ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Απολογισμός ΙΕΠ 2015 - 2019

Το Διοικητικό Συμβούλιο που τον Νοέμβριο 2015 ανέλαβε την ευθύνη για την πορεία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (με πρόεδρο τον Γεράσιμο Κουζέλη, αντιπρόεδρο τον Παύλο Χαραμή και μέλη τους/τις Γεωργία Φέρμελη, Μαρία-Τατιάνα Σπανέλλη, Κώστα Βρατσάλη / Ελένη Τσίκιζα, Παναγιώτη Κανελλόπουλο / Αλιβίζο Σοφό, Κρυσταλλία Χαλκιά / Ιωάννη Ρουσσάκη) αποχωρεί πλέον μετά τον ορισμό νέου προέδρου και την κατ’ αυτόν τον τρόπο αποδοχή εκ μέρους της υπουργού της παραίτησης που το ΔΣ είχε θέσει στη διάθεσή της ήδη στις 17/7/19.

Ανατρέχοντας σε μια περίοδο αυξημένων προβλημάτων και απαιτήσεων, τόσο στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας όσο και ειδικά στη σχολική εκπαίδευση - συμπιεσμένη από την κρίση και τον ασφυκτικό κλοιό των εξωτερικών εποπτικών θεσμών -, η απερχόμενη διοίκηση του ΙΕΠ θέτει το έργο της στην κρίση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας.  Έργο που κατά την άποψή μας είναι θετικό και μας κάνει να νιώθουμε περήφανοι.

Κοιτώντας πίσω τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια (Νοέμβριος 2015-Νοέμβριος 2019), εκτιμά πως συνέβαλε ουσιαστικά στην υπεράσπιση του ελληνικού σχολείου και των ανθρώπων του - μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών - απέναντι σε δυναμικές αποδιάρθρωσης και απαξίωσής του. Ορίζοντάς τις ως τις δύο κύριες έγνοιες του, προώθησε πολιτικές αφενός για την ενίσχυση της ποιότητας της εκπαίδευσης και αφετέρου για την πλήρη αξιοποίησή της από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες: να εκπαιδευτούν όλοι και να εκπαιδευτούν καλά.

Αυτό σήμαινε για το απερχόμενο ΔΣ την εξασφάλιση των συνθηκών ενός σχολείου σύγχρονου και ενδιαφέροντος, τόπου συνεργασίας μαθητών και μαθητριών που απολαμβάνουν αυτά που μαθαίνουν και εκπαιδευτικών που χαίρονται τη δουλειά τους. Και με το πρωταρχικό μέλημα μιας εκπαίδευσης δημοκρατικής που διαπαιδαγωγεί δημοκράτες, στήριξε διαδικασίες, μεθόδους και επιλογές περιεχομένων που καλλιεργούν την προσωπική αυτονομία και κρίση μαζί με τη συνεργασία.

Έτσι στα τέσσερα χρόνια που πέρασαν το ΙΕΠ έθεσε ως προτεραιότητά του μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης, την προώθηση της ισότητας ευκαιριών και της κοινωνικής δικαιοσύνης, με έμφαση στις καινοτόμες διδακτικές μεθόδους, την εξασφάλιση σύγχρονων πολυμεσικών εκπαιδευτικών εργαλείων, την καλλιέργεια δημοκρατικών στάσεων, τον σεβασμό στην προσωπικότητα μαθητριών και μαθητών, τις γνωστικές απαιτήσεις του σύγχρονου κοινωνικού περιβάλλοντος, τις τεχνολογικές εξελίξεις και την αειφόρο ανάπτυξη.

