Αντικείμενο του έργου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι o σχεδιασμός και η υλοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας που θα υποστηρίζει τις λειτουργίες του Μητρώου Εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν για να διδάξουν στα Λύκεια που έχουν επιλεγεί για την ίδρυση τμημάτων Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).
Ολόκληρη η διαδικασία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα, η υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους, η αξιολόγησή τους, η υποβολή ενστάσεων καθώς και η ενημέρωση για την πορεία της αίτησής τους.
Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα
Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής παραδοτέα σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:
|
Παραδοτέα |
Χρονικό διάστημα υλοποίησης-ολοκλήρωσης |
Επί τοις % του τιμήματος |
Π1 |
Δοκιμαστική εφαρμογή Εγχειρίδια διαχείρισης/χρήσης |
Έως 20 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης |
35% |
Π2 |
Ψηφιακή εφαρμογή σε πλήρη λειτουργία - Εκπαίδευση |
Έως 30 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης |
50% |
Π3 |
Υποστήριξη εφαρμογής- Έκθεση |
Έως 1-9-2026 |
15% |
Η καταβολή του εργολαβικού ανταλλάγματος θα πραγματοποιηθεί σε δύο δόσεις: α) μετά την παραλαβή των Π1 και Π2 με ποσό που αντιστοιχεί στο 85% του συμβατικού τιμήματος και β) μετά την παραλαβή του Π3 με ποσό που αντιστοιχεί στο 15% του συμβατικού τιμήματος.
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-10-2026.
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής
Η παραλαβή του έργου θα πραγματοποιηθεί από την Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής υπηρεσιών του ΙΕΠ σύμφωνα με το παραπάνω χρονοδιάγραμμα λαμβάνοντας υπόψη τις βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης α) της Υπεύθυνης της Δράσης και β) του Προϊσταμένου του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του ΙΕΠ.
Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του Πρακτικού της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΕΠ, κατόπιν εισήγησης της Υπεύθυνης Δράσης και την προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Η δαπάνη που θα προκληθεί, θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το έτος 2025.
Δικαιούχοι Συμμετοχής
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:
1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.
2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
3. SPARK WORKS I.K.E.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 14-04-2025 και ώρα 15:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