- 41. Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2020-2021 για τα μαθήματα: Επιλογής Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2020-2021 για τα μαθήματα: Επιλογής Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα ...
- Δημιουργηθηκε στις 08 Σεπτεμβρίου 2020
- 42. Διατροφή και Περιβάλλον - παίζω και μαθαίνω
- (Διατροφή)
- «Διατροφή και Περιβάλλον - παίζω και μαθαίνω» Κοιν.Σ.Επ. Απ'ουσία Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες των τάξεων Β' και Γ' Δημοτικού Ζω καλύτερα - Ευ ζην Διατροφή Διάρκεια στο τετράμηνο: ...
- Δημιουργηθηκε στις 28 Αυγούστου 2020
- 43. Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτής (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος [Helmepa])
- (Εθελοντισμός, Διαμεσολάβηση)
- Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτής (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος [Helmepa]) HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου, ...
- Δημιουργηθηκε στις 28 Αυγούστου 2020
- 44. Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2019-2020 για τα μαθήματα: Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2019-2020 για τα μαθήματα: Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα
- Δημιουργηθηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2019
- 45. Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2018-2019 για τα μαθήματα: Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2018-2019 για τα μαθήματα: Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των Ειδικοτήτων του Τομέα
- Δημιουργηθηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2018
- 46. Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2018-2019 για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου», τα μαθήματα Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και τα ...
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας 2018-2019 για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου», τα μαθήματα Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και τα ...
- Δημιουργηθηκε στις 03 Σεπτεμβρίου 2018
- 47. Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου» (Α' τάξης ΕΠΑ.Λ.), των μαθημάτων του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού ...
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου» (Α' τάξης ΕΠΑ.Λ.), των μαθημάτων του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού ...
- Δημιουργηθηκε στις 03 Οκτωβρίου 2017
- 48. Οδηγίες διδασκαλίας και ύλη για το μάθημα Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Α’ τάξης), Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος (Β’ τάξης) και των τεσσάρων Ειδικοτήτων του Τομέα (Γ’, Δ’ τάξεων) ...
- (Εκπαιδευτικό Υλικό)
- Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» της Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών - Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος ...
- Δημιουργηθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου 2017
- 49. Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
- (Μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας)
- Οι μαθητές και μαθήτριες που επιλέγουν τον Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Τομέα και 12 ώρες μαθημάτων Γενικής Παιδείας ...
- Δημιουργηθηκε στις 04 Μαϊος 2017
- 50. Τομέας Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
- (Μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας)
- Οι μαθητές και μαθήτριες που επιλέγουν τον Τομέα Δομικών έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Τομέα και 12 ώρες ...
- Δημιουργηθηκε στις 04 Μαϊος 2017
- 51. ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ (Κ.Π.Ε.) Λιθακιάς Ζακύνθου - Το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής
- (Φορείς (Θεμ. εβδ.))
- ... της διατροφής «Οικολογικό Αποτύπωμα και Διατροφή: Οπτικός Γραμματισμός και το ‘Κουτί των Ιδεών’» Το πρόγραμμα έχει υποβληθεί από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2017
- 52. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς μόνιμους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία μαθημάτων στα Τμήματα ΙΒ και συμμετοχή στη σχετική επιμόρφωση
- (Γενικά)
- ... και της αποτελεσματικής επικοινωνίας σε ένα διεθνές και πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Το πρόγραμμα παρέχει στους/στις μαθητές/τριες τα απαραίτητα εργαλεία για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις ...
- Δημιουργηθηκε στις 29 Μαϊος 2025
- 53. Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
- (Διεθνές Απολυτήριο σε Δημόσια Λύκεια)
- Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φιλοσοφία, την πολιτική καθώς και την παιδαγωγική προσέγγιση που εφαρμόζεται στο πλαίσιο του Διεθνούς Απολυτηρίου (IB), ...
- Δημιουργηθηκε στις 28 Μαϊος 2025
- 54. Γενικές Πληροφορίες για το Διεθνές Απολυτήριο
- (Διεθνές Απολυτήριο σε Δημόσια Λύκεια)
- Από το σχολικό έτος 2026-2027, δημόσιες σχολικές μονάδες θα προσφέρουν στους μαθητές και τις μαθήτριές τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το International Baccalaureate Diploma Programme (IB DP), το ...
- Δημιουργηθηκε στις 28 Μαϊος 2025
- 55. Δελτίο Τύπου - Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση
- (Γενικά)
- Αθήνα, 19/05/2025 Δελτίο Τύπου Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση Διοργάνωση: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής & ΚΜΟΠ Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής ...
- Δημιουργηθηκε στις 19 Μαϊος 2025
- 56. Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση της Διεθνούς Έρευνας TALIS+ στη χώρα μας με συμμετοχή που αγγίζει το 97%
- (Γενικά)
- ... (Teaching and Learning International Survey), η οποία αποτυπώνει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από ...
- Δημιουργηθηκε στις 19 Μαϊος 2025
- 57. Ανακοινώσεις
- (Teachers 4 digital age)
- ... εργαλεία για: • Την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης • Τη δημιουργία ενός ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος μάθησης • Την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού Στο ...
- Δημιουργηθηκε στις 05 Μαϊος 2025
- 58. Πανελλήνια Σχολική Έκθεση: «Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»
- (Γενικά)
- ... τις σχέσεις τους με τον εαυτό τους, με τους άλλους και με το περιβάλλον, εξετάζοντας θέματα όπως τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις στον ψηφιακό κόσμο, την προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη, την ευημερία ...
- Δημιουργηθηκε στις 05 Μαϊος 2025
- 59. Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
- (Γενικά)
- ... Θεολόγων, Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Βιολόγων, Πληροφορικής, Φυσικής Αγωγής, Οικονομολόγων, Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Υγείας–Πρόνοιας–Ευεξίας, Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος,Εφαρμοσμένων ...
- Δημιουργηθηκε στις 24 Απριλίου 2025
- 60. Μονάδα Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία
- (Τμήμα Α΄: Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης)
- Η ίδρυση Επιστημονικής Μονάδας Εκπαίδευσης για τον ενεργό πολίτη και την αειφορία υπηρετεί τις ανάγκες υποστήριξης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος αειφορίας και ενεργού πολιτειότητας όπως ορίζεται στο ...
- Δημιουργηθηκε στις 23 Απριλίου 2025