ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1177)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου: «Ανανέωση για τρία (3) έτη των υπηρεσιών του λογισμικού για το Firewall του Φορέα «Μοντέλο: FortiGate 100F»
Αντικείμενο εργασιών
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η ανανέωση για τρία (3) έτη των υπηρεσιών του λογισμικού για το Firewall του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Μοντέλο: « FortiGate 100F»).
Διάρκεια
Η ηλεκτρονική ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα γίνει εντός πέντε (05) ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής Σύμβασης και της ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των πέντε χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ (5.400,00€) πλέον Φ.Π.Α, ήτοι ποσού έξι χιλιάδων εξακοσίων ενενήντα έξι ευρώ (6.696,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 15-05-2023 και ώρα 13:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Βαθμολόγηση και κωδικοποίηση απαντήσεων σε ανοικτές ερωτήσεις της πιλοτικής φάσης της έρευνας ICILS 2023»
Αντικείμενο εργασιών
1. Ο Ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη βαθμολόγηση των απαντήσεων σε επτά διαφορετικές ενότητες (απαντήσεις σε ανοικτές ερωτήσεις και στην «Μεγάλη Εργασία»), όπως παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:
ΕΝΟΤΗΤΕΣ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
ΜΑΘΗΤΕΣ/ ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΓ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ |
1 |
3 |
1 |
950 |
2850 |
600 |
3450 |
950 |
200 |
1150 |
2 |
2 |
1 |
950 |
1900 |
400 |
2300 |
950 |
200 |
1150 |
3 |
2 |
1 |
950 |
1900 |
400 |
2300 |
950 |
200 |
1150 |
4 |
3 |
1 |
950 |
2850 |
600 |
3450 |
950 |
200 |
1150 |
5 |
4 |
1 |
950 |
3800 |
800 |
4600 |
950 |
200 |
1150 |
6 |
6 |
1 |
950 |
5700 |
1200 |
6900 |
950 |
200 |
1150 |
7 |
0 |
1 |
950 |
0 |
0 |
0 |
950 |
200 |
1150 |
|
20 |
7 |
|
|
|
23000 |
|
|
Για τη βαθμολόγηση, δεδομένων των απαιτήσεων και του όγκου του έργου, ο Ανάδοχος θα πρέπει να παρέχει ομάδα έργου αποτελούμενη από τουλάχιστον 7 Πτυχιούχους, Μεταπτυχιακούς φοιτητές ή Υποψήφιους Διδάκτορες, με τα εξής χαρακτηριστικά:
• Καλή γνώση και κατανόηση των ΤΠΕ
• Ικανότητα χρήσης Η/Υ
• Ικανότητα βαθμολόγησης εργασιών (δοκιμίων, γραπτών απαντήσεων)
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, επιπέδου Β2 τουλάχιστον
• Η διδακτική εμπειρία είναι επιθυμητή
Ο αριθμός αυτός είναι απαραίτητος καθώς, όπως αποτυπώνεται και στον παραπάνω πίνακα, απαιτείται διπλή βαθμολόγηση σε ποσοστό ερωτήσεων για τον έλεγχο της αξιοπιστίας.
Σε περίπτωση που ο βαθμός συμφωνίας κατά την κωδικοποίηση είναι κάτω του 70% μπορεί να ζητηθεί διπλή κωδικοποίηση σε όλες τις απαντήσεις και η επιβεβαίωσή τους από τρίτο μέλος ή τον Υπεύθυνο του έργου.
Επίσης, θα πρέπει να ορίσει ως Υπεύθυνο Έργου μέλος ΔΕΠ με αντικείμενο σχετικό με την επιστήμη της Πληροφορικής, που δύναται να είναι και μέλος της Ομάδας Έργου.
Με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, θα πραγματοποιηθεί επιμόρφωση από την ομάδα ICILS του Ι.Ε.Π., για τον τρόπο βαθμολόγησης της κάθε ερώτησης.
