Νέα ημερομηνία εργαστηρίου Inclusive Schools

Νέα ημερομηνία για το εργαστήριο του προγράμματος Inclusive Schools που αναβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου, είναι η Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019.
Οι ώρες και ο χώρος παραμένουν τα ίδια:

15.30-19.30 στο British Council , Πλατεία Κολωνακίου 17

 

[Αρχική ανακοίνωση πρόσκλησης]

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του προγράμματος (ΕΕΑ granted) με τίτλο 'Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στα Ελληνικά σχολεία'

Στο πλαίσιο του προγράμματος (ΕΕΑ granted) με τίτλο 'Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στα Ελληνικά σχολεία', αναζητούμε έμπειρους και έμπειρες στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για να στηρίξουν τη σχολική κοινότητα να αναλάβει να καλλιεργήσει  τη δημοκρατική και συμπεριληπτική κουλτούρα ώστε όλα τα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων των προσφυγόπουλων, να φοιτούν σε ένα ασφαλές συμπεριληπτικό σχολείο.

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ανακοινώνεται από το European Wergeland Centre – EWC το οποίο θα δημιουργήσει Μητρώο Επιμορφωτών.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής, και η σχετική αίτηση, βρίσκονται μέσα από τον ακόλουθο σύνδεσμο: 

http://www.theewc.org/Content/What-we-do/Integration-of-Refugee-Children-in-Greek-Schools/Calls

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων: 30 Σεπτεμβρίου 2019. 

 

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης και η συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης και το European Wergeland Centre – EWC τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα και την αίτηση:

Δώρα Κασταμώρη, συντονίστρια του προγράμματος για το EWC Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Άγγελος Βαλλιανάτος, υπεύθυνος για το επιμορφωτικό πρόγραμμα: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Έκθεση αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»

ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνας αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου. Το εν λόγω μάθημα εντάχθηκε για πρώτη φορά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Κατά την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου 2019, οι εκπαιδευτικοί που δίδαξαν το μάθημα