ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1023)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποίησε τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023, 15:30-18:00, μια ιδιαίτερη, «ξεχωριστή», «ποιοτική» και «συμπεριληπτική» εκδήλωση, όπως χαρακτηρίστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων/ουσων και την ανατροφοδότηση που δόθηκε από πολλούς/ές εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς.

Το θέμα της εκδήλωσης «Ένα σχολείο για όλους-Μια κοινωνία για όλους», αποτυπώνει το όραμα του Ι.Ε.Π. και την πρόθεσή του να συμβάλει καθοριστικά στη διαμόρφωση ενός συμπεριληπτικού σχολείου, το οποίο μπορεί να συμβάλει με τη σειρά του στην εξέλιξη μιας συμπεριληπτικής κοινωνίας.

 

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου εδώ

 

 Εικόνα1 Εικόνα2 Εικόνα3 Εικόνα4

 

Ανακοινώθηκαν από τον ΟΟΣΑ τα αποτελέσματα της έρευνας PISA 2022, στην οποία συμμετείχε και η Ελλάδα, όπως και σε όλους τους προηγούμενους κύκλους.
Το ΙΕΠ, ως το Εθνικό κέντρο της Ελλάδας για την έρευνα PISA, δίνει στη δημοσιότητα σύντομη παρουσίαση των κυριότερων αποτελεσμάτων.

 pisa

Για πρώτη φορά από το 2000 που ξεκίνησε το PISA, ο τελευταίος κύκλος δεν διήρκησε τρία χρόνια, αλλά διευρύνθηκε κατά ένα έτος, λόγω της πανδημίας. Στην κύρια έρευνα PISA 2022 έλαβαν μέρος περίπου 690.000 μαθητές από 81 χώρες (38 χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ και 43 επιπλέον χώρες) εκπροσωπώντας περίπου 29 εκατομμύρια 15χρονων μαθητών.

Το περιεχόμενο
Η έρευνα PISA 2022 είχε ως κύριο γνωστικό αντικείμενο τα Μαθηματικά, ενώ οι Φυσικές Επιστήμες, η Κατανόηση Κειμένου και το νέο πεδίο ‘Δημιουργική Σκέψη’ αποτελούσαν τα δευτερεύοντα αντικείμενα της αξιολόγησης.

Η συμμετοχή της Ελλάδας
Την Ελλάδα εκπροσώπησαν στην κύρια έρευνα 6578 μαθητές γεννημένοι το 2006, από 242 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ) όλης της χώρας.

Η αξιολόγηση
Το κύριο αντικείμενο της αξιολόγησης για το PISA 2022 ήταν τα Μαθηματικά. Οι μαθητές απάντησαν σε κλειστές ερωτήσεις (πολλαπλής επιλογής ή σωστού - λάθους) και ανοικτές ερωτήσεις σύντομης απάντησης και αιτιολόγησης. Οι ερωτήσεις εστίαζαν στον μαθηματικό εγγραμματισμό, ο οποίος, σύμφωνα με το πλαίσιο του PISA για τα Μαθηματικά, συνδέεται με τον μαθηματικό συλλογισμό και την επίλυση προβλήματος.
Εκτός από τις ερωτήσεις που αφορούν το γνωστικό μέρος της έρευνας, οι μαθητές απάντησαν και σε ένα Ερωτηματολόγιο, το οποίο συλλέγει πληροφορίες σχετικά με το κοινωνικό και δημογραφικό υπόβαθρο του καθενός, τις στάσεις και τις πεποιθήσεις τους για το σχολείο γενικότερα αλλά και ειδικά για τα Μαθηματικά, που αποτελούσαν το κύριο αντικείμενο σε αυτόν τον κύκλο. Επίσης, οι μαθητές απάντησαν σε Ερωτηματολόγιο που αφορούσε την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.
Οι Διευθυντές των σχολείων του δείγματος συμπλήρωσαν το δικό τους Ερωτηματολόγιο, το οποίο κάλυπτε θέματα διοίκησης και οργάνωσης του σχολείου, παρείχε πληροφορίες για το μαθησιακό περιβάλλον και τη συμμετοχή σε δραστηριότητες εκτός του επίσημου σχολικού ωραρίου.
Τόσο στο Ερωτηματολόγιο του μαθητή όσο και στο Ερωτηματολόγιο του διευθυντή υπήρχαν ερωτήσεις σχετικά με την οργάνωση της μάθησης κατά την περίοδο της πανδημίας που τα σχολεία παρέμεναν κλειστά, σε μια προσπάθεια να συλλεγούν πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες χώρες αντιμετώπισαν τις δυσκολίες που προέκυψαν.

