ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μεταφορά αρχειακού υλικού του ΙΕΠ και ανάθεση σε μεταφορική εταιρία για το έργο «Υπηρεσίες μεταφορικής για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής». Ο Συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου ανέρχεται στο ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι είκοσι τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (24.800,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Η σχετική δαπάνη θα καλυφθεί από τον τακτικό προϋπολογισμό 2021 του ΙΕΠ.
Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 29.03.2021, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.
- Είτε ηλεκτρονικά στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Είτε σε φάκελο με την ένδειξη «Υποβολή προσφοράς – Υπηρεσίες μεταφορικής για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» στη Γραμματεία του ΙΕΠ (7ος όροφος), λαμβάνοντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού.
Σχετικά αρχεία
1. Απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/17-03-2021 Πρακτικού της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για τις Ειδικές Επιστημονικές Ομάδες (Θεματοδότες - Αξιολογητές) για το Εξεταζόμενο Μάθημα: Νέα Ελληνική Λογοτεχνία, του γνωστικού αντικειμένου: Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, που αφορά στην υπ’ αρ. πρωτ. 12462/25-11-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΓ6ΟΞΛΔ-Σ7Α) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.
2. Απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/16-3-2021 Πρακτικού της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για τις Ειδικές Επιστημονικές Ομάδες (Θεματοδότες - Αξιολογητές) στο γνωστικό αντικείμενο: Φυσική, που αφορά στην υπ’ αρ. πρωτ. 12462/25-11-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΓ6ΟΞΛΔ-Σ7Α) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος. Οι ενστάσεις επί του συγκεκριμένου πρακτικού υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από Σάββατο 20 Μαρτίου 2021 και ώρα 13:00 έως την Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021 και ώρα 13:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/16-03-2021 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για τις ανάγκες της πράξης με MIS 5001313, με θέμα την υπ΄ αρ. πρωτ. ΙΕΠ 1473/18-02-2021 Απόφαση της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8411/28.07.2020 (ΑΔΑΜ: 20PROC007100705) Διακήρυξης 4/2020, Υποέργο 3, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
To έργο "Inclusive Schools for Roma" (Grant Agreement, number: 881953 — Inclusive Schools REC-AG-2019 / RECRDIS-DISC-AG-2019) απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχήσε εκπαίδευση συνολικής διάρκειας είκοσι (20) ωρών με θέμα:"Ο ρόλος του Διαμεσολαβητή στην εκπαίδευση παιδιών Ρομά".
Στο ανωτέρω πλαίσιο, θα επιλεγούν 50 άτομα και (10 αναπληρωματικά) που θα λάβουν επιμόρφωση και υποστήριξη από τους συνεργάτες του Έργου, με στόχο την ανάπτυξη ικανοτήτων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ενδυνάμωσης της σχολικής και τοπικής κοινότητας σε σχέση με την εκπαιδευτική ένταξη των παιδιών Ρομά στο πλαίσιο του ρόλου του/της διαμεσολαβητή/τριας.
Η πρόσκληση και η αίτηση συμμετοχής έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του έργου https://inclusiveschools4roma.eu/el/2021/03/18/call-for-roma-school-mediators/
Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από βιογραφικό σημείωμα και τα σχετικά δικαιολογητικά.
Ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων είναι η Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021 και ώρα 13:00
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αποκλειστικά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Δράσεις ενημέρωσης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου «INCLUSIVE SCHOOLS FOR ROMA» (Project: 881953 - Rights, Equality and Citizenship Programme)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το Athens Lifelong Learning Institute, η ΜΚΟ Αντίρροπον και οι Νέοι Ορίζοντες των Ελλήνων Ρομά υλοποιούν το έργο «Inclusive Schools For Roma» με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Rights, Equality and Citizenship” (Grant Agreement, number: 881953 — Inclusive Schools REC- AG-2019 / REC-RDIS-DISC-AG-2019). Η διάρκεια του έργου είναι δύο έτη (01-06-2020 έως 31-05-2022).
Το έργο «Inclusive Schools For Roma» στοχεύει στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής ενταξιακής στρατηγικής για την επιτυχή ένταξη των Ρομά μαθητών/τριών στο σχολείο. Πρόκειται για μια παρέμβαση, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά για ένα ολόκληρο σχολικό έτος σε είκοσι (20) επιλεγμένα σχολεία στην ελληνική επικράτεια και θα εμπλέκει περίπου 200 εκπαιδευτικούς και 50 διαμεσολαβητές (mediators). Περιλαμβάνει την ανάπτυξη οδηγών επιμόρφωσης και υποστήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και υποστηρικτικού υλικού, στο οποίο θα επιμορφωθούν οι Διαμεσολαβητές και τα συμμετέχοντα στην πιλοτική εφαρμογή σχολεία.
