Πρόσκληση Συμμετοχής στο Συνέδριο Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
Υπογραφή ΚΥΑ για τη φιλοζωία και την υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων – Ενίσχυση της εκπαιδευτικής πολιτικής μέσω Προσδοκώμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
SYNAPSES: Επιλογή συμμετεχόντων στο Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο
|
21 Φεβρουαρίου 2025 |
Συνδιοργάνωση Επιστημονικού Συνεδρίου για την Ενδοσχολική Βία & τον Εκφοβισμό
|
21 Φεβρουαρίου 2025 |
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
|
21 Φεβρουαρίου 2025 |
Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
|
20 Φεβρουαρίου 2025 |
Έγκριση καθορισμού εσωτερικών χρονοδιαγραμμάτων αναφορικά με την υλοποίηση της αξιολόγησης των υποβληθέντων διδακτικών πακέτων στο πλαίσιο της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με MIS 6010165
|
19 Φεβρουαρίου 2025 |
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
|
17 Φεβρουαρίου 2025 |
Δελτίο Τύπου - Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+
|
17 Φεβρουαρίου 2025 |
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ 1/29-11-2024, 2/12-12-2024,3/08-01-2025,4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024, (Αρ. Διακ. 02/2024) (ΑΔΑΜ: 24PROC015660089)
|
14 Φεβρουαρίου 2025 |