
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1311)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Αθήνα, 29/05/2025
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για τη διδασκαλία μαθημάτων στα Τμήματα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate - IB) κατά το σχολικό έτος 2026-2027, καθώς και για συμμετοχή στη σχετική επιμόρφωση.
Η πρόσκληση αφορά εκπαιδευτικούς που κατέχουν κλάδο/ειδικότητα σύμφωνα με την πρόσκληση και επιθυμούν να διδάξουν μαθήματα του Προγράμματος για το Δίπλωμα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate Diploma Programme – IB DP) σε ένα από τα δεκατρία (13) δημόσια Λύκεια, στα οποία πρόκειται να λειτουργήσουν τμήματα IB, από το σχολικό έτος 2026-2027.
Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 (ώρα 13:00) έως και την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025 (ώρα 13:00), στην πλατφόρμα: https://secondment.eservices.iep.edu.gr
Το διετές πρόγραμμα IB DP απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Β΄ και Γ΄ Λυκείου και έχει ως στόχο την ενίσχυση των ευκαιριών μάθησης, εστιάζοντας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, των ερευνητικών δεξιοτήτων, του αναστοχασμού και της αποτελεσματικής επικοινωνίας σε ένα διεθνές και πολυπολιτισμικό περιβάλλον.
Το πρόγραμμα παρέχει στους/στις μαθητές/τριες τα απαραίτητα εργαλεία για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας, ενώ με την ολοκλήρωσή του αποκτούν το Δίπλωμα IB, το οποίο είναι ισότιμο με το ελληνικό Απολυτήριο.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να ανατρέξουν στη σχετική πρόσκληση.
Περισσότερα για το Διεθνές Απολυτήριο ΙΒ DP στο https://iep.edu.gr/el/ibdp
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6103/24-04-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο ΙΕΠ ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις στο ΙΕΠ (Αθήνα, Τσόχα 36, 11521, στον 9ο όροφο, Γραφείο 905), στις 3, 4 και 5 Ιουνίου 2025, σύμφωνα με τον ακόλουθο Πίνακα 1.
Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), παρακαλούνται να συμμετάσχουν σε συνέντευξη κατά τις ημερομηνίες και ώρες που καθορίζονται στον ως άνω πίνακα. Όσοι/ες υποψήφιοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της συνέντευξης μέσω τηλεδιάσκεψης παρακαλούνται να ενημερώσουν την Επιτροπή το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο μία ημέρα πριν την διεξαγωγή της.
Επισημαίνεται ότι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη. Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψής τους (βλ. Πίνακα 2).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ
Πίνακας 1: Υποψήφιοι/ες που καλούνται σε συνέντευξη
Τρίτη 03/06/2025 |
||
α/α |
Αριθ. Πρωτ. Αίτησης |
Ώρα Συνέντευξης |
1. |
6848-14/05/2025 |
12:00 |
2. |
6488-01/05/2025 |
12:15 |
3. |
6511-03/05/2025 |
12:30 |
4. |
6550-05/05/2025 |
12:45 |
5. |
6565-05/05/2025 |
13:00 |
6. |
6531-05/05/2025 |
13:15 |
7. |
6941-15/05/2025 |
13:30 |
8. |
6568-05/05/2025 |
13:45 |
9. |
6225-30/04/2025 |
14:00 |
10. |
6480-30/04/2025 |
14:15 |
11. |
6943-15/05/2025 |
14:30 |
12. |
6587-06/05/2025 |
14:45 |
13. |
6834-14/05/2025 |
15:00 |
14. |
6575-06/05/2025 |
15:15 |
15. |
6512-04/05/2025 |
15:30 |
16. |
6840-14/05/2025 |
15:45 |
17. |
6589-06/05/2025 |
16:00 |
18. |
6863-15/05/2025 |
16:15 |
19. |
6572-06/05/2025 |
16:30 |
20. |
6776-13/05/2025 |
16:45 |
Τετάρτη 04/06/2025 |
||
α/α |
Αριθ. Πρωτ. Αίτησης |
Ώρα Συνέντευξης |
21. |
6843-14/05/2025 |
12:00 |
22. |
6879-15/05/2025 |
12:15 |
23. |
6846-14/05/2025 |
12:30 |
24. |
6519-04/05/2025 |
12:45 |
25. |
6514-04/05/2025 |
13:00 |
26. |
6944-15/05/2025 |
13:15 |
27. |
6753-12/05/2025 |
13:30 |
28. |
