1. Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι παροχή της υπηρεσίας προμήθειας, τοποθέτησης, αντικατάστασης κι επισκευής μηχανήματος με τις εξής απαιτήσεις και προδιαγραφές:
Εγγύηση Καλής Λειτουργίας για πέντε (5) έτη, μετά την εγκατάσταση, που περιλαμβάνει:

• Όλα τα ανταλλακτικά.

• Αμοιβή οποιασδήποτε απασχόλησης των τεχνικών του αναδόχου.

• Αποκατάσταση βλαβών όποτε χρειασθεί.

• Τα αναλώσιμα υλικά του εξοπλισμού (Toner, Drum, Developer κλπ.)

• Την υπηρεσία αυτόματης κάλυψης αναλωσίμων.

Οι απαραίτητες τεχνικές προδιαγραφές είναι οι εξής:

• Εκτύπωση, Φωτοαντιγραφή, Σάρωση, Fax (προαιρ.)

• Ταχύτητα εκτύπωσης: 45 σελ/λεπτό

• Δικτυακός duplex εκτυπωτής & σαρωτής

• Έγχρωμη Σάρωση

• Bypass

• Μέγεθος χαρτιού: SRΑ3-Α6R

• Ανάλυση Εκτύπωσης: 1200x1200dpi

• Γλώσσες Εκτύπωσης: PCL6, PS3

• Μνήμη: 5GB, HDD: 256GB SSD std), 512GB SSD (max)

• Συνδεσιμότητα: USB 3.0, 10/100/1000Base-T, Bluetooth, NFC, Wi- Fi, Airprint

• Έγχρωμη οθόνη αφής ≥10,1’’

• Δυνατότητα συρραφής/συρραφής χωρίς συρραπτικό/σελιδοποίησης/δημιουργίας booklet, διάτρησης, δίπλωσης

• Ενσωματωμένο Microsoft Teams Connector (std)

• Standard χαρακτηριστικά που προσφέρουν υψηλή ασφάλεια

• Bitdefender Virus Detection Kit (προαιρ.)

• Λειτουργία Print Release (“follow-me”) χωρίς server/λογισμικό, για παραλαβή της εκτύπωσης από οποιαδήποτε συσκευή στο δίκτυο (για συσκευές CR4-5 πλατφόρμας, μονόχρωμες ή έγχρωμες)

• Δυνατότητα single sign-on για πρόσβαση στο cloud

• Δυνατότητα Direct Print αρχείων MS Office από USB

• Δυνατότητα OCR για μετατροπή σαρωμένων αρχείων σε επεξεργάσιμα αρχεία MS Office (Word, Excel, Powerpoint)

Στον ακόλουθο πίνακα αναλύονται περαιτέρω στοιχεία των ανωτέρω χαρακτηριστικών, καθώς και επιπλέον προδιαγραφές:

 

 1.1      Περιγραφή Είδους Πολυμηχανήμα Α3 Έγχρωμο

 

 1.1.1         Γενικά Χαρακτηριστικά

 

 1   

 Να αναφερθεί ο κατασκευαστής, το μοντέλο και η αναλυτική   σύνθεση.

 ΝΑΙ

 

 2

 Να έχει κύκλο εργασιών (Duty Cycle) τουλάχιστον 300.000   εκτυπώσεων. Η παραγωγική αυτή ικανότητα να βεβαιώνεται   από επίσημα τεχνικά φυλλάδια του κατασκευαστή.

 ΝΑΙ

 

 3        

 Να είναι καινούργιο, αμεταχείριστο, όχι ανακατασκευασμένο   και να έχει πιστοποίηση CE. Να είναι ψηφιακό, τεχνολογίας   laser, τελευταίο μοντέλο της σειράς του και να μην έχει   ανακοινωθεί παύση της παραγωγής του (End of Life). Να   υποβληθεί δήλωση του εργοστασίου κατασκευής ή του     επίσημου αντιπροσώπου του στην Ελλάδα, με την οποία θα   βεβαιώνεται το έτος πρώτης κυκλοφορίας του και ότι το   μοντέλο κυκλοφορεί στην αγορά.

