ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1184)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Δελτίο Τύπου
Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ (MIS):5008057
Ολοκληρώθηκε ο 2ος κύκλος της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ:5008057, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020». Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 3 Φεβρουαρίου έως 25 Μαΐου 2020 συμμετείχαν 1.244 εκπαιδευτικοί ΕΠΑ.Λ. και εκπαιδευτές/τριες Δ.Ι.Ε.Κ. από όλη την επικράτεια και 129 επιμορφωτές/τριες του Μητρώου της Πράξης.
Στόχος της επιμόρφωσης είναι η ενίσχυση και η αποτελεσματική υλοποίηση του Θεσμού: «Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας», μέσω της αναβάθμισης των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ. και των εκπαιδευτών/τριων των Δ.Ι.Ε.Κ. που εμπλέκονται στην υλοποίηση του θεσμού. Τα προγράμματα επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 39 ωρών, υλοποιήθηκαν με τη μέθοδο της μικτής μάθησης (blended learning) και περιελάμβαναν:
- 18 ώρες διά ζώσης επιμόρφωσης στις θεματικές ενότητες
-
- «Θεσμικό πλαίσιο - διαδικασίες υλοποίησης Μεταλυκειακού Έτους - Τάξη Μαθητείας»,
- «Βασικές αρχές για την εκπαίδευση ενηλίκων» - «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση» και
- «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Πληροφόρηση».
- 21 ώρες σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, μέσω του εργαλείου τηλεδιάσκεψης Big Blue Button (BBB) του Moodle του Ι.Ε.Π. στις θεματικές ενότητες
-
- «Προγράμματα Σπουδών Μαθητείας»,
- «Υγεία και Ασφάλεια εργασίας»,
- «Επιχειρηματικότητα» και
- «Καλές Πρακτικές - Συμπεράσματα».
Σημειώνεται ότι το υλικό που έχει εκπονηθεί στο Πλαίσιο της Πράξης είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο 3ος κύκλος επιμόρφωσης, ο οποίος προγραμματίζεται να υλοποιηθεί κατά το σχολικό έτος 2020-2021.
Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες και δυσκολίες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας, ξεπερνώντας όμως αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές, τα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας Έργου της Πράξης και του Δ.Σ. του ΙΕΠ, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν ιδιαίτερα τους/τις επιμορφούμενους/ες, τους/τις επιμορφωτές/τριες, τους/τις υπευθύνους/ες των Επιμορφωτικών Κέντρων και όλους/ες όσους/ες συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση του κύκλου Επιμόρφωσης.
Η Ομάδα της Πράξης
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/28-5-2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορά στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα αποτελέσματα του με αριθμ. 24/18-05-2020 Απόσπασματος Πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. με αρ. πρωτ. 4668/18-05-2020 (ΑΔΑ: 6ΘΨΗΟΞΛΔ-ΦΞΟ) για την υπ΄ αρ. πρωτ. 10499/07-10-2019 (ΑΔΑ: 9ΟΘΩΟΞΛΔ-ΟΒ4) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αφορά στην ένταξη στο ανοιχτό μητρώο Συντονιστών, Εμπειρογνωμόνων και Εκπονητών Προγραμμάτων Σπουδών του Ι.Ε.Π. της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας» με κωδικό ΟΠΣ 5027220 στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020».
Διημερίδα 30-31 Μαΐου 2020
"Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης"
Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ), σε συνεργασία με την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, διοργανώνει στις 30-31 Μαΐου 2020, τη διαδικτυακή διημερίδα: “Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: η επόμενη μέρα. Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης”.