6510-03/05/2025 |
13:45 |
29. |
6777-13/05/2025 |
14:00 |
30. |
6603-06/05/2025 |
14:15 |
31. |
6523-05/05/2025 |
14:30 |
32. |
6564-05/05/2025 |
14:45 |
33. |
6856-15/05/2025 |
15:00 |
34. |
6548-05/05/2025 |
15:15 |
35. |
6851-15/05/2025 |
15:30 |
36. |
6917-15/05/2025 |
15:45 |
37. |
6945-15/05/2025 |
16:00 |
38. |
6509-03/05/2025 |
16:15 |
Πέμπτη 05/06/2025 |
||
α/α |
Αριθ. Πρωτ. Αίτησης |
Ώρα Συνέντευξης |
39. |
6503-02/05/2025 |
12:00 |
40. |
6216-29/04/2025 |
12:15 |
41. |
6715-11/05/2025 |
12:30 |
42. |
6934-15/05/2025 |
12:45 |
43. |
6517-04/05/2025 |
13:00 |
44. |
6566-05/05/2025 |
13:15 |
45. |
6855-15/05/2025 |
13:30 |
46. |
6845-14/05/2025 |
13:45 |
47. |
6608-06/05/2025 |
14:00 |
48. |
6561-05/05/2025 |
14:15 |
49. |
6821-14/05/2025 |
14:30 |
50. |
6571-05/05/2025 |
14:45 |
51. |
6604-06/05/2025 |
15:00 |
52. |
6574-06/05/2025 |
15:15 |
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις
α/α |
Αριθ. Πρωτ. Αίτησης |
Παρατηρήσεις |
1 |
6752-12/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
2 |
6576-06/05/2025 |
ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ |
3 |
6823-14/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
4 |
6873-15/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
5 |
6146-27/04/2025 |
ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ |
6 |
6841-14/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
7 |
6513-04/05/2025 |
ΟΧΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΥΜ |
8 |
6712-10/05/2025 |
1. ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ 2. ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
9 |
6560-05/05/2025 |
ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ |
10 |
6573-06/05/2025 |
ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ |
11 |
6842-14/05/2025 |
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
12 |
6784-13/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
13 |
6852-15/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
14 |
6499-02/05/2025 |
ΟΧΙ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ |
15 |
6486-30/04/2025 |
ΟΧΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΥΜ |
16 |
6837-14/05/2025 |
ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ |
17 |
6518-04/05/2025 |
ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΥΝΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΚΛΑΔΟΥ |
18 |
6597-06/05/2025 |
ΜΗ ΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ |
Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής:
- Δήμητρα Κομνηνού
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 212
- Μαρία Μανώλη
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 122
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η αναβάθμιση 4 πακέτων λογισμικού σάρωσης και οπτικής αναγνώρισης απαντητικών δελτίων (Remark Office OMR) σε υπάρχοντες σαρωτές του ΙΕΠ (ανανέωση άδειας χρήσης στην τρέχουσα έκδοσή της).
Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης
Παραδοτέα |
Χρόνος Παράδοσης |
Π1 Τέσσερις (4) άδειες χρήσης Remark Office OMR στην τρέχουσα έκδοσή τους για τους υπάρχοντες σαρωτές του ΙΕΠ |
Έως 15-07-2025 |
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.
Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριών χιλιάδων διακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ογδόντα ενός λεπτών (3.225,81€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (4.000,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
- Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
- Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) info[at]iep.edu.gr β) tenderprocedure[at]iep.edu.gr έως την Πέμπτη, 12-06-2025 και ώρα 10:00 π.μ.