 

Χαρακτηριστικές και κεντρικές πρωτοβουλίες από αυτή τη σκοπιά υπήρξαν:

  • η στήριξη του ενιαίου τύπου ολοήμερου δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου, ως άμεση εφαρμογή της αρχής της εξίσωσης των καλύτερων ευκαιριών και ως στοιχειώδης στήριξη της οικογένειας μέσα στην κρίση·
  • ο ουσιαστικός «εξορθολογισμός της ύλης» όλων των τάξεων και όλων των αντικειμένων (αλλά και οι πρώτες αποφάσεις ουσιαστικής ανανέωσης των προγραμμάτων σπουδών της γενικής και της επαγγελματικής εκπαίδευσης, όπως και τα πρώτα βιβλία αυτών των προγραμμάτων με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το «Πολίτης και Δημοκρατία» της β’ Λυκείου) με έμφαση στην ουσία και όχι στην απομνημόνευση, στην κατανόηση και όχι στην εξεταστική ταξινόμηση·
  • η άμεση στήριξη μαθητών και μαθητριών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, είτε λόγω αναγκών είτε λόγω συνθηκών, με την αξιοποίηση ειδικών υλικών, παράλληλης στήριξης, τάξεων υποδοχής, ειδικών ζωνών, διαφοροποιημένης διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης·
  • το άνοιγμα του προγράμματος και της καθημερινής ζωής του σχολείου με τη «θεματική εβδομάδα» που, αξιοποιώντας πολλαπλές πηγές και δίκτυα μάθησης και στηριγμένη στο αυθεντικό ενδιαφέρον μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών, δημιούργησε χώρους ενημέρωσης και συζήτησης για θέματα απαιτητικά όπως το σώμα, η ταυτότητα και το φύλο ή τα δικαιώματα και η σημερινή δημοκρατία·
  • η εισαγωγή μεθοδολογίας για την εκπόνηση «δημιουργικών εργασιών» στο Γυμνάσιο και το Λύκειο·
  • πιλοτικές δράσεις όπως εκείνες για τον εγγραμματισμό στις πρώτες σχολικές τάξεις, για την παιδαγωγική Φρενέ ή για την «τσάντα στο σχολείο»·
  • η προώθηση μιας διαδικασίας συλλογικής αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου με πρωτοβουλία του συλλόγου διδασκόντων/διδασκουσών και με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωσή του.

 

Ταυτόχρονα το ΙΕΠ προώθησε (με ανάλογη αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου) την εσωτερική δημοκρατική του οργάνωση καθώς και την επιστημονική-ερευνητική του συγκρότηση (το ΙΕΠ αποστέλλει  στο Υπουργείο 2.000 περίπου εισηγήσεις κατ’ έτος), ενώ στήριξε μέτρα για τον εκπαιδευτικό διάλογο και τον κριτικό έλεγχο υφιστάμενων συνθηκών και προτεινόμενων μέτρων.

Στην ίδια λογική πρότεινε μέτρα δημοκρατικής και αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής και εκπαιδευτικής κοινότητας (νέα διατάγματα για τον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων).

Ιδιαίτερη αξία είχαν για το ΔΣ του ΙΕΠ οι πρωτοβουλίες του για κατοχύρωση πλήρους αρχικής εκπαίδευσης και συστηματικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών (αν και τόσο η πρόταση για θεσμική κατοχύρωση της διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας όσο και το εθνικό στρατηγικό σχέδιο επιμόρφωσης δεν έχουν εφαρμοστεί).

Το απερχόμενο ΔΣ θεωρεί σημαντικό επίτευγμα του ΙΕΠ την πλήρη ολοκλήρωση των συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προγραμμάτων της περιόδου 2007 - 2013 και την τακτοποίηση των οικονομικών τους εκκρεμοτήτων.

Θεωρεί επίσης εξαιρετικά θετική την πορεία υλοποίησης όλων των νέων ΕΣΠΑ καθώς και όλων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που έχει αναλάβει ο φορέας.

Εκτιμά δε ότι η ολοκλήρωση της περιόδου ευθύνης του με πλήρως διευθετημένο και πιστοποιημένο από ορκωτούς λογιστές το σύνολο των οικονομικών του δραστηριοτήτων αποτελεί κρίσιμη συμβολή στο μέλλον του φορέα.

