ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1255)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Σημαντική Ανακοίνωση – Αλλαγή Τοποθεσίας για την Έναρξη του Συνεδρίου!

Σε νέα τοποθεσία ξεκινά δυναμικά το Συνέδριο «Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού» την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025!

Η εναρκτήρια εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων «Jacqueline de Romilly» στο ισόγειο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, έναν χώρο που αναδεικνύει τη σημασία του θέματος που θα συζητήσουμε.

🔹 Έναρξη εγγραφών: 16:00 στην είσοδο της αίθουσας
🔹 Δυναμικές τοποθετήσεις, ουσιαστικός διάλογος, σημαντικές ανακοινώσεις!

Οι παράλληλες συνεδρίες του Σαββάτου 8 Μαρτίου 2025 θα πραγματοποιηθούν κανονικά στις αίθουσες του Μαράσλειου Διδασκαλείου.

Ανακοίνωση

 

Εικόνα1

 

Αθήνα, 05/03/2025

Δελτίο Τύπου

Με συμμετοχή περίπου 100 διευθυντών και εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη τη χώρα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 το διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο με θέμα:

Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship

που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου «SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship» (Project: 101102346 — SYNAPSES — ERASMUS-EDU-2022-PEX-TEACH-ACA).

Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ, στην τοποθέτησή του, υπογράμμισε τον κομβικό ρόλο της εκπαίδευσης στη διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών, τονίζοντας πως η ενσωμάτωση της βιώσιμης πολιτειότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεί προτεραιότητα. Παράλληλα, επισήμανε ότι το ΙΕΠ αναπτύσσει συστηματικά εργαλεία και δράσεις που βοηθούν τα σχολεία να κατανοήσουν τις παγκόσμιες προκλήσεις και να ενισχύσουν την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για καλές πρακτικές και τις δυνατότητες που παρέχει η ηλεκτρονική πύλη του έργου SYNAPSES (http://portal.synapses-academies.eu). Παρουσιάστηκαν τρόποι αξιοποίησης αυτών των πρακτικών στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσα από το πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη του αντίστοιχου Προγράμματος Σπουδών.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εκφράζει θερμές ευχαριστίες σε όλους/όλες όσοι/ες συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία του εργαστηρίου. Η διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η ενίσχυση δράσεων βιώσιμης πολιτειότητας παραμένουν βασικές προτεραιότητες του ΙΕΠ.

Το επόμενο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο του SYNAPSES προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη Μαρτίου.

 

Δελτίο Τύπου

 

 Εικόνα1    Εικόνα2   Εικόνα3  

 

 

 

                                                logo                                                                               

                                                                                                                     

                                             

 draseisenergoypoliti

Αθήνα, 04-03-2025

Δελτίο Τύπου

Επιμορφωτική Ημερίδα «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στην Άρτα
Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2025, 09:00 - 13:00

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) διοργανώνουν την πέμπτη επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025, από τις 09:00 έως τις 13:00, στο Αμφιθέατρο του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στους Κωστακιούς Άρτας.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και έχει ως στόχο την παρουσίαση του Νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», καθώς και την ανάδειξη πρωτοβουλιών που προάγουν την ενεργό πολιτειότητα και τη συμμετοχή των μαθητών/τριών σε ζητήματα κοινωνικής ευθύνης και δημοκρατικού διαλόγου.

Η ημερίδα έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν προβλέπεται η έκδοση βεβαιώσεων παρακολούθησης.

Για το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης και περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο: 🔗 https://act.digitalschool.gov.gr/

 

 Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας

Προσέλευση – Εγγραφές

9:00 - 9:30

Καλωσόρισμα

Κλεοπάτρα Βασιλείου

Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας

Παρασκευή Χαμπηλομάτη

Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας

 

Χαιρετισμοί

Γεώργιος Στύλιος

Βουλευτής Άρτας

Χριστόφορος Σιαφάκας

Δήμαρχος Αρταίων

Βασίλειος Ψαθάς

Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Άρτας

Παναγιώτα Καντή

Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας

Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Μαρίνα Μπέση

Αν. Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου

Ευδοξία Σακελλαροπούλου

Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης Ηπείρου

9:30 - 10:00

Δράσεις Ενεργού Πολίτη

Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος ΙΕΠ, Επίκουρος Καθηγητής

10:00-10:20

Ευρωπαϊκές δράσεις και συνέργειες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Κοινότητες πρακτικής εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών για την ενεργό και βιώσιμη πολιτειότητα  (Διαδικτυακά)