Αθήνα, 27/05/2025
Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, παρατείνεται έως και την 10η Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59 η προθεσμία υποβολής της ψηφιακής μορφής των διδακτικών βιβλίων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, του Γυμνασίου και της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου, στα μορφότυπα: α) EPUB 3 και β) Interactive PDF.
Η παράταση αφορά τα διδακτικά βιβλία:
α) των οποίων η διαδικασία αξιολόγησης βρισκόταν σε εξέλιξη, και
β) για τα οποία είχαν αποσταλεί διορθώσεις προς τους δικαιούχους συγγραφείς έως και την 27η Νοεμβρίου 2024, ημερομηνία ψήφισης του ν. 5160/2024 (Α΄ 195).
Η απόφαση εκδόθηκε κατόπιν εισηγήσεων των Διοικητικών Συμβουλίων του ΙΕΠ και του ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», με γνώμονα την ανάγκη χορήγησης εύλογης παράτασης για την ολοκλήρωση της υποβολής της ψηφιακής μορφής των διδακτικών βιβλίων.
Βασική μέριμνα του ΙΕΠ παραμένει η διασφάλιση της ποιότητας και της πληρότητας των νέων διδακτικών πακέτων.
Αθήνα, 26/05/2025
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαΐου 2025, στη Λάρισα, η εναρκτήρια συνάντηση (Kick-off Meeting) του νέου ευρωπαϊκού έργου EMPOWER – Enhancing Mentorship and Professional Opportunities for Women through Education and Role-modeling in ICT, στο οποίο το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως εταίρος.
Το έργο EMPOWER, ενταγμένο στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ (Project Number: 101195957 – EMPOWER – ERASMUS-EDU-2024-POL-EXP), στοχεύει στην προώθηση της ισότητας των φύλων και στην ενδυνάμωση των γυναικών στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Μέσα από καινοτόμες δράσεις καθοδήγησης, επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και προβολής πρότυπων γυναικείων ρόλων, το έργο φιλοδοξεί να εμπνεύσει και να ενισχύσει τη συμμετοχή των κοριτσιών σε σπουδές και επαγγέλματα STEM/ICT.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, εκπρόσωποι από τους 11 εταίρους της κοινοπραξίας από 6 ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία, Γαλλία, Ισλανδία και Βουλγαρία) είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες, να καθορίσουν κοινούς στόχους και να διαμορφώσουν τα επόμενα βήματα του έργου. Συζητήθηκαν αναλυτικά τα πακέτα εργασίας, τα χρονοδιαγράμματα, τα εργαλεία διαχείρισης και ποιότητας, καθώς και η στρατηγική επικοινωνίας και διάχυσης των αποτελεσμάτων.
Το ΙΕΠ, αξιοποιώντας την επιστημονική του εμπειρία και το θεσμικό του ρόλο, θα αναλάβει ενεργό ρόλο στην πιλοτική εφαρμογή των δράσεων σε σχολικές μονάδες κατά το σχολικό έτος 2026-2027, καθώς και στη διοργάνωση του διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου του έργου, τον Μάρτιο του 2028.
Οι φορείς της κοινοπραξίας του έργου EMPOWER:
- IED – Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (Συντονιστής) – Ελλάδα
- GrantXpert Consulting – Κύπρος
- UOL – CIIM Innovations / Πανεπιστήμιο Λεμεσού – Κύπρος
- COSVITEC Società Consortile – Ιταλία
- Provincia di Salerno – Ιταλία
- Infinitivity Design Labs (IDL) – Γαλλία
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) – Ελλάδα
- Center for the Study of Democracy (CSD) – Βουλγαρία
- University of Iceland (UOI) – Ισλανδία
- Πανεπιστήμιο Κρήτης (UOC) – Ελλάδα
- Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (MOECSY) – Κύπρος
Η εναρκτήρια αυτή συνάντηση θέτει τις βάσεις για μια δυναμική και ουσιαστική συνεργασία, με κοινό όραμα την προώθηση της ισότητας και της γυναικείας παρουσίας στον τομέα των ΤΠΕ.
