Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης του υπ’ αρ. 14/28-04-2022 Πρακτικού της Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 3093/02-04-2021 Πρόσκληση, όπως ενεργοποιήθηκε με την υπ’αρ.πρωτ.3574/28-03-2022
|
29 Απριλίου 2022 |
Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/28-04-2022 Πρακτικού της Διαρκούς Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 4321/07-04-2022 (ΑΔΑ: ΩΣΙ5ΟΞΛΔ-ΥΘΧ)Πρόσκληση
|
29 Απριλίου 2022 |
Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/27-04-2022 και 2/28-04-2022 Πρακτικών της Διαρκούς Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ.4311/07-04-2022 Πρόσκληση
|
29 Απριλίου 2022 |
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Ενημερωτική συνάντηση για το Έργο «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών
|
28 Απριλίου 2022 |
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄αρ.13/27-04-2022 και 14/28-04-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’αρ.πρωτ.3093/02-04-2021 Πρόσκλησης, όπως ενεργοποιήθηκε με την υπ’αρ.πρωτ.3574/28-03-2022 Πρόσκληση
|
28 Απριλίου 2022 |
Δελτίο Τύπου σχετικά με ανακοινώσεις της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα νέα Προγράμματα Σπουδών της Χημείας
|
20 Απριλίου 2022 |
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης υπ’αρ.7/18-04-2022 Πρακτικού Επιτροπής Εξέτασης αιτήσεων και κατάρτισης Μητρώου Επιμορφωτών Β΄, Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Π/βάθμιας, Δ/βάθμιας Εκπ/σης» MIS 5035543
|
20 Απριλίου 2022 |
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 3/14-04-2022 και 4/18-04-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 1840/25-02-2022 (ΑΔΑ: 99ΥΜΟΞΛΔ-ΥΜ2) ενεργοποίησης Πρόσκλησης
|
19 Απριλίου 2022 |
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 9η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ – Α΄ ΦΑΣΗ
|
19 Απριλίου 2022 |
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Κλήρωσης επιλαχόντων για τη συμπλήρωση του Μητρώου Επιμορφωτών Β της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης» MIS 5035543
|
19 Απριλίου 2022 |