ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1224)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 01-02-2025 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 06-02-2025 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Οριστικά αποτελέσματα για την υπ’ αρ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο ΙΕΠ.

Δείτε εδώ τα οριστικά αποτελέσματα. Ανακοινοποίηση

 

 

Δελτίο Τύπου
Πρόσκληση σε Ενημερωτική Ημερίδα για Εκπαιδευτικούς
Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), προσκαλεί τους/τις εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ενημερωτική ημερίδα με τίτλο: «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».


Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025, από τις 11:00 έως τις 14:00, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Πολυτεχνική Σχολή, Πεδίον Άρεως), στον Βόλο.


Σκοπός της εκδήλωσης είναι η παρουσίαση του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και η προώθηση πρωτοβουλιών που ενισχύουν την ενεργό πολιτειότητα.
Η ημερίδα έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και, ως εκ τούτου, δεν προβλέπεται η έκδοση βεβαιώσεων παρακολούθησης.


Το πρόγραμμα της εκδήλωσης βρίσκεται παρακάτω, ενώ περισσότερες πληροφορίες για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: https://act.digitalschool.gov.gr/.

 

 1. Φυσικό αντικείμενο του έργου – παραδοτέα


Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:


1.1. Ετήσιες εργασίες οικονομικού έτους 2024

  1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2024 του ΙΕΠ
  2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2024 του ΙΕΠ
  3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2024 του ΙΕΠ
  4. Δημιουργία – Ανάρτηση στο Μητρώο της ΑΑΔΕ των Βεβαιώσεις αποδοχών – μισθωτών και ελευθέρων επαγγελματιών έτους 2024 του ΙΕΠ
  5. Ετήσιο Ισοζύγιο οικονομικού έτους 2024
  6. Απολογισμός οικονομικού έτους 2024
  7. Ετήσιο Μητρώο Δεσμεύσεων οικ. έτους 2024
  8. Ετήσια Έκθεση προς ΕΛΛΣΤΑΤ οικ. έτους 2024
  9. Συμφωνία Τραπεζικών Λογαριασμών οικ. έτους 2024
  10. Ετήσιες Οικονομικές εκθέσεις για το ΥΠΑΙΘΑ οικ. έτους 2024
  11. Συμφωνία ΕΦΚΑ – ΑΠΔ οικ. έτους 2024

1.2. Καθημερινές - μηνιαίες – τριμηνιαίες εργασίες οικονομικού έτους 2025

  • Υπολογισμός, ηλεκτρονική υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
  • Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
  • Ενημέρωση της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για κάθε αλλαγή της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) με παροχή των αντίστοιχων ενεργειών για την διασφάλιση της νομιμότητας επί οικονομικών, λογιστικών, μισθολογικών και φοροτεχνικών θεμάτων
  • Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.
  • Λογιστικές Εγγραφές.
  • Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
  • Μηνιαία σύνταξή – έκδοση Ισοζυγίου λογαριασμών.
  • Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
  • Βοήθεια για υπολογισμούς στο μηνιαίο Μητρώο Δεσμεύσεων καθώς και στον τριμηνιαίο δείκτη KPI
  • Μηνιαίες – Τριμηνιαίες – Εξαμηνιαίες οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο ΥΠΑΙΘΑ στην ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
  • Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ
    • Έκδοση Παραστατικών παρεχόμενων υπηρεσιών (τίτλων κτήσης)
    • Έκδοση στο πρόγραμμα της μισθοδοσίας όλων των μισθοδοτικών καταστάσεων (Προέδρου, Διευθυντή, ΙΔΑΧ, υπερωρίες προσωπικού, αμοιβές τρίτων κ.λ.π.)
    • Υποβολή των απαραίτητων αρχείων xml στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) για κάθε είδος μισθοδοσίας ή αμοιβής
    • Επικοινωνία τηλεφωνική και δια ζώσης για συμφωνία με τον ΕΦΚΑ ώστε το ΙΕΠ να έχει ασφαλιστική ενημερότητα
    • Έλεγχος, ηλεκτρονική υποβολή, διορθώσεις στην μηνιαία Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
    • Υποβολή νέων συμβάσεων εργασίας στην ΕΡΓΑΝΗ και διορθώσεις για κάθε παλαιά σύμβαση
  • Δημόσιο Λογιστικό – Ενέργειες στο πρόγραμμα Λογιστικής που τηρείται στο ΙΕΠ
    • Έκδοση, Ανάρτηση Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης
    • Καταχώρηση παραστατικών (ΤΔΑ, Τιμολογίων, ΤΠΥ, Πιστωτικών Τιμολογίων κ.λ.π.)