![]() |
![]() |
Αθήνα, 26-05-2025
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «VR4EMPATHY - Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools» (Grant Agreement nº 101132844-VR4EMPATHY)» διοργανώνει το 3d Co-Design Session of Scripts με σκοπό τον συν-σχεδιασμό σεναρίου Video Εικονικής Πραγματικότητας στη θεματική ενότητα “Digital Literacy and Online Safety”
Το 3d Co-Design Session of Scripts απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής, που υπηρετούν σε Γενικά Λύκεια (δημόσια και ιδιωτικά) κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Στόχος του 3d Co-design Session of Scripts είναι ο διά ζώσης συνεργατικός σχεδιασμός δύο διαφορετικών σεναρίων για Video Εικονικής Πραγματικότητας, βασισμένων σε Σχέδιο Μαθήματος για τη διδασκαλία της θεματικής ενότητας “Digital Literαcy and Online Safety”.
Ημερομηνία διεξαγωγής του 3d Co-Design Session of Scripts:
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025, ώρα 14:00 – 18:00
Το 3d Co-Design Session of Scripts θα διεξαχθεί διά ζώσης στην έδρα του ΙΕΠ (Αναστ. Τσόχα 36, 11521, Αθήνα)
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής:
Η υποβολή αιτήσεων θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/, ο οποίος θα παραμείνει ανοιχτός από τις 26-05-2025 και ώρα 09:00 έως τις 30-05-2025 και ώρα 24:00.
Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες κείμενο της σχετικής Πρόσκλησης, δείτε εδώ.
Δελτίο τύπου
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η οποία παρατάθηκε έως και την Πέμπτη 15-05-2025 και ώρα 15:00, βάσει της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6547/05-05-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΓΑΟΞΛΔ-ΓΞΧ) Απόφασης του Δ.Σ. του ΙΕΠ, ανακοινώνεται ότι οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 22-05-2025, την Παρασκευή 23-05-2025 και την Τρίτη 27-05-2025, σύμφωνα με το ακόλουθο Πρόγραμμα Συνεντεύξεων (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 1).
Οι συνεντεύξεις θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία στο κτήριο του ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36, Αμπελόκηποι), στον 4ο όροφο, αίθουσα 404, και διαδικτυακά για τους υποψήφιους/ες οι οποίοι/ες υπηρετούν εκτός Αττικής.
ΠΙΝΑΚΑΣ 1: ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ |
||
Πέμπτη 22-05-2025 |
||
Α/Α |
ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
1. |
6713/10-05-2025 |
15:30 |
2. |
6808/14-05-2025 |
15:45 |
3. |
6723/12-05-2025 |
16:00 |
4. |
6130/25-04-2025 |
16:15 |
5. |
6839/14-05-2025 |
16:30 |
6. |
6194/28-04-2025 |
16:45 |
7. |
6844/14-05-2025 |
17:00 |
8. |
6602/06-05-2025 |
17:15 |
Παρασκευή 23-05-2025 |
||
Α/Α |
ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
9. |
6836/14-05-2025 |
15:30 |
10. |
6829/14-05-2025 |
15:45 |
11. |
6792/14-05-2025 |
16:00 |
12. |
6489/01-05-2025 |
16:15 |
13. |
6567/05-05-2025 |
16:30 |
14. |
6853/15-05-2025 |
16:45 |
15. |
6929/15-05-2025 |
17:00 |
|
||
Τρίτη 27-05-2025 |
||
Α/Α |
ΑΡ.ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΩΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ |
16. |
6541/05-05-2025 |
14:30 |
17. |
6562/05-05-2025 |
14:45 |
18. |
6887/15-05-2025 |
15:00 |
19. |
6838/14-05-2025 |
15:15 |
20. |
6611/06-05-2025 |
15:30 |
21. |
6878/15-05-2025 |
15:45 |
22. |
6559/05-05-2025 |
16:00 |
23. |
6598/06-05-2025 |
16:15 |
24. |
6570/05-05-2025 |
16:30 |
25. |
6872/15-05-2025 |
16:45 |
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τα οριζόμενα στις Ενότητες 2 και 4 της ως άνω αναφερόμενης Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, δεν καλούνται στη συνέντευξη (βλ. ΠΙΝΑΚΑΣ 2).
