ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1182)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Δελτίο τύπου
Αθήνα, 10 Μαΐου 2024
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Ίδρυμα Ωνάση συνεργάζονται και πραγματοποιούν μια σειρά δράσεων διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση.
Οι δράσεις περιλαμβάνουν δύο διαδικτυακές ημερίδες και ως αποκορύφωμα ένα Διήμερο Φεστιβάλ στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση (4 & 5 Ιουλίου 2024). Το περιεχόμενο των δράσεων έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς και περιλαμβάνουν ένα δυναμικό συνδυασμό συζητήσεων, τοποθετήσεων, παρουσιάσεων, εργαστηρίων και εκθέσεων που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση.
Η πρώτη δράση, πραγματοποιείται την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 (ώρα 17:00-19:00) με θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι. Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.
Για την εξασφάλιση συμμετοχής στις διαδικτυακές συνεδρίες διαλόγου και στο Διήμερο Φεστιβάλ και λήψης βεβαίωσης από το ΙΕΠ και το Ίδρυμα Ωνάση, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00 έως και Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00. Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Μαζί για την εκπαίδευση ώστε να ενισχύσουμε με τον καλύτερο τρόπο το αύριο των παιδιών μας. Μαζί, ώστε να διερευνήσουμε τρόπους ενίσχυσης της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Εγγραφείτε μέσω του συνδέσμου: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
Παρασκευή 17/05/2024 (17:00-19:00)
Θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι
Συμμετέχουν 4 Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό.
Γιώργος Βελετσιάνος, Καθηγητής στο University of Minnesota (https://www.linkedin.com/in/george-veletsianos-5771a42b/)
Ελένη Μαγγίνα, Καθηγήτρια στο University College Dublin (https://www.linkedin.com/in/prof-eleni-mangina-0251a8/)
Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητές στο University College London (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/)
Χρυστάλλα Μουζά, Καθηγήτρια στο University of Illinois Urbana-Champaign (https://www.linkedin.com/in/chrystalla-mouza-14a36334/)
Συντονίζει η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)
Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.
Δείτε την Πρόσκληση
Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ:ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Δευτέρα 20-05-2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).
Κατά τα λοιπά ισχύει η ανωτέρω Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
1. Απόφαση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων
2. Σχετική Πρόσκληση
3. Yποβολή αίτησης εδώ
Δελτίο Τύπου
Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την επιλογή εκπαιδευτικών που θα ενταχθούν στο σώμα επιμορφωτών εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας
Αθήνα, 10 Μαΐου 2024
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, στο πλαίσιο της Χάρτας γλωσσικής, εκπαιδευτικής και μορφωτικής συνεργασίας, συνεπικουρούν πρόγραμμα επιμόρφωσης επιμορφωτών/-τριών για συνολικά είκοσι (20) εκπαιδευτικούς γαλλικής γλώσσας, και συγκεκριμένα για πέντε (05) εκπαιδευτικούς ετησίως, από το 2022 έως το 2025. Για τον σκοπό αυτό, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος απευθύνει Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων με στόχο την επιλογή πέντε (05) εκπαιδευτικών για το 2024, οι οποίοι/-ες αρχικά θα επιμορφωθούν και στη συνέχεια θα ενταχθούν στο σώμα επιμορφωτών/-τριών εκπαιδευτικών Γαλλικής Γλώσσας.
Η Πρόσκληση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γαλλικής Γλώσσας ΠΕ05 Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν, θα παρακολουθήσουν πρόγραμμα επιμόρφωσης επιμορφωτών διάρκειας δύο (02) εβδομάδων που διοργανώνεται από την France Education International, στο πλαίσιο του προγράμματος BELC, με υποτροφία της γαλλικής κυβέρνησης. Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην πόλη Bordeaux της Γαλλίας από τις 15 έως τις 26 Ιουλίου 2024.
Για περισσότερες πληροφορίες και για τη διαδικασία υποβολής αίτησης, παρακαλούμε να δείτε την Πρόσκληση.
Πρόσκληση (ελληνικά)
Πρόσκληση (γαλλικά)
Δελτίο τύπου (σε pdf)
Αθήνα, 10/05/2024
Δελτίο Τύπου
Πρόσκληση για συμμετοχή στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024) στο Πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship”
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προσκαλεί τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το τρέχον σχολικό έτος και οι οποίοι συμμετείχαν στις ενημερωτικές δράσεις (visionary workshops) που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “SYNAPSES– Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship” να υποβάλουν σχέδια δράσης ή εκπαιδευτικά σενάρια με θέμα τη βιώσιμη πολιτειότητα (sustainable citizenship), για τη συμμετοχή τους στο SYNAPSES International Course 2024» (Μαραθώνας 7-12 Ιουλίου 2024).
