ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1217)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με Συντονιστή εταίρο την ACTIONAID HELLAS και συμμετέχουσες άλλες 3 ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Ουγγαρία και Φινλανδία) υλοποιεί το ευρωπαϊκό έργο Erasmus+ με τίτλο «Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era» (REIMAGINED, Agreement n° 2021-1-EL01-KA220-000032804). Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού παραδείγματος που θα αναδεικνύει τη συσχέτιση της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (Social and Emotional Education – SEE) με τις Τέχνες, αφενός μέσω διαθεματικής προσέγγισης και αφετέρου μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων. Η δράση επαγγελματικής κατάρτισης απευθύνεται σε μαθητές/τριες (ηλικίας 11 – 15 ετών) και καθηγητές/τριες Γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα στοχεύει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του 21ου αιώνα από πλευράς μαθητών/τριών, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων τους, με σκοπό την παραγωγή παιδαγωγικής μεθοδολογίας και εκπαιδευτικών μεθόδων με ενσωμάτωση καλών πρακτικών των Τεχνών στη γενικότερη φιλοσοφία της Εκπαίδευσης "Μαθαίνοντας από την Πράξη" (Learning by doing).
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως εταίρος έχει αναλάβει στο πλαίσιο του εν λόγω έργου τη διάδοση της διαδικτυακής επαγγελματικής κατάρτισης (dissemination of the educational opportunity to schools and educators of its network), η οποία έχει ως στόχο τη προσέγγιση των σχολείων και των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία τη συμμετοχή τους στη διαδικτυακή εκπαίδευση). Στόχος της δράσης της επαγγελματικής κατάρτισης είναι να αναπτύξει ένα ανοιχτό διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την παροχή σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές/τρεις των δευτεροβάθμιων σχολείων ανοικτών εκπαιδευτικών πηγών και παιδαγωγικών μεθόδων για το σχεδιασμό και την παροχή προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Εκπαίδευσης (SEE), ενσωματώνοντας πρακτικές βασισμένες στις τέχνες σε όλες τις διδακτικές ύλες, συνδέοντας τις με εξωσχολικές δραστηριότητες για την κοινότητα.
Στο πλαίσιο του έργου θα υλοποιηθεί Δράση επαγγελματικής κατάρτισης με τίτλο «Open online SEE training Course» που θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Moodle και θα είναι ασύγχρονη (self-paced, διαδικτυακό σεμινάριο ασύγχρονης εκπαίδευσης).
- Διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου
Η Δράση επαγγελματικής κατάρτισης θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Moodle και θα είναι ασύγχρονη (self-paced) συνολικής διάρκειας 25 ωρών.
Η ημερομηνία έναρξης είναι η 10η Νοεμβρίου 2023 και η ημερομηνία λήξης είναι η 31η Δεκεμβρίου 2023.
- Κριτήρια Επιλογής
- Η πρόσκληση στη δράση επαγγελματικής κατάρτισης απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, που διδάσκουν το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024 στις αντίστοιχες σχολικές βαθμίδες και μονάδες.
- Η επιλογή θα πραγματοποιηθεί με βάση τη σειρά δήλωσης συμμετοχής.
- Διαδικασία Υποβολής Δήλωσης Συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
Η δήλωση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσης πρόσκλησης. Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις που θα υποβληθούν με άλλο τρόπο στο Ι.Ε.Π. Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις που θα υποβληθούν με άλλον τρόπο στο ΙΕΠ πέραν της υποβολής μέσω του μητρώου του ΙΕΠ.
- Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Παρασκευή 3/11/2023 και ώρα 17:00 έως Τετάρτη 8/11/2023 και ώρα 16:00. Η παρούσα πρόσκληση αποστέλλεται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού από το ΙΕΠ για προώθηση στις σχολικές μονάδες και δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Επιπρόσθετα αποστέλλεται, με ευθύνη του γραφείου τύπου του ΙΕΠ σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 25/19-10-2023 και 27/25-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το Πρακτικό 6/05-10-2023 της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ» του Ι.Ε.Π. για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/30-10-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 04-11-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 09-11-2023 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 8/25-10-2023, Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του υπ’ αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023, (ΑΔΑΜ: 23PROC012357812, Αρ. Διακ. 01/2023) και α/α ΕΣΗΔΗΣ 185510 Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού» που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στην Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.5 της με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023, (Αρ. Διακήρυξης: 01/2022)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/12-10-2023 και 6/25-10-2023, Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του υπ’ αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023, (ΑΔΑΜ: 23PROC012358071, Αρ. Διακ. 02/2023) και α/α ΕΣΗΔΗΣ 185509 Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (MIS) διαχείρισης εκπαιδεύσεων» που εντάσσεται ως Υποέργο 3 στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) της Δράσης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023, (Αρ. Διακήρυξης: 02/2022)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09-10-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από το Σάββατο 04-11-2023 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 09-11-2023 και ώρα 15:00.