Η διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς φορείς από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες: https://elearnconf.ellak.gr/.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/25.5.2020 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την υπ’ αρ. πρωτ. 2939/27.04.2020 (ΑΔΑ: 9ΝΙΝΟΞΛΔ-Χ5Κ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ"
Υπομητρώο 25 (ΥΜ25): Εικαστικά/Αισθητική Αγωγή (Δημοτικό)-Καλλιτεχνικά/Πολιτισμός και Δραστηριότητες (Γυμνάσιο)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Εικαστικά (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4471/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4554/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4537/12-5-20 |
0 |
10 |
0 |
5 |
16 |
0 |
31 |
Υπομητρώο 26 (ΥΜ26): Μουσική (Δημοτικό)-Μουσική (Γυμνάσιο)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Μουσική (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4283/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
Υπομητρώο 27 (ΥΜ27): Θεατρική Αγωγή (Δημοτικό)-Καλλιτεχνική Παιδεία/Στοιχεία Θεατρολογίας (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4407/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4463/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
8 |
9 |
47 |
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΑΝΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ"
Υπομητρώο 15 (ΥΜ15): Νεοελληνική Γλώσσα (Λύκειο)-Νεοελληνική Γλώσσα (Γυμνάσιο)-Νεοελληνική Γλώσσα (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3918/10-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4369/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3961/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4430/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4501/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4077/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
6 |
0 |
31 |
4147/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
2 |
9 |
31 |
2977/29-4-20 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
5 |
Υπομητρώο 16 (ΥΜ16): Λογοτεχνία (Λύκειο)-Λογοτεχνία (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4294/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4400/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 17 (ΥΜ17): Αρχαία Ελληνικά (Λύκειο)-Αρχαία Ελληνικά (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3813/09-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3772/08-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3803/09-5-20 |
20 |
0 |
5 |
0 |
16 |
9 |
50 |
4254/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4527/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3936/10-5-20 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
0 |
9 |
Υπομητρώο 18 (ΥΜ18): Λατινικά (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4105/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
0 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 19 (ΥΜ19): Φιλοσοφία (Λύκειο) |
||||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
|
3970/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 20 (ΥΜ20): Ξένες Γλώσσες-Αγγλικά (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4146/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4151/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4116/11-5-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
Υπομητρώο 21 (ΥΜ21): Ξένες Γλώσσες-Γαλλικά (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4526/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
Υπομητρώο 22 (ΥΜ22): Ξένες Γλώσσες-Γερμανικά (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3787/09-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4413/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4477/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 23 (ΥΜ23): Ξένες Γλώσσες-Ιταλικά (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4109/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4393/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4156/11-5-20 |
0 |
10 |
0 |
5 |
16 |
0 |
31 |
Υπομητρώο 24 (ΥΜ24): Προσχολική |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4452/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4410/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4179/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4000/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3366/05-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ"
Υπομητρώο 7 (ΥΜ7): Πληροφορική (Λύκειο)-Πληροφορική (Γυμνάσιο)-Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3838/09-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4138/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4302/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4334/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4402/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4424/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4532/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3024/02-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
2958/28-4-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
2952/28-4-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
16 |
9 |
35 |
Υπομητρώο 8 (ΥΜ8): Μαθηματικά (Λύκειο)-Μαθηματικά (Γυμνάσιο)-Μαθηματικά (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4191/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4300/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4432/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3837/09-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4252/12-5-20 |
0 |
10 |
5 |
5 |
16 |
4 |
40 |
Υπομητρώο 9 (ΥΜ9): Χημεία (Λύκειο)-Χημεία (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4337/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4335/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 10 (ΥΜ10): Βιολογία (Λύκειο)-Βιολογία (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4433/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3995/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3496/06-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4210/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
0 |
46 |
4332/12-5-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
6 |
0 |
16 |
Υπομητρώο 11 (ΥΜ11): Μελέτη Περιβάλλοντος (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4318/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4281/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
3023/01-5-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