Οι συγγραφείς των δύο (2) σχεδίων δράσης και των τριών (3) εκπαιδευτικών σεναρίων που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες μονάδες (μέγιστο 20 μονάδες), θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο «SYNAPSES International Course 2024» με κάλυψη των εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής από το έργο.
Βασικές επισημάνσεις:
- Η συμμετοχή είναι ατομική.
- Οι εργασίες του SYNAPSES International Course 2024 (https://synapses-academies.eu/synapses-summer-school) θα γίνουν αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα.
- Η υποβολή αιτήσεων θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Παρασκευή 10/05/2024 και ώρα: 13:00 έως Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 και ώρα 15:00. Τα αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν έως 10 Ιουνίου 2024.
Σχετικά αρχεία:
Πρότυπο Εκπαιδευτικού Σεναρίου
Περισσότερες πληροφορίες για την πρόσκληση εδώ
Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο https://synapses-academies.eu/
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και τη UNICEF πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία δύο «Δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής και Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων» την Τρίτη 19 και την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 και ώρες 15:00-18:00. Τις επιμορφωτικές συναντήσεις παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν προσληφθεί κατά το σχολικό έτος 2023-2024 για τις Τάξεις Υποδοχής (ΤΥ) και τις Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ).
Οι βασικοί άξονες συζήτησης αφορούσαν:
α) στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ΤΥ και των ΔΥΕΠ,
β) στο διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό για την εκπαίδευση των μαθητών/τριών προσφύγων,
γ) σε καλές πρακτικές και μεθοδολογίες εκπαίδευσης μαθητών/τριών με προσφυγικό υπόβαθρο,
δ) στους τρόπους συνεργασίας με τους/τις Συντονιστές/τριες Εκπαίδευσης Προσφύγων και των Συμβούλων Εκπαίδευσης που είναι υπεύθυνοι/ες για τα σχολεία που λειτουργούν αυτές οι δομές,
ε) στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συγκεκριμένοι/ες εκπαιδευτικοί κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και τις καλές πρακτικές διαχείρισης προς όφελος των μαθητών/τριών προσφύγων.
Οι επιμορφωτικές δράσεις, είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση από κάθε ενδιαφερόμενο/η μέσω του καναλιού youtube του ΙΕΠ:
https://youtu.be/BhxcZFJTcuc, video της 19ης Μαρτίου
https://youtu.be/s6PFD_hUHeg, video της 28ης Μαρτίου
Δείτε το δελτίο τύπου ΕΔΩ
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αριθ. πρωτ. 01/02-04-2024, 02/11-04-2024 και 03/16-04-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αριθ. πρωτ. 2296/11-03-2024 (ΑΔΑ:99ΒΕΟΞΛΔ-ΔΙΖ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» των Πεδίων Γ και Ε για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 26-04-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 01-05-2024 και ώρα 15:00.
Δελτίο Τύπου
Προαναγγελία δημοσίευσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε «Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων»
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα δημοσιεύσει στο αμέσως επόμενο διάστημα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε «Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων».
Το Μητρώο Αξιολογητών θα περιλαμβάνει τις εξής κατηγορίες:
Ι. Εν ενεργεία μέλη Δ.Ε.Π.
ΙI. Εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, μόνιμους ή αναπληρωτές της δημόσιας ή ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΙΙΙ. Άλλους επιστήμονες αυξημένων προσόντων (ενδεικτικά ομότιμους καθηγητές, Ε.Δ.Ι.Π., συνταξιούχους εκπαιδευτικούς, ερευνητές)
ΙV. Τεχνικούς Εμπειρογνώμονες (κατόχους πτυχίου Πληροφορικής κατά ΑΣΕΠ)
V. Επικουρικούς Εμπειρογνώμονες (κατόχους Μεταλυκειακού τίτλου σπουδών ή πτυχίου στη γραφιστική ή στην τεχνολογία γραφικών τεχνών ή σε συναφές αντικείμενο κατά ΑΣΕΠ).
Η Πρόσκληση θα δημοσιευτεί στο πλαίσιο της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» (MIS 6010165) στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027».
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα εξετασθούν από αρμόδιες τριμελείς Επιτροπές Αξιολόγησης Αιτήσεων (Ε.Α.Α.) των υποψηφίων οι οποίες θα ορισθούν από το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.