Εκτίμηση ωρών εργασίας για κάθε βαθμολογητή (συμπεριλαμβανομένης της επιμόρφωσης):
- Εισαγωγή στους γενικούς κανόνες βαθμολόγησης και στο λογισμικό– 30 λεπτά (όλοι οι βαθμολογητές)
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 λεπτά για κάθε ερώτηση (όλοι οι βαθμολογητές)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 30 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 45 λεπτά ανά εργασία (όλοι οι βαθμολογητές)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 10 απαντήσεις/ βαθμολογητή/ώρα
Βάσει των παραπάνω, ο συνολικός χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας βαθμολόγησης (κατά προσέγγιση) είναι:
- Εισαγωγή – 30 λεπτά
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 10 ώρες (20 ερωτήσεις * 30 λεπτά/ερώτηση)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στις ανοικτές ερωτήσεις (CR items) – 770 ώρες (23.000 απαντήσεις* 30 λεπτά/ερώτηση)
- Επιμόρφωση για τη βαθμολόγηση της «Μεγάλης Εργασίας» (LT) – 5,25 ώρες (7 εργασίες * 45 λεπτά/ εργασία)
- Βαθμολόγηση απαντήσεων στη «Μεγάλη Εργασία» (LT) – 850 ώρες (8.050 απαντήσεις * 10 απαντήσεις/ ώρα)
2. Η κωδικοποίηση των επαγγελμάτων των γονέων/κηδεμόνων των συμμετεχόντων μαθητών (occupational coding) αφορά δύο (2) κωδικούς για κάθε συμμετέχοντα μαθητή (περίπου 4.100 μαθητές * 2 = 8.200 κωδικοί).
Επισημαίνεται ότι όλη η διαδικασία της βαθμολόγησης και κωδικοποίησης γίνεται ηλεκτρονικά, και ότι οι βαθμολογητές θα πρέπει να συνεργάζονται σε ομάδες με βάση τις οδηγίες του Ι.Ε.Π..
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 15-09-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να υλοποιήσει και να παραδώσει το υπό ανάθεση έργο το αργότερο μέχρι τις 28 Ιουλίου 2023.
Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δεκαέξι χιλιάδων εκατόν είκοσι εννέα ευρώ και τριών λεπτών (16.129,03€) πλέον ΦΠΑ 24% ήτοι είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 10-05-2023 και ώρα 15:00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Α. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η προμήθεια συμβατών μοντέλων toner και κιτ συντήρησης για τους κεντρικούς εκτυπωτές και φωτοαντιγραφικά για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Β. ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΑΝΑΔΟΧΟΥ - ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Τα υπό προμήθεια προϊόντα αναγράφονται αναλυτικά στον κάτωθι πίνακα ενδεικτικού κόστους:
Α/Α |
Εκτυπωτής (Ε) – Φωτοτυπικό (Φ) - Κιτ συντήρησης (Κ) |
Σύνολο Εκτυπωτών –Φωτοτυπι-κών |
Απόθεμα |
Τεμάχια για παραγγε-λία |
Παρατηρή-σεις: |
Κόστος ανά τεμάχιο |
Σύνολο |
1 |
(Ε) Lexmark ms810dn - ms812dn |
11 |
2 |
18 |
52D2H00 |
78,0 € |
1404,00 € |
2 |
(Ε) Lexmark mx310dn |
3 |
3 |
3 |
60F2H00 |
35,3 € |
105,9 € |
3 |
(Ε) Lexmark ms415dn |
4 |
4 |
2 |
50F2X00 |
37,0 € |
74,0 € |
4 |
(Ε) HP LaserJet pro 400 m425dn |
3 |
0 |
6 |
CF280X |
20,0 € |
120,0 € |
5 |
(Φ) Toshiba |
2 |
4 |
2 |
T3008E |
113,0 € |
226,0 € |
6 |
(Κ) Lexmark ms810dn-ms812dn |
11 |
0 |
10 |
40X8421 |
298,0 € |
2980,0 € |
7 |
(Ε) Lexmark MS521 |
6 |
0 |
6 |
56F2000 (6.000 σελίδες) |
180,2 € |
1081,2 € |
5.991,1 € |
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων τριάντα ενός ευρώ και πενήντα τριών λεπτών (4.831,53€) πλέον Φ.Π.Α, ήτοι ποσού πέντε χιλιάδων εννιακοσίων ενενήντα ενός ευρώ και δέκα λεπτών (5.991,10€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% .