Παρασκευή Τρούκη, Διευθύντρια ΙΕΠ

10:20-10:40

Στρογγυλό Τραπέζι: «Διαμορφώνοντας τον Ενεργό Πολίτη του αύριο: Καλές πρακτικές ενεργού πολιτειότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

Εισηγητές: Αικατερίνη Νταμάνη, ΣΕ ΠΕ60, ΔΠΕ Άρτας - Αγλαΐα Ντόκα, ΣΕ ΠΕ70, Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης ΔΠΕ Άρτας -  Βασιλική Κεχαγιά, ΣΕ ΠΕ11, Επόπτρια Ποιότητας της Εκπαίδευσης ΔΔΕ Άρτας.

Συντονιστής:  Δημήτριος Ζυμπίδης, Σύμβουλος Α' ΙΕΠ

10:40-11:10

Διάλειμμα

11:10-11:30

Δράση με Όραμα: Μαθητές Πυξίδα για ένα Βιώσιμο Μέλλον

1ο Δημοτικό σχολείο Άρτας

2ο Δημοτικό σχολείο Άρτας

Eνιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. - Λ.) Άρτας

11:30-12:10

Πρόγραμμα Σπουδών και Παραδείγματα Δράσεων Ενεργού Πολίτη

Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, Προϊστάμενος Τμήματος Α΄ΙΕΠ

Νικόλαος Χριστοδούλου, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Συντονιστής της Μονάδας Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΙΕΠ

12:10-12:30

Συζήτηση & Λήξη Εργασιών

12:30-13:00

 

Δελτίο Τύπου

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 03/24-02-2025 Πρακτικού της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία II «Εισηγητών/Αξιολογητών Τεχνικών Λειτουργικών Χαρακτηριστικών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 28-02-2025 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-03-2025 και ώρα 15:00.


Σχετική Πρόσκληση

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/24-02-2025 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «I. Εισηγητές/Αξιολογητές OERs, ΕΣ και ΨΜ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 28-02-2025 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-03-2025 και ώρα 15:00.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/19-02-2025 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 28-02-2025 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 05-03-2025 και ώρα 15:00.

 


Σχετική Πρόσκληση

 

 evie logo

Αθήνα, 24/02/2025

Πρόσκληση στο Συνέδριο

«Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού»


Στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής και της εκστρατείας ενημέρωσης για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) σας προσκαλούν να παρακολουθήσετε το Συνέδριο «Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις εξής ημερομηνίες:

• Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 | 16:30 – 20:00 | Στην αίθουσα εκδηλώσεων «Jacqueline de Romilly» στο ισόγειο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
• Σάββατο 8 Μαρτίου 2025 | 09:00 – 19:00 | Μαράσλειο Διδασκαλείο (Μαρασλή 4, Αθήνα)

Στόχος του συνεδρίου είναι η επιστημονική ενημέρωση των εκπαιδευτικών και της ευρύτερης κοινότητας, η ανταλλαγή γνώσεων, απόψεων και καλών πρακτικών, καθώς και η ενίσχυση των δράσεων πρόληψης και αντιμετώπισης της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.).

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και είναι απαραίτητο να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας στον σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας). Στις/στους συμμετέχουσες/οντες που θα παρακολουθήσουν το συνέδριο και τις δύο ημέρες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Το συνέδριο περιλαμβάνει δύο θεματικές ενότητες:

• Δίκτυα Υποστήριξης και Πρόληψη της Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού με υποθεματικές: Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας – Κοινότητας, Θετικό Σχολικό Κλίμα και Ειρηνική Επίλυση Συγκρούσεων, Διαδικτυακός Εκφοβισμός και Έμφυλη Βία, Ψυχική Υγεία και Ε.ΒΙ.Ε., Σχέσεις και κατάχρηση εξουσίας στο σχολείο
• Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και Ηθική Ανάπτυξη με υποθεματικές: Ε.ΒΙ.Ε. και σχολική επίδοση, Προκατάληψη, εθνοτικός εκφοβισμός και κοινωνικές ανισότητες, Αντιλήψεις εκπαιδευτικών, μαθητών/τριών και γονέων, Μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, Ανάπτυξη ηθικών αξιών και κοινωνικών δεξιοτήτων