Ελπίζουμε πως το μέλλον αυτό θα είναι αντάξιο της δουλειάς που κάνουν τα στελέχη του Ινστιτούτου, εκπαιδευτικοί υψηλού επιστημονικού επιπέδου και ήθους, χάρη στο μεράκι και την προσφορά των οποίων τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν δυνατόν.

 

Τα μέλη του απερχόμενου ΔΣ, εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης και των τριών βαθμίδων, θα  συνεχίσουμε να αξιώνουμε ποιοτική και δημοκρατική παιδεία για όλους και να αγωνιζόμαστε για αυτήν από άλλες θέσεις. Κάθε νέα πρωτοβουλία σε αυτή την κατεύθυνση θα μας βρει αρωγούς.

[Το Δελτίο Τύπου]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Πρόσκληση για συνέντευξη

Μετά την με αριθ. πρωτ. 11057/21-10-2019 (ΑΔΑ: 6ΡΨΠΟΞΛΔ-ΗΦΛ) Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η Επιτροπή Αξιολόγησης Προσόντων Φυσικών ή Νομικών Προσώπων του ΙΕΠ προσκαλεί τους παρακάτω υποψηφίους την Τετάρτη, 13-11-2019 στην Αίθουσα Συσκέψεων του 4ου ορόφου στο ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36), προκειμένου να αξιολογηθούν και μέσω της μοριοδοτούμενης συνέντευξης, ως εξής:

 

α/α

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ

1

ΒΕΖΥΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

12.15 μ.μ.

2

ΒΟΡΙΣΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

12.30 μ.μ.

3

ΓΑΣΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

12.45 μ.μ.

4

ΔΙΖΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

13.00 μ.μ

5

ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

13.15 μ.μ.

6

ΚΑΤΣΙΑΟΥΝΟΥ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ

13.30 μ.μ

7

ΜΠΙΛΙΑΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

13.45 μ.μ

8

ΠΟΘΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

14.00 μ.μ

9

ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

14.15 μ.μ

 

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 11057/21-10-2019 Πρόσκληση, σε περίπτωση που Υποψήφιος ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ για οποιοδήποτε λόγο την ακριβή ημέρα και ώρα ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσόντων, δε δύναται να επαναπροσδιορίσει άλλη ημερομηνία Συνέντευξης, οπότε αποκλείεται από τη σχετική διαδικασία αξιολόγησης.

 

Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η φυσική παρουσία Υποψηφίου, αυτός οφείλει να ενημερώσει την Επιτροπή για τη διεξαγωγή της συνέντευξης μέσω on line διαδικτυακής επικοινωνίας (π.χ. skype), δηλώνοντας το απαιτούμενο όνομα χρήστη.

[Η Ανακοίνωση]

Σχετική Πρόσκληση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ενημέρωση σχετικά με τη διημερίδα «Οι Τέχνες στη Γλωσσική Εκπαίδευση»

Στις 26 και 27 Ιουνίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο  Αθήνας διημερίδα τoυ Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με τίτλο: «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση», η οποία διοργανώθηκε από τη Μονάδα «Τεχνών» σε συνεργασία με τη Μονάδα «Ανθρωπιστικών Επιστημών & Φιλολογίας» και την Υπομονάδα «Ξένων Γλωσσών»  του ΙΕΠ.

Ως θέμα η διημερίδα είχε την αξιοποίηση των Τεχνών στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση. Στόχοι της διημερίδας ήταν: α) η παρουσίαση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων που αξιοποιούν τις Τέχνες στο γλωσσικό μάθημα και β) η δημιουργία αποθετηρίου ψηφιακών διδακτικών σεναρίων.

