Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι επιτελικός επιστημονικός και ερευνητικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Γνωμοδοτεί ή εισηγείται κατόπιν σχετικού ερωτήματος του/της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή αυτεπαγγέλτως, σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. (3) του άρθρου 2 του ν. 3966/2011, όπως ισχύει.
Στο πλαίσιο τήρησης της ορθής διαδικασίας και προς αποφυγή καταστρατήγησης της ανωτέρω διάταξης, οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, τα ιδρύματα, οι επιστημονικοί ή συνδικαλιστικοί φορείς, οι μεμονωμένοι πολίτες, όπως και κάθε ενδιαφερόμενος/η, θα πρέπει να υποβάλουν τα αιτήματα, τα έγγραφα, τις προτάσεις, τις παρατηρήσεις ή τις υποδείξεις τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ, προκειμένου αυτά να διαβιβαστούν υπηρεσιακά στο ΙΕΠ.
Αναφορικά με αιτήματα για υλοποίηση δράσεων ή/ και προγραμμάτων καθώς και αιτήματα για διεξαγωγή ερευνών σε σχολικές μονάδες μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Γιατί ο Σ.Ε. που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου να προβεί σε παρατηρήσεις στην πλατφόρμα κι όχι άμεσα στους εκπαιδευτικούς;        
Η δια ζώσης άμεση παρακολούθηση του έργου των σχολείων και η παροχή ανατροφοδότησης σχετικά με αυτό είναι φυσικά απαραίτητη και πολύτιμη αλλά δεν είναι εφικτή σε όλες τις περιπτώσεις και στον ίδιο βαθμό. Η πλατφόρμα διασφαλίζει ότι το έργο των σχολείων αποτυπώνεται σαφώς και ότι ο Σ.Ε. μπορεί καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους να το υποστηρίζει. Με αυτή την έννοια, η διαδικασία διευκολύνει το έργο της υποστήριξης και φέρνει πιο κοντά τους Σ.Ε. με τα σχολεία τους. Η αξιολογική διαδικασία έχει στόχο αυτήν ακριβώς την υποστήριξη και το αποτέλεσμά της δεν συνδέεται με κανενός άλλου είδους επίπτωση στα σχολεία.

Τι αποτιμά ο Σ.Ε.Ε.; Το έργο του σχολείου γενικά ή τις επιμέρους δράσεις;
Ο/Η Σ.Ε. α) καταχωρίζει στην πλατφόρμα τις παρατηρήσεις του για τον Συλλογικό Προγραμματισμό, για την επιλογή, τον σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των δράσεων, προκειμένου να ληφθούν υπόψη από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, β) αποτιμά τεκμηριωμένα το έργο του σχολείου ανά Ο/Η Σ.Ε. α) καταχωρίζει στην πλατφόρμα τις παρατηρήσεις του για τον Συλλογικό Προγραμματισμό, για την επιλογή, τον σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των δράσεων, προκειμένου να ληφθούν υπόψη από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, β) αποτιμά τεκμηριωμένα το έργο του σχολείου ανά

Οι Σ.Ε.Ε. συντάσσουν την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του σχολείου ή περιλαμβάνουν και δικά τους σχόλια;
Οι Σ.Ε. συντάσσουν την Έκθεσή τους: 1. με βάση την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του σχολείου και 2. Τη δική τους τεκμηριωμένη εικόνα σε σχέση με το έργο του. Οι Σ.Ε. στο πλαίσιο του ρόλου τους συνεργάζονται με τα σχολεία ευθύνης τους και υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους, καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία των Δράσεων βελτίωσης. Στο τέλος της χρονιάς, καλούνται να αποτιμήσουν αυτό το έργο με βάση τα τεκμήρια που έχουν συγκεντρώσει. Πρόκειται για μια δυναμική διαδικασία που αποτυπώνει αυτή τη συνεργασία στη διάρκεια του έτους.

Πού απευθυνόμαστε σε περίπτωση ερωτήσεων ή προβλημάτων;

Σε περίπτωση που απαιτούνται περαιτέρω διευκρινίσεις σχετικά με θέματα εφαρμογής, οι εκπαιδευτικοί και Διευθυντές των σχολείων μπορούν να απευθύνονται στους Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι οποίοι υποστηρίζουν και καθοδηγούν τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις διαδικασίες εφαρμογής του συστήματος.

Για θέματα:

  • διοικητικής φύσης: τα σχολεία απευθύνονται στα αρμόδια γραφεία της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
  • που σχετίζονται με τους κωδικούς ΠΣΔ: οι εκπαιδευτικοί πρέπει να απευθύνονται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  • που αφορούν την πλατφόρμα: τα σχολεία μπορούν να υποβάλουν τα ερωτήματά τους στο helpdesk του ΙΕΠ https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60

Υλικό δημοσιότητας έργων ΕΣΠΑ

Δράσεις ΙΕΠ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/450e3225bc955daa78ff9af5380f2517.jpg
02 Απρίλιος 2024
  18ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. O διαγωνισμός διοργανώνεται απο την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το περιοδικό «ο μικρός Ευκλείδης». Ημερομηνία διαγωνισμού:  05
ΧΡΗΣΙΜΑ
 «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» Διημερίδα  26-27 Ιουνίου 2019 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο
Νέα βιβλία - σημειώσεις του ΙΕΠ για το ΕΠΑΛ Γενικής Παιδείας Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
   Εναλλακτικά παρακολουθήστε την ημερίδα απο εδώ. Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top