- 61. Προτάσεις επιμορφούμενων από το Εργαστήριο - Επιμορφωτική δράση για την αξιοποίηση του λογοτεχνικού βιβλίου στην τάξη
- (Λογοτεχνικό Βιβλίο)
- Προτάσεις που προέκυψαν από τα εργαστήρια των επιμορφούμενων ανά ομάδες για το λογοτεχνικό βιβλίο "Ο Μικρός Πρίγκιπας". ➤ Πρόταση 1: Κεφάλαιο 4: Αστεροειδής Β612 Φάσεις ανάγνωσης Δραστηριότητες ...
- Δημιουργηθηκε στις 23 Απριλίου 2025
- 62. Προαναγγελία Δημοσίευσης Ανακοινώσεων - Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
- (Γενικά)
- ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) πρόκειται να δημοσιεύσει την προσεχή εβδομάδα Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης ...
- Δημιουργηθηκε στις 16 Απριλίου 2025
- 63. Σύσταση Επιστημονικής Μονάδας Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία
- (Γενικά)
- ... Μονάδα Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία, με στόχο την ενίσχυση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και την προώθηση των αρχών της Αειφορίας και της Ενεργούς Πολιτειότητας. Η σύσταση της Μονάδας ...
- Δημιουργηθηκε στις 15 Απριλίου 2025
- 64. Συνάντηση του Προέδρου του ΙΕΠ με μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς Δημοτικού Σχολείου
- (Γενικά)
- ... παρουσίασαν τις απόψεις και τα βιώματά τους από τη σχολική καθημερινότητα, καθώς και σκέψεις και προτάσεις για τη βελτίωση του μαθησιακού περιβάλλοντος. Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ συνεχάρη τα παιδιά για τον ...
- Δημιουργηθηκε στις 14 Απριλίου 2025
- 65. Πρόσκληση Δημιουργίας Πλατφόρμας για το Μητρώο Εκπαιδευτικών του Διεθνούς Απολυτηρίου
- (Γενικά)
- ... περιβάλλον και την ενδυνάμωση του ρόλου των εκπαιδευτικών μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον μάθησης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση θα βρείτε στο https://www.iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/diethnes-apolytirio-se-dimosia-lykeia-enisxyontas-tis-mathisiakes-efkairies ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Απριλίου 2025
- 66. Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας – Εκπαίδευση για τον σεβασμό στη ζωή
- (Γενικά)
- ... ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη βιοποικιλότητα, την προστασία του περιβάλλοντος και τον σεβασμό όλων των μορφών ζωής. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υποστηρίζει ενεργά την ένταξη ...
- Δημιουργηθηκε στις 04 Απριλίου 2025
- 67. Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – Γιορτάζουμε το Παιδικό Βιβλίο και την Αναγνωστική Απόλαυση
- (Γενικά)
- Αθήνα, 2/04/2025 Ανακοίνωση Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – Γιορτάζουμε το Παιδικό Βιβλίο και την Αναγνωστική Απόλαυση «Οι μεγάλοι δεν καταλαβαίνουν ποτέ τίποτα από μόνοι τους και είναι κουραστικό ...
- Δημιουργηθηκε στις 02 Απριλίου 2025
- 68. Διεθνές Απολυτήριο σε Δημόσια Λύκεια: Ενισχύοντας τις Μαθησιακές Ευκαιρίες
- (Διεθνές Απολυτήριο σε Δημόσια Λύκεια)
- ... αναστοχασμού και επικοινωνίας σε διεθνές περιβάλλον. Το πρόγραμμα παρέχει στους μαθητές και τις μαθήτριες εργαλεία για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας, ενώ οι εκπαιδευτικοί ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Μαρτίου 2025
- 69. Ορισμός νέου Υπευθύνου για το έργο «Sub1.Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους ...
- (Γενικά)
- ... περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital Content ...
- Δημιουργηθηκε στις 10 Μαρτίου 2025
- 70. Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship
- (Γενικά)
- ... Παρουσιάστηκαν τρόποι αξιοποίησης αυτών των πρακτικών στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσα από το πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη του αντίστοιχου Προγράμματος Σπουδών. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ...
- Δημιουργηθηκε στις 05 Μαρτίου 2025
- 71. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/24-02-2025 Πρακτικού της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης ...
- (Γενικά)
- ... και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη ...
- Δημιουργηθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2025
- 72. Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/24-02-2025 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης ...
- (Γενικά)
- ... περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με ...
- Δημιουργηθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2025
- 73. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/19-02-2025 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης ...
- (Γενικά)
- ... κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ ...
- Δημιουργηθηκε στις 27 Φεβρουαρίου 2025
- 74. SYNAPSES: Επιλογή συμμετεχόντων στο Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο
- (Γενικά)
- ... βιώσιμης πολιτειότητας. Μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αποκτήσουν πολύτιμα εφόδια για την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη στο σχολικό περιβάλλον, ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Φεβρουαρίου 2025
- 75. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και ...
- (Γενικά)
- ... διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2025
- 76. Δελτίο Τύπου - Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+
- (Γενικά)
- ... έρευνα που καταγράφει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως. Η ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2025
- 77. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 ...
- (Γενικά)
- ... και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 2025
- 78. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/16-01-2025 και 2/27-01-2025 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) ...
- (Γενικά)
- ... προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2025
- 79. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης ...
- (Γενικά)
- ... του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2025
- 80. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικών στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης για την κάλυψη κενών ...
- (Γενικά)
- ... περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με ...
- Δημιουργηθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2025