ΠΙΝΑΚΑΣ 2: ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ |
||
A/A |
ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ |
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
1. |
6938/15-05-2025 |
ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
2. |
6942/15-05-2025 |
ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΥΜ/ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ |
Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων οι αιτήσεις των υποψηφίων δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης.
Στοιχεία επικοινωνίας Γραμματείας Επιτροπής Αξιολόγησης
1. Στέλλα Ζαχαροπούλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 157
2. Μαρία Χατζηαποστόλου
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 213 1335 101
Αθήνα, 19/05/2025
Δελτίο Τύπου
Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση
Διοργάνωση: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής & ΚΜΟΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου AELIA – Applying a multi-stakeholder and whole-institutional approach to education for sustainability (Project: 101087425 — ERASMUS-EDU-2022-PI-FORWARD-LOT1), διοργανώνει δύο διαδικτυακά επιμορφωτικά σεμινάρια με τίτλο:
«Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Η αειφόρος ανάπτυξη από τη θεωρία στην πράξη».
Τα σεμινάρια απευθύνονται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημόσιας και ιδιωτικής, οι οποίοι υπηρετούν σε σχολικές μονάδες κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Η θεματική των σεμιναρίων επικεντρώνεται στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών με πρακτικά εργαλεία και προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της βιώσιμης ανάπτυξης στο εκπαιδευτικό έργο, καθώς και την υλοποίηση μικρής κλίμακας παρεμβάσεων στις σχολικές κοινότητες. Η δράση αποσκοπεί στην ενδυνάμωση του ρόλου των εκπαιδευτικών ως παραγόντων αλλαγής προς μια πιο βιώσιμη και περιβαλλοντικά υπεύθυνη κοινωνία.
Ημερομηνίες διεξαγωγής των online σεμιναρίων:
• Δευτέρα 26 Μαΐου 2025, ώρα 17:00 – 19:00
• Τετάρτη 28 Μαΐου 2025, ώρα 17:00 – 19:00
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΠ), που είναι και ο συντονιστής του έργου AELIA.
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας:
https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/
Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή από Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 και ώρα 15:00 έως Πέμπτη 22 Μαΐου 2025 και ώρα 15:00.
Για περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες κείμενο της σχετικής Πρόσκλησης, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα εδώ
Αθήνα, 19/05/2025
Δελτίο Τύπου
Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση της Διεθνούς Έρευνας TALIS+ στη χώρα μας με συμμετοχή που αγγίζει το 97%
Ολοκληρώθηκε η πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Έρευνα TALIS+ (Teaching and Learning International Survey), η οποία αποτυπώνει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων, καθώς και το μαθησιακό περιβάλλον σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.
Η πιλοτική φάση της έρευνας πραγματοποιήθηκε από τον Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2025 σε 32 Γυμνάσια της χώρας, βάσει τυχαίας δειγματοληψίας, με τη συμμετοχή 669 εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και ποσοστό ανταπόκρισης 96,9%.
Ευχαριστούμε θερμά όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές/τριες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και κατέθεσαν τις απόψεις τους σε κρίσιμα ζητήματα της σχολικής καθημερινότητας. Η συμβολή τους είναι καθοριστική για τη βελτίωση των εργαλείων της κύριας έρευνας, η οποία θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2026 με νέο δείγμα σχολείων.