1.3. Παραδοτέα:

  1. Εβδομαδιαία αναλυτική Έκθεση των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα υποβολής της έκθεσης καθώς και τον προγραμματισμό για την επόμενη εβδομάδα, από τον Επικεφαλή / Επόπτη Λογιστή – Φοροτέχνη, η οποία θα παραδίδεται στην Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών κάθε Παρασκευή και μέχρι ώρα 15:00
  2. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών στο πέρας κάθε μήνα, από τον υπεύθυνο της εταιρεία που θα αναλάβει το αντικείμενο του έργου, η οποία θα παραδίδεται στο πρωτόκολλο του ΙΕΠ πριν την έκδοση του τιμολογίου του μήνα αναφοράς
  3. Παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας του αναδόχου που θα τηρείται από το Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ

2. Ομάδα έργου – τόπος παροχής υπηρεσιών


Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

  • Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και
  • Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ τρεις (3) φορές την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια που λειτουργεί ο Φορέας.
  • Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες έως δύο (2) φορές σε μηνιαία βάση κατόπιν συνεννόησης.


Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.
Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους είναι απαραίτητη η αναπλήρωσή του από άτομο που θα έχει προσυμφωνηθεί από την αναθέτουσα αρχή.
Ο Ανάδοχος, στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

3. Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται έντεκα (11) μήνες (ήτοι από 01-02-2025 έως 31-12-2025).

4. Προϋπολογισμός
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής, Φοροτεχνικής Υποστήριξης του ΙΕΠ, ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Η σχετική δαπάνη θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Οικονομικού έτους 2025 του ΙΕΠ.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του/της Αναδόχου, οι αμοιβές των συνεργατών/-άτιδων του/της Αναδόχου, όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

5. Παραλαβή – τρόπος πληρωμής
Η έκδοση και η ηλεκτρονική υποβολή του τιμολογίου του αναδόχου στο ΕΔΗΤ θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης και απαραιτήτως μετά την έκδοση της μηνιαίας Βεβαίωσης Καλής Εκτέλεσης από την Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ η οποία θα συνοδεύεται από την μηνιαία και τις εβδομαδιαίες εκθέσεις εργασιών καθώς το μηνιαίο παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας. Κατά την εκκαθάριση – πληρωμή της δαπάνης οι αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο, μπορούν να ζητήσουν και οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό, εφόσον προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία ή στα έγγραφα της σύμβασης (άρθρο 200 παρ.6 του ν. 4412/16).

6. Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Δικαιούχοι Συμμετοχής
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, ως εξής:

  • FTL FINANCIAL SOLUTIONS A.E.
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΕ
  • ΝΝΤ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕ

 Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν τις οικονομικές προσφορές τους, με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελούνται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

 Κατά την υποβολή της οικονομικής προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

  • Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
  • Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
  • Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
  • Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
  • Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
  • Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
  • Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών) & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
  • Βιογραφικά Ομάδας έργου

 Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 27/01/2025 και ώρα 15:00.

Σχετικά Αρχεία

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

aelia project logo

 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενισχύει την ομάδα του στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου “Applying a multi-stakeholder and whole-institutional approach to education for sustainability” – AELIA (Erasmus+), το οποίο προωθεί την εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την πράσινη μετάβαση.

Το έργο, που υλοποιείται σε συνεργασία με 9 εταίρους από 5 ευρωπαϊκές χώρες, στοχεύει:

• Στην υποστήριξη εκπαιδευτικών και διοικητικών στελεχών για την ενσωμάτωση της βιώσιμης ανάπτυξης στα σχολεία
• Στην ανάπτυξη πρακτικών εργαλείων, όπως η Πράσινη Βίβλος και εκπαιδευτικά MOOC
• Στην κινητοποίηση πολιτών και φορέων για δράσεις που συμβάλλουν στη βιωσιμότητα.

