ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1182)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την δικτυακή πύλη e-IEP, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται επί ποινή αποκλεισμού ως ανωτέρω και μόνο ηλεκτρονικά, και θα είναι ανοικτή από 03/01/2024 και ώρα 14:00 έως τις 17/01/2024 και ώρα 14:00.

Σχετικό Αρχείο

Πρόσκληση

Υποβολή αίτησης εδώ

 

Στο πλαίσιο των Ανακοινώσεων-Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υπ’ αριθμ. πρωτ. 46238/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ09ΨΟΞΛΔ-ΖΝΟ) για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας, υπ’ αριθμ. πρωτ. 46239/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4Υ9ΟΞΛΔ-ΓΚΠ) για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης α) στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών, β) στο Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών και υπ’ αριθμ. πρωτ. 46244/30-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΝΟΒΟΞΛΔ-ΒΦΛ) για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας του ΙΕΠ με θητεία τετραετούς διάρκειας, ανακοινώνεται ότι οι συνεντεύξεις θα διεξαχθούν την Τετάρτη 03/01/2024 και την Πέμπτη 04/01/2024. Για τους υποψηφίους εκτός Αττικής, οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν μέσω τηλεδιάσκεψης, ενώ για τους υποψηφίους εντός Αττικής, με φυσική παρουσία.

Οι υποψήφιοι/-ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), καλούνται σε συνέντευξη σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Πίνακα 1.

Οδηγίες για τη σύνδεση θα σταλούν στους/στις υποψηφίους/-ες που θα συμμετάσχουν μέσω τηλεδιάσκεψης με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Ο/Η υποψήφιος/-α που δεν πληροί τα τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στις παραπάνω αναφερόμενες Προσκλήσεις, δεν αξιολογείται και δεν καλείται σε συνέντευξη (βλ. Πίνακα 2). Για λόγους προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα η απορριφθείσα αίτηση δημοσιεύεται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη

ΤΕΤΑΡΤΗ 03-01-2024

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΤΡΟΣ

09:00

2

ΚΑΒΟΥΡΑΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

09:15

3

ΚΟΚΚΙΑ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

09:30

4

ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ

ΑΔΑΜΟΣ

09:45

5

ΚΥΡΙΑΖΗ

ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ

10:00

6

ΜΙΧΟΥ

ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ

10:15

7

ΜΠΕΜΠΗ

ΕΙΡΗΝΗ

10:30

8

ΝΤΑΝΗΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

10:45

9

ΠΑΝΤΑΖΙΔΟΥ

ΜΕΡΟΠΗ

11:00

10

ΣΑΒΒΑΚΗ

ΕΛΕΝΗ

11:15

11

ΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ

ΑΡΙΣΤΗ

11:30

12

ΤΖΩΡΑ

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

11:45

 

ΠΕΜΠΤΗ 04/01/2024

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΛΙΓΟΥΔΙΣΤΙΑΝΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

09:00

2

ΧΡΥΣΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ

09:15

3

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ

09:30

4

ΜΠΕΤΖΕΛΟΥ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

09:45

5

ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

10:00

6

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

10:15

7

ΚΡΙΝΤΑ

ΟΛΓΑ

10:30

8

ΖΑΧΑΡΗ

ΠΑΝΩΡΑΙΑ

10:45

 

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής

Δήμητρα Κομνηνού
Τηλ. 213 1335 212
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Δείτε όλη την ανακοίνωση ΕΔΩ

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 46245/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4ΞΔΟΞΛΔ-ΝΑΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως επιστημονικό προσωπικό, ανακοινώνεται ότι οι συνεντεύξεις θα διεξαχθούν την Τετάρτη 03-01-2024 και την Πέμπτη 04-01-2024. Για τους υποψηφίους εκτός Αττικής, οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν μέσω τηλεδιάσκεψης, ενώ για τους υποψηφίους εντός Αττικής, με φυσική παρουσία.

Οι υποψήφιοι/-ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), καλούνται σε συνέντευξη σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Πίνακα 1.