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η παράδοση των ειδών θα γίνει εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής Σύμβασης και της ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
- Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
- Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 10-05-2023 και ώρα 15:00.
Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ως επιτελικός επιστημονικός φορέας του Υ.ΠΑΙ.Θ., εκ του θεσμικού του ρόλου ορίζει τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που οφείλουν να πληρούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι έρευνες που υλοποιούνται σε σχολικές μονάδες με βάση το άρθρο 87 του νόμου 4823/2021 (ΦΕΚ 136/Α/3-08-2021) στο οποίο προβλέπονται συνεργασίες των σχολικών μονάδων με τρίτους φορείς με σκοπό τη συμμετοχή της σχολικής μονάδας σε προγράμματα και δράσεις πολιτιστικού, αθλητικού, κοινωνικού ή εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Το αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού, Σχεδιασμού και Διασφάλισης της Ποιότητας των Υπηρεσιών του ΙΕΠ έχει αναλάβει τη σύνταξη πρότασης για την υλοποίηση της εν λόγω δικτυακής πύλης, σε συνεργασία με την Επιστημονική και Διοικητική Υπηρεσία του ΙΕΠ, σύμφωνα με τις υπ’ αρ. 20/30-03-2023 και 24/12-04-2023 αποφάσεις του ΔΣ του ΙΕΠ.
Ειδικότερα, ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα πρέπει να δημιουργήσει μία πλατφόρμα η οποία θα λειτουργήσει ως δικτυακή πύλη για την υποβολή προγραμμάτων, ερευνών, δράσεων κλπ. από ενδιαφερόμενους φορείς, οι οποίοι θα καταθέτουν τις προτάσεις και το υλικό τους προκειμένου να εγκριθεί από το ΙΕΠ και να μπορεί να εφαρμοστεί στις σχολικές μονάδες διαφορετικών Περιφερειακών Διευθύνσεων, σύμφωνα με τις εξής προδιαγραφές:
- Δημιουργία φόρμας αίτησης και ανάρτησης υλικού με πιστοποιημένη πρόσβαση και διαλειτουργικότητα με τις εφαρμογές του ΙΕΠ που θα περιλαμβάνει υποχρεωτικά πεδία, παραμέτρους και ανάρτηση αρχείων
- Δυνατότητα τροποποίησης των διαστημάτων ενεργοποίησης των αιτήσεων ανάλογα με τις παραμέτρους
- Δημιουργία ρόλων της εφαρμογής για εσωτερικούς και εξωτερικούς χρήστες
- Ανάθεση των αιτήσεων στους ρόλους σύμφωνα με τις παραμέτρους της αίτησης
- Επεξεργασία των αιτήσεων σύμφωνα με τους ρόλους και δυνατότητα ανάρτησης αρχείων
- Δημιουργία φορμών αλληλεπίδρασης με τον αιτούντα
- Εξαγωγή των αιτήσεων αναλυτικά και συγκεντρωτικά για κάθε ρόλο σε pdf και xls
Επίσης, ο ανάδοχος θα πρέπει για διάστημα τεσσάρων μηνών μετά την παράδοση της εφαρμογής να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής, τη συντήρηση και τις διορθώσεις / επεκτάσεις που τυχόν θα προκύψουν, καθώς και τη δημιουργία οδηγού της εφαρμογής.
