Δελτίο Τύπου: Συνάντηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ)
Συνάντηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6/5/2019 στα γραφεία του ΙΕΠ με θέμα τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών, τα διδακτικά βιβλία και υλικά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μετά από πρόσκληση του ΙΕΠ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης οι εκπρόσωποι της ΔΟΕ ενημερώθηκαν για τις πρωτοβουλίες που προτίθεται να αναλάβει το ΙΕΠ το προσεχές διάστημα σε ό,τι αφορά τα προγράμματα σπουδών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την εκπόνηση νέων διδακτικών βιβλίων και υλικών και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Όπως τονίστηκε από την πλευρά του ΙΕΠ, πρόθεση της πολιτείας είναι να διαμορφωθούν σύντομα νέα προγράμματα και υλικά, σε μια προσπάθεια ανανέωσης και εκσυγχρονισμού όσων χρησιμοποιούνται σήμερα. Στόχος είναι τα νέα προγράμματα και διδακτικά υλικά να σέβονται την προσωπικότητα του παιδιού και να στηρίζονται σε αξίες που αποτελούν θεμέλια κάθε σύγχρονης κοινωνίας, όπως είναι η ελευθερία, η δημοκρατία, η ειρήνη, η ισότητα και η κοινωνική δικαιοσύνη, ενώ παράλληλα θα προάγουν την επιστημονική γνώση με τρόπο που θα αντιστοιχεί στις δυνατότητες και την ωριμότητα κάθε ηλικιακής ομάδας. Παράλληλα, εκτέθηκαν οι βασικοί άξονες της σχεδιαζόμενης επιμορφωτικής πολιτικής στο πλαίσιο των νέων υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. Από την πλευρά της ΔΟΕ ζητήθηκαν περαιτέρω διευκρινίσεις, διατυπώθηκαν αντιρρήσεις και αναπτύχθηκε διάλογος που επεκτάθηκε και σε άλλα εκπαιδευτικά ζητήματα.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συναντηθούν πάλι σύντομα, προκειμένου να συνεχιστεί ο διάλογος.
Στη συνάντηση συμμετείχαν από την πλευρά της ΔΟΕ κ.κ. Θανάσης Κικινής, Σταύρος Πετράκης, Γιώργος Τρούλης, Μάνος Ανδρουλάκης, Ζήσης Καπράνας, Θεοδώρα Δριμάλα, Άρτεμις Κλιάφα και Ευαγγελία Δινοπούλου, και από την πλευρά του ΙΕΠ ο Πρόεδρος κ. Γ. Κουζέλης, ο αντιπρόεδρος Παύλος Χαραμής, η κ. Γεωργία Φέρμελη, μέλος του Δ.Σ. και στελέχη του ΙΕΠ.