελών τμημάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), (β)για τις ανάγκες υλοποίησης έργων ΕΣΠΑ που υλοποιούνται στο ΙΕΠ [Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος]
cache/resized/2a73381951db5292344cc83519e825a7.jpg
28 Ιουλίου 2017
Αθήνα, 28 Ιουλίου 2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σύμφωνα  με  την  Πράξη  υπ’  αριθμ. 30/27-7-2017 του  ΔΣ  του  ΙΕΠ ανακοινώνονται οι οριστικοί πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με τις παρακάτω προσκλήσεις εκδήλωσης
cache/resized/e4770e1f6922c15596f8306c0b0b6319.jpg
27 Ιουλίου 2017
Μετά την άπρακτη παρέλευση του τριημέρου για την υποβολή ενστάσεων, εν σχέσει με την με αριθμό 29/20-07-2017 Πράξη του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. (ΑΔΑ: 7ΧΕΛΟΞΛΔ-ΘΔΜ) με τα προσωρινά αποτελέσματα των συνεντεύξεων στους Πίνακες των αποδεκτών υποψηφιοτήτων, που αφορούν στην
Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση Το πιλοτικό πρόγραμμα
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
Αναζήτηση και προβολή αποθηκευμένων συγγραμμάτων και λοιπών τεκμηρίων της «Ιστορικής Συλλογής».
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top