Οδηγίες για τη σύνδεση θα σταλούν στους/στις υποψηφίους/-ες που θα συμμετάσχουν μέσω τηλεδιάσκεψης με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Οι υποψήφιοι/-ες που δεν πληρούν τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη (βλ. Πίνακα 2). Για λόγους προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης.

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη

ΤΕΤΑΡΤΗ 03-01-2024

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΚΑΓΙΑΦΑ

ΜΑΡΙΑ

09:00

2

ΚΑΨΑΛΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

09:15

3

ΛΥΚΟΥΡΗ

ΑΝΝΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

09:30

4

ΜΑΝΩΛΗ

ΒΑΙΑ

09:45

5

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΘΩΜΑΣ

10:00

6

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

10:15

7

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΩΣΗΦ

10:30

8

ΠΟΝΗΡΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

10:45

9

ΓΚΟΡΤΣΑ

ΜΑΡΙΑ

11:00

10

ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

ΜΑΡΙΑ

11:15

11

ΧΑΤΖΟΓΛΟΥ

ΕΛΕΝΗ

11:30

12

ΧΟΛΕΒΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

11:45

13

ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΜΑΡΙΑ

12:00

14

ΠΕΤΕΙΝΑΡΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

12:15

15

ΓΕΩΡΓΑΚΗ

ΕΙΡΗΝΗ

12:30

16

ΓΙΑΛΛΟΥΣΗ

ΜΑΡΙΑ

12:45

17

ΗΛΙΑΔΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΗ

13:00

 

ΠΕΜΠΤΗ 04-01-2024

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΧΕΙΛΑ

ΘΕΟΔΩΡΑ

09:00

2

ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

09:15

3

ΠΑΠΑΔΑΚΗ

ΕΙΡΗΝΗ

09:30

4

ΒΛΟΥΧΑΚΗ

ΟΛΓΑ

09:45

5

ΖΕΡΒΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

10:00

 

Παρατήρηση: Για τη θέση Συμβούλου Α/Β ΠΕ04.01 δεν υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες του φορέα.

 

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής

Ευτυχία Κυριαζίδου
Τηλ. 2131335402
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Δείτε όλη την ανακοίνωση ΕΔΩ

 

Αντικείμενο εργασιών
Το έργο της ανάθεσης περιλαμβάνει, τις παρακάτω κατηγορίες επισκέψεων και εργασιών:

Α 1. Συντήρηση δύο (2) φορές το έτος – Χειμερινή / Θερινή περίοδος
Οι εργασίες θα εκτελούνται, δύο (2) φορές τον χρόνο και συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της θερινής περιόδου (Απρίλιος-Μάιος) και της αντίστοιχης χειμερινής περιόδου (Οκτώβριος-Νοέμβριος). Οι μήνες που αναφέρονται είναι ενδεικτικοί και ενδέχεται να υποστούν αλλαγές, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, κατόπιν αιτήματος της υπηρεσίας.
Εναλλαγή και ρύθμιση κεντρικού συστήματος από την θέρμανση στην ψύξη. H εν λόγω αλλαγή των μόνιμων συστημάτων κλιματισμού θα γίνει το μήνα Απρίλιο (ψύξη) και το μήνα Οκτώβριο (θέρμανση), πάντα κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας (ΤΑΔΔΜ) και σύμφωνα με τις κρατούσες καιρικές συνθήκες.

Α2. Εργασίες μηνιαίου προληπτικού ελέγχου
Για την καλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να προσέρχεται και να εκτελεί κάθε μήνα, κατόπιν συνεννόησης με το ΤΑΔΔΜ, εργασίες προληπτικού ελέγχου όπως ενδεικτικά αναφέρονται κάτωθι, καθώς και τυχόν εργασίες προληπτικής συντήρησης, επιπλέον των προαναφερόμενων, που προβλέπονται από τους κατασκευαστές των κλιματιστικών μονάδων. Ο μηνιαίος προληπτικός έλεγχος θα ξεκινήσει από την υπογραφή της Σύμβασης.

