Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η δημιουργία βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων, μετά από τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία αυτών, προκειμένου να αποσταλούν στους διορθωτές οι απαντήσεις των μαθητών/ριών στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και στη συνέχεια να καταχωριστούν σε αυτή όλες οι κατάλληλα κωδικοποιημένες απαντήσεις, για να τύχουν τελικά της στατιστικής επεξεργασίας που προβλέπεται στο πλαίσιο του ΠΕ2.2: Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.
Οι επιμέρους ενέργειες/εργασίες του αναδόχου είναι οι ακόλουθες:
- Η αποστολή των θεμάτων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως την ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων)
- Με τη δημιουργία ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής δίδεται δικαίωμα διαβαθμισμένης εισόδου των σχολικών μονάδων του δείγματος, των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παρακολούθηση αυτών, καθώς και των διαχειριστών των εξετάσεων διαγνωστικών χαρακτήρα από το ΙΕΠ.
- Στην εν λόγω εφαρμογή υπάρχει σελίδα κατάστασης/ενημέρωσης για κάθε σχολική μονάδα του δείγματος καθώς και αντίστοιχες εποπτικές σελίδες για τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
- Τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων (μετά την ολοκλήρωση της διεξαγωγής των εξετάσεων και έως 24-06-2025)
- Ο Ανάδοχος θα διαθέσει προσωπικό προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σάρωση των απαντητικών δελτίων στην έδρα του ΙΕΠ και με τη χρήση εξοπλισμού του ΙΕΠ. Το απασχολούμενο προσωπικό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο απαραιτήτως για τουλάχιστον 15 έως 20 εργάσιμες ημέρες.
- Δημιουργία αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων ως εξής:
- Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου έναν μοναδικό κωδικό, ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
- Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
- Αρχεία εικόνας (τύπου jpg & ανάλυσης 300dpi) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (4 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου (π.χ. xxxxxxxxx-G1, xxxxxxxxx-G2και xxxxxxxxx-Μ1, xxxxxxxxx-Μ2 για Γλώσσα και Μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx θα είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου και θα είναι ίδιος με τον κωδικό που θα υπάρχει στην 1η στήλη του λογιστικού φύλλου των απαντήσεων).
- Την αποστολή των αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων στους διορθωτές μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής (έως 24-06-2025)
Τα αρχεία σάρωσης απαντητικών δελτίων (αρχεία pdf, λογιστικά φύλλα και εικόνες) αναρτώνται με χρήση διαδικτυακής εφαρμογής που επιτρέπει την προσπέλασή τους από τους διορθωτές οι οποίοι, σε ομάδες με έναν αρχηγό ανά ομάδα (leader) έχουν την ευθύνη της μετατροπής των απαντήσεων ανοιχτού τύπου σε κατάλληλη κωδικοποίηση, η οποία θα ενσωματωθεί στη συνέχεια στην τελική βάση δεδομένων. Επομένως η εφαρμογή θα πρέπει να καλύπτει:
- Τη δημιουργία ομάδων ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
- Την καταχώριση των στοιχείων κωδικοποίησης ανά αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
- Την πρόσβαση των μελών της ομάδας στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και τον προσδιορισμό τους με τον κατάλληλο κωδικό
- Τη δυνατότητα παρακολούθησης των ομάδων και παρέμβασης στο έργο των διορθωτών από τους αντίστοιχους αρχηγούς (leaders)
- Τη δυνατότητα παρακολούθησης του συνόλου των δεδομένων από την ομάδα εργασίας του ΙΕΠ
- Τη δυνατότητα εξαγωγής της βάσης δεδομένων σε αρχείο Excel όπου θα υπάρχει ενσωματωμένο το σύνολο των δεδομένων των εξετάσεων
Σε αυτήν θα περιλαμβάνονται όλες οι απαντήσεις (για θέματα κλειστού και ερωτήσεις ανοιχτού τύπου), αφού έχουν διορθωθεί από τους διορθωτές, προκειμένου να είναι προσπελάσιμα και να τύχουν στατιστικής επεξεργασίας στο πλαίσιο του Π2.2 Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.
Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης
Παραδοτέα |
Χρόνος Παράδοσης |
Π 6.2 Έκθεση Πεπραγμένων |
Έως 25-07-2025 |
Π 6.3: Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων - Αποστολή θεμάτων σε διορθωτές |
Έως 24-07-2025 |
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.
Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων και επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Δικαιούχοι Συμμετοχής
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:
1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.
2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
3. SPARK WORKS I.K.E.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 19-05-2025 και ώρα 10:00 π.μ.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