ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

  1. Παροχή διευκρίνισης ως προς την υποβολή OERs ως εξής: Τα διδακτικά σενάρια, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το αποθετήριο στο οποίο βρίσκονται, αυταπόδεικτα δεν αποτελούν OERs. Αν κάποιο σενάριο περιλαμβάνει ψηφιακό πόρο, ο οποίος είναι σε συμφωνία με όσα αναφέρονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 της Πρόσκλησης, τότε αυτός ο πόρος λογίζεται ως OER. Επίσης, αν αυτό το διδακτικό σενάριο περιλαμβάνει περισσότερα από ένα διακριτά OERs, τότε αυτά μπορούν να υποβληθούν ξεχωριστά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Πρόσκληση.
  2. Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αίτησης των υποψηφίων της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων α) «Συντονιστών», β) «Εποπτών» και γ) «Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας).


Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, έως την Παρασκευή 10-02-2023 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι που έχουν οριστικοποιήσει ήδη την αίτησή τους δύνανται, εάν το επιθυμούν, να την τροποποιήσουν και να την οριστικοποιήσουν εκ νέου εντός της συγκεκριμένης προθεσμίας.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να αποστείλουν σχετικό αίτημα (ticket) στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=72 για ξεκλείδωμα της αρχικής υποβληθείσας αίτησης.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/20-01-2023 και 2/23-01-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 08/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Σχεδιασμού, Επιμέλειας και Έκδοσης Πεντάτομου Εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα»


Τεχνικές Προδιαγραφές:

1. Σελίδες: Σύνολο 304 σελίδες (συν 4 για εξώφυλλο)
2. Αριθμός αντιτύπων: 400
3. Σελιδοποίηση: ΝΑΙ
4. Επιμέλεια φιλολογική και γραφιστική και δημιουργία infographics (Το αρχείο θα δοθεί σε doc σε ψηφιακή μορφή)
5. Διαστάσεις: Διάσταση Α4
6. Χαρτί σώματος: velvet 115gr
7. Υλικό εξωφύλλου: velvet 300gr με πλαστικοποίηση
8. Εκτύπωση σώματος: Έγχρωμο cmyk 4/4
9. Εκτύπωση εξωφύλλου: CMYK 4/0
10. Βιβλιοδεσία: ραφτοκόλλητο
11. Πλαστικοποίηση εξωφύλλου: matt ή gloss

Χρονοδιάγραμμα έργου

1. Ο Ανάδοχος θα λάβει από το Ι.Ε.Π. το δημιουργικό υλικό εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
2. Ο Ανάδοχος θα προσκομίσει είτε θα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα), προς έγκριση από την Υπεύθυνη του Έργου, το ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF εντός πενήντα (50) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα του αποσταλεί το δημιουργικό υλικό από την Αναθέτουσα Αρχή.
3. Στην περίπτωση που χρειαστούν τυχόν αλλαγές/διορθώσεις, ο Ανάδοχος θα πρέπει να τις ενσωματώσει μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επισήμανσής τους από την Αναθέτουσα Αρχή, ώστε να οριστικοποιηθεί από την πλευρά της Αναθέτουσας Αρχής η έγκριση του δοκιμίου.
4. Μετά την τελική έγκριση του ψηφιακού δοκιμίου από την Υπεύθυνη του Έργου θα γίνει η οριστική εκτύπωση των αντιτύπων εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών και ο Ανάδοχος θα παραδώσει με δικά του έξοδα τα εκτυπωμένα αντίτυπα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα).

Παραδοτέα

1. Ένα ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF.
2. 400 αντίτυπα του επετειακού εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα», τα οποία θα παραδοθούν εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία τελικής έγκρισης του ψηφιακού δοκιμίου.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-08-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των επτά χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και έξι λεπτών (7.258,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 06/02/2023.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/24-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 7075/08-06-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 162031,2 και Α.Δ.ΑΜ: 22PROC010715139 2022-06-08 (Αρ. Διακήρυξης: 1/2022), με τίτλο: «Εκπόνηση του Επιχειρησιακού σχεδίου και των Ερευνών του Παρατηρητηρίου Μετάβασης» (Αρ. Διακήρυξης 01/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 2 - MIS 5124310”.


