ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
Το εικαστικό κείμενο ως μέσο καλλιέργειας του οπτικού γραμματισμού |
 |
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα ΣΕΠ μέσω της γλώσσας και της τέχνης |
 |
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
H διαγλωσσικότητα μέσω της τέχνης ως διδακτική προσέγγιση στην κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές |
 |
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ |
Βαλίτσες με ...ιστορία" . Παραγωγή αφηγηματικού κειμένου μέσα από την Τέχνη στη Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου |
 |
ΚΟΝΤΕΛΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ
|
Το ... ανύπαρκτο μετρό της Θεσσαλονίκης. Η διένεξη για το Σταθμό Βενιζέλου |
 |
ΚΩΤΤΟΥΛΑ-ΓΛΥΚΑ ΜΑΡΙΑ |
Αναπαραστάσεις της εφηβείας: Λόγος και Τέχνες |
 |
ΛΙΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ |
Το πρόσωπο του πολέμου |
 |
ΛΙΟΥΣΑ ΕΛΕΝΗ |
Γλωσσική διδασκαλία μέσω της Τέχνης: Ανακαλύπτοντας την είδηση μέσα σε έργα ζωγραφικής |
 |
ΜΑΝΩΛΗ-ΚΕΦΙΛΗ ΒΑΪΑ |
Με την Τέχνη οδηγό τις εποχές εξερευνώ |
 |
ΜΑΣΤΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Διδακτική εφαρμογή θεατρικού αναλογίου σε εικονογραφημένη ιστορία (κόμικς) για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων του δίγλωσσου μαθητή στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα |
 |
ΜΑΥΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
Μαθαίνοντας για τις νοηματικές γλώσσες και τα άτομα που τις χρησιμοποιούν μέσα από τη ματιά της εικαστικού Nancy Rourke |
 |
ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ |
Τα ‘Φαντάσματα’ του Θόδωρου Παπαγιάννη |
 |
ΜΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
"Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΔΑ", ένα κόμικ για την καθημερινότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
 |
ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ |
ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΙΡΗΝΗ: Ένα εναλλακτικό σχέδιο μαθήματος για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου |
 |
ΝΤΟΚΑ ΑΓΛΑΪΑ |
Ο κόσμος όλος με σχήματα |
 |
ΠΛΑΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
"Περί του να μην κερδίζεις το Βραβείο Νόμπελ". Λόγος για τους μη έχοντες λόγο και απεικονίσεις της σιωπής |
 |
ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΤΣΑ |
Χαρταετοί |
 |
ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ |
Αναφορές της ποίησης του Κώστα Βίρβου στις εικαστικές τέχνες |
 |
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΛΟΥΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Η σχέση μας με τα ζώα |
 |