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο τύπου

 

 

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης και της ποιότητας του έργου των επιστημονικών τμημάτων, ανακοινώνεται η αναδιάρθρωση των μονάδων των επιστημονικών τμημάτων του.

Η αναδιάρθρωση περιλαμβάνει τη συγχώνευση, την κατάργηση και την αλλαγή τίτλου συγκεκριμένων μονάδων, ώστε να αντικατοπτρίζουν τόσο το έργο όσο και το όραμα του ΙΕΠ. Οι νέες μονάδες ενισχύονται με εξειδικευμένα στελέχη που θα επικεντρώνονται στο έργο της μονάδας, του τμήματος και ουσιαστικά στο έργο του φορέα. Επιπλέον, η νέα δομή θα διευκολύνει την αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών, ενισχύοντας το συνολικό έργο για την εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα

Τμήμα Α΄: Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

α) Μονάδα Ειδικής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

β) Μονάδα Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Τμήμα Β΄: Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού

α) Μονάδα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

β) Μονάδα Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών

γ) Μονάδα Ξένων Γλωσσών

δ) Μονάδα Φυσικών επιστημών, Τεχνολογίας, Μαθηματικών και Τεχνών (STEM/STEAM)

ε) Μονάδα Επαγγελματικής Εεκπαίδευσης και Μαθητείας

Τμήμα Γ΄: Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής

α) Μονάδα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών

β) Μονάδα Ποιότητας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου

γ) Μονάδα Ευρωπαϊκής, Ομογενειακής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Η αναδιάρθρωση αποτελεί και αντιπροσωπεύει ένα από τα βήματα προσήλωσής μας στην παροχή υψηλής ποιότητας υποστήριξης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και των εποπτευόμενων φορέων του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει την προσπάθειά μας για διαρκή προσαρμογή του ΙΕΠ στις απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που απαιτείται, ώστε να ενισχύεται η εκπαίδευση των παιδιών μας.

Δείτε το απόσπασμα πρακτικού του ΙΕΠ εδώ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προσκαλεί μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, διοικητικούς/ές υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, διοικητικούς/ές υπαλλήλους των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των λοιπών αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κλάδου ΠΕ/ΤΕ, διοικητικούς/ές υπαλλήλους των εποπτευόμενων φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κλάδου ΠΕ/ΤΕ και μέλη του προσωπικού ΙΔΑΧ που ανήκουν στο Ι.Ε.Π. να εκδηλώσουν ενδιαφέρον καταθέτοντας αίτηση για την πλήρωση των θέσεων:

- Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας  - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ

- Προϊσταμένων με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και στο Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ

- Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας - Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ

 

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά από τις 01/12/2023 και ώρα 14:00 έως 11/12/2023 και ώρα 14:00

Υποβολή αίτησης εδώ

 

 

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) προσκαλεί εν ενεργεία εκπαιδευτικούς δημόσιας εκπαίδευσης να εκδηλώσουν ενδιαφέρον να αποσπαστούν σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού Συμβούλων Α' ή/ και Β' στις παρακάτω ειδικότητες

 

  • ΠΕ70 Δασκάλων | Σύμβουλος Α | 1 θέση
  • ΠΕ02 Φιλολόγων | Σύμβουλος Α | 1 θέση
  • ΠΕ03 Μαθηματικών | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • Ειδικής Αγωγής (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ86 Πληροφορικής | Σύμβουλος Α ή Β | 3 θέσεις
  • ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών (Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων, Γεωλόγων) | Σύμβουλος Α ή Β | 4 θέσεις
  • ΠΕ01 Θεολόγων | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ82 Μηχανολογίας (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ90 Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ87 Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ89 Εφαρμοσμένων Τεχνών (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση
  • ΠΕ84 Ηλεκτρονικής (Τομέας ΕΠΑΛ) | Σύμβουλος Α ή Β | 1 θέση

 

Το Ι.Ε.Π. αποτελεί επιτελικό επιστημονικό και ερευνητικό φορέα που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τα μέλη του φορέα μπορούν να συμμετάσχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, σε δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης και σε συνέργειες με ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς.