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί των υπ’ αρ. 26/19-10-2023 και 28/31-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 5/05-10-2023 πρακτικό της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων α) «Συντονιστών γενικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση, την παρακολούθηση, τον συντονισμό και την έγκριση των εργασιών των Εμπειρογνωμόνων» και β) «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία - Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από την Πέμπτη, 02/11/2023 και ώρα: 16:00 έως και Τρίτη, 14/11/2023 και ώρα 16:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια, όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα για τη συμμετοχή τους στην αξιολογική τους διαδικασία.
Η ηλεκτρονική αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=80
Η παρούσα Πρόσκληση δημοσιεύεται:
• στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια»
• στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διαδρομή ΕΡΓΑ --> ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ --> ΜΗΤΡΩΑ. Επισημαίνεται ότι όλα τα σχετικά με το Μητρώο (Διευκρινίσεις, Ανακοινώσεις, Αποφάσεις) θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ.
Σχετική Πρόσκληση
Yποβολή αίτησης εδώ (να γίνει σύνδεση με την δικτυακή πύλη e-IEP)
Με την ευκαιρία της διοργάνωσης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι το καλοκαίρι του 2024, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, διοργάνωσε διαθεματική επιμορφωτική δράση η οποία απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Γαλλικής γλώσσας και Φυσικής Αγωγής. Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 20 Οκτωβρίου 2023 στο κεντρικό αμφιθέατρο του Γαλλικού Ινστιτούτου.
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής παρουσιάστηκαν πλήθος εκπαιδευτικών διαθεματικών προγραμμάτων σχετικά με τα αθλητικά ιδεώδη, τον πολιτισμό και την παιδεία. Οι φορείς που παρουσίασαν τα προγράμματά τους ήταν η Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΘΝΟΑ), το Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας, η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, καθώς και η Εκπαιδευτική Ακαδημία των Παρισίων.
H κα Χρύσα Σοφιανοπούλου, μέλος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εκπροσωπώντας τον πρόεδρο κο Σπύρο Δουκάκη απηύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη της δράσης.
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Προβολή και Δημοσιότητα της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» (MIS 5158662)», η οποία εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 με τίτλο «Πιλοτική Εφαρμογή Δράσης ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση»
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η υλοποίηση ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας όσο και για τη συνολική προβολή της Πράξης ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Συγκεκριμένα το έργο του Αναδόχου αφορά τις εξής επιμέρους ενέργειες/εργασίες:
• Παραγωγή, εκτύπωση και διάχυση ηλεκτρονικού ενημερωτικού υλικού (αφίσα, banner, video)
• Ανάρτηση του υλικού σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
• Δελτία Τύπου (2)
• Οργάνωση μιας (1) Διαδικτυακής Ημερίδας (προσκλήσεις, συντονισμός, βεβαιώσεις). Η διεξαγωγή της Διαδικτυακής Ημερίδας θα πραγματοποιηθεί στις 14 Νοεμβρίου 2023, θα είναι διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών από 16:00-20:00.
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Π1. BANNER + συνοδευτικό κείμενο
Δημιουργία banner για περαιτέρω δημοσιότητα της Πράξης στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. και σε ιστοσελίδες σχετικού περιεχομένου. Επίσης πρέπει να συνταχθεί συνοδευτικό κείμενο και επικεφαλίδες με τις κατάλληλες προδιαγραφές για κάθε μέσο που θα προβλέπεται στις καμπάνιες.
Π2. VIDEO
Ένα (1) βίντεο με σκοπό την ενημέρωση για το αντικείμενο και τους στόχους της Πράξης.
Π3. Δελτία Τύπου
Δημιουργία δύο (2) ψηφιακών δελτίων τύπου: Το πρώτο θα είναι ενημερωτικό για τη διεξαγωγή της ημερίδας με σύνδεσμο για την εγγραφή σε αυτήν και το δεύτερο θα είναι απολογιστικό για την ημερίδα.
Π4. Αναρτήσεις
Αναρτήσεις σε ενημερωτικές ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Ι.Ε.Π.
Π5. Οργάνωση Διαδικτυακής Ημερίδας (προσκλήσεις, συντονισμός, βεβαιώσεις)
Διοργάνωση μίας (1) διαδικτυακής ημερίδας δημοσιότητας και ενημέρωσης, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Νοεμβρίου 2023.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 24-11-2023.
ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000,00 €) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έξι χιλιάδων διακοσίων ευρώ (6.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 01-11-2023 και ώρα 13.00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
More...
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικής χρήσης 2022».
Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Για την υποχρέωση του ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ν.Π.Ι.Δ., οικονομικής χρήσης 2022, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 66 του Ν.4547/2018 - (ΦΕΚ 102Α) αναφέρεται ότι:
«3. Η οικονομική διαχείριση του Ι.Ε.Π. ελέγχεται ετησίως από ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από το διοικητικό συμβούλιο του Ι.Ε.Π., ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος». Συνεπώς κρίνεται αναγκαία η διενέργεια τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ι.Ε.Π. για το έτος 2022 από εταιρεία ορκωτών λογιστών.