Παράλληλα, θα παρουσιαστούν εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις που συμβάλλουν στην πρόληψη και την αποτελεσματική διαχείριση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.

 logoevie

 

 

Αθήνα, 24/02/2025

Υπογράφηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τη φιλοζωία και την υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων από την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Ζέττα Μακρή, και τον Υφυπουργό Εσωτερικών, κ. Βασίλη Σπανάκη. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συνεχίζει να διαμορφώνει και να υποστηρίζει εκπαιδευτικές δράσεις που προάγουν τη φιλοζωία, την κοινωνική υπευθυνότητα και την ενεργό πολιτειότητα.
Στο πλαίσιο αυτό, έχουν ήδη ενσωματωθεί εκπαιδευτικές ενότητες που προάγουν τη φιλοζωία και την υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων μέσω:

  • Των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με θεματικές όπως «Φροντίζω το Περιβάλλον» και «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη».
  • Των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, που ενισχύουν την υπεύθυνη στάση απέναντι στα ζώα.
  • Της καθιέρωσης της 4ης Απριλίου ως Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, με βιωματικές δράσεις σε όλες τις σχολικές μονάδες.

Η ΚΥΑ περιλαμβάνει τα Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα (ΠΜΑ), δηλαδή όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν, να κατανοούν και να εφαρμόζουν οι μαθητές/τριες μετά την ολοκλήρωση κάθε μαθησιακής διαδικασίας. Με σαφή ΠΜΑ επιδιώκεται η ενίσχυση της φιλοζωίας και της υπεύθυνης ιδιοκτησίας ζώων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο.

Νηπιαγωγείο

  • Αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές ευζωίας των ζώων συντροφιάς.
  • Υιοθετούν θετικές στάσεις απέναντι στα ζώα μέσω βιωματικών δράσεων.
  • Καλλιεργούν ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα.

Δημοτικό Σχολείο

  • Κατανοούν την υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων (διατροφή, περίθαλψη, ασφάλεια).
  • Συμμετέχουν σε δράσεις προστασίας και φροντίδας αδέσποτων ζώων.
  • Αξιολογούν τις ανάγκες διαφορετικών ζώων.

Γυμνάσιο

  • Διερευνούν τις κοινωνικές και νομικές διαστάσεις της φιλοζωίας.
  • Εμβαθύνουν στην ηθική διάσταση της ανθρώπινης σχέσης με τα ζώα.
  • Συμμετέχουν σε βιωματικά προγράμματα σε συνεργασία με φιλοζωικές οργανώσεις.

Λύκειο

  • Αναλύουν τη σχέση μεταξύ επαγγελμάτων και φροντίδας ζώων.
  • Διερευνούν την επιστημονική συμβολή στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των ζώων.
  • Προωθούν την ενεργό πολιτειότητα μέσω προγραμμάτων εθελοντισμού.

Με τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, το σχολείο –μέσα σε ένα περιβάλλον συνεργασίας μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και της ευρύτερης κοινότητας– στοχεύει στην ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας και την ενσωμάτωση της φιλοζωίας στη σχολική κουλτούρα. Έτσι, οι σημερινοί/ές μαθητές/τριες, ως αυριανοί ενεργοί πολίτες, θα είναι ικανοί/ές να συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας που σέβεται και προστατεύει όλα τα έμβια όντα.

Διαβάστε αναλυτικά το ΦΕΚ εδώ.

Μαζί για την εκπαίδευση! Μαζί για μια κοινωνία με σεβασμό και φροντίδα προς όλα τα ζώα!

 

Δελτίο τύπου (pdf)

 

Αθήνα, 21/02/2025

Δελτίο Τύπου


Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο «Καλές Πρακτικές για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα» – Μεγάλο Ενδιαφέρον από την Εκπαιδευτική Κοινότητα

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση τη θερμή ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας στο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο με θέμα «Καλές πρακτικές για τη βιώσιμη πολιτειότητα», που διοργανώνεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship.

