1. Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την παροχή της προμήθειας εξοπλισμού για σταθμό Απινιδωτή – SHOCK STATION, στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΙΕΠ, παρέχοντας τα παρακάτω, με συγκεκριμένες προδιαγραφές:

1. Αυτόματος/Ημιαυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής συμπεριλαμβανομένου Safe Set (ειδικός εξοπλισμός με ψαλίδι, ξυραφάκι κ.α.):

Τεχνικές προδιαγραφές/χαρακτηριστικά:

1) Wifi – Ασύρματη παρακολούθηση, έλεγχος και αναβαθμίσεις.
2) Πρόγραμμα απομακρυσμένου ελέγχου και διαχείρισης απινιδωτών και αναλωσίμων.
3) Φωνητικές οδηγίες στα Ελληνικά και Αγγλικά.
4) Xρήση σε ενήλικες και παιδιά με τα ίδια ηλεκτρόδια.
5) Χρόνος φόρτισης: 0 sec @ 200J.
6) Αυτόματη/Ημιαυτόματη λειτουργία απινίδωσης.
7) Διφασική ενέργεια απινίδωσης με ενέργεια έως 360 Joules.
8) Αυτόματη ρύθμιση έντασης ήχου, σύμφωνα με το θόρυβο του περιβάλλοντος χώρου.
9) Ανίχνευση ΚΑΡΠΑ και οδηγίες για ενήλικες και παιδιά, ηχητικός μετρονόμος για καθοδήγηση του ρυθμού.
10) Υψηλή αντοχή σε σκόνη και υγρά, ανθεκτικός σε πτώσεις.
11) Δυνατότητα αυτόματης αποστολής δεδομένων, σε κέντρο πρώτων βοηθειών κατά την διάρκεια του περιστατικού.
12) Μπαταρία πολλαπλών χρήσεων
13) Ηλεκτρόδια διάρκειας 4 ετών.
14) “ERC 2021 Guidelines” πρωτόκολλα απινίδωσης.
15) Εργοστασιακή εγγύηση καλής λειτουργίας 8 ετών.

Επιπλέον, θα πρέπει να συνοδεύεται από:
- Ένα ζεύγος αυτοκόλλητων ηλεκτροδίων απινίδωσης ενηλίκων - παίδων (4 έτη διάρκεια).
- Σετ απινίδωσης Safe Set- περιλαμβάνει (Μάσκα τσέπης, Ψαλίδι, Ξυράφι, Γάντια, Πανί με μικροΐνες, Κουβέρτα_διάσωσης): ΔΩΡΕΑΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ.
- Οδηγίες Λειτουργίας.

2. Τεχνική Υποστήριξη
Επιπλέον, ο Ανάδοχος θα πρέπει να διαθέτει δωρεάν υπηρεσία ελέγχου, επισκευής και συντήρησης για τον απινιδωτή για τουλάχιστον 2 έτη από την υπογραφή σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

3. Ειδικό κουτί (Ερμάριο) εσωτερικού χώρου αποθήκευσης απινιδωτή με συναγερμό

4. Βάση στήριξης/πλαίσιο τοποθέτησης κυτίου απινιδωτή με συνοδευτική Επιγραφή Οδηγιών – SHOCK STATION με εγγύηση 5 ετών

 2. Υποχρεώσεις αναδόχου

1. Η προμήθεια θα πρέπει να έχει γίνει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.
2. Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.
3. Ο Ανάδοχος κατά την εκτέλεση των εργασιών, θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.
4. Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.
5. Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.
6. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο.

3. Προϋπολογισμός έργου

Το συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των χιλίων τετρακοσίων εξήντα οκτώ ευρώ και τριάντα πέντε λεπτών (1.468,35€) πλέον ΦΠΑ ήτοι χιλίων εξακοσίων ευρώ (1.600,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ειδικότερα, το συνολικό κόστος αναλύεται ως εξής:
Α) Αυτόματος/Ημιαυτόματος Εσωτερικός Απινιδωτής: Χίλια τριακόσια ευρώ (1.300,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 6%. Το Safe Set παρέχεται δωρεάν.
Β) Ειδικό κουτί (Ερμάριο) εσωτερικού χώρου αποθήκευσης Απινιδωτή: Διακόσια ευρώ (200,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Γ) Βάση στήριξης/πλαίσιο τοποθέτησης κυτίου Απινιδωτή με συνοδευτική Επιγραφή Οδηγιών – SHOCK STATION: Εκατό ευρώ (100,00€), συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, μη συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης των επιγραφών.
Το ως άνω κόστος περιλαμβάνει το σύνολο των προβλεπόμενων επιβαρύνσεων και δαπανών του Αναδόχου.

4. Διάρκεια

Η προμήθεια και εγκατάσταση του απινιδωτή θα πραγματοποιηθεί εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι 2 μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

 5. Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Η προμήθεια και εγκατάσταση θα πραγματοποιηθεί εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

Η πληρωμή θα γίνει μετά την παραλαβή της εν λόγω προμήθειας βάσει Βεβαίωσης Παραλαβής Προμηθειών από την αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ και της προσκόμισης - υποβολής του Τιμολογίου Παροχής Υπηρεσιών του Αναδόχου, με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 200, παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας Πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

6. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς:Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Παρασκευή 4-7-2025 και ώρα 10:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


[Διαγωνισμοί]

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top