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

ΟΠΣ ΤΑ 5174140: Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών α) διοικητικής / διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και β) τεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140, Δράση 16676 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Παρασκευή, 27-01-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τρίτη, 07/02/2023 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν.1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του ΙΕΠ για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Σχετική Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετικές Προσκλήσεις]

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα 23/01/2023


Έναρξη 4ου Κύκλου της Β’ Επιμορφωτικής Φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ:5008057

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής υλοποιεί τον τελευταίο κύκλο της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/ εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» (ΟΠΣ: 5008057), η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020».
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 39 ωρών υλοποιείται στην παρούσα φάση εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως (σε περιβάλλον σύγχρονης και ασύγχρονης επιμόρφωσης), κατά τη χρονική περίοδο Μαρτίου – Απριλίου 2023, και περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:


• ΘΕ1: «Θεσμικό πλαίσιο - διαδικασίες υλοποίησης Μεταλυκειακού έτους - Τάξη Μαθητείας» (6 ώρες)
• ΘΕ2: «Προγράμματα Σπουδών Μαθητείας» (6 ώρες)
• ΘΕ3: «Υγεία και Ασφάλεια εργασίας» (6 ώρες)
• ΘΕ4: «Βασικές αρχές για την εκπαίδευση ενηλίκων» - «Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση» (6 ώρες)
• ΘΕ5: «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Πληροφόρηση» (6 ώρες)
• ΘΕ6: «Επιχειρηματικότητα» (6 ώρες)
• ΘΕ7: «Καλές Πρακτικές - Συμπεράσματα» (3 ώρες)


Μέχρι σήμερα, περισσότεροι/ες από 3.000 εκπαιδευτικοί ΕΠΑ.Λ. και εκπαιδευτές/ριες Ι.Ε.Κ. έχουν επωφεληθεί από την συγκεκριμένη Πράξη, συμμετέχοντας στις προηγούμενες φάσεις υλοποίησης της επιμόρφωσης, έχοντας αποκτήσει γνώσεις γύρω από τα κρίσιμα αυτά θέματα και συνεχίζοντας να υποστηρίζουν ενεργά τον θεσμό της μαθητείας.
Η Επιστημονική Ομάδα Έργου της Πράξης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τους/τις επιμορφούμενους/ες, τους/τις επιμορφωτές/ριες και όλους/ες όσους/ες συνέβαλαν και συνεχίζουν να συμβάλουν στην επιτυχή υλοποίηση των επιμορφώσεων.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί/εκπαιδευτές/τριες υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από τη Παρασκευή 20/01/2023 έως και τη Παρασκευή 03/02/2023 και ώρα 15:00

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τετάρτη 18/01/2023, πραγματοποιήθηκε Webinar με τίτλο «How to attract and retain teachers and school leaders. Guidance for developing career frameworks», στο πλαίσιο του έργου Developing National Frameworks for School Education Careers. Το έργο υλοποιείται με την υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, Νεολαίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Τμήματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιο για την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στους τομείς της εκπαίδευσης, της νεολαίας, του αθλητισμού και του πολιτισμού.


Η συμμετοχή της Ομάδας στο Webinar, πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια της εκδήλωσης του STAYNET «Επαγγελματικά Μονοπάτια» (Δεκέμβριος 2022 σε συνεργασία με το Goethe Institut Athen), όπου υλοποιήθηκε σχετικό εργαστήριο από τα μέλη της ομάδας Πιτσικάλη Σταύρο (Σύμβουλος Ι.Ε.Π., Συντονιστής της Επιστημονικής Μονάδας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας (Ε.Ε.Μ.)), Παπαδοπούλου Σταυρούλα (Σύμβουλος Ι.Ε.Π., Αν. Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας (Ε.Ε.Μ.)), Μαυρικάκη Ευάγγελο (Διδάκτορας, Σύμβουλος Ι.Ε.Π.) και Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία (Διδακτόρισσα, Επιστημονική Συνεργάτιδα του Έργου και των Π.Δ.Β.Μ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου).


Μεταξύ των χωρών που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο έργο είναι η Ελλάδα, η Κύπρος, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Μάλτα και η Αλβανία. Κατά τη διάρκεια του webinar, αναδείχθηκε η σημασία ανάπτυξης ενός εθνικού πλαισίου για τα εναλλακτικά επαγγελματικά μονοπάτια στο επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι μελέτες περίπτωσης (case studies) της εκάστοτε χώρας, ενώ συζητήθηκαν τα αποτελέσματα και οι προκλήσεις, με σκοπό τη συνέχεια του έργου στις υφιστάμενες χώρες και τη συμμετοχή πρόσθετων χωρών κατά το 2023.