 ΝΑΙ

 

 1.1.2         Βασικά Χαρακτηριστικά

 

 1.        

 Τεχνολογία Laser Eγχρωμης Εκτύπωσης

 ΝΑΙ

 

 4.        

 Βάρος Εκτυπώσιμου χαρτιού

 55-300 g/m2 

 
 

 5.        

 Υποστηριζόμενο μέγεθος χαρτιού

 SRA3 εως Α6R

 
 
 

 6.        

 Να διαθέτει τουλάχιστον δύο (02) υποδοχείς (tray) χαρτιών

 ΝΑΙ – ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ

 

 7.        

 Κασέτες τροφοδοσίας χαρτιού

 2 x 550 φύλλα

 

 8.    

 Χωρητικότητα χαρτιού manualbypass τουλάχιστον 100 φύλλα

 100 φύλλα

 

 9.    

 Δυνατότητα αυτόματης εκτύπωσης διπλής όψης

 ΝΑΙ

 

 10.

 Μνήμη

 ≥ 5 GB

 

 11.

 Σκληρός Δίσκος

 ≥ 256 GB SSD

 

 

 Αυτόματος Τροφοδότης με Αναστροφή (RSPF) 100 φύλλων

 ≥ 100 φύλλων

 

 12.    

 To μηχάνημα διαθέτει αρχικό toner, τοποθετημένο στον   εξοπλισμό, αυθεντικό και γνήσιο του ίδιου κατασκευαστή με   κάλυψη 5%

 ΝΑΙ – ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ

 

 13.

 Διάρκεια αναλωσίμων με κάλυψη 5%

 ≥40.000 σελ (Black)

 

 ≥24.000 σελ (Cyan)

 

 ≥24.000 σελ (Magenta)

 

 ≥24.000 σελ (Yellow)

 

 

 

 

 

 1.1.3         Χαρακτηριστικά αντιγραφής

 

 1.        

 Ταχύτητα αντιγραφής/εκτύπωσης Α4 τουλάχιστον

≥ 45 ppm

 

 2.        

 Ταχύτητα αντιγραφής/εκτύπωσης Α3 τουλάχιστον

≥  21 ppm

 

 3.        

 Μέγιστος χρόνος προθέρμανσης (warm-uptime) 

  ≤ 16sec

 

 4.        

 Χρόνος 1ου ασπρόμαυρου αντιγράφου

≤5.0 sec

 

 5.        

 Ανάλυση αντιγραφής (copyresolution) τουλάχιστον  600 x 600   dpi

 600 x 600 dpi

 

 6.        

  Δυνατότητα Σμίκρυνση/Μεγέθυνση 25%- 400%

 25%- 400%

 

 1.1.4         Χαρακτηριστικά εκτύπωσης

 

 1.        

 Ανάλυση εκτύπωσης τουλάχιστον 

 1200 x 1200 dpi

 

 2.        

 Υποστηριζόμενα Λειτουργικά Συστήματα

 ΝΑΙ

 

 ·        Windows 8.1, 10. Windows Server
 2012, 2012R2, 2016, 2019. Mac OS X
 10.9, 10.10, 10.11, 10.12, 10.13,
 10.14, 10.15

 

3.        

 Γλώσσα εκτύπωσης:

 ΝΑΙ

 

·         PCL6, Adobe PostScript 3

 

 

 

1.1.5         Χαρακτηριστικά σάρωσης

 

1.        

 Ταχύτητα σάρωσης  (κατ ελάχιστον)

 80 ipm (μονή όψη)

 

 

 

 

 

2.        

 Ανάλυση σάρωσης τουλάχιστον 600 x 600 dpi

 ΝΑΙ – ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ

 

3.        

 Τύποςσάρωσης:

 ΝΑΙ

 

·         Scan destinations desktop

 

·         Scan destinations FTP, EMAIL

 

·         Scan-to-USB

 

·         Scan to network folder

 

 4.        

