ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1182)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
Το ΙΕΠ επεξεργάστηκε και απευθύνει ερωτηματολόγιο στους/στις εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών όλων των βαθμίδων των σχολείων της χώρας στο πλαίσιο διερεύνησης των επιμορφωτικών τους αναγκών και προτεραιοτήτων.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην έρευνα θεωρείται απολύτως αναγκαία, προκειμένου να συμβάλει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μελλοντικών δράσεων και προγραμμάτων επιμόρφωσης σύμφωνα με τις επιμορφωτικές ανάγκες τους.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο. Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, να απαντήσουν στις ερωτήσεις που ακολουθούν. Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται στον ιστότοπο του ΙΕΠ, στον ακόλουθο σύνδεσμο:
ΝΕΟ! ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΤΟΥ Ι.Ε.Π.
Ανταποκρινόμενοι στο αίτημα φορέων για παράταση της προθεσμίας για την υποβολή Πινάκων στην Πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. με τίτλους παλαιών σχολικών εγχειριδίων που βρίσκονται στη βιβλιοθήκη τους, εκδόθηκαν πριν το 1982 και δεν έχουν ψηφιοποιηθεί, ανακοινώνουμε:
Νέα καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των Πινάκων με τίτλους μη ψηφιοποιημένων σχολικών εγχειριδίων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π. ορίζεται η 18η Οκτωβρίου 2019.
Παρακαλούμε να αναζητήσετε και συμπεριλάβετε στις καταγραφές σας στον Πίνακα των τίτλων αποκλειστικά τίτλους σχολικών ή εκπαιδευτικών εγχειριδίων που είτε τυπώθηκαν εντός του ελληνικού κράτους από την ίδρυσή του έως το 1982, είτε κυκλοφόρησαν και εκτός των συνόρων του, ακόμα και πριν από την ίδρυσή του, στην ελληνική γλώσσα, και εξυπηρετούσαν εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Επίσης, παρακαλούμε να δώσετε προσοχή ώστε να μην παραλείψετε να κάνετε ανάρτηση τον συμπληρωμένο πίνακα, πατώντας το κουμπί Upload files, να επιλέξετε το αρχείο και να κάνετε κλικ στο αποθήκευση αλλαγών.
Το κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί πρόταση παρέμβασης με σκοπό τη διερεύνηση και διαμόρφωση διδακτικών πρακτικών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ ΕΠΑ.Λ. Απώτερος στόχος η ενίσχυση των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ ως αναγνωστών/τριών.