- 81. Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο
- (Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα (2))
- Ε109. «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 82. Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο
- (Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα (2))
- Ε108. «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 83. Νηπίων Παιδεία: Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία
- (Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα (2))
- Ε107. «Νηπίων Παιδεία: Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 84. "OutofEdenLearn". Παρατηρώ, αφηγούμαι και αλληλεπιδρ
- (Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα (2))
- Ε105. «"OutofEdenLearn". Παρατηρώ, αφηγούμαι και αλληλεπιδρώ» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Συμπερίληψη: ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 85. Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς
- (Εθελοντισμός, Διαμεσολάβηση (2))
- Ε97. «Φροντίζω και ενεργώ για το πάρκο της γειτονιάς» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός, Διαμεσολάβηση ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 86. Κι αν ήμουν εγώ;
- (Ανθρώπινα δικαιώματα (2))
- Ε90. «Κι αν ήμουν εγώ;» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Ανθρώπινα δικαιώματα
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 87. "Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική" Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία
- (Ανθρώπινα δικαιώματα (2))
- Ε89. «"Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική" Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού. Ενδιαφέρομαι ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 88. Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μου
- (Ανθρώπινα δικαιώματα (2))
- Ε88. «Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μου» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Ανθρώπινα ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2023
- 89. Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς
- (Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά (2))
- Ε77. «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄,Β΄ Δημοτικού. Φροντίζω το Περιβάλλον Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 90. Σεισμός - Και τώρα τί κάνω;
- (Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία (2))
- Ε69. «Σεισμός - Και τώρα τί κάνω;» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού. Φροντίζω το Περιβάλλον Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 91. Προστατέψτε το δάσος-είναι πηγή ζωής
- (Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία (2))
- Ε64. «Προστατέψτε το δάσος-είναι πηγή ζωής» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου. Φροντίζω το Περιβάλλον Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 92. Κύκλος είναι και γυρίζει!
- (Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία (2))
- Ε63. «Κύκλος είναι και γυρίζει!» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του Δημοτικού. Φροντίζω το Περιβάλλον Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 93. Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων
- (Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά (2))
- Ε48. «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 94. Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
- (Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά (2))
- Ε47. «Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ Δημοτικού. Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 95. Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά
- (Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά (2))
- Ε46. «Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 96. Για αρχή, το έδαφος
- (Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά (2))
- Ε45. «Για αρχή, το έδαφος» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου Φροντίζω το Περιβάλλον Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 97. Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα
- (Σεξουαλική Διαπαιδαγώγιση (2))
- Ε40. «Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Δημοτικού Ζω καλύτερα - Ευ ζην Σεξουαλική Διαπαιδαγώγιση
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 98. Τα κόκκινα παπούτσια. Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης & Πρόληψης της σεξουαλικής
- (Σεξουαλική Διαπαιδαγώγιση (2))
- Ε39. «Τα κόκκινα παπούτσια. Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης & Πρόληψης της σεξουαλικής» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Δημοτικού Ζω καλύτερα ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 99. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
- (Γενικά)
- ... Δουκάκης. Συγκεκριμένα θα παραστεί στην τελετή αγιασμού των ακόλουθων σχολικών μονάδων: • 14ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο και 14ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας • 7ο Γυμνάσιο Κέρκυρας • Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου 2023
- 100. Ενδυνάμωση. Συνεργασία. Αποδοχή. Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί
- (Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη (2))
- Ε25. «Ενδυνάμωση. Συνεργασία. Αποδοχή. Προλαβαίνουμε τη Βία πριν εμφανιστεί» Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και Α΄ Δημοτικού Ζω καλύτερα - Ευ ζην Ψυχική και Συναισθηματική ...
- Δημιουργηθηκε στις 08 Σεπτεμβρίου 2023