16 |
0 |
26 |
Υπομητρώο 12 (ΥΜ12): Φυσικά (Δημοτικό)-Φυσική (Γυμνάσιο)-Φυσική (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3967/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4435/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4102/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4250/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4469/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
Υπομητρώο 13 (ΥΜ13): Τεχνολογία (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4163/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4419/12-5-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
0 |
9 |
19 |
Υπομητρώο 14 (ΥΜ14): Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (Λύκειο)-Γεωλογία-Γεωγραφία (Γυμνάσιο)-Γεωγραφία (Δημοτικό)-Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4349/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ON/OFF ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ"
Υπομητρώο 1 (ΥΜ1): Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Λύκειο) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3025/02-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3989/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3028/2-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
0 |
41 |
3897/10-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
0 |
9 |
39 |
Υπομητρώο 2 (ΥΜ2): Οικιακή Οικονομία (Γυμνάσιο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4343/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4330/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
8 |
9 |
37 |
Υπομητρώο 3 (ΥΜ3): Αρχές Οικονομικής Επιστήμης/Οικονομίας (Λύκειο) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
4203/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4549/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
Υπομητρώο 4 (ΥΜ4): Φυσική Αγωγή (Λύκειο) Φυσική Αγωγή (Γυμνάσιο) Φυσική Αγωγή (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3100/04-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4149/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4157/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4188/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4289/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4298/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4460/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4473/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
3163/5-5-20 |
0 |
10 |
0 |
0 |
6 |
0 |
16 |
Υπομητρώο 5 (ΥΜ5): Θρησκευτικά (Λύκειο) Θρησκευτικά (Γυμνάσιο) Θρησκευτικά (Δημοτικά) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3859/10-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4277/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4324/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4399/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4412/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
2959/28-4-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4009/11-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
0
|
36 |
Υπομητρώο 6 (ΥΜ6): Ιστορία (Λύκειο) Ιστορία (Γυμνάσιο) Ιστορία (Δημοτικό) |
|||||||
Αίτηση (ΑΠ ΙΕΠ) |
Διδακτορικός τίτλος |
Μεταπτυχιακός τίτλος |
Εμπειρία Π.Σ. |
Εμπειρία Επιμορφωτικού Υλικού |
Επιστημονικό Έργο |
Επιμορφωτική εμπειρία ως επιμορφωτής |
Σύνολο |
3649/7-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3666/7-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3693/7-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
4134/11-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
9 |
55 |
3686/7-5-20 |
20 |
0 |
0 |
5 |
16 |
9 |
50 |
4264/12-5-20 |
20 |
0 |
5 |
0 |
16 |
9 |
50 |
3907/10-5-20 |
20 |
0 |
5 |
5 |
16 |
0 |
46 |
3654/7-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
4517/12-5-20 |
20 |
0 |
0 |
0 |
16 |
9 |
45 |
More...
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Το έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) από Λογιστικές/φοροτεχνικές εταιρίες, όπως υποβάλουν προσφορά σύμφωνα τους όρους της πρόσκλησης.
Ο Συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ, ανέρχεται έως τους ποσού των δέκα χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (10.800,00€) με ΦΠΑ, ήτοι οκτώ χιλιάδων επτακοσίων εννέα ευρώ και εξήντα επτά λεπτών (8.709,67€) χωρίς ΦΠΑ.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: έως και την 01.06.2020 ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00
Σχετικά αρχεία
Οι παρακάτω αποφάσεις αφορούν μόνο αιτήσεις υποψηφίων Εποπτών.
1α. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 01α/17-5-2020 για το γνωστικό πεδίο «Κοινωνικές Επιστήμες».
1β. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 01β/17-5-2020 για το γνωστικό πεδίο «Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία και Μαθηματικά».
1γ. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 01γ/17-5-2020 για το γνωστικό πεδίο «Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Πρώτη σχολική ηλικία».
1δ. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 01δ/17-5-2020 για το γνωστικό πεδίο «Τέχνες και Πολιτισμός».
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, και κατ’ εξαίρεση όσων ορίζονται στην οικεία Πρόσκληση, από Τετάρτη 20 Μαΐου 2020 και ώρα 13:00 μ.μ. έως τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2020 και ώρα 13:00 μ.μ.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αρ. 1/08-05-2020 Πρακτικού της Επιτροπής εξέτασης αιτήσεων και κατάρτισης των Μητρώων του ΙΕΠ για την υπ’ αρ. πρωτ. 10499/07-10-2019 (ΑΔΑ: 9ΟΘΩΟΞΛΔ-ΟΒ4) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Επισημαίνεται ότι κατ’ εξαίρεση όσων ορίζονται στην οικεία Πρόσκληση, οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά και μόνο στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από Τρίτη 19 Μαΐου 2020 και ώρα 13:00 μ.μ. έως τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2020 και ώρα 13:00 μ.μ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή δύο Αναδόχων για κάθε ένα από τα δύο τμήματα ή Αναδόχου και για τα δύο τμήματα, με υποχρέωση τη δημιουργία ψηφιοποιημένου υλικού-κείμενο για όλους (easy to read), τη προσαρμογή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της Γ’ και της Δ’ Δημοτικού. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η προσαρμογή επιλεγμένου περιεχομένου και η ανάπτυξη του σχετικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) στο Ανθολόγιο, στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά, στην Ιστορία, στη Μελέτη Περιβάλλοντος και στα Θρησκευτικά.
