Διδακτικά Σενάρια «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» - Νεοελληνική Γλώσσα ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Το εικαστικό κείμενο ως μέσο καλλιέργειας του οπτικού γραμματισμού ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα ΣΕΠ μέσω της γλώσσας και της τέχνης ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ H διαγλωσσικότητα μέσω της τέχνης ως διδακτική προσέγγιση στην κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Βαλίτσες με ...ιστορία" . Παραγωγή αφηγηματικού κειμένου μέσα από την Τέχνη στη Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου ΚΟΝΤΕΛΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ Το ... ανύπαρκτο μετρό της Θεσσαλονίκης. Η διένεξη για το Σταθμό Βενιζέλου ΚΩΤΤΟΥΛΑ-ΓΛΥΚΑ ΜΑΡΙΑ Αναπαραστάσεις της εφηβείας: Λόγος και Τέχνες ΛΙΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ Το πρόσωπο του πολέμου ΛΙΟΥΣΑ ΕΛΕΝΗ Γλωσσική διδασκαλία μέσω της Τέχνης: Ανακαλύπτοντας την είδηση μέσα σε έργα ζωγραφικής ΜΑΝΩΛΗ-ΚΕΦΙΛΗ ΒΑΪΑ Με την Τέχνη οδηγό τις εποχές εξερευνώ ΜΑΣΤΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Διδακτική εφαρμογή θεατρικού αναλογίου σε εικονογραφημένη ιστορία (κόμικς) για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων του δίγλωσσου μαθητή στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα ΜΑΥΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μαθαίνοντας για τις νοηματικές γλώσσες και τα άτομα που τις χρησιμοποιούν μέσα από τη ματιά της εικαστικού Nancy Rourke ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ Τα ‘Φαντάσματα’ του Θόδωρου Παπαγιάννη ΜΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ "Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΔΑ", ένα κόμικ για την καθημερινότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΙΡΗΝΗ: Ένα εναλλακτικό σχέδιο μαθήματος για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου ΝΤΟΚΑ ΑΓΛΑΪΑ Ο κόσμος όλος με σχήματα ΠΛΑΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ "Περί του να μην κερδίζεις το Βραβείο Νόμπελ". Λόγος για τους μη έχοντες λόγο και απεικονίσεις της σιωπής ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΤΣΑ Χαρταετοί ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ Αναφορές της ποίησης του Κώστα Βίρβου στις εικαστικές τέχνες ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΛΟΥΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Η σχέση μας με τα ζώα