ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1183)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 7/25-02-2022 και 8/2-03-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση υποβληθείσας ένστασης, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 21675/10-12-2021 (ΑΔΑ: 6Β4ΟΟΞΛΔ-ΠΗΖ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων"- Φάση Δ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 507081.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 11/21-02-2022 και 12/2-3-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3093/02-04-2021 (ΑΔΑ: ΩΑΓΧΟΞΛΔ-Ν2Υ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή στο ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων (Επιμορφωτών Β΄) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» με κωδικό ΟΠΣ 5070654


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/23-02-2022 και 2/02-03-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 1158/03-02-2022 (ΑΔΑ: 6075ΟΞΛΔ-ΚΤ4) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για επιλογή Εποπτών και Θεματοδοτών της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων» με MIS: 5161483.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 05.03.2022 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 10.03.2022 και ώρα 15:00.


[Σχετικό Μητρώο]

 

logo iep

 

Σχετικά με το θέμα του πολέμου στην Ουκρανία

Επειδή οι πόλεμοι αρχίζουν στο νου των ανθρώπων,
γι’ αυτό στο νου των ανθρώπων πρέπει να οικοδομήσουμε
την προστασία της Ειρήνης

(Ιδρυτική Πράξη της UNESCO, 1945)

 

     Ο πόλεμος επέστρεψε στην Ευρώπη με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Ο πόλεμος συνιστά μια κατά μέτωπο επίθεση στις αξίες μας, τις ελπίδες μας και τα όνειρά μας για τη ζωή. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε τις τελευταίες ημέρες είναι πρωτόγνωρες και σκληρές για όλους μας.

Τα παιδιά είναι εκτεθειμένα σε εικόνες, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, χωρίς κανένα φίλτρο στα συμβάντα του πολέμου και - ιδιαίτερα τα μικρότερα σε ηλικία - δεν αντιλαμβάνονται τον πόλεμο όπως οι μεγάλοι. Συχνά συσχετίζουν με τον εαυτό τους και την οικογένειά τους ό,τι βλέπουν και ακούν, με αποτέλεσμα να ανησυχούν για τη δική τους ασφάλεια, να νιώθουν άγχος και φόβο.


Συζητώντας με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας

• Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, μπορούμε να υποστηρίξουμε, από τον δικό μας ρόλο, τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, αξιοποιώντας εκπαιδευτικό υλικό και διδακτικές πρακτικές, με στόχο να τους βοηθήσουμε να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους για το θέμα του πολέμου.

• Είναι σημαντικό να αποδεχτούμε τις βαθύτερες ανησυχίες των μαθητών και των μαθητριών μας και να συζητήσουμε μαζί τους με ειλικρίνεια και λόγια προσαρμοσμένα στην ηλικία τους.

 

Διερευνώντας τις έννοιες

• Αξιοποιώντας διδακτικές πρακτικές κατάλληλες για την κάθε ηλικία, μπορούμε να διερευνήσουμε την έννοια του πολέμου και να αναδείξουμε την ανάγκη για ειρήνη.

• Μπορούμε να δώσουμε αφορμές για προβληματισμό σε σχέση με τις αρνητικές συνέπειες που επιφέρει ο πόλεμος στους ανθρώπους, την οικονομία, την πρόοδο και τον πολιτισμό (απώλεια ανθρώπινων ζωών, καταστροφή πόλεων, υποδομών, μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς κ.λπ.).

• Κατά τη διάρκεια των σχετικών συζητήσεων ή δραστηριοτήτων, αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε έντονα φορτισμένες λέξεις που θα μπορούσαν να εντείνουν την ανησυχία και τους φόβους των μαθητών/τριών.

• Μία ακόμη θεματική, η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει έναυσμα συζήτησης, είναι η αποφυγή συγκρούσεων.

• Μπορούμε με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να διερευνήσουμε μέσα για ειρηνική επίλυση των διαφορών των κρατών, όπως η διπλωματική οδός.

• Μία ακόμη αξία, που είναι σημαντικό να συζητηθεί με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, είναι αυτή της αλληλεγγύης. Πώς μπορούμε εμείς να βοηθήσουμε όσους πλήττονται από τον πόλεμο;

• Θεσμοί όπως οι Διεθνείς Οργανισμοί και ο ΟΗΕ, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι κανόνες διεθνούς δικαίου και αξίες όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ελευθερία και η εθνική ανεξαρτησία μπορούν να εισαχθούν στη συζήτηση, ιδιαίτερα με τους μεγαλύτερους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

 

Εκπαιδευτικό υλικό

• Στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης, το εκπαιδευτικό υλικό των διδακτικών βιβλίων τόσο ως πηγή γνώσης όσο και ως αφορμή για συζήτηση σχετικά με το δίπολο πόλεμος-ειρήνη είναι πλούσιο και σημαντικό.

• Μπορούμε, επιπλέον, να αξιοποιήσουμε ποικίλα παραδείγματα από την καθημερινή σχολική ζωή, τονίζοντας ότι «η βία δεν αποτελεί λύση σε καμία περίπτωση».

