Νέα / Ανακοινώσεις - Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων

Σχέδια Δράσης - Προτάσεις Σχεδιασμού

Αναρτήθηκαν παραδείγματα Σχεδίων Δράσης στην ενότητα ΟΔΗΓΟΙ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ.

Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης

Επισημαίνουμε ότι η συγκεκριμένη φόρμα είναι επεξεργάσιμη ΜΟΝΟ από τους/τις Συντονιστές/-τριες εκπαιδευτικούς των Ομάδων Δράσης, αφού συνδεθούν στην εφαρμογή με τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ). Οι Διευθυντές/-ντριες, Προϊστάμενοι/-νες μπορούν να βλέπουν τις Φόρμες Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης του σχολείου τους, αφού συνδεθούν στην εφαρμογή με τους κωδικούς της σχολικής μονάδας στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο (ΠΣΔ).

Συλλογικός Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας

 

Ενόψει της υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

 

Στην εφαρμογή καταγράφονται:

  • Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
  • Ο τίτλος του
  • Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα). Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.

 

 

Υπενθυμίζουμε:

  • Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν για την επίτευξή τους.
  • Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα.
  • Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον αριθμό των εκπ/κών του σχολείου.
  • ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες.
  • Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή 3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)
  • Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
  • Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης.
  • Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.

Λήψη του εγγράφου σε μορφή PDF.

Ανάρτηση υλικού

Αναρτήθηκε η "Τεκμηρίωση αποτίμησης αξόνων" στην κατηγορία "ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ", καθώς και ο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692/2020 "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις" στην κατηγορία "Θεσμικό Πλαίσιο"

Ανάρτηση τροποποιημένου υλικού

Αναρτάται σταδιακά τροποποιημένο υλικό με βάση τη νέα Υ.Α. (108906/ΓΔ4 ΦΕΚ 4189/10-09-2021) για τον Συλλογικό προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Είναι ήδη διαθέσιμη η σχετική παρουσίαση (ppt) στην καρτέλα "Ταυτότητα" και ο Οδηγός Εφαρμογής στην καρτέλα "Οδηγοί και Εργαλεία"

Συχνές ερωτήσεις

Έχουν αναρτηθεί ερωτήσεις και απαντήσεις στην αντίστοιχη σελίδα.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top