Τα σενάρια που παρουσιάστηκαν στη διημερίδα έχουν αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του ιστοτόπου του ΙΕΠ (http://iep.edu.gr/el/component/k2/853-didaktika-senaria-oi-texnes-sti-glossiki-ekpaidefsi) και διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: α) Γλώσσα-Νεοελληνική Γλώσσα και β) Ξένες Γλώσσες. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να τα συμβουλευτούν και να τα αξιοποιήσουν κατά την κρίση τους.

afisa texnes light

Νέα Ενημέρωση Υλικού Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας

Humanities logo

Αναρτήθηκαν στο «Υλικό» της Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας

  • Ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» και
  • Επισημάνσεις για τα Αρχαία Ελληνικά

Δείτε εδώ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Διοργάνωση Συνεδρίου: «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» 29/11/2019, Γαλλικό Ινστιούτο

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί ως εταίρος το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα με τίτλο: «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» Project Number: 579784-EPP-1-2016-2-EL-SPO-SCP) που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (ERASMUS+SPORT).

Στο πλαίσιο της υλοποίησης  του Ευρωπαϊκού Προγράμματος με τίτλο: «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity», και όπως προβλέπεται από το Πακέτο Εργασίας 1, το ΙΕΠ καλείται να υλοποιήσει το τελικό Συνέδριο. Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 29//11/2019 σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 45/31-10-2019 απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών που βρίσκεται επί της οδού Σίνα 31, Αθήνα 106 80. Η διάρκεια του Συνεδρίου είναι από τις 09.30 έως τις 15.00. Οι κύριοι στόχοι του Συνεδρίου είναι α) να παρουσιαστούν τα τελικά προϊόντα του προγράμματος, β) η ανάδειξη καλών πρακτικών στις μεθοδολογίες, μέσω των οποίων υπηρετήθηκαν οι στόχοι του Ευρωπαϊκού Έργου «IMPACT: Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity» αλλά και γ) η άμεση διαβούλευση με τους εταίρους, ώστε να αξιοποιηθούν έμπρακτα τα παραδοτέα του έργου στις εκπαιδευτικές πρακτικές.

Στο Συνέδριο καλούνται να συμμετάσχουν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (μόνιμοι και αναπληρωτές) των σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στον δικτυακό τόπο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/  συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία σύμφωνα με τις οδηγίες που θα εμφανίζονται, από 08/11/2019 και ώρα 08.00 πμ έως και 28/11 και ώρα 11.00 πμ Προβλέπεται η κάλυψη του Συνεδρίου μέσω live streaming μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ.

 

Το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ  έως τις 25/11. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

[Δελτίο Τύπου]

Διδακτικά Σενάρια «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» - Νεοελληνική Γλώσσα

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Το εικαστικό κείμενο ως μέσο καλλιέργειας του οπτικού γραμματισμού multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα ΣΕΠ μέσω της γλώσσας και της τέχνης multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΚΑΛΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ H διαγλωσσικότητα μέσω της τέχνης ως διδακτική προσέγγιση στην κατάκτηση της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σε πρόσφυγες μαθητές multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Βαλίτσες με ...ιστορία" . Παραγωγή αφηγηματικού κειμένου μέσα από την Τέχνη στη Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities

ΚΟΝΤΕΛΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ

Το ... ανύπαρκτο μετρό της Θεσσαλονίκης. Η διένεξη για το Σταθμό Βενιζέλου multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΚΩΤΤΟΥΛΑ-ΓΛΥΚΑ ΜΑΡΙΑ Αναπαραστάσεις της εφηβείας: Λόγος και Τέχνες multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΛΙΑΚΟΥ  ΕΛΕΝΗ Το πρόσωπο του πολέμου multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΛΙΟΥΣΑ ΕΛΕΝΗ Γλωσσική διδασκαλία μέσω της Τέχνης: Ανακαλύπτοντας την είδηση μέσα σε έργα ζωγραφικής multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΜΑΝΩΛΗ-ΚΕΦΙΛΗ  ΒΑΪΑ Με την Τέχνη οδηγό τις εποχές εξερευνώ multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΜΑΣΤΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Διδακτική εφαρμογή θεατρικού αναλογίου σε εικονογραφημένη ιστορία (κόμικς) για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων του δίγλωσσου μαθητή στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΜΑΥΡΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μαθαίνοντας για τις νοηματικές γλώσσες και τα άτομα που τις χρησιμοποιούν μέσα από τη ματιά της εικαστικού Nancy Rourke  multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΜΗΤΕΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ Τα ‘Φαντάσματα’ του Θόδωρου Παπαγιάννη  multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΜΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ "Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΔΑ", ένα κόμικ για την καθημερινότητα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΙΡΗΝΗ: Ένα εναλλακτικό σχέδιο μαθήματος για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΝΤΟΚΑ ΑΓΛΑΪΑ Ο κόσμος όλος με σχήματα multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΠΛΑΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ "Περί του να μην κερδίζεις το Βραβείο Νόμπελ". Λόγος για τους μη έχοντες λόγο και απεικονίσεις της σιωπής multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΙΤΣΑ Χαρταετοί multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ Αναφορές της ποίησης του Κώστα Βίρβου στις εικαστικές τέχνες multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΛΟΥΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Η σχέση μας με τα ζώα multimedia storytelling for water reporting extra curricular activities

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΜΝΑΕ

Διοργάνωση Συνεδρίου: «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» Αποτίμηση, Δυνατότητες, Προοπτικές

 

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ έως τις 15/11/2019

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5022549, ΣΑΕ3451 με κωδικό 2019ΣΕ34510002, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 2988/08-04-2019 (ΑΔΑ: Ψ57ΔΟΞΛΔ-42Π) Απόφαση Υλοποίησης με Ίδια Μέσα του Υποέργου 1 «Υποστηρικτικές Ενέργειες για την Υλοποίηση Επιμόρφωσης» και ειδικότερα στο ΠΕ1.6: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης, περιλαμβάνεται η διοργάνωση Συνεδρίου.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί το Σάββατο 30/11/2019 στην Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων που βρίσκεται επί της οδού Θεσσαλονίκης 151, Καλλιθέα 176 75. Η διάρκεια του Συνεδρίου είναι από τις 09.30 έως τις 17.00.

Στόχος είναι η παρουσίαση των θεωρητικών προσεγγίσεων και η ανάδειξη καλών πρακτικών στις μεθοδολογίες, μέσω των οποίων υπηρετήθηκαν οι στόχοι της παρέμβασης «ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ (ΜΝΑΕ)» κατά τα δύο πρώτα έτη της εφαρμογής και η αξιοποίηση της εμπειρίας των εκπαιδευτικών για τη διαμόρφωση του επιμορφωτικού προγράμματος και του εκπαιδευτικού υλικού.  

Στο Συνέδριο πρόκειται να λάβουν μέρος -με ανακοίνωση- εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές) που συμμετείχαν στις τρεις δράσεις της παρέμβασης ΜΝΑΕ: α) εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία για τα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών, β) θεσμός του/της Συμβούλου Καθηγητή/Καθηγήτριας και γ) Σύμβουλος Ψυχολόγος, κατά τα δύο τελευταία σχολικά έτη (2017-2018, 2018- 2019).

Το Συνέδριο διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στον δικτυακό τόπο https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία έως και τις 15 Νοεμβρίου 2019, σύμφωνα με την παράταση που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΙΕΠ.

Περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις παρέχονται στα τηλέφωνα

  • 213 1335 552 (κ. Βασίλειος Ραυτόπουλος, Υπεύθυνος Πράξης) για διαδικαστικά θέματα και
  • 213 1335 503 (κ. Ευάγγελος Μακροστέργιος) για τεχνικά ζητήματα.

Ενημέρωση Υλικού Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας

Humanities logo

Αναρτήθηκε στο «Υλικό» της Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας

  • υλικό για την Γ’ Λυκείου,
  • τη ΜΝΑΕ και
  • τις ενημερωτικές συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας 

Δείτε εδώ

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top