Η παρούσα σύμβαση υποδιαιρείται, σύμφωνα με τους όρους και τις υποχρεώσεις που θέτει η παρούσα διακήρυξη, στα κάτωθι τμήματα:
Τμήμα Ι: Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Γ’ Δημοτικού
Για τη Γ’ Δημοτικού τα αντικείμενα/μαθήματα τα οποία θα προσαρμόσει ο/η Ανάδοχος είναι τα εξής:
- Ανθολόγιο (Γ-Δ’ Δημοτικού περίπου 34.500 λέξεις)
- Γλώσσα (Γ’ Δημοτικού, περίπου 36.200 λέξεις)
- Μαθηματικά (Γ’ Δημοτικού, περίπου 14.900 λέξεις
- Ιστορία (Γ’ Δημοτικού, περίπου 32.300 λέξεις)
- Μελέτη Περιβάλλοντος (Γ’ Δημοτικού, περίπου 21.200 λέξεις)
- Θρησκευτικά (Γ’ Δημοτικού, περίπου 29.400 λέξεις)
Τμήμα ΙΙ: Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Δ’ Δημοτικού
Για τη Δ’ Δημοτικού τα αντικείμενα/μαθήματα τα οποία θα προσαρμόσει ο/η Ανάδοχος είναι τα εξής:
- Γλώσσα (Δ’ Δημοτικού, περίπου 59.800 λέξεις)
- Μαθηματικά (Δ’ Δημοτικού, περίπου 20.127 λέξεις)
- Ιστορία (Δ’ Δημοτικού, περίπου 34.400 λέξεις)
- Μελέτη Περιβάλλοντος (Δ’ Δημοτικού, περίπου 25.700 λέξεις)
- Θρησκευτικά (Δ’ Δημοτικού, περίπου 35.542 λέξεις)
Οι προσφέροντες μπορούν να υποβάλλουν προσφορά για ένα ή/και τα δύο τμήματα.
Η κατακύρωση του διαγωνισμού μπορεί να γίνει σε έναν Ανάδοχο και για τα δύο τμήματα ή σε περισσότερους Αναδόχους, έναν για κάθε τμήμα του διαγωνισμού.
Το αντικείμενο του Διαγωνισμού προσδιορίζεται αναλυτικότερα στην σχετική Προκήρυξη.
Προϋπολογισμός Διαγωνισμού: O συνολικός προϋπολογισμός του παρόντος διαγωνισμού ανέρχεται στο ποσό των εκατόν εξήντα πέντε χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα έξι ευρώ και σαράντα πέντε λεπτών (165.556,45€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ 24%, ήτοι διακοσίων πέντε χιλιάδων διακοσίων ενενήντα ευρώ (205.290,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και επιμερίζεται ως εξής:
Τμήμα |
Περιγραφή |
Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€) |
ΦΠΑ 24% (€) |
Προϋπολογισμός με ΦΠΑ (€) |
Τμήμα Ι |
Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Γ’ Δημοτικού |
82.596,77 |
19.823,23 |
102.420,00 |
Τμήμα ΙΙ |
Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Δ’ Δημοτικού |
82.959,68 |
19.910,32 |
102.870,00 |
Σύνολο |
165.556,45 |
39.733,55 |
205.290,00 |
Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 22-06-2020 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.
Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 26-06-2020 και ώρα:
10:00 π.μ. για το Τμήμα Ι
11:00 π.μ. για το Τμήμα ΙΙ
μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Σχετικά αρχεία