Παραδοτέα
- Παραδοτέο Π1: Εφαρμογή υποβολής και διαχείρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων / ερευνών / διαγωνισμών / φεστιβάλ / προσομοιώσεων / και εκπαιδευτικού υλικού για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
- Παραδοτέο Π2: Συνολική έκθεση πεπραγμένων για την τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής, τη συντήρηση και τις διορθώσεις / επεκτάσεις που τυχόν θα προκύψουν, με συνοδευτικό οδηγό της εφαρμογής.
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 15/12/2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.
Προϋπολογισμός του έργου - Χρονοδιάγραμμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των έξι χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (6.500,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι οκτώ χιλιάδων εξήντα ευρώ (8.060,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Παραδοτέα
|
Χρόνος παράδοσης
|
Εκτιμώμενο Κόστος άνευ ΦΠΑ |
Εκτιμώμενο Κόστος με ΦΠΑ 24% |
Π1: Εφαρμογή υποβολής και διαχείρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων /ερευνών / διαγωνισμών/ φεστιβάλ / προσομοιώσεων / και εκπαιδευτικού υλικού για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων |
45 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης |
4.800,00€ |
5.952,00€ |
Π2: Συνολική έκθεση πεπραγμένων για την τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής, τη συντήρηση και τις διορθώσεις / επεκτάσεις που τυχόν θα προκύψουν, με συνοδευτικό οδηγό της εφαρμογής |
4 μήνες από την ημερομηνία παράδοσης του Παραδοτέου Π1 |
1.700,00€ |
2.108,00€ |
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
- Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας
- Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 10-05-2023 και ώρα 15:00.
Σχετικά Αρχεία
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Β’ ΦΑΣΗ – Β’ ΚΥΚΛΟΣ
ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ 15-05-2023 και ώρα 12:00
"Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 20031/21-4-2023 (ΑΔΑ: ΡΓΙΟΞΛΔ-3ΟΘ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως και Δευτέρα 15-05-2023 και ώρα 12:00 για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στον Β’ Κύκλο της Β’ Φάσης εξ αποστάσεως επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Γενικής Εκπαίδευσης για τo έτος 2022- 2023 στο πλαίσιο της Πράξης Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035543."
Όσοι και όσες έχουν ολοκληρώσει την υποβολή δήλωσης συμμετοχής, δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια.
Επισημαίνεται ότι με τον κύκλο αυτό ολοκληρώνεται η επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών με το σύστημα της μεικτής εξ αποστάσεως επιμόρφωσης (σύγχρονη και ασύγχρονη).
Για Εγγραφή και Είσοδο στο μητρώο του ΙΕΠ ακολουθήστε το σύνδεσμο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/03-05-2023 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδ. ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., από την Παρασκευή 05-05-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 10-05-2023 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/11-4-2023, 2/24-4-2023, 3/26-4-2023 και 4/27-4-2023 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 19444/31-03-2023 (ΑΔΑ: 93ΖΒΟΞΛΔ-ΘΘ5) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία(1) εξωτερικό/ή συνεργάτη/ιδα για την κάλυψη των αναγκών αναφορικά με την Τεχνική υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής του Παρατηρητηρίου στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διοίκηση της Πράξης» της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 29-04-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 04-05-2023 και ώρα 15:00
Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/11-4-2023, 2/24-4-2023 και 3/26-4-2023 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 19159/24-03-2023 (ΑΔΑ: 69ΨΛΟΞΛΔ-ΩΓΩ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) εξωτερικό/ή συνεργάτη/ιδα για την κάλυψη των αναγκών αναφορικά με την Τεχνική υποστήριξη της πιλοτικής εφαρμογής του Παρατηρητηρίου στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διοίκηση της Πράξης» της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, Σάββατο 29-04-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 04-05-2023 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/14-03-2023, 2/07-04-2023 και 3/25-04-2023 Πρακτικών της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 29-04-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 04-05-2023 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/06-04-2023, 2/11-04-2023, 3/24-04-2023 και 4/25-04-2023 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 29-04-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 04-05-2023 και ώρα 15:00.