Η δράση αυτή, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή, θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου 2025 (17:00 - 20:00) και έχει στόχο την επιστημονική ενημέρωση και διάδραση διευθυντών/τριών και εκπαιδευτικών σε θέματα βιώσιμης πολιτειότητας. Μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αποκτήσουν πολύτιμα εφόδια για την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη στο σχολικό περιβάλλον, σε συνάφεια με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη».

Η εξαιρετικά υψηλή συμμετοχή, με περίπου 400 αιτήσεις, αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ενεργού πολιτειότητας και της βιωσιμότητας.

Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών έγινε με γνώμονα την ευρύτερη δυνατή αντιπροσώπευση ειδικοτήτων και τη γεωγραφική κάλυψη εκπαιδευτικών μονάδων από όλη την Ελλάδα.

Οι επιλεγέντες/είσες:
✅ Θα λάβουν τον σχετικό σύνδεσμο συμμετοχής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
✅ Θα πρέπει να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στο portal του SYNAPSES πριν την έναρξη του εργαστηρίου, ακολουθώντας τον σύνδεσμο: Εγγραφή στο SYNAPSES Portal

Το ΙΕΠ ευχαριστεί θερμά όλους και όλες για το ενδιαφέρον και προσβλέπει σε επόμενες συνεργασίες!

Δελτίο τύπου

 

α/α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

 

