ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1132)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ούτε αναχρονισμοί, ούτε ιδεοληψίες


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, απαντώντας σε δηλώσεις και δημοσιεύματα, περί δήθεν αναχρονιστικής στροφής στα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας, για την αποκατάσταση της αλήθειας επισημαίνει:


Τα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας του 2019 είχαν σημαντικά επιστημονικά και παιδαγωγικά προβλήματα και διακρίνονταν για την αποσπασματικότητά τους. Τα μειονεκτήματα αυτά προκάλεσαν την κριτική της επιστημονικής κοινότητας των ιστορικών και όχι μόνο. Επιπλέον, την εκπόνηση των εν λόγω προγραμμάτων δεν ακολούθησε η έκδοση σχολικών βιβλίων για την υποστήριξή τους στη σχολική πράξη. Με γνώμονα αυτά τα προβλήματα και την αναστάτωση που προκλήθηκε το 2019-2020 στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας, το ΙΕΠ αποφάσισε να εισηγηθεί την κατάργηση των Προγραμμάτων του 2019 και την επαναφορά, μόνο για την τρέχουσα σχολική χρονιά, των Προγραμμάτων του 2003.


Παράλληλα, το ΙΕΠ προετοιμάζει νέα Προγράμματα Σπουδών για σύνολο των γνωστικών αντικειμένων, σε συνδυασμό με την ανανέωση του συνόλου των σχολικών εγχειριδίων στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πρόκειται για μια μεγάλη μεταρρυθμιστική προσπάθεια που στοχεύει στην εναρμόνισή της σχολικής γνώσης με τα πρόσφατα πορίσματα της επιστημονικής έρευνας καθώς και τις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες.


Όσον αφορά στην Ιστορία, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών στηρίζονται στα καινοτόμα Προγράμματα του 2014-2015, τα οποία είχαν εκπονηθεί στη βάση του πορίσματος της επιτροπής που είχε συσταθεί το 2012 από το Υπουργείο Παιδείας, με συμμετοχή ιστορικών από όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Τα προγράμματα του 2015 εκπονήθηκαν στο πλαίσιο της εφαρμογής προγράμματος ΕΣΠΑ, από ομάδα περισσοτέρων από τριάντα Πανεπιστημιακών δασκάλων, εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στελεχών του ΙΕΠ, που επελέγησαν με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες.


Τα Προγράμματα αυτά, παρά την ευρεία επιστημονική τους νομιμοποίηση, αποσύρθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία με αδιαφανείς διαδικασίες και με απευθείας ανάθεση συγκρότησε επιτροπή για την αντικατάστασή τους, προκαλώντας τότε τις αντιδράσεις μεγάλου μέρους της επιστημονικής κοινότητας των ιστορικών.


Ούτε αναχρονισμοί, ούτε ιδεοληψίες. Η παρέμβαση του ΙΕΠ σχετικά με τα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας αποσκοπεί στη θεραπεία ενός ακόμη προβλήματος και την εξασφάλιση ενός σύγχρονου και επιστημονικά αποδεκτού Προγράμματος Σπουδών στην Ιστορία και αντίστοιχων σχολικών βιβλίων και εκπαιδευτικού υλικού.

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 12/17.09.2020 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών του Ι.Ε.Π. για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 7983/14.07.2020 (ΑΔΑ: 9Τ8ΒΟΞΛΔ-ΡΑΝ, ΑΔΑΜ: 20PR0C007025330) συνοπτικό διαγωνισμό (Αρ. Διακ.: 02/2020), που αφορά την ανάθεση του έργου «Εσωτερική Αξιολόγηση της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)» με κωδικό ΟΠΣ 5000065

Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί ένσταση σύμφωνα με το άρθρο 17, ήτοι καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων στις 30.09.2020, ημέρα Τετάρτη και ώρα 15:00.


 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Το ΙΕΠ προτίθεται να καλύψει μία θέση Συμβούλου Β' ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ, σύμφωνα με την υπ' αριθμ' πρωτ. 9677/24-9-2020 Πρόκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Δείτε την πρόσκληση εδώ.

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του με αρ. 13/22.09.2020 πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών για τoν υπ’ αρ. πρωτ. 8904/26.08.2020 (ΑΔΑΜ: 20PROC007225695) συνοπτικό διαγωνισμό(Αρ. Διακ.: 04/2020) για «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής».


[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

INCLUSIVE SCHOOLS FOR ROMA

«ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ»

Διαδικτυακή Ενημερωτική Συνάντηση – Workshop

Ιωάννινα, Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020, 10:00 – 12:30


Δείτε την ανακοίνωση εδώ.

Δείτε το πρόγραμμα εδώ.


Πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ΄ αρ. 1/10-09-2020 και 2/15-09-2020 Πρακτικών της Επιτροπής για την αξιολόγηση των αιτήσεων των υποψηφίων σχετικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 5299/09-06-2020 (ΑΔΑ: 61ΠΨΟΞΛΔ-Ε0Υ) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Δευτέρα 21.09.2020 και ώρα 13:00 έως και Παρασκευή 25.09.2020 και ώρα 15:00, σύμφωνα με την υπ’ αρ.πρωτ.9485/18.09.20 (ΑΔΑ:67Α8ΟΞΛΔ-ΑΨΣ) Απόφαση του Δ.Σ του Ι.Ε.Π.


 [Σχετική πρόσκληση]

 

 

Το ΙΕΠ προτίθεται να καλύψει μία θέση Συμβούλου Β' ΠΕ 06 Αγγλικών, σύμφωνα με την υπ' αριθμ' πρωτ. 9471/17-9-2020 Πρόκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Δείτε την πρόσκληση εδώ.

 

 

Το ΙΕΠ προτίθεται να καλύψει τη θέση του/της Προϊσταμένου/ης του αυτοτελούς Τμήματος Έργων και Δράσεων, σύμφωνα με την υπ' αριθμ' πρωτ. 9470/17-9-2020 Πρόκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Δείτε την πρόσκληση εδώ.

 

deksiotites kivos

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ»

Η πιλοτική υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ξεκίνησε με πνεύμα θετικό και θερμή υποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η σύγχρονη εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση των 140 πολλαπλασιαστών στη μεθοδολογία και τα εργαλεία υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (φάση Α1) του ΙΕΠ. Υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή στα εργαστήρια που διεξήχθησαν μεταξύ των εκπαιδευτικών και πανεπιστημιακών καθώς και μεγάλο ενδιαφέρον ως προς το περιεχόμενο των εισηγήσεων.

Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου ως και την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου αναμένεται να έχουν επιμορφωθεί αντιστοίχως όλοι οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων, καθώς ήδη έχουν εγγραφεί και παρακολουθούν 2.018 εκπαιδευτικοί (επιμορφωτές/ριες ή επιμορφούμενοι/ες κ.α.), ενώ είναι εγγεγραμμένοι/ες 2.419 (ποσοστό συμμετοχής περίπου 84%). Έχουν διαμορφωθεί 62 τμήματα εργαστηριακής συνεργασίας μεταξύ όλων των ειδικοτήτων των πιλοτικών σχολείων και των επιμορφωτών –πολλαπλασιαστών.

Το πρόγραμμα της επιμόρφωσης αφορά στη μεθοδολογία υλοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στις καινοτόμες παιδαγωγικές εφαρμογές της καλλιέργειας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, τις δεξιότητες ζωής και κοινωνικής υπευθυνότητας τις ρουτίνες σκέψης και τις δεξιότητες νου, τις σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες και τη ρομποτική, τις νέες επαγγελματικές δεξιότητες για νεανική δημιουργική επιχειρηματικότητα και τις μεθοδολογίες της εμψύχωσης των δεξιοτήτων 21ου αιώνα μέσω της θεατρικής και μουσικής αγωγής.

Έχουν αρχίσει να εκπονούνται και να σχολιάζονται πιλοτικά Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας και Τμημάτων, τα οποία αναμένεται να δοκιμαστούν κατά τη φετινή σχολική χρονιά στα 218 πιλοτικά σχολεία της χώρας ώστε να μελετηθεί η πλήρης ένταξη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο πρόγραμμα Σπουδών του Σχολείου του 21ου αιώνα.

 

Σελίδα 72 από 81

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top