Στο πλαίσιο της διάδοσης του έργου υλοποιούνται ενημερωτικές συναντήσεις-workshops: α) στην Κρήτη, β) στα Ιωάννινα, γ) στην Πάτρα, δ) στη Θεσσαλονίκη και ε) στην Αθήνα.
Η ενημέρωση αυτή αποτελεί το εφαλτήριο για να ξεκινήσει ένας εποικοδομητικός διάλογος με την τοπική κοινότητα σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών αυτών και τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι τοπικοί φορείς για την υποστήριξη αυτής της πρωτοβουλίας.
Την Παρασκευή 2 Απριλίου 2021 και ώρα 10.00-12.30 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-WORKSHOP με θέμα «Προκλήσεις και Προοπτικές στην Εκπαίδευση παιδιών Ρομά» για τις περιοχές της Αττικής και της Στερεάς Ελλάδας.
Η δράση απευθύνεται σε στελέχη εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αττικής και της Στερεάς Ελλάδας, σε μέλη της τοπικής επιστημονικής κοινότητας, σε διαμεσολαβητές και σε εκπροσώπους συλλογικών οργάνων της τοπικής κοινωνίας.
Η αίτηση συμμετοχής πρέπει να αποσταλεί μέχρι την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021 στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Δείτε το ενδεικτικό πρόγραμμα ΕΔΩ. Το οριστικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.
Σχετικά αρχεία
- Ανακοίνωση
- Αίτηση συμμετοχής (σε μορφή WORD)
- Αίτηση συμμετοχής (σε μορφή PDF)
Απόφαση Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 7/05-03-2021 και 8/11-03-2021 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση υποβληθεισών ενστάσεων για τα γνωστικά αντικείμενα: Αρχαία Ελληνικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία και Φυσική στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 12462/25-11-2020 (ΑΔΑ: 6ΧΓ60ΞΛΔ-Σ7Α) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818.
Ανακοινώνεται ότι δόθηκε παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έως και τις 22/3/2021 και ώρα 14:00.
Οι σχολικές μονάδες που επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. https://iep.edu.gr/services/is4roma/login.php .Η είσοδος των σχολείων γίνεται με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από 12/03/2021 έως 23/03/2021 και μέχρι τις 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.
Σχετικά αρχεία:
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Στο πλαίσιο του έργου της ανάθεσης, ο υποψήφιος Ανάδοχος θα αναλάβει την τακτική παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, υπηρεσίες απολύμανσης, απεντόμωσης και τεχνικές εργασίες μικρής κλίμακας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα, καθώς και άπαξ παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στο κτίριο της Βιβλιοθήκης του ΙΕΠ επί της Λ. Μεσογείων 396 Αγ. Παρασκευή.
Ο προϋπολογισμός του Έργου, ανέρχεται έως του ποσού είκοσι τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (23.500,00€) μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, ήτοι είκοσι εννέα χιλιάδων εκατόν σαράντα ευρώ (29.140,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 22.03.2021, ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00
Ημερομηνία και ώρα διενέργειας διαγωνισμού: 23.03.2021, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00
1. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
2. ΠΕΡΙΛΗΨΗ
3. ΠΙΝΑΚΕΣ _ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΥ_ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
4. ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΤΕΥΔ)
5. ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 1530/22.02.2021 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 5035543 η Επιτροπή Αξιολόγησης αιτήσεων προσκαλεί σε συνέντευξη μέσω on line διαδικτυακής επικοινωνίας (google meet) την Τρίτη 16 Μαρτίου 2020, τον παρακάτω υποψήφιο προκειμένου να αξιολογηθεί και μέσω της μοριοδοτούμενης συνέντευξης (βλ. Πίνακα 1):
Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται περαιτέρω και δεν καλούνται σε συνέντευξη.
Για την πλήρη ανακοίνωση και για τις μη αποδεκτές αιτήσεις δείτε το Σχετικό αρχείο
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη
ΤΡΙΤΗ 16/3/2021
Α/Α |
ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ
|
ΘΕΣΗ |
ΩΡΑ ΣΥΝ/ΞΗΣ |
1. |
1795-01/03/2021 |
ΚΘ2 / ΚΘ4 |
11:00-11:15 |
More...
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί η:
α) Προμήθεια εξοπλισμού (Υλικό - Hardware, Λογισμικό – Software κ.ά.) για την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών (εξυπηρετητής, σταθεροί & φορητοί υπολογιστές, περιφερειακά συστήματα τηλεδιάσκεψης/ τηλεκπαίδευσης, άδειες λογισμικού, εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας κ.λπ.), με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του δικτύου ως προς την ταχύτητα και την ποιότητα της σύνδεσης, καθώς και τη δυνατότητα αξιοποίησης αλληλεπιδραστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στον σχεδιασμό και την αξιοποίηση/ εφαρμογή εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (συστήματα διαχείρισης μάθησης, συνεργατικές εφαρμογές, εφαρμογές διαμοιρασμού εκπαιδευτικού υλικού κ.λπ.) και στη διοίκηση έργου, ειδικά στην παρούσα φάση που οι ανάγκες στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων είναι αυξημένες, λόγω της τηλεκπαίδευσης και τηλεργασίας που υλοποιούνται πιο εκτεταμένα στο πλαίσιο των ειδικών μέτρων που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της διασποράς του ιού COVID-19,
β) Προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού (Υλικό - Hardware, Λογισμικό – Software, ενδεικτικά αναφέρονται: Σταθεροί Υπολογιστές (Desktop Workstations ή/και PCs), Οθόνες, Περιφερειακές Συσκευές όπως, Πληκτρολόγια-Ποντίκια, συσκευές UPS, Web Cameras, Set Ηχείων, Ακουστικά κεφαλής με ενσωματωμένο μικρόφωνο, Άδειες λογισμικού (Windows 10 Pro & Microsoft 365), εξωτερικοί σκληροί δίσκοι).
Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των σαράντα επτά χιλιάδων πεντακοσίων ογδόντα ευρώ και εξήντα πέντε λεπτών (47.580,65€) προ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα εννέα χιλιάδων ευρώ (59.000,00€) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%.
Συγκεκριμένα, η παρούσα διακήρυξη αφορά στην υποβολή προσφοράς για τον εξής ηλεκτρονικό εξοπλισμό:
Α/Α |
ΠΡΟΪΟΝ |
ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ |
1 |
ΦΟΡΗΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ |
15 |
2 |
ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΥΠΟΥ 1 |
2 |
3 |
ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΥΠΟΥ 2 |
17 |
4 |
ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ SERVERS |
21 |
5 |
ΣΥΣΤΗΜΑ VIDEOCONFERENCE |
1 |
6 |
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ |
1 |
Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και την Πέμπτη 15/04/2021 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.
Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Τετάρτη 21/04/2021 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
1. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ στην ΕΕ
2. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
3. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
4. ΕΕΕΣ σε μορφή xml
Απόφαση Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 4/01-03-2021 και 5/03-03-2021 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, Προσκλήσεων – Μητρώων Φυσικών Προσώπων για την υλοποίηση του Υποέργου 5, σχετικά με τον υπ’ αρ. πρωτ. 13825/23.12.2020 (ΑΔΑΜ: 20PROC007918029, Αρ. Διακ. 06/2020) Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την Οριζόντια Υποστήριξη, τη Λογιστική Υποστήριξη και την Ολοκλήρωση των Πράξεων του ΕΣΠΑ 2014-2020», στο πλαίσιο της Πράξης «Τεχνική Βοήθεια Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» με MIS 5001259 του Ι.Ε.Π.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Διενέργεια συνεντεύξεων στο ΙΕΠ
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 1528/22-02-2021 (ΑΔΑ: ΩΥΟ6ΟΞΛΔ-Μ3Η) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης για την ανάθεση του έργου της επιμέλειας κειμένων στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» - με κωδικό ΟΠΣ 5035542 η Επιτροπή Αξιολόγησης αιτήσεων προσκαλεί σε συνέντευξη μέσω on line διαδικτυακής επικοινωνίας (google meet) την Τρίτη 16 Μαρτίου 2021, τους παρακάτω υποψήφιους προκειμένου να αξιολογηθούν και μέσω της μοριοδοτούμενης συνέντευξης (βλ. Πίνακα 1):
Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται περαιτέρω και δεν καλούνται σε συνέντευξη.
Για την πλήρη ανακοίνωση και για τις μη αποδεκτές αιτήσεις δείτε το Σχετικό αρχείο
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη
ΤΡΙΤΗ 16/3/2021
Α/Α |
ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ
|
ΘΕΣΗ |
ΩΡΑ ΣΥΝ/ΞΗΣ |
1. |
1649-24/02/2021 |
ΚΘ5 |
09:00-09:15 |
2. |
1647-24/02/2021 |
ΚΘ 5 |
09:15-09:30 |
3. |
2068-08/03/2021 |
ΚΘ 5 |
09:30-09:45 |
4. |
1604-24/02/2021 |
ΚΘ 5 |
09:45-10:00 |
5. |
1614-24/02/2021 |
ΚΘ 5 |
10:00-10:15 |
6. |
2091-09/03/2021 |
ΚΘ 5 |
10:15-10:30 |
7. |
2007-07/03/2021 |
ΚΘ 5 |
10:30-10:45 |
8. |
2033-08/03/2021 |
ΚΘ 5 |
10:45-11:00
|
Για την υποβολή αίτησης επισκεφτείτε το σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από Παρασκευή 12/3/21 και ώρα 13:00 έως και Παρασκευή 19/3/21 και ώρα 13:00
Σχετικό αρχείο: