- 16. Learning from the Extremes (2)
- (LFE_n)
- .box1 { border-radius: 6px; background: #5cb7e640; padding: 20px; margin-top:40px; margin-bottop:40px; } .box2 { border-radius: 6px; background: #55b55b40; padding: 20px; } .box3 ...
- Δημιουργηθηκε στις 27 Ιουλίου 2023
- 17. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes», β) την ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης στο νέο μέλος της Ομάδας ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την ανασυγκρότηση της Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the ...
- Δημιουργηθηκε στις 24 Ιουλίου 2023
- 18. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για την α) τροποποίηση ανάθεσης έργου και σύμβασης των μελών της Ομάδας Έργου και την β) ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης μελών της ομάδας έργου για το Ευρωπαϊκό ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για την α) τροποποίηση ανάθεσης έργου και σύμβασης των μελών της Ομάδας Έργου και την β) ανάθεση έργου και σύναψης σύμβασης μελών της ομάδας έργου για το ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2023
- 19. Δελτίο τύπου για το Έργο "LEARNING FROM THE EXTREMES" - Ανακοίνωση Επιλεγέντων Σχολικών Μονάδω
- (Γενικά)
- Αθήνα, 03/11/2022 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως Συντονιστής Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του ...
- Δημιουργηθηκε στις 03 Νοεμβρίου 2022
- 20. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης συγκρότησης επιτροπής για την επιλογή Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου: «Learning from the Extremes»
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης συγκρότησης επιτροπής για την επιλογή Σχεδίων Δράσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου: «Learning from the Extremes» - Project Number: LC-01760255/ 101052266 LfE/ Learning ...
- Δημιουργηθηκε στις 14 Οκτωβρίου 2022
- 21. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 2ο Διαδικτυακό Εργαστήριο-Visionary Workshop στο πλαίσιο του Έργου «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών
- (Γενικά)
- Στο πλαίσιο του Έργου «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών, το Ι.Ε.Π. διοργανώνει το 2ο Διαδικτυακό Εργαστήριο-Visionary ...
- Δημιουργηθηκε στις 02 Σεπτεμβρίου 2022
- 22. Σύντομη παρουσίαση του έργου "Learning from the Extremes" σε vide
- ( Ευρωπαϊκό Έργο - Learning from the extremes)
- Σύντομη παρουσίαση του έργου "Learning from the Extremes" σε video. Για να το παρακολουθήσετε πατήστε εδώ ...
- Δημιουργηθηκε στις 30 Αυγούστου 2022
- 23. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την Ανασυγκρότηση Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» και β) την Ανάθεση έργου και σύμβασης με τα νέα μέλη της Ομάδας Έ ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης εισήγησης για α) την Ανασυγκρότηση Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the Extremes) ...
- Δημιουργηθηκε στις 13 Ιουλίου 2022
- 24. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης απόφασης συγκρότησης Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 6087/17-05-2022 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης απόφασης συγκρότησης Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 6087/17-05-2022 (ΑΔΑ: Ψ8Ω4ΟΞΛΔ-7ΤΙ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Ιουνίου 2022
- 25. The Walk - Το Ταξίδι της Μικρής Αμάλ (Ίδρυμα Λασκαρίδη / Polyplanity Productions)
- (Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα)
- 449. The Walk - Το Ταξίδι της Μικρής Αμάλ (Ίδρυμα Λασκαρίδη / Polyplanity Productions) Ίδρυμα Λασκαρίδη/ PolyplanityProductions Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων ...
- Δημιουργηθηκε στις 26 Μαϊος 2022
- 26. Walk the Global Walk: Κινητοποιώντας τους Νέους για την Υποστήριξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (ActionAid Ελλάς)
- (Κλιματική αλλαγή - Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία)
- 51. «Walk the Global Walk: Κινητοποιώντας τους Νέους για την Υποστήριξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (ActionAid Ελλάς)» ActionAid Ελλάς Απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Α' - Γ' Γυμνασίου ...