Μπορείτε να μελετήσετε την πρόσκληση εδώ

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μόνο ηλεκτρονικά από τις 01/12/2023 και ώρα 14:00 έως 11/12/2023 και ώρα 14:00

Υποβολή αίτησης εδώ

 

 

Την Πέμπτη 30/11/2023 στο κεντρικό κτήριο του Υπουργείου Παιδείας, στην αίθουσα Γαλάτεια Σαράντη, από 10:00 έως 12:00 θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση με θέμα "Τι είναι, τι αξιολογεί και πως μπορεί να αξιοποιηθεί τo PISA", την οποία διοργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως υπεύθυνος φορέας για τη διεξαγωγή του PISA στην Ελλάδα, με τους συμβούλους εκπαίδευσης.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά τη συνάντηση κάνοντας κλικ ΕΔΩ

 

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 29/24-11-2023 και 30/28-11-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για το υπ’ αρ. 8/14-11-2023 πρακτικό της 6ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ: ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Σας ενημερώνουμε ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Ινστιτούτο Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen), στο πλαίσιο του μεταξύ τους Συμφώνου Συνεργασίας (2017), προγραμματίζουν τη δεύτερη υλοποίηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο «Η χρήση του Portfolio στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση».

Στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07), μόνιμοι και αναπληρωτές, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, που διδάσκουν σε σχολεία των αντίστοιχων βαθμίδων και μονάδων κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-2024, οι οποίοι/-ες δεν συμμετείχαν στο αντίστοιχο περσινό πρόγραμμα.

Οι συμμετέχοντες/-ουσες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις διάφορες δυνατότητες που προσφέρει η δημιουργία και η αξιοποίηση της μεθόδου «Portfolio» και να αναγνωρίσουν την προστιθέμενη αξία της στο μάθημα της Γερμανικής Γλώσσας.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι τριάντα δύο (32) ώρες, εκ των οποίων οκτώ (8) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) θα μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Goethe-Institut Athen από τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου μέχρι και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023, ώρα 23:59.

Μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης από το Ινστιτούτο Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) με την υπογραφή των δύο συνεργαζόμενων φορέων.

Για περισσότερες πληροφορίες, να ανατρέξετε στη σχετική  Πρόσκληση

Ανακοίνωση σε pdf

 

Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
«Ένα σχολείο για όλους – Μια κοινωνία για όλους»
Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023, 15:30-18:00

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) διοργανώνει εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με θέμα «Ένα σχολείο για όλους – Μια κοινωνία για όλους», η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023, 15:30-18:00.

Σκοπός της εκδήλωσης είναι η ανάδειξη της φωνής και των δυνατοτήτων των Ατόμων με Αναπηρία, των δικαιωμάτων τους για ισότιμη πρόσβαση και ενεργό συμμετοχή σε όλους τους τομείς της ζωής τους, καθώς και των δράσεων προάσπισης του δικαιώματος πρόσβασης σε μια ποιοτική εκπαίδευση.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει: α) εισηγήσεις Ατόμων με Αναπηρία από τον χώρο της επιστήμης, της πολιτικής και της εκπαίδευσης, β) επιστημονική εισήγηση για το δικαίωμα των κωφών μαθητών/τριών στη δίγλωσση εκπαίδευση μέσω της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.) γ) εισήγηση στελέχους του Ι.Ε.Π. για τον ρόλο του Ι.Ε.Π. στην προάσπιση των δικαιωμάτων των Ατόμων με Αναπηρία και δ) συζήτηση σχετικά με τις προκλήσεις, τις εμπειρίες και τα βιώματα των Ατόμων με Αναπηρία και των οικογενειών τους, τις σύγχρονες τάσεις, τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας καθώς και τις προοπτικές στην εκπαίδευση και γενικότερα στο κοινωνικό γίγνεσθαι των Ατόμων με Αναπηρία.

Η εν λόγω εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με μεθοδολογία μεικτού τύπου/υβριδική. Οι ομιλητές/τριες θα παρευρεθούν με φυσική παρουσία στον χώρο του Ι.Ε.Π., Αν. Τσόχα 36, 115 21, Αθήνα. Οι συμμετέχοντες/ουσες θα παρακολουθήσουν την εκδήλωση εξ αποστάσεως.

Στην εκδήλωση θα προηγηθούν χαιρετισμοί από εκπροσώπους του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., του Ι.Ε.Π., της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας και θα απαντηθούν ερωτήσεις, οι οποίες θα αποστέλλονται από τους/τις συμμετέχοντες/ουσες στο chat της ψηφιακής πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση.

Η παρακολούθηση της εκδήλωσης θα είναι διαθέσιμη σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα στο κανάλι YouTube του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στη διεύθυνση: https://youtube.com/live/_ziB7c4WE5I

 

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

Πρόγραμμα

Δελτίο Τύπου

 

Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης του Πρακτικού 7/22-11-2023 της Επιτροπής ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων στο πλαίσιο της με αριθμό πρωτοκόλλου 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων με θέμα "Αποτελέσματα ελέγχου των αιτήσεων των ενδιαφερομένων"

Κατάλογος αιτήσεων που απορρίπτονται

 

Σελίδα 7 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top