Η μελέτη περίπτωσης (case study) της Ελλάδας παρουσιάστηκε από εκπροσώπους της ομάδας έργου και συγκεκριμένα τους/τις Πιτσικάλη Σταύρο (Σύμβουλος Ι.Ε.Π., Συντονιστής της Επιστημονικής Μονάδας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Μαθητείας (Ε.Ε.Μ.)), Δόκου Μαρία (Γενική Διευθύντρια Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.) και Ουασίτσα Ιλόνα-Ελευθερία (Διδακτόρισσα, Επιστημονική Συνεργάτιδα του Έργου και των Π.Δ.Β.Μ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου).


Το webinar παρακολούθησαν περισσότεροι από 150 εμπλεκόμενοι/ες στην εκπαίδευση και την κατάρτιση σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ συμμετείχαν καλεσμένοι/ες από σημαντικούς Ευρωπαϊκούς φορείς, όπως EDUC Committee and Ministries, WG School, WG ECEC, Strategy Unit A1 contacts, Country analysis unit A2 contacts, Eurydice, REFORM – JSI contacts.

Δελτίο τύπου σε pdf

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων α) «Συντονιστών», β) «Εποπτών» και γ) «Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από 23/01/2023 και ώρα: 15:00 έως 01/02/2023 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα (εφόσον απαιτείται).

Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=72

Η παρούσα Πρόσκληση δημοσιεύεται:
• στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
• στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διαδρομή ΕΡΓΑ --> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ --> ΜΗΤΡΩΑ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με το Μητρώο (Διευκρινίσεις, Ανακοινώσεις, Αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ.

Σχετική Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετικό μητρώο]

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/22-12-2022, 2/11-1-2023, 3/12-1-2023, 4/17-1-2023 και 5/19-1-2023 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 15748/2-12-2022 (ΑΔΑ: Ω8ΞΖΟΞΛΔ-ΦΣΑ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών οικονομοτεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ 5027220

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 21.01.2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 26.01.2023 και ώρα 15:00


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «ΠΕ4: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο του Υποέργου 1, της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483»

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, oι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι Υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, οι οποίες περιλαμβάνουν την εκτύπωση και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία, τη συλλογή τους από τα σχολεία και την παράδοσή τους στο Ι.Ε.Π. και τη σάρωση των απαντητικών δελτίων σε χώρο του Ι.Ε.Π. Επιπλέον, θα υπάρξει ανάγκη για τεχνική υποστήριξη (helpdesk) από υπαλλήλους του αναδόχου καθόλη τη διάρκεια των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

  • Εκτύπωση 15.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
      • 4χρωμη εκτύπωση δύο όψεων
      •  Διάσταση χαρτιού Α4 (21x29.7 ακριβώς)
      • Βάρος χαρτιού 140 gsm τύπου "Γραφής" (FSC)
  • Διαμοιρασμός σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Διανομή και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία και παράδοση αυτών στο Ι.Ε.Π.
  • Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής των αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων (μέσω οn-line πλατφόρμας στην οποία καλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν ότι έγινε παραλαβή, αποστολή και ο ανάδοχος να επικυρώσει την παραλαβή)
  • Tεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική και μέσω ticketing system) από τουλάχιστον 3 άτομα για διάστημα 20 εργάσιμων ημερών είτε εντός του χώρου του ΙΕΠ είτε στην έδρα του Αναδόχου
  • Σάρωση των απαντητικών δελτίων (περίπου 12.000) από εργαζόμενους του αναδόχου στο χώρο και με τον εξοπλισμό του ΙΕΠ σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο της Πράξης. Η διαθεσιμότητα των εργαζομένων στον χώρο του ΙΕΠ είναι απαραίτητη για τουλάχιστον 15 και έως 20 εργάσιμες ημέρες)
  • Παράδοση βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων:
      • Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου μοναδικό κωδικό ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
      • Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
      • Αρχεία εικόνας (τύπου jpg – ανάλυσης 300dpi - ) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (2 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου π.χ. xxxxxxxxx-G και xxxxxxxxx-Μ για γλώσσα και μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου).

Παραδοτέα ΠΕ 4

Π4.1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων:

    • Από την υπογραφή της σύμβασης και έως δεκαπέντε (15) ημέρες.

Π4.2 Ηλεκτρονικά δεδομένα παρακολούθησης αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων:

    • Από την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει τα σχολεία διενέργειας των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα και έως είκοσι (20) ημέρες.

Π4.3 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων σάρωσης απαντητικών δελτίων
Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων
Π4.5 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων Τεχνικής Υποστήριξης (Helpdesk)

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εννιακοσίων εξήντα επτά ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (24.967,74€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα ευρώ (30.960,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 30/01/2023

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

[Σχετκός Διαγωνισμός]

 

Σελίδα 32 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top