Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools - VR4Empathy
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως εταίρος στο έργο «Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools» (VR4EMPATHY)» (Agreement nº 101132844 - VR4EMPATHY)» του Προγράμματος Erasmus+ (ERASMUS-EDU-2023-PI-FORWARD-LOT1).
Συντονιστής Εταίρος είναι η INNOVATION SERVICES, SA (INOVA+) από την Πορτογαλία, ενώ μέλη της Κοινοπραξίας είναι δύο Υπουργεία Παιδείας ευρωπαϊκών χωρών (Πορτογαλίας και Σλοβενίας), δύο ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και Πανεπιστήμιο της Λιουμπλιάνας) και η εταιρία τεχνολογικών εφαρμογών KHORA APS από τη Δανία.
Το έργο έχει διάρκεια από 01/12/2023 έως 30/11/2026 (36 μήνες).
Γενικό αντικείμενο του έργου είναι ο σχεδιασμός, η δοκιμή και η κλιμάκωση μιας καινοτόμου λύσης, υποστηριζόμενης από ένα πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας, προκειμένου μέσω της χρήσης της Εικονικής Πραγματικότητας να αναπτυχθεί η γνωστική ενσυναίσθηση στα σχολεία, ενισχύοντας έτσι την ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακή εκπαίδευση σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο έχει σκοπό να παράσχει δεξιότητες και πόρους για τη χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας ως εκπαιδευτικού υποστηρικτικού εργαλείου, στο πλαίσιο της διδασκαλίας ποικίλων γνωστικών αντικειμένων (μαθημάτων) του προγράμματος σπουδών (ιστορία, γεωγραφία, επιστήμες, πολιτική αγωγή), καλύπτοντας θέματα που σχετίζονται με σημαντικά ευρωπαϊκά ιστορικά γεγονότα, τις κοινές ευρωπαϊκές κοινωνικές αξίες και την ιδιότητα του/ης Ευρωπαίου/ας πολίτη, προωθώντας έτσι τη διαφορετικότητα, την ανάπτυξη της γνωστικής ενσυναίσθησης και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της μαθησιακής εμπειρίας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε –
- Να «κατεβάσετε» το ενημερωτικό e-brochure του έργου
- Να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://virtualreality4empathy.eu/
- Να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.linkedin.com/company/vr4empathy