Στην ιστοσελίδα (https://iep.edu.gr/el/) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Ι.Ε.Π. θα αναρτάται κάθε σχετική ενημέρωση.
Για την έγκαιρη ενημέρωση των ενδιαφερομένων, παρατίθενται συνημμένα πρότυπα έγγραφα αιτήσεων και βεβαιώσεων για τις κατηγορίες Ι και ΙΙ, καθώς και υπόδειγμα αίτησης για την κατηγορία ΙΙΙ.
Σχετικά έγγραφα
1. Αίτηση Κατηγορία Ι
2. Αίτηση Κατηγορία ΙΙ
3. Αίτηση Κατηγορία ΙΙΙ
4. Βεβαίωση Κατηγορία Ι
5. Βεβαίωση Κατηγορία ΙΙ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στις κατηγορίες «Επόπτες» και «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140) το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από 22/04/2024 και ώρα: 15:00 έως 13/05/2024 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι, κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα.
Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, όπως αυτή ορίζεται ανωτέρω.
Με την αίτηση ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο Ι.Ε.Π., όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.
Σημειώνεται ότι με την υποβολή της αίτησης ο/η Υποψήφιος/α αποδέχεται πλήρως τα οριζόμενα στην παρούσα Πρόσκληση.
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=72
Η παρούσα Πρόσκληση δημοσιεύεται:
• στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
• στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. στη διαδρομή ΕΡΓΑ --> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ --> ΜΗΤΡΩΑ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με το Μητρώο (Διευκρινίσεις, Ανακοινώσεις, Αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.
Yποβολή αίτησης εδώ
[Σχετικές προσκλήσεις για Μητρώα]
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 5/21-03-2024 και 7/17-04-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 4/13-03-2024 πρακτικό της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία -Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού -Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση –NextGeneration EU.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/16-04-2024 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στo Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή, 19-04-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη, 24-04-2024 και ώρα 15:00.
More...
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 6/21-03-2024 και 8/12-04-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 04/13-03-2024 πρακτικό της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) 1ης ενεργοποίησης, για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία -Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού -Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση –NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από την Παρασκευή 19-04-2024 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 24-04-2024 και ώρα 15:00
• στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αποκλειστικά για τους/τις υποψήφιους/ες με αριθ. πρωτ. 46995/17-12-2023 και 45532/13-11-2023.
Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι οι υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους/τις μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:
• Εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές και σύμφωνα με το υπόδειγμα που θα δοθεί από το Ι.Ε.Π.:
o 4χρωμη εκτύπωση δύο όψεων
o Διάσταση χαρτιού 21x34 cm
o Βάρος χαρτιού 120-140 gsm τύπου "Γραφής" (FSC)
• Διαμοιρασμός σε έως 660 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
• Αποστολή των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία (κατανεμημένα σε όλη την επικράτεια), σε δύο χρόνους, με την μεγαλύτερη ποσότητα σε πρώτο χρόνο και συμπληρωματικές αποστολές σε δεύτερο, κατόπιν υπόδειξης του Ινστιτούτου
• Τεχνική υποστήριξη μέσω ticketing system καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης (σχολεία, αξιολογητές, κλπ).
• Εφαρμογή παρακολούθησης πορείας και παράδοσης αποστολών
• Συλλογή (μετά τη διενέργεια των εξετάσεων) των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία και παράδοση αυτών στο Ι.Ε.Π. προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική τους σάρωση και η επεξεργασία των αποτελεσμάτων
• Ηλεκτρονική σάρωση των απαντητικών δελτίων (περίπου 12.000) από εργαζόμενους του αναδόχου στο χώρο του Ι.Ε.Π. και με τον εξοπλισμό του Ι.Ε.Π.
• Παράδοση:
o Αρχείου Excel με τις απαντήσεις κλειστού τύπου
o Απαντητικών δελτίων σε μορφή PDF
o Τμημάτων ανοιχτών απαντήσεων σε μορφή jpg σε 4 αρχεία (ισάριθμα με τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου και με κατάλληλη κωδικοποίηση ονόματος, π.χ. at1_d.xxxxxxxxx, atg2_d.xxxxxxxxx όπου το τμήμα xxxxxxxxx θα αντιστοιχίζεται μοναδικά με αντίστοιχη εγγραφή του αρχείου Excel
Προσοχή: τα αρχεία pdf και jpg θα πρέπει να εναρμονίζονται μέσω μοναδικού κωδικού με μία και μόνο καταχώρηση στο αρχείο Excel.
