Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment
Tο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Αξιολόγηση Επαυξημένης Πραγματικότητας: Αποτιμώντας την προϋπάρχουσα γνώση στις ΦΕ και τα Μαθηματικά νεοεισερχόμενων μαθητών/-τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο», στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο («Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment») σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Athens Life Long Institute το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ3 (Grant Agreement n. No: 621517-EPP-1-2020-1-EL-EPPKA3-IPI-SOC-IN).
Χρονική διάρκεια: Νοέμβριος 2020- Οκτώβριος 2023 (36 μήνες).
Εθνικός Συντονιστής του Έργου είναι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Αντικείμενο του έργου είναι η ανάπτυξη ενός αποθετηρίου δραστηριοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης η οποία θα περιλαμβάνει τράπεζα θεμάτων επαυξημένης πραγματικότητας με χρήση περιγραφικών εικόνων, κινούμενων σχεδίων και βίντεο με στόχο να ξεπεραστεί η δυσκολία προφορικής επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και νέο-εισερχομένων μαθητών/τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο.
Οι δράσεις και τα προϊόντα του έργου είναι:
- Αποκωδικοποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών των ΦΕ και των Μαθηματικών (Δ τάξη- Γ ΄Γυμνασίου) των κρατών μελών
- Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά και
- Ανάπτυξη διδακτικού υλικού και υλικού αξιολόγησης με την μεθοδολογία της επαυξημένης πραγματικότητας για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Δημοτικού και Γυμνασίου)
- Ανάπτυξη Τράπεζας Θεμάτων και Ψηφιακού Αποθετηρίου δραστηριοτήτων και Ασκήσεων για τη διδασκαλία και αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης των νέο-εισερχόμενων μαθητών/τριών (9-14 ετών) με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο.
- Ανάπτυξη Προγράμματος σπουδών επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης
- Ανάπτυξη και υλοποίηση προγράμματος επιμόρφωσης για τους/τις εκπαιδευτικούς
- Ανάπτυξη ερευνητικού σχεδίου για την πιλοτική εφαρμογή
- Έλεγχος και διασφάλιση ποιότητας και αξιολόγηση του προγράμματος
- Εκδηλώσεις ενημέρωσης και ημερίδες διάχυσης αποτελεσμάτων
Τίτλος Έργου |
Υπεύθυνη Έργου |
Ομάδα Έργου |
«Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material- Augmented Assessment» |
Θεοδώρα Αστέρη |
Αναστασία Βυθούλκα, Γεωργία Πετροπούλου, Ιωάννης Γράψας |
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ευρωπαϊκός ιστότοπος: https://augmented-assessment.eu/