Τα αποτελέσματα της TALIS+ αξιοποιούνται διεθνώς για τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στα σχολεία της Ελλάδας δίνει μια πολύτιμη ευκαιρία για να ακουστεί η φωνή τους σε διεθνές επίπεδο και να συμβάλουν με τις εμπειρίες και τις απόψεις τους στη βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Εθνικός Φορέας υλοποίησης της έρευνας στη χώρα μας είναι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΙΕΠ: https://iep.edu.gr/talis/
![]() |
![]() |
More...
Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Έργο του αναδόχου είναι ο εμπλουτισμός και η ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, καθώς και η εκπόνηση Οδηγών για τον/την Εκπαιδευτικό, για τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου, ήτοι για τα μαθήματα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.
Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Παραδοτέα του Αναδόχου είναι τα ακόλουθα, όπως φαίνεται στον πίνακα:
Παραδοτέο |
Τίτλος παραδοτέου |
Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης |
Π.1 |
Συγκρότηση πινάκων ΠΜΑ |
Έως ένα (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης |
Π.2 |
Σύνταξη βασικού κειμένου ΠΣ |
Έως ένα (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π.1 |
Π.3 |
Σύνταξη Οδηγών Εκπαιδευτικού |
Έως δύο (2) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π.2 |
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/10/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 30/09/2025.
Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 28/05/2025 και ώρα 15.00
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής στοιχείων στα μέρη Β. Υλοποίηση της Δράσης και Γ. Αποτίμηση της Δράσης
Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα μέρη Β΄ και Γ΄ της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ θα είναι ενεργά για την υποβολή της Υλοποίησης και Αποτίμησης των Δράσεων έως την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας στοιχείων έχει ο/η Συντονιστής/στρια της Ομάδας Δράσης με τους προσωπικούς κωδικούς ΠΣΔ. Η συμπλήρωση των πεδίων διασφαλίζει την ολοκληρωμένη αποτύπωση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και συμβάλλει ουσιαστικά στη συνέχεια της Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης. Περισσότερα στο: https://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis.
Αθήνα, 14/05/2025
Ανακοίνωση
Ανάπτυξη ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη, προχωρά την ανάπτυξη του νέου, σύγχρονου και ενιαίου πλαισίου για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στη σχολική εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο αυτό:
- Ενισχύεται η διδασκαλία της Αγγλικής στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού, με τη δημιουργία σαφών Προσδοκώμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (ΠΜΑ), βασισμένων σε σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, με έμφαση στη βιωματική μάθηση, τον κοινωνικό γραμματισμό και την πολυγλωσσική ευαισθητοποίηση. Τα ΠΜΑ θα αναπτυχθούν από στελέχη του ΙΕΠ.
- Προχωράμε σε πρόσκληση προς το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), ώστε να αναλάβει:
-
- την επικαιροποίηση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (Γ΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου), με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR 2020), τα νέα Προγράμματα Σπουδών (2023) και το Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου καθώς και
- την εκπόνηση νέων Οδηγών Εκπαιδευτικού για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά, με στόχο την υποστήριξη της διδακτικής πράξης και την ενίσχυση των επικοινωνιακών, ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών.
Το νέο αυτό πλαίσιο σηματοδοτεί την ποιοτική αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, με συνέπεια, συνέχεια και επιστημονική τεκμηρίωση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η δημιουργία βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων, μετά από τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία αυτών, προκειμένου να αποσταλούν στους διορθωτές οι απαντήσεις των μαθητών/ριών στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και στη συνέχεια να καταχωριστούν σε αυτή όλες οι κατάλληλα κωδικοποιημένες απαντήσεις, για να τύχουν τελικά της στατιστικής επεξεργασίας που προβλέπεται στο πλαίσιο του ΠΕ2.2: Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.
Οι επιμέρους ενέργειες/εργασίες του αναδόχου είναι οι ακόλουθες:
- Η αποστολή των θεμάτων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως την ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων)
- Με τη δημιουργία ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής δίδεται δικαίωμα διαβαθμισμένης εισόδου των σχολικών μονάδων του δείγματος, των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την παρακολούθηση αυτών, καθώς και των διαχειριστών των εξετάσεων διαγνωστικών χαρακτήρα από το ΙΕΠ.