• Εφαρμογή για την διαδικτυακή διεξαγωγή της κωδικοποίησης των απαντήσεων ανοιχτού τύπου. Σε αυτήν ορίζονται οι ρόλοι και οι αναθέσεις των θεμάτων σε ομάδες.
• Αρχεία Excel με συνδυασμένα τα αποτελέσματα των απαντήσεων κλειστού τύπου με αυτά των απαντήσεων ανοιχτού τύπου, με βάση τα υποδείγματα που θα παραδώσει το Ι.Ε.Π. στον Ανάδοχο
Παραδοτέα Aναδόχου
Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής πέντε παραδοτέα:
Π1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων βάσει προτύπου του Ι.Ε.Π.
Π2 Αρχείο Excel με αντιστοίχιση των απαντητικών δελτίων του δείγματος σε εγγραφές που προέρχονται από την σάρωση αυτών (Δοκιμαστική σάρωση και επιτυχή κωδικοποίηση των απαντήσεων κλειστού τύπου)
Π3 Ηλεκτρονικό αρχείο αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων
Π4 Αρχεία:
α) Εxcel με τις απαντήσεις κλειστού τύπου
β) Απαντητικά δελτία σε μορφή PDF
γ) με τμήματα ανοιχτών απαντήσεων σε μορφή jpg ισάριθμα με τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου και με κατάλληλη κωδικοποίηση ονόματος, π.χ. at1_d.xxxxxxxxx, atg2_d.xxxxxxxxx όπου το τμήμα xxxxxxxxx θα αντιστοιχίζεται μοναδικά με αντίστοιχη εγγραφή του αρχείου Excel
Π5 Αρχεία Excel με το σύνολο των απαντήσεων κλειστού και ανοικτού, με βάση τα υποδείγματα που θα παραδώσει το Ι.Ε.Π. στον Ανάδοχο
Ο ανάδοχος εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και το χρονοδιάγραμμα που λαμβάνει από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συντονισμού, Σχεδιασμού & Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών Ι.Ε.Π.
Διάρκεια
Η σύμβαση άρχεται από την υπογραφή της και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως και 30-09-2024, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Τα απαντητικά φύλλα των εξετάσεων θα πρέπει να έχουν αποσταλεί στις εμπλεκόμενες σχολικές μονάδες έως τις 13-05-2024.
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω συνολικό συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 16-04-2024 και ώρα 15.00
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 9/29-03-2024 και 10/03-04-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 4/06-03-2024 πρακτικό της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Αθήνα, 03/04/2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Καταγραφή Δράσεων Σχολείων στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας
Tο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) προχώρησε στην καθιέρωση της 4ης Απριλίου ως Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από εισήγηση του ΙΕΠ (βλ. Εγκύκλιο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).
Με την καθιέρωση της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, επιδιώκεται η προώθηση, η ευαισθητοποίηση, η ανάπτυξη της φιλοζωίας και η υπεύθυνη κηδεμονία ζώου συντροφιάς από τους/ τις μαθητές/τριες.
Την ημέρα αυτή, που αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, αναμένονται εκδηλώσεις, ομιλίες, προβολές, σεμινάρια αντιμετώπισης και χειρισμού αδέσποτων ζώων και άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα, με τη συνδρομή ειδικών επιστημόνων όπως κτηνιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, ειδικών παιδαγωγών και ατόμων που απασχολούνται επαγγελματικά αλλά και εθελοντικά σε χώρους φιλοξενίας και φροντίδας ζώων.
Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο και προκειμένου να αναδειχτούν καλές πρακτικές, το Ι.Ε.Π. συγκρότησε Ομάδα Εργασίας η οποία εκτός των δράσεων προώθησης της φιλοζωίας, τον εμπλουτισμό των Προγραμμάτων Σπουδών και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και την δικτύωση με επιστημονικούς οργανισμούς και φορείς, αποβλέπει και στη δημιουργία αποθετηρίου κατάθεσης και παρουσίασης καλών πρακτικών που θα προκύψουν από τις δράσεις των σχολείων.
Το Ι.Ε.Π. θα απευθύνει για το σκοπό αυτό πρόσκληση προς τα σχολεία για τη συγκέντρωση δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, ώστε να αξιοποιηθούν ως εκπαιδευτικά προγράμματα, εκπαιδευτικό υλικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και επιπρόσθετα να πραγματοποιηθεί μια γιορτή Φιλοζωίας.
Αναμένουμε την αποστολή των δράσεών σας στο σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/forms/login.php συμπληρώνοντας το σχετικό ερωτηματολόγιο.