• Χρήσιμο επίσης είναι το υλικό από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ιδιαίτερα των θεματικών κύκλων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, Ζω καλύτερα-Ευ ζην.



Με την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ελευθερίας, του συνεχούς διαλόγου και της κοινωνικής δικαιοσύνης, η ανθρωπότητα μπορεί να αποφύγει τις καταστροφικές συνέπειες που φέρνουν οι ένοπλες συγκρούσεις. Αυτές τις αξίες άλλωστε διδάσκουμε καθημερινά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) εμπειρογνώμονες για την Συστάδα 12: «Επαγγέλματα Γης», για την κάλυψη των αναγκών του Υποέργου 12 με τίτλο «Επικαιροποίηση - εμπλουτισμός περιεχομένου και υλικού επιμόρφωσης και πιστοποίησης κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης», της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε./Β’ κύκλος)» με κωδικό ΟΠΣ 5084974

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ/portfolio και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται επί ποινή αποκλεισμού ως ανωτέρω και μόνο ηλεκτρονικά, και θα είναι ανοικτή από 01/03/2022 και ώρα 12:00 έως 10/03/2022 και ώρα 15:00.
Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις που θα υποβληθούν με άλλο τρόπο στο Ι.Ε.Π..

Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Όσοι υποβάλλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.


[Σχετική Πρόσκληση]

 

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής για την υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818»

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου και ώρα 15:00 έως και την Τρίτη, 08 Μαρτίου και ώρα 15:00 συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στις υπ’ αρ. πρωτ. 14691/24-09-2021 (ΑΔΑ:Ψ6ΨΟΟΞΛΔ-ΑΦ3) και 21675/10-12-2021 (ΑΔΑ: 6Β4ΟΟΞΛΔ-ΠΗΖ) Προσκλήσεις.

Επισημαίνεται ότι:

• Κάθε υποψήφιος/α δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία εγγραφής στο ενιαίο Μητρώο εξωτερικών Επιστημονικών Συνεργατών επιλέγοντας να αξιολογηθεί για μία μόνο θέση (Συντονιστή/τρια ή Θεματοδότη/τρια- Αξιολογητής/τρια).
• Κάθε υποψήφιος/α δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία εγγραφής στο ενιαίο Μητρώο εξωτερικών Επιστημονικών Συνεργατών Μητρώο, επιλέγοντας να αξιολογηθεί για ένα μόνο γνωστικό αντικείμενο.

Πρόσκληση

Υποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/18-02-2022 και 6/23-02-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση υποβληθεισών ενστάσεων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 21675/10-12-2021 (ΑΔΑ: 6Β4ΟΟΞΛΔ-ΠΗΖ) ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων"- Φάση Δ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/18-02-2022 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορά στην αξιολόγηση υποβληθείσας ένστασης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 469/12-01-2022 (ΑΔΑ:ΨΣΠ7ΟΞΛΔ-89Α) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/η επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης Εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 5035543


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να αναλάβουν ρόλο Ειδικού Επιστημονικού Συνεργάτη/και Εμπειρογνώμονα, καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από 23/02/2022 και ώρα 15:00 έως 10/03/2022 και μέχρι τις 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Σχετικό Αρχείο

 

Από την Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου και ώρα 13.00 μέχρι τη Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου, 2022 και ώρα 13.00 θα είναι ξανά ανοικτό το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής (7η περίοδος Α΄ Φάσης) στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).

• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Τετάρτη, 2 Μαρτίου, 2022 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την Α’ Φάση της επιμόρφωσής τους (12 ωρών).

• Μετά την ολοκλήρωση της Α’ Φάσης, οι επιμορφούμενοι συνεχίζουν με τις ενότητες της Β΄ Φάσης (άλλες 12 ώρες). Δείτε κι εδώ http://iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/deltio-typou-enarksi-v-fasis-epimorfosis-gia-tin-eisagogi-tis-agglikis-glossas-sto-nipiagogeio

• Η βεβαίωση θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ μετά την ολοκλήρωση και της Β΄ Φάσης (με τη λήξη του σχολικού έτους). Εκεί θα βρείτε και τα ερωτηματολόγια που πρέπει να συμπληρώσετε για την έκδοση της βεβαίωσης.

• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται μόνο με τους προσωπικούς κωδικούς taxis του επιμορφούμενου.

 

Υπενθυμίζουμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι συνολικής διάρκειας 24 ωρών και υλοποιείται σε δύο φάσεις:

 

ΦΟΡΕΑΣ

 

ΩΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Α’ ΦΑΣΗ

ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

Α’ Περίοδος - Ζ΄ Περίοδος

12 ώρες ασύγχρονη (τύπου MOOC)

Β’ ΦΑΣΗ

ΑΠΘ-ΙΕΠ

Moodle ΙΕΠ

Από 31 Ιανουαρίου 2022

12 ώρες ασύγχρονη (τύπου MOOC)

 

o Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ:
https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

o Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση για την ΕΑΝ, δείτε τα σχετικά έγγραφα παρακάτω.


 Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

Έναρξη επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

 

Σελίδα 47 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top