- Δημιουργηθηκε στις 25 Μαϊος 2022
- 27. Δελτίο Τύπου - Διοργάνωση Διαδικτυακού Εργαστηρίου (Visionary Workshop) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου "Learning from the Extremes
- (Γενικά)
- Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της υποστήριξης των ενδιαφερόμενων δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων σχολείων όλης της χώρας, το Ι.Ε.Π. διοργανώνει Διαδικτυακό Visionary Workshop τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2022 ...
- Δημιουργηθηκε στις 20 Μαϊος 2022
- 28. Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο επαγγελματία στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the ...
- ( Ευρωπαϊκό Έργο - Learning from the extremes)
- ... and financial support) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «Learning from the extremes» (Grant Agreement, number: LC-01760255/101052266 Learning from the Extremes) Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Μαϊος 2022
- 29. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Ενημερωτική συνάντηση για το Έργο «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών
- (Γενικά)
- Το ΙΕΠ διοργανώνει εξ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση η οποία απευθύνεται στα σχολεία όλης της χώρας, τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022 και ώρα 16.00-18.00. Για να παρακολουθήσετε την ενημέρωση, ακολουθήστε ...
- Δημιουργηθηκε στις 28 Απριλίου 2022
- 30. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Εξ αποστάσεως ενημερωτική συνάντηση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ''Learning From the Extremes'' ...
- (Γενικά)
- Διοργάνωση ενημερωτικής συνάντησης για το Έργο «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών και απευθύνεται στα σχολεία όλης της ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Απριλίου 2022
- 31. Πρόσκληση της Ημερίδας Ενημέρωσης και Δικτύωσης INTheLOOP4VET, με θέμα: "Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα"
- (Γενικά)
- Ημερίδα Ενημέρωσης και Δικτύωσης INTheLOOP4VET «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα» 4 Απριλίου 2022, 13:00 μμ. Άγγελος Καβασακάλης, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών ...
- Δημιουργηθηκε στις 31 Μαρτίου 2022
- 32. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης της εισήγησης α) Ορισμού Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» και β) Ανάθεσης έργου και σύναψης σύμβασης με τα μέλη της Ομάδας Έργου
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης της εισήγησης α) Ορισμού Ομάδας Έργου για το Ευρωπαϊκό Έργο «Learning from the Extremes» (Project Number: LC-01760255 / 101052266 LfE/ Learning from the Extremes) και ...
- Δημιουργηθηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2022
- 33. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης αντικατάστασης του Υπεύθυνου του Έργου: «Learning from the Extremes», το οποίο εντάσσεται στο PPPA Pilot Projects and Preparatory Actions- PPPA-2021- RemoteDigEdu, της ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης αντικατάστασης του Υπεύθυνου του Έργου: «Learning from the Extremes», το οποίο εντάσσεται στο PPPA Pilot Projects and Preparatory Actions- PPPA-2021- RemoteDigEdu, ...
- Δημιουργηθηκε στις 21 Φεβρουαρίου 2022
- 34. Δελτίο τύπου - Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα "Microscale: Practical Techniques and the Precipitation Reaction
- (Γενικά)
- Διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση για τη Χημεία, τη Δευτέρα 24-01-2021 και ώρα 18:00, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εργαστηριακής διάστασης του μαθήματος, στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών Γενικού Λυκείου. Την ...
- Δημιουργηθηκε στις 19 Ιανουαρίου 2022
- 35. Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης α) συμμετοχής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ως εταίρου στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» και β) Ορισμού Υπευθύνου έργου για το Ι.Ε.Π ...
- (Γενικά)
- Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης α) συμμετοχής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ως εταίρου στο Έργο με τίτλο «Learning from the Extremes» στο πλαίσιο του Προγράμματος Pilot Projects ...
- Δημιουργηθηκε στις 22 Νοεμβρίου 2021