 Παραγόμενοι τύποι αρχείων σάρωσης :

 NAI

 

·         TIFF

 

·         PDF

 

·         Encrypted PDF

 

·         JPEG

 

·         XPS

 

 1.1.6         Χαρακτηριστικά τηλεομοιοτυπίας

 

 1.        

 Να διαθέτει δυνατότητα προσθήκης  Fax

NAI

 

 1.1.7         Λοιπά χαρακτηριστικά

 

 1.        

 Ενσωματωμένο Microsoft Teams Connector (std)

ΝΑΙ

 

 2.

 Λειτουργία Print Release (“follow-me”) χωρίς server/   λογισμικό,  για παραλαβή της εκτύπωσης από οποιαδήποτε   συσκευή ιδίου τύπου στο δίκτυο

ΝΑΙ

 

 3.

 Τροχήλατη επιδαπέδια τοποθέτηση με δυνατότητα   κλειδώματος στο δάπεδο

NAI

 

 

Υποχρεώσεις αναδόχου

1. Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.

2. Ο Ανάδοχος θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.

3. Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την παράδοση, παραλαβή και τοποθέτηση του πολυμηχανήματος.

4. Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.

5. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο

 

2. Παραδοτέα του αναδόχου - Χρόνος παράδοσης

 

 Παραδοτέα

  Χρόνος Παράδοσης

 Προμήθεια, εγκατάσταση και   παραμετροποίηση Πολυμηχανήματος   (εκτυπωτής – σαρωτής)  για την   Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας

 Εως δύο (02) μήνες από την υπογραφή της   σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ

  Υπηρεσία υποστήριξης-συντήρησης   εξοπλισμού και προμήθειας αναλωσίμων   και ανταλλακτικών 5 ετών (ανταλλακτικά,   εργασία, αναλώσιμα)

 Εως 5 έτη από την από την υπογραφή της   σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ

 

Αποδεκτές θα είναι οι προσφορές που αφορούν και τα δύο (02) παραδοτέα.

 

3. Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου προμήθειας, εγκατάστασης και παραμετροποίησης πολυμηχανήματος καθορίζεται ως δύο (02) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η διάρκεια της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένου του έργου προμήθειας, εγκατάστασης και παραμετροποίησης και της υπηρεσίας συντήρησης εξοπλισμού και υποστήριξης 5 ετών (ανταλλακτικά, εργασία, αναλώσιμα) καθώς και της πενταετούς εγγύησης καθορίζεται στα πέντε (05) έτη από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

 

4. Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των έξι χιλιάδων ευρώ (6.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι επτά χιλιάδων τετρακοσίων σαράντα ευρώ (7.440,0€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Το τελικό ποσό που θα λάβει ο ανάδοχος στη διάρκεια της σύμβασης, όσον αφορά την 5ετή περίοδο εγγύησης και υπηρεσίας συντήρησης και υποστήριξης εξαρτάται από τον αριθμό έγχρωμων και ασπρόμαυρων εκτυπώσεων πολλαπλασιαζόμενο με το κόστος ανά σελίδα μονής όψης. Επισημαίνεται ότι το κόστος της έκτακτης τεχνικής υποστήριξης σε περίπτωση βλάβης κλπ. περιλαμβάνεται στο κόστος ανά σελίδα μονής όψης που θα προσφέρει ο ανάδοχος και δεν αποζημιώνεται επιπλέον. Το κόστος ανά σελίδα μονής όψης αναλύεται ως εξής, πλέον ΦΠΑ:

 

 Κόστος ανά ασπρόμαυρο παραγόμενο αντίγραφο / εκτύπωση   Κόστος ανά έγχρωμο παραγόμενο αντίγραφο / εκτύπωση 
 0,0055 €   0,033 € 

 

Το συνολικό, ετήσιο κόστος της υπηρεσίας συντήρησης και υποστήριξης με βάση το κόστος ανά σελίδα μονής όψης δε θα ξεπερνά τα πεντακόσια ευρώ (500,00 €) πλέον ΦΠΑ, για όλο το πενταετές διάστημα ισχύος της σύμβασης (έναρξη εντός του 2025 – λήξη εντός του 2030).