- Στην εν λόγω εφαρμογή υπάρχει σελίδα κατάστασης/ενημέρωσης για κάθε σχολική μονάδα του δείγματος καθώς και αντίστοιχες εποπτικές σελίδες για τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
- Τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων (μετά την ολοκλήρωση της διεξαγωγής των εξετάσεων και έως 24-06-2025)
- Ο Ανάδοχος θα διαθέσει προσωπικό προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σάρωση των απαντητικών δελτίων στην έδρα του ΙΕΠ και με τη χρήση εξοπλισμού του ΙΕΠ. Το απασχολούμενο προσωπικό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο απαραιτήτως για τουλάχιστον 15 έως 20 εργάσιμες ημέρες.
- Δημιουργία αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων ως εξής:
- Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου έναν μοναδικό κωδικό, ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
- Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
- Αρχεία εικόνας (τύπου jpg & ανάλυσης 300dpi) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (4 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου (π.χ. xxxxxxxxx-G1, xxxxxxxxx-G2και xxxxxxxxx-Μ1, xxxxxxxxx-Μ2 για Γλώσσα και Μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx θα είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου και θα είναι ίδιος με τον κωδικό που θα υπάρχει στην 1η στήλη του λογιστικού φύλλου των απαντήσεων).
- Την αποστολή των αρχείων σάρωσης απαντητικών δελτίων στους διορθωτές μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής (έως 24-06-2025)
Τα αρχεία σάρωσης απαντητικών δελτίων (αρχεία pdf, λογιστικά φύλλα και εικόνες) αναρτώνται με χρήση διαδικτυακής εφαρμογής που επιτρέπει την προσπέλασή τους από τους διορθωτές οι οποίοι, σε ομάδες με έναν αρχηγό ανά ομάδα (leader) έχουν την ευθύνη της μετατροπής των απαντήσεων ανοιχτού τύπου σε κατάλληλη κωδικοποίηση, η οποία θα ενσωματωθεί στη συνέχεια στην τελική βάση δεδομένων. Επομένως η εφαρμογή θα πρέπει να καλύπτει:
- Τη δημιουργία ομάδων ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
- Την καταχώριση των στοιχείων κωδικοποίησης ανά αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης
- Την πρόσβαση των μελών της ομάδας στις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου και τον προσδιορισμό τους με τον κατάλληλο κωδικό
- Τη δυνατότητα παρακολούθησης των ομάδων και παρέμβασης στο έργο των διορθωτών από τους αντίστοιχους αρχηγούς (leaders)
- Τη δυνατότητα παρακολούθησης του συνόλου των δεδομένων από την ομάδα εργασίας του ΙΕΠ
- Τη δυνατότητα εξαγωγής της βάσης δεδομένων σε αρχείο Excel όπου θα υπάρχει ενσωματωμένο το σύνολο των δεδομένων των εξετάσεων
Σε αυτήν θα περιλαμβάνονται όλες οι απαντήσεις (για θέματα κλειστού και ερωτήσεις ανοιχτού τύπου), αφού έχουν διορθωθεί από τους διορθωτές, προκειμένου να είναι προσπελάσιμα και να τύχουν στατιστικής επεξεργασίας στο πλαίσιο του Π2.2 Αποτελέσματα Διαγνωστικών Εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025.
Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης
Παραδοτέα |
Χρόνος Παράδοσης |
Π 6.2 Έκθεση Πεπραγμένων |
Έως 25-07-2025 |
Π 6.3: Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων - Αποστολή θεμάτων σε διορθωτές |
Έως 24-07-2025 |
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.
Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων και επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Δικαιούχοι Συμμετοχής
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:
1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.
2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
3. SPARK WORKS I.K.E.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 19-05-2025 και ώρα 10:00 π.μ.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