Tree thematiki evdomada

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2018 - 2019
"Δημοκρατική Συνύπαρξη και Ανθρώπινα Δικαιώματα"

 

Democratic Coexistence

Θεματικός Άξονας : Δημοκρατική Συνύπαρξη και Ανθρώπινα Δικαιώματα

 
 

«ACTIVE CITIZENS - Διδακτικός οδηγός για τη διαφήμιση»

Το πρόγραμμα έχει υποβληθεί από την μη κυβερνητική,  μη κερδοσκοπική οργάνωση: Ένωση Καταναλωτών «Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του γυμνασίου. Δεν απαιτεί υποχρεωτικά συμμετοχή συνεργατών του φορέα. Το πρόγραμμα διαρκεί 2 διδακτικές ώρες και έχει ως αντικείμενο τον καταναλωτισμό και τη διαφήμιση. Σκοπός του προγράμματος είναι, οι μαθητές/τριες, να µάθουν πως να αμύνονται ως καταναλωτές.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 δραστηριότητες και η κάθε μία εστιάζει σε συγκεκριμένου στόχους:

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1: «Θαύμα ! Θαύμα ! Θαύμα … ;»

Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι οι μαθητές/τριες να αναλύσουν, εκτενώς, τα κείμενα και τις εικόνες διαφημίσεων, οι οποίες υπόσχονται να αλλάξουν τη ζωή µας και να βρουν αν πραγματικά μπορούν να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους.   

Η αφόρμηση δίνεται με το χωρισμό της τάξης ομάδες και κάθε ομάδα καθοδηγείται στην ανάλυση ενός τύπου θαυματουργού προϊόντος. Μία ομάδα θα αναλύσει τα προϊόντα που λένε πως θα γίνουμε πλούσιοι, άλλη ομάδα εκείνα που λένε πως θα αυξήσουμε τη μυϊκή μάζα και µία ακόμη ομάδα θα αναλύσει εκείνα που λένε ότι μπορούμε να χάσουμε αρκετά κιλά σε µία εβδομάδα. Στο τέλος κοινοποιούνται και συζητιούνται τα αποτελέσματα.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2: «Δεν είναι κακό να εφευρίσκεις» 

Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι οι μαθητές/τριες να σκεφθούν τη σημασία της αυτοεκτίμησης και πόσο εύκολο είναι να πουλήσεις ψευδαισθήσεις.

Η διαδικασία είναι η εξής: οι συµµετέχοντες χωρίζονται σε ομάδες και κάθε ομάδα πρέπει να εφεύρει ένα προϊόν που βοηθάει στην αυτοεκτίμηση. Για το σκοπό αυτό είναι αναγκαίο να οριστεί πρώτα ο όρος αυτοεκτίμηση.    

Το προϊόν που εφευρέθηκε πρέπει να πουληθεί µέσω διαφήμισης στον τύπο παρόμοιας µε εκείνες που χρησιμοποιούνται για την πώληση των  “θαυματουργών προϊόντων”. Αυτό σημαίνει, ποιο προϊόν αυξάνει την αυτοεκτίμηση άμεσα. Στο τέλος κοινοποιούνται και συζητιούνται τα αποτελέσματα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει υλικό για την υλοποίηση του προγράμματος και συγκεκριμένα τον διδακτικό οδηγό και φύλλα εργασίας για τους μαθητές.

 
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ένωση Καταναλωτών ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ - Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

Μη κυβερνητική,  μη κερδοσκοπική οργάνωση.

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 17, ΑΘΗΝΑ 10683

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 Ελένη Αλευρίτου

τηλ. 2103304444 - 6946369430 - 6974797622

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗhand writing

ACTIVE CITIZENS Διδακτικός οδηγός για τη διαφήμιση
 

   

 

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top