Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι επιτελικός επιστημονικός και ερευνητικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Γνωμοδοτεί ή εισηγείται κατόπιν σχετικού ερωτήματος του/της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή αυτεπαγγέλτως, σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. (3) του άρθρου 2 του ν. 3966/2011, όπως ισχύει.
Στο πλαίσιο τήρησης της ορθής διαδικασίας και προς αποφυγή καταστρατήγησης της ανωτέρω διάταξης, οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, τα ιδρύματα, οι επιστημονικοί ή συνδικαλιστικοί φορείς, οι μεμονωμένοι πολίτες, όπως και κάθε ενδιαφερόμενος/η, θα πρέπει να υποβάλουν τα αιτήματα, τα έγγραφα, τις προτάσεις, τις παρατηρήσεις ή τις υποδείξεις τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ, προκειμένου αυτά να διαβιβαστούν υπηρεσιακά στο ΙΕΠ.
Αναφορικά με αιτήματα για υλοποίηση δράσεων ή/ και προγραμμάτων καθώς και αιτήματα για διεξαγωγή ερευνών σε σχολικές μονάδες μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΛΩΝΑ ΡΟΔΟΥ

Στο νησί της Ρόδου, υπάρχει μεγάλος αριθμός κάστρων, τα οποία είναι επισκέψιμα από πλήθος επισκεπτών κάθε χρόνο. Εμπνεόμενοι από τα μεσαιωνικά κάστρα που βρίσκονται στο νησί μας, το προτεινόμενο σχέδιο δράσης προτρέπει τους μαθητές να ερευνήσουν και να ανακαλύψουν πληροφορίες για την ιστορία του νησιού τους αλλά και την αρχιτεκτονική των κτιρίων του νησιού μας, σε διάφορες πλατφόρμες (European, Καστρολόγος κτλ). Ενθαρρύνονται να μάθουν πώς ζούσαν οι άνθρωποι κατά τα μεσαιωνικά χρόνια παίζοντας βιωματικά παιχνίδια στα κάστρα της περιοχής τους. Στόχος μας είναι οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία, επικοινωνία, εγγραματισμό.

Δραστηριότητες:

    • Δραματοποιήσαμε την ιστορία των Ιπποτών, από την άφιξή τους στα Ιεροσόλυμα ως και την εκδίωξή τους από το νησί της Ρόδου.
    • Ζωγραφίσαμε, κάναμε κολλάζ και δημιουργήσαμε βιβλίο με τα σημαντικότερα κάστρα στο νησί μας.
    • Διαδραματίσαμε διάφορες στιγμές από την καθημερινή ζωή των Ιπποτών.
    • Γράψαμε μυστικά μηνύματα με… λεμόνι… και φτιάξαμε μαγικά φίλτρα με που προκάλεσαν εκρήξεις!
    • Κινηθήκαμε με προσανατολισμό στο χώρο.
    • Διαβάσαμε ιστορίες με Ιππότες και δράκους.
    • Ακούσαμε τραγούδια για δράκους, όπως ο " Δράκος Δρακατόρ", " Ο Δακρυσμένος Δράκος".
    • Κατασκευάσαμε στο Δρακό-άρμα μας, με το οποίο παρελάσαμε τις Απόκριες.
    • Μελετήσαμε κατόψεις κάστρων, φωτογραφίες ώστε να κατανοήσουμε την χρησιμότητα κάθε χτίσματος. Στην συνέχεια οι μαθητές κατασκεύασαν το δικό τους κάστρο με τούβλα από φελιζόζ.

 

 

Έργα του σχολείου στο portal Learning from the Extremes International

Παρουσία με Poster στο διεθνές συνέδριο (International Conference) με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη Αττικής

LfE school poster MALWNA KINDERGARTEN en

 

Υλικό δημοσιότητας έργων ΕΣΠΑ

Δράσεις ΙΕΠ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/450e3225bc955daa78ff9af5380f2517.jpg
02 Απρίλιος 2024
  18ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. O διαγωνισμός διοργανώνεται απο την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το περιοδικό «ο μικρός Ευκλείδης». Ημερομηνία διαγωνισμού:  05
ΧΡΗΣΙΜΑ
 «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» Διημερίδα  26-27 Ιουνίου 2019 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο
Νέα βιβλία - σημειώσεις του ΙΕΠ για το ΕΠΑΛ Γενικής Παιδείας Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
   Εναλλακτικά παρακολουθήστε την ημερίδα απο εδώ. Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top