α/α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

1

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΩΜΑΣ

61

ΜΠΑΧΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

2

ΑΡΜΕΝΙΑΚΟΥ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

62

ΜΠΟΥΖΑΝΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

3

ΑΡΤΕΜΗ

ΕΙΡΗΝΗ

63

ΜΥΞΑΚΗ

ΑΝΝΑ

4

ΒΟΥΛΓΑΡΗ

ΒΑΙΑ

64

ΝΕΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

5

ΒΟΥΝΑΣΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

65

ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ

6

ΓΑΚΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

66

ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ

ΕΛΕΝΗ

7

ΓΕΩΡΓΑ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

67

ΝΙΚΟΥΔΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

8

ΓΕΩΡΓΑΚΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

68

ΝΙΜΠΗ

ΜΑΡΙΑ

9

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΝΑ

69

ΝΟΥΒΑΚΗΣ

ΠΕΤΡΟΣ

10

ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ

ΑΘΗΝΑ

70

ΝΤΕΝΤΕΣ

ΗΛΙΑΣ

11

ΓΙΟΒΑΝΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ

71

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΑΘΗΝΑ

12

ΓΚΙΔΑ

ΡΕΜΖΗ

72

ΠΑΙΚΟΥ

ΑΡΕΤΗ

13

ΓΡΑΒΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

73

ΠΑΛΗΟΘΟΔΩΡΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

14

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ

74

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

15

ΓΩΓΟΥ

ΚΑΛΛΙΟΠΗ

75

ΠΑΠΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

16

ΔΑΡΒΟΥΔΗ

ΑΘΑΝΑΣΙΑ

76

ΠΑΠΑΓΕΡΑ

ΠΟΛΥΞΕΝΗ

17

ΔΙΑΚΙΔΗ ΚΩΣΤΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

77

ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΔΑΝΑΗ

18

ΔΟΓΙΑΜΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

78

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΞΑΝΘΙΠΠΗ

19

ΖΑΡΔΑ

ΙΩΑΝΝΑ

79

ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΜΑΡΙΑ

20

ΖΕΡΒΟΥ

ΜΑΡΙΑ

80

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

21

ΖΙΑΚΑ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

81

ΠΑΡΔΑΛΗ

ΟΛΓΑ

22

ΘΑΝΟΥ

ΧΡΥΣΟΥΛΑ

82

ΠΑΥΛΙΔΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

23

ΘΑΝΟΥ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

83

ΠΑΥΛΙΔΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

24

ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ

ΡΑΔΗΣ

84

ΠΙΝΕΛΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

25

ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΘΗ

85

ΠΙΤΕΡΟΥ

ΔΑΦΝΗ

26

ΙΝΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΙΚΟΛΕΤΑ

86

ΠΙΤΣΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

27

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

ΑΛΕΞΙΑ

87

ΠΟΛΙΤΗ

ΡΩΜΑΛΕΑ

28

ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

88

ΡΟΥΣΣΕΤΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ

29

ΚΑΙΛΑΡΗ

ΦΩΤΕΙΝΗ

89

ΣΑΜΣΑΡΗ

ΕΛΕΝΗ

30

ΚΑΛΛΙΓΙΑΝΝΑΚΗ

ΣΤΥΛΙΑΝΗ

90

ΣΕΖΕΝΙΑ

ΣΤΑΜΑΤΙΑ

31

ΚΑΠΠΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

91

ΣΚΕΒΑ

ΑΥΓΗ

32

ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

92

ΣΤΑΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΑΡΙΑ

33

ΚΑΣΠΑΡΙΔΟΥ

ΣΟΦΙΑ

93

ΣΤΕΦΑΝΗ

ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

34

ΚΑΤΣΙΜΠΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

94

ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ

35

ΚΑΤΩΓΙΑΝΝΗ

ΜΑΡΙΑ

95

ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗΣ

ΗΛΙΑΣ

36

ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ

96

ΣΤΡΑΤΙΝΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ

37

ΚΗΠΟΥΡΟΥ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

97

ΣΥΤΙΛΙΔΟΥ

ΑΡΤΕΜΙΣ

38

ΚΛΗΜΗ

ΜΑΡΙΑ

98

ΣΩΤΗΡΙΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ

39

ΚΟΝΤΟΥ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

99

ΤΖΙΒΑΡΑ

ΕΛΕΝΗ

40

ΚΟΥΜΑΡΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ

100

ΤΖΙΟΛΗ

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

41

ΚΟΥΜΠΟΥΡΑ

ΜΑΡΙΑ

101

ΤΟΥΜΠΕΚΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

42

ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ

ΜΑΡΙΑ

102

ΤΟΥΡΑ

ΒΑΡΒΑΡΑ

43

ΚΡΙΘΑΡΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

103

ΤΣΑΒΑΡΗ

ΜΑΡΙΑ

44

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

104

ΤΣΙΚΟΥΡΗ

ΜΑΡΙΑ

45

ΛΑΚΚΑ

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

105

ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

46

ΛΑΜΠΑΔΑΡΗ

ΙΩΑΝΝΑ

106

ΤΣΙΡΜΠΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

47

ΛΑΜΠΑΚΗ

ΟΛΥΜΠΙΑ

107

ΤΣΟΝΤΖΩΡΑ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

48

ΛΑΧΑΝΑ

ΑΛΚΜΗΝΗ

108

ΤΣΟΥΝΗ

ΓΕΩΡΓΙΑ

49

ΛΙΒΕΡΤΖΙΔΟΥ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

109

ΤΣΟΥΠΡΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

50

ΛΙΘΑΡΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

110

ΦΑΝΤΕΛΑΣ

ΝΕΣΤΩΡ

51

ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

111

ΧΑΜΠΗΛΟΜΑΤΗ

ΑΝΤΩΝΙΑ

52

ΜΑΝΤΖΙΟΥ

ΑΣΠΑΣΙΑ

112

ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΡΙΣΤΗ

53

ΜΕΛΛΗ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

113

ΧΑΝΤΟΓΛΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

54

ΜΗΝΟΒΓΙΟΥΔΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

114

ΧΑΡΑΜΗΣ

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

55

ΜΙΤΑΚΗ

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ

115

ΧΑΡΙΔΗΜΟΥ

ΔΗΜΟΣ

56

ΜΙΧΑΛΕΛΗΣ

ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

116

ΧΑΡΙΣΗ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ

57

ΜΟΥΝΤΑΝΟΥ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

117

ΧΑΡΜΠΑΤΣΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

58

ΜΠΑΚΑ

ΕΛΕΝΗ

118

ΧΡΗΣΤΟΥ

ΡΑΚΙΔΑ

59

ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

119

ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

60

ΜΠΑΛΤΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

120

ΨΥΧΟΥΛΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

 

 

Σελίδα 1 από 90

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top