More...
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/25-04-2023 και 2/27-04-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ:ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων α) «Συντονιστών», β) «Εποπτών» και γ) «Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).
Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023 (ΑΔΑΜ: 23PROC012358071) (Αρ. Διακ. 02/2023), αρ. ΕΣΗΔΗΣ 185509 για το έργο «Αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (MIS) διαχείρισης εκπαιδεύσεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 3 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) της Δράσης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται:
α) Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών έως τη Δευτέρα 08/05/2023 και ώρα 15:00 και Παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 12/05/2023 και ώρα 11:00.
β) Παροχή διευκρινίσεων στο αίτημα του οικονομικού φορέα ως εξής: «Επί του ερωτήματος διευκρινίζεται ότι οι υποψήφιοι οικονομικοί φορείς οφείλουν να συμμορφώνονται με το πρότυπο διασφάλισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015, στον τομέα που δραστηριοποιούνται».
γ) Παροχή διευκρινίσεων επί του τεύχους της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023 (ΑΔΑΜ: 23PROC012358071) (Αρ. Διακ. 02/2023).
Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023 (ΑΔΑΜ: 23PROC012357812), (Αρ. Διακ. 01/2023), αρ. ΕΣΗΔΗΣ 185510 για το έργο «Εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στην Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Επισημαίνεται: α) Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών έως τη Δευτέρα 08/05/2023 και ώρα 15:00 και Παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 12/05/2023 και ώρα 11:00.
β) Παροχή διευκρινίσεων επί του τεύχους της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023 (ΑΔΑΜ: 23PROC012357812) (Αρ. Διακ. 01/2023).
1. 23PROC012554090 ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ SIMAP
2. 23PROC012554280 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ_921ΩΟΞΛΔ-ΕΥΓ
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων
1. Για αξιολογητές:
- Δελτίο Τύπου - Προαναγγελία δημοσίευσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε «Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων»
2. Για συγγραφείς:
Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.).
Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.), σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 46978/ΓΔ4/25-04-2023 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για 2 μήνες και ως την 22η Μαϊου 2024 για όλα τα διδακτικά βιβλία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, του Γυμνασίου και της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου. Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα ορίζονται στην υπό στοιχεία 46978/ΓΔ4/25-04-2023 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μ.Δ.Β. και στην Ψ.Β.Δ.Β.
- Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί Οριστικοποίησης αποτελεσμάτων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων και εισήγηση, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της ανωτέρω Πρόσκλησης, για επαναπροκήρυξη και επανάληψη της ανωτέρω Πρόσκλησης ως προς τα διδακτικά βιβλία για τα οποία απέβη άκαρπη η εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία ή δεν υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος, καθώς και για όσα διδακτικά βιβλία εγκρίθηκε μία πρόταση.
- Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί Έγκρισης του υπ’ αρ. 1/06-12-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων/Προσφυγών για την αίτηση θεραπείας που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 7/22-11-2023 πρακτικό της Επιτροπής ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων
- Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του Πρακτικού 7/22-11-2023 της Επιτροπής ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων με θέμα "Αποτελέσματα ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων"
Κατάλογος αιτήσεων που απορρίπτονται
- ΥΑ_Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τον καθορισμό και την παροχή διευκρινίσεων καθώς και τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» (Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»), στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.)
- Παράταση Προθεσμίας εως 28/9/2023
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ_ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ_ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ
- Πρόσκληση Πολλαπλού Βιβλίου
- ΦΕΚ Κοστολόγησης Πρωτοβάθμιας
- ΦΕΚ Κοστολόγησης Δευτεροβάθμιας
- ΚΥΑ Κοστολόγησης
- ΦΕΚ Τροποποίησης_ΥΑ