ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ |
Το εικαστικό κείμενο ως μέσο καλλιέργειας του οπτικού γραμματισμού |
|
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα ΣΕΠ μέσω της γλώσσας και της τέχνης |
|
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
H διαγλωσσικότητα μέσω της τέχνης ως διδακτική προσέγγιση στην κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές |
|
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ |
Βαλίτσες με ...ιστορία" . Παραγωγή αφηγηματικού κειμένου μέσα από την Τέχνη στη Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου |
|
ΚΟΝΤΕΛΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ
|
Το ... ανύπαρκτο μετρό της Θεσσαλονίκης. Η διένεξη για το Σταθμό Βενιζέλου |
|
ΚΩΤΤΟΥΛΑ-ΓΛΥΚΑ ΜΑΡΙΑ |
Αναπαραστάσεις της εφηβείας: Λόγος και Τέχνες |
|
ΛΙΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ |
Το πρόσωπο του πολέμου |
|
ΛΙΟΥΣΑ ΕΛΕΝΗ |
Γλωσσική διδασκαλία μέσω της Τέχνης: Ανακαλύπτοντας την είδηση μέσα σε έργα ζωγραφικής |
|
ΜΑΝΩΛΗ-ΚΕΦΙΛΗ ΒΑΪΑ |
Με την Τέχνη οδηγό τις εποχές εξερευνώ |
|
ΜΑΣΤΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
Διδακτική εφαρμογή θεατρικού αναλογίου σε εικονογραφημένη ιστορία (κόμικς) για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων του δίγλωσσου μαθητή στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα |
|
ΜΑΥΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
Μαθαίνοντας για τις νοηματικές γλώσσες και τα άτομα που τις χρησιμοποιούν μέσα από τη ματιά της εικαστικού Nancy Rourke |
|
ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ |
Τα ‘Φαντάσματα’ του Θόδωρου Παπαγιάννη |
|
ΜΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
"Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΔΑ", ένα κόμικ για την καθημερινότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες |
|
ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ |
ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΙΡΗΝΗ: Ένα εναλλακτικό σχέδιο μαθήματος για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου |
|
ΝΤΟΚΑ ΑΓΛΑΪΑ |
Ο κόσμος όλος με σχήματα |
|
ΠΛΑΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
"Περί του να μην κερδίζεις το Βραβείο Νόμπελ". Λόγος για τους μη έχοντες λόγο και απεικονίσεις της σιωπής |
|
ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΤΣΑ |
Χαρταετοί |
|
ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ |
Αναφορές της ποίησης του Κώστα Βίρβου στις εικαστικές τέχνες |
|
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΛΟΥΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Η σχέση μας με τα ζώα |
|