Α3. Επανορθωτική συντήρηση- Έκτακτες επισκέψεις (βλάβες)
Με την έννοια έκτακτες επισκέψεις, νοούνται οι επισκέψεις του Αναδόχου εκτός του προαναφερθέντος μηνιαίου ελέγχου και μετά από κλήση της Αναθέτουσας Αρχής (τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) σε περίπτωση βλάβης/δυσλειτουργίας.
Ο Ανάδοχος παρέχει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τηλεφωνική κλήση σε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα και επέμβαση έως την επόμενη εργάσιμη μέρα μετά την κλήση προς αποκατάσταση.

Α4. Αποκατάσταση βλαβών με ανταλλακτικά (άπαξ)

Υπάρχουν σχετικές ενημερώσεις από αναδόχους του έργου συντήρησης προηγούμενων ετών για την υφιστάμενη κατάσταση

Α.4.1. Αποκατάσταση βλαβών αντλίας κυκλοφορίας νερού στον χώρο των ΚΚΜ
Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η αποκατάσταση αντλίας κυκλοφορίας νερού στον χώρο των ΚΚΜ.

Α.4.2. Επισκευή διαρροής ψυκτικού κυκλώματος
Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η αποκατάσταση διαρροής στα ψυκτικά κυκλώματα των αντλιών θερμότητας.

Α.4.3. Αντικατάσταση ανεμιστήρων σε τοπικές μονάδες κλιματισμού (FAN COIL UNITS)
Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η αντικατάσταση ανεμιστήρα σε τοπική μονάδα κλιματισμού (FAN COIL UNIT).

Α.4.4. Αντικατάσταση χειριστηρίων σε τοπικές μονάδες κλιματισμού (FAN COIL UNITS)
Στις υποχρεώσεις του αναδόχου περιλαμβάνεται η αντικατάσταση χειριστηρίου σε τοπική μονάδα κλιματισμού (FAN COIL UNIT).

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως 31-12-2024.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των δεκαεννέα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (19.500,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι είκοσι τεσσάρων χιλιάδων εκατόν ογδόντα ευρώ (24.180,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Τα απαιτούμενα αποδεικτικά, όπως αυτά ορίζονται στις παραγράφους 1, 2 και 3 του άρθρου 5 της Πρόσκλησης.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 09-01-2024 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ



 [Διαγωνισμοί]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/19-12-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ:ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από την Παρασκευή 22-12-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 27-12-2023 και ώρα 15:00


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Τμήμα Α΄: Παροχή υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας και Τμήμα Β΄: Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας, για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»


1. ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ (Τεχνικές Προδιαγραφές)

ΤΜΗΜΑ Α΄: ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Α1. Περιγραφή φυσικού αντικειμένου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Ασφαλείας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά με τις διατάξεις του ν.3850/2010 (Α’ 84), όπως ισχύει.

ΤΜΗΜΑ Β΄: ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΙΑΤΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Β1. Περιγραφή φυσικού αντικειμένου

Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά στα άρθρα 17-20 του Ν. 3850/2010 (Α΄ 84), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 8 του Ν. 4808/2021 (Α’ 101).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε ένα (1) έτος (ήτοι από 01-01-2024 έως 31-12-2024).

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου «Τμήμα Α΄: Παροχή υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας και Τμήμα Β΄: Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας, για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» ανέρχεται έως του ποσού των πέντε χιλιάδων εξακοσίων είκοσι πέντε ευρώ (5.625,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έξι χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα πέντε ευρώ (6.975,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ανά τμήμα ως εξής:

α/α

ΤΜΗΜΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Συνολικό κόστος άνευ ΦΠΑ (€) για 75 ώρες ετησίως

Συνολικό κόστος συμπ. ΦΠΑ (€) για 75 ώρες ετησίως

1.

ΤΜΗΜΑ Α’

Παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Ασφαλείας

1.875,00€

2.325,00€

2.