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 08.12.2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.
Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων εκατό ευρώ (3.100,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 30-10-2023 και ώρα 10.00.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Πρωτόκολλο Συνεργασίας υπεγράφη την Πέμπτη 19/10/2023, από τον καθ. Νεκτάριο Ταβερναράκη, Πρόεδρο του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), και τον καθ. Σπυρίδωνα Δουκάκη, Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) παρουσία του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκου Πιερρακάκη, και του Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Μάξιμου Σενετάκη, στην έδρα του ΙΤΕ, στο Ηράκλειο Κρήτης.
Αντικείμενο του πρωτοκόλλου συνεργασίας είναι η επιστημονική συνεργασία του ΙΤΕ και του ΙΕΠ σε θέματα κοινού επιστημονικού και ερευνητικού ενδιαφέροντος, αξιοποιώντας την υπάρχουσα εμπειρογνωμοσύνη και τεχνογνωσία που διαθέτουν. Πιο συγκεκριμένα θα συνεργαστούν στα πεδία: Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας, Κατάρτισης και επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, Ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, Εκπαιδευτικής Έρευνας, Ευαισθητοποίησης του κοινού για την προώθηση της σημασίας της εκπαίδευσης στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM). Προβλέπονται επίσης συνέργειες για χρηματοδότηση και κοινή χρήση πόρων από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα για κοινά έργα, εκπόνηση μελετών και πρωτοβουλίες, ώστε να πραγματοποιηθούν δράσεις που υποστηρίζουν τη διδασκαλία και ενισχύουν τη μάθηση. Τέλος, κοινός στόχος είναι η ανταλλαγή απόψεων για τη χάραξη πολιτικής στην εκπαίδευση και την έρευνα, με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση και σταδιακή μετάβαση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα στο περιβάλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού της, στο πλαίσιο του σχεδιασμού εκπαιδευτικής πολιτικής του Ι.Ε.Π. και της εθνικής στρατηγικής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Δείτε ολόκληρο το Δελτίο τύπου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη επιμορφωτική δράση που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) του Συμβουλίου της Ευρώπης με θέμα: “Relating language curricula, tests and examinations to the Common European Framework of Reference (RELANG)”. Το τριήμερο επιμορφωτικό εργαστήριο του ECML υλοποιήθηκε στη θεματική “Alternative, continuous methods of assessment in line with the CEFR and the Companion Volume” και συγχρηματοδοτήθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η εθνικής εμβέλειας επιμορφωτική δράση, συνολικής διάρκειας 24 ωρών, διεξήχθη με τη μορφή δια ζώσης βιωματικού εργαστηρίου στις 11, 12 και 13 Οκτωβρίου 2023, ώρες 09:00 – 17:00, στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Γκαίτε στην Αθήνα από τους εμπειρογνώμονες του ECML, κκ. Jose Noijons (Ολλανδία) και Gabor Szabo (Ουγγαρία). Στο επιμορφωτικό εργαστήριο συμμετείχαν Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Ξένων Γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας) από όλη την Ελλάδα ως εκ της θέσης και θεσμικής λειτουργίας τους στην εκπαίδευση ως εκπαιδευτές/-τριες εκπαιδευτικών καθώς και μία εκπρόσωπος μέλους ΔΕΠ Ιταλικής γλώσσας, ελλείψει Συμβούλου Εκπαίδευσης για τη συγκεκριμένη ειδικότητα.
Χαιρετισμούς απηύθυναν στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες η κ. Μαρία Φάσσαρη Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ και η Dr. Petra Köppel-Meyer Διευθύντρια του Γλωσσικού Τμήματος του Ινστιτούτου Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) ενώ παρούσα ήταν και η κ. Αικ. Μπομπέτση, από το Τμήμα Β΄ Διεθνών Σχέσεων της Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών και Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ, υπεύθυνη των επιμορφωτικών δράσεων του ECML.
Οι επιμορφούμενοι/-ες διερεύνησαν διαφορετικές μορφές της εναλλακτικής αξιολόγησης βάσει του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες και του Συνοδευτικού του Τόμου, καθώς και των Προγραμμάτων Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Οι συμμετέχοντες/-ουσες ανέπτυξαν δραστηριότητες τυπικής και εναλλακτικής αξιολόγησης που προάγουν την κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, πολιτισμικής επίγνωσης και διαπολιτισμικής ενσυνείδησης παράλληλα με την ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών. Όλοι οι επιμορφούμενοι/-ες είχαν ενεργή συμμετοχή στις εργασίες των εργαστηρίων και αντάλλαξαν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τις αρχές και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρούν οι γραπτές δοκιμασίες τις οποίες καλούνται να δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της διδασκαλίας/εκμάθησης ξένων γλωσσών στο ελληνικό σχολείο.