ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - «Learning from the Extremes» Επίσκεψη υποστήριξης σχολικών μονάδων
Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the Extremes», (Grant Agreement no. LC01760255/101052266 LfE), του οποίου Συντονιστής είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ολοκληρώθηκε η πιλοτική εφαρμογή (Δεκέμβριος 2022-Νοέμβριος 2023) των σχεδίων δράσης που υλοποίησαν 123 σχολεία από 10 χώρες της Ευρώπης, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα. Στοχεύοντας στη διάχυση του έργου και των δράσεων των συμμετεχόντων σχολείων, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή και τη Science View, εταίρους του έργου, διοργανώνει Διεθνές Συνέδριο με τίτλο: «Learning…from the Extremes!» (Μαθαίνοντας…από τα «άκρα»!) στην Αθήνα, στις 19 και 20 Ιανουαρίου 2024, στις εγκαταστάσεις της Ελληνογερμανικής Αγωγής στην Παλλήνη, Αττικής.
Ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. κ. Σπυρίδων Δουκάκης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου, καθώς και τα μέλη της ομάδας έργου του Ι.Ε.Π. επισκέφθηκαν το διάστημα Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2023 τα σχολεία που συμμετείχαν από την Ελλάδα στο πρόγραμμα. Η εμπειρία ήταν πολύ θετική, καθώς είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκπαιδευτικούς και μαθητές/-τριες, να συζητήσουν και να ενημερωθούν για τις εμπειρίες που βίωσαν και τις γνώσεις που αποκόμισαν τα συμμετέχοντα σχολεία κατά την πιλοτική εφαρμογή, να διαπιστώσουν και διά ζώσης τα ενδιαφέροντα και σημαντικά αποτελέσματα που προέκυψαν και να ενδυναμώσουν τους/τις εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση των σχεδίων δράσης που είχαν εκπονήσει.
Στο βίντεο αποτυπώνονται στιγμιότυπα από τις επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στα σχολεία και τις δράσεις που υλοποίησαν, αξιοποιώντας τον τεχνολογικό εξοπλισμό που απέκτησαν μέσω της χρηματοδότησης που έλαβαν στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Learning from the Extremes».
Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/7wcxUpm9AS0
To ταξίδι των σχολείων του Learning from the Extremes μπορεί να φθάνει στο τέλος του με την ολοκλήρωση του έργου στο τέλος Ιανουαρίου, το ταξίδι όμως του ψηφιακού μετασχηματισμού και της αναβάθμισής τους μόλις ξεκίνησε, με την ελπίδα ότι και άλλα σχολεία θα ακολουθήσουν ως συνοδοιπόροι…
Δείτε το Δελτίο Τύπου σε pdf