Τα παραπάνω στοιχεία αναλύονται χρονικά κατά παραδοτέο ως εξής:

 

ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ: Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση Πολυμηχανήματος (εκτυπωτής – σαρωτής)  για την Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας

ΕΤΟΣ

ΚΟΣΤΟΣ πλέον ΦΠΑ

ΚΟΣΤΟΣ με ΦΠΑ

2025

3.500,00€

4.340,00€

 

ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ: Υπηρεσία υποστήριξης-συντήρησης εξοπλισμού και προμήθειας αναλωσίμων και ανταλλακτικών 5 ετών (ανταλλακτικά, εργασία, αναλώσιμα)

ΕΤΟΣ

ΚΟΣΤΟΣ πλέον ΦΠΑ

ΚΟΣΤΟΣ με ΦΠΑ

2025

250,00€

310,00€

2026

500,00€

620,00€

2027

500,00€

620,00€

2028

500,00€

620,00€

2029

500,00€

620,00€

2030

250,00€

310,00€

ΣΥΝΟΛΟ:

2.500,00€

3.100,00€

 

5. Παραλαβή - Πληρωμή αναδόχου

Α. Η παραλαβή του έργου για Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση Πολυμηχανήματος θα πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής του ΙΕΠ, κατόπιν βεβαίωσης για την καλή εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου, ποσοτικά και ποιοτικά, από τον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής Διαλειτουργικότητας και Δικτύων, την οποία θα διαβιβάσει στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις περαιτέρω ενέργειες στο πλαίσιο εκκαθάρισης της δαπάνης.

Η πληρωμή θα γίνει άπαξ, βάσει των διατάξεων που ισχύουν για την έκδοση Τιμολογίου του Αναδόχου, μαζί με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.

Η δαπάνη του έργου Προμήθεια, εγκατάσταση και παραμετροποίηση Πολυμηχανήματος θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το οικονομικό έτος 2025.

 

Β. Το συνολικό, ετήσιο κόστος της υπηρεσίας υποστήριξης-συντήρησης με βάση το κόστος ανά σελίδα μονής όψης δε θα ξεπερνά κάθε χρόνο τα πεντακόσια ευρώ (500,00€) πλέον ΦΠΑ, για όλο το πενταετές διάστημα ισχύος της σύμβασης (έναρξη εντός του 2025 – λήξη εντός του 2030).

Η πληρωμή θα γίνει, βάσει των διατάξεων που ισχύουν για την έκδοση Τιμολογίου του Αναδόχου, μαζί με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.

Η δαπάνη των υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης του Πολυμηχανήματος θα καλυφθεί από τους Τακτικούς Προϋπολογισμούς του ΙΕΠ για τα οικονομικά έτη 2025-2030.

Αρμόδιος για την παρακολούθηση και παραλαβή του έργου της υποστήριξης-συντήρησης εξοπλισμού και προμήθειας αναλωσίμων και ανταλλακτικών 5 ετών, ποσοτικά και ποιοτικά, είναι ο Προϊστάμενος του τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτυών του ΙΕΠ. Για την παραλαβή των ως άνω Παραδοτέων, ο τελευταίος συντάσσει Πρωτόκολλο Παραλαβής Υπηρεσιών, με το οποίο θα βεβαιώνει την καλή εκτέλεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας της ανάθεσης, ποσοτικά και ποιοτικά, και το οποίο θα διαβιβάσει στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις περαιτέρω ενέργειες στο πλαίσιο εκκαθάρισης της δαπάνης.

Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του:

Να επισκεφτεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

ΙΙ. Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. β) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Παρασκευή, 11-07-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

Για την αξιολόγηση των προσφορών των οικονομικών φορέων, ισχύουν οι διατάξεις του ν.4412/2016 και των τροποποιήσεων του.

Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr → Έργα → Προκηρύξεις → Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).

Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 214.

Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 224.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top