Με τη διεύρυνση της ομάδας έργου, το ΙΕΠ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για τη δημιουργία ενός βιώσιμου εκπαιδευτικού μέλλοντος. Στην τετραμελή Ομάδα Έργου με Υπεύθυνο τον αποσπασμένο εκπαιδευτικό ΠΕ07 στο ΙΕΠ κ.Ευάγγελο Τσιλώνη συμμετέχουν:

• Η κ. Ευαγγελία Χρυσοβέργη, αποσπασμένη εκπαιδευτικός ΠΕ04.05 Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ
• Η κ. Αναγνώστου Μαρία, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός ΠΕ70 Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ
• Η κ. Φούντα Πολυξένη, Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός ΠΕ60

Δελτίο Τύπου

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν την ευκαιρία μέσω των σχολικών μονάδων τους να συμμετάσχουν σε δύο ξεχωριστούς διαγωνισμούς που αναδεικνύουν το έργο του Νίκου Καζαντζάκη:


1. «Ο Νίκος Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα»: Μαραθώνιος Ανάγνωσης και Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής.

Περισσότερες πληροφορίες: Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής

2. «Ο Νίκος Καζαντζάκης και η 9η Τέχνη»: Μαραθώνιος Ανάγνωσης και Διαγωνισμός Κόμικ.

Περισσότερες πληροφορίες: Διαγωνισμός Κόμικ

Οι συμμετέχοντες θα αντλήσουν έμπνευση από το παγκόσμιο έργο του Νίκου Καζαντζάκη, ενός από τους πιο σημαντικούς Έλληνες συγγραφείς του 20ού αιώνα και του πιο πολυμεταφρασμένου στο εξωτερικό. Μέσα από τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα γνωρίσουν τη ζωή και τα έργα του με βιωματικό τρόπο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους διαγωνισμούς και την υποβολή συμμετοχών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:

Μαραθώνιος Ανάγνωσης «Ο Νίκος Καζαντζάκης στον 21ο αιώνα»

 

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο ΙΕΠ.

Σημειώνεται ότι επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, από το Σάββατο 11-01-2025 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 16-01-2025 και ώρα 13:00.

Δείτε το Σχετικό Αρχείο

 

Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 13347/06-11-2024 (ΑΔΑ: Ψ3ΟΥΟΞΛΔ-708) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Σημειώνεται ότι επί του πίνακα, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής πλατφόρμας αιτήσεων του ΙΕΠ (δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (05) ημερών, από το Σάββατο 11-01-2025 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 16-01-2025 και ώρα 13:00.

Δείτε το Σχετικό Αρχείο

 

 

Με ιδιαίτερη θλίψη, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) αποχαιρετά τον εκλεκτό συνάδελφο, Σταμάτη Ούτσιο, ο οποίος έφυγε από τη ζωή.

Ο Σταμάτης Ούτσιος σπούδασε στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και σε μεταπτυχιακό επίπεδο ειδικεύτηκε στα αντικείμενα της Ηλεκτρονικής, των Τηλεπικοινωνιών, της Πληροφορικής και των Υπολογιστικών και Πληροφοριακών Συστημάτων. Από το 2018 υπήρξε Υποψήφιος Διδάκτορας στο αντικείμενο Μηχανική μάθηση – Εξόρυξη γνώσης» στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η επαγγελματική του πορεία χαρακτηριζόταν από πολυδιάστατη δραστηριότητα και αφοσίωση. Υπηρέτησε ως εκπαιδευτικός στον τομέα Ηλεκτρονικής σε πλήθος σχολικών μονάδων της επαγγελματικής εκπαίδευσης, ενώ
−μεταξύ άλλων− διετέλεσε υπεύθυνος εργαστηρίων Ηλεκτρονικής και μέλος επιστημονικών ομάδων που ασχολήθηκαν με τη συγγραφή προγραμμάτων σπουδών και σχολικών εγχειριδίων για τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.

Από τον Σεπτέμβριο του 2024, ο Σταμάτης Ούτσιος κατείχε τη θέση του Συμβούλου Β΄ Ηλεκτρονικών στη Μονάδα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας του ΙΕΠ, συνεισφέροντας με την εξειδίκευσή του και την επιστημονική του επάρκεια στις εργασίες της Μονάδας.

Διακρίθηκε για το ήθος του, την υποστηρικτική του διάθεση προς τους συναδέλφους, την επιστημονική του κατάρτιση και την αφοσίωσή του στο παιδαγωγικό και ερευνητικό του έργο.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εκφράζει τη βαθιά του οδύνη για την απώλεια του εκλεκτού συνεργάτη και μεταφέρει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

 

Σελίδα 1 από 88

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top