ΤΜΗΜΑ Β’

Παροχή υπηρεσιών Ιατρού εργασίας

3.750,00€

4.650,00€

ΣΥΝΟΛΟ

5.625,00€

6.975,00€

 

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ –ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα:

    • Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Υποδείξεων Τεχνικού Ασφαλείας.
    • Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Ιατρού Εργασίας και Ατυχημάτων της Επιχείρησης.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν δυνατότητα νόμιμης επαγγελματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με συνάφεια στο προκηρυσσόμενο έργο. Ειδικότερα για τον Ιατρό Εργασίας, δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα φυσικά πρόσωπα των οποίων η ιδιότητα εμπίπτει στα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο άρθρο 16 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68/τ. Α΄/20-03-2020).
Αναλυτικότερα, στον διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν τα κατωτέρω φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε σύμπραξη ή σε κοινοπραξία ή σε ένωση η οποία έχει συσταθεί ή πρόκειται να συσταθεί σε περίπτωση ανάθεσης του έργου του παρόντος διαγωνισμού σε αυτήν εγκατεστημένα σε:

    • κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή
    • κράτος-μέλος της Συμφωνίας για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ή
    • κράτος-μέλος που έχει υπογράψει και κυρώσει την Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου η οποία κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α' 139/1997) ή
    • σε τρίτες χώρες που έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για το Τμήμα Α: Ιατρός Εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 16 του 3850/2010)

  1. Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.
  2. Πιστοποιητικό του Ιατρικού Συλλόγου ότι ο υποψήφιος κατέχει και ασκεί την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας και δεν έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά.
    ή
    εφόσον ο υποψήφιος εμπίπτει στους κατ’ εξαίρεση δικαιούμενους να ασκούν καθήκοντα Ιατρού Εργασίας (αρ. 16 παρ. 2 του ν.3850/2010) και έχει ενταχθεί στον Ειδικό Κατάλογο, προσκομίζει βεβαίωση από τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο ότι στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος ιατρός με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας.
  3. Γνωστοποίηση των επιχειρήσεων όπου ο υποψήφιος ασκεί καθήκοντα Ιατρού Εργασίας, καθώς και τα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο Ν.3850/2010 (αρ. 9 παρ. 4) και στο Ν.3996/2011 (αρ. 29 παρ. 3), προκειμένου να υποβληθεί στην Επιθεώρηση Εργασίας.

Για το Τμήμα Β: Τεχνικός Ασφαλείας

  1. Αντίγραφο πτυχίου πολυτεχνικής σχολής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) του εσωτερικού ή ισότιμων σχολών του εξωτερικού, τμήματος Μηχανολόγων – Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων –Μηχανικών ή Χημικών –Μηχανικών και άδεια άσκησης επαγγέλματος που χορηγείται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Τ.Ε.Ε.),
    ή
    αντίγραφο πτυχίου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) ή ισότιμων σχολών του εξωτερικού τμήματος Μηχανολογίας ή Ηλεκτρολογίας ή Ενεργειακής Τεχνολογίας ή πτυχίο των πρώην σχολών υπομηχανικών και των Κέντρων Ανωτέρας Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Κ.Α.Τ.Ε.Ε.)
  2. Τα κατάλληλα αποδεικτικά προϋπηρεσίας (συμβάσεις, βεβαιώσεις κλπ.).
    Από την ημερομηνία απόκτησης του πτυχίου υπολογίζεται η προβλεπόμενη προϋπηρεσία, η οποία πρέπει να είναι: α) τουλάχιστον 2ετής για τους Τεχνικούς της περίπτωσης i και β) τουλάχιστον 5ετής για τους Τεχνικούς της περίπτωσης ii. Επισημαίνεται ότι, για τους Τεχνικούς Ασφαλείας που έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης σε θέματα ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων, διάρκειας τουλάχιστον 100 ωρών, σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 3850/2010, που εκτελείται από τα αρμόδια Υπουργεία ή εκπαιδευτικούς ή άλλους δημόσιους οργανισμούς ή εξειδικευμένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) πιστοποιημένα για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, η προαναφερόμενη προϋπηρεσία μειώνεται ως εξής: α) κατά 1 έτος για τους Τεχνικούς της περίπτωσης i και β) κατά 3 έτη για τους Τεχνικούς της περίπτωσης ii.

Για την περίπτωση που υποβάλλει προσφορά νομικό πρόσωπο ΕΞ.Υ.Π.Π. (Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης):
Οι υπηρεσίες Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας όπως προσδιορίζονται από το Ν.1568/85 και το ΠΔ17/1996 μπορούν να παρέχονται και από ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα που ονομάζονται «Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης» (ΕΞ.Υ.Π.Π.).Οι ΕΞ.Υ.Π.Π. ασκούν τις αρμοδιότητες και έχουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

  

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Οι υποψήφιοι οικονομικοί φορείς μπορούν να υποβάλουν προσφορές για ένα ή/και τα δύο τμήματα Του έργου.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

    1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας. Συγκεκριμένα για τις ΕΞ.Υ.Π.Π. θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση και σε ικανό αριθμό, καθώς επίσης τα απαιτούμενα μέσα ή εξοπλισμό, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας για το σκοπό αυτό και για κάθε μία από τις επιχειρήσεις με τις οποίες συμβάλλονται.
    2. Άδεια λειτουργίας της ΕΞ.Υ.Π.Π. (σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΠΔ 17/1996 για τις ΕΞ.Υ.Π.Π.)
    3. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 27-12-2023 και ώρα 15:00.

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 [Διαγωνισμοί]

 

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κος Σπυρίδων Δουκάκης, ο Αντιπρόεδρος κος Κωνσταντίνος Λολίτσας και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ κος Διονύσιος Αναστασόπουλος παραβρέθηκαν την Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου του 2023 στην εκδήλωση για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση που πραγματοποιήθηκε στο Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο Περάματος.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο πρωθυπουργός κος Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε πως δέσμευση της Κυβέρνησης είναι η ενίσχυση της τεχνικής και επαγγελματική εκπαίδευσης στη χώρα μας, ενώ ανέφερε πως με την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου, αποδεικνύεται στην πράξη η έμφαση που δίνεται στην τεχνική εκπαίδευση με την ουσιαστική αναβάθμιση των επαγγελματικών λυκείων και των δημόσιων ΙΕΚ.
Ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε ότι θα ενισχυθεί η διάρθρωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης διαχέοντας τις καλές πρακτικές των πρότυπων επαγγελματικών λυκείων στα ΕΠΑΛ.
Το ΙΕΠ στο πλαίσιο δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές και τις μαθήτριες γυμνασίου, σχεδιάζει την ενίσχυση της ενημέρωσής τους για τις ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης που αναδύονται.

 Εικόνα 1   Εικόνα 2

Δελτίο Τύπου

 

«Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Λογιστική Υποστήριξη της Οικονομικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το έτος 2024»


Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:

Έργο του Αναδόχου θα είναι τα κάτωθι:

Σε μηνιαία βάση θα εκτελούνται ενδεικτικά οι ακόλουθες εργασίες, όπου απαιτούνται:

    • Υπολογισμός, δημιουργία, υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
    • Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
    • Αλλαγές της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) επί οικονομικών και φοροτεχνικών θεμάτων.
    • Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.
    • Λογιστικές Εγγραφές.
    • Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
    • Μηνιαία σύνταξη-έκδοση ισοζυγίου λογαριασμών.
    • Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
    • Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ και υποβολές στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (αρχείων xml, ΑΠΔ, ΕΡΓΑΝΗ).
    • Καταχωρήσεις ΜΥΦ
    • Μητρώο Δεσμεύσεων-Κpi
    • Οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο Υπουργείο Παιδείας, ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
    • Κατάρτιση και παρακολούθηση προϋπολογισμού.

Παραδοτέα:
1. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών

Άπαξ (οι κατωτέρω εργασίες θα αποτελούν μέρος των αντίστοιχων μηνιαίων παραδοτέων)

    1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2023 του ΙΕΠ
    2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2023 του Ι.Ε.Π.
    3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2024 του ΙΕΠ

Ομάδα Έργου - Τόπος παροχής υπηρεσιών
Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

    • Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και
    • Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ σε καθημερινή βάση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του Φορέα.
    • Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες δύο (2) φορές σε εβδομαδιαία βάση κατόπιν συνεννόησης και όταν απαιτείται.

Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.
Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους απαραίτητη η δυνατότητα αναπλήρωσης.
Ο Ανάδοχος στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε ένα (1) έτος (ήτοι από 01-01-2024 έως 31-12-2024).

Προϋπολογισμός
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ για το έτος 2024, ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.


Κριτήριο αξιολόγησης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελείται από:

    1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
    2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κατά την υποβολή της προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

    • Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
    • Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
    • Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
    • Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
    • Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
    • Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
    • Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών) & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
    • Βιογραφικά Ομάδας έργου

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 27/12/2023 και ώρα 15:00.

    1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
    3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 [Διαγωνισμοί]

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

«Αξιολόγηση γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14-12-2023 ενημερωτική Ημερίδα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Athens Lifelong Learning Institute στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αμπελόκηποι, 4ος όροφος).

Η ενημερωτική αυτή δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος «Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material - Augmented Assessment» το οποίο υλοποιεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με Συντονιστή εταίρο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σκοπός του είναι η αντιμετώπιση του κενού που υπάρχει στην αξιολόγηση των προηγούμενων γνώσεων των νεοαφιχθέντων/νεοαφιχθεισών μεταναστών/μεταναστριών και προσφύγων μαθητών/μαθητριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα.
Στην Ημερίδα, την οποία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π. κ. Σπυρίδων Δουκάκης, έλαβαν μέρος στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί γενικών και ειδικών σχολείων της Αττικής. Παρουσιάστηκε το κοινό πλαίσιο των βασικών γνώσεων στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες για τις τάξεις από τη Δ΄ Δημοτικού ως τη Γ΄ Γυμνασίου όπως ορίζονται στα εκπαιδευτικά συστήματα της Ελλάδας, Κύπρου, Φιλανδίας, Ισπανίας και Πορτογαλίας, καθώς και εργαλειοθήκη επαυξημένης πραγματικότητας με τη μορφή διαδικτυακής βιβλιοθήκης, η οποία είναι προσβάσιμη για όλους/ες τους/τις ενδιαφερόμενους/ες.

Η Υπεύθυνη του Έργου κ. Α. Αφεντουλίδου παρουσίασε τις πρωτοβουλίες τις οποίες έχει αναπτύξει το Ι.Ε.Π. στον χώρο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, η κ. Θ. Αστέρη, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης αναφέρθηκε στους τρόπους ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών, ώστε να γίνονται δημιουργοί ευκαιριών ποιοτικής συμπερίληψης, η κ. Μ. Δεφίγγου χαιρέτισε εκ μέρους του A.L.L.I. και ο κ. Π. Γιαννακουδάκης, εκ μέρους του Α.Π.Θ., παρουσίασε τη βιβλιοθήκη των εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας, η οποία αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου. Ακολούθησε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών.

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο: https://ildeplus.upf.edu/augmented_assessment/pg/lds/home/en

Δείτε το Δελτίο Τύπου σε pdf

 

 augmented_assessment1

    

 augmented_assessment2

    

 augmented_assessment3

 

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί Οριστικοποίησης αποτελεσμάτων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων και εισήγηση, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της ανωτέρω Πρόσκλησης, για επαναπροκήρυξη και επανάληψη της ανωτέρω Πρόσκλησης ως προς τα διδακτικά βιβλία για τα οποία απέβη άκαρπη η εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία ή δεν υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος, καθώς και για όσα διδακτικά βιβλία εγκρίθηκε μία πρόταση.

Κατάλογος αιτήσεων που απερρίφθησαν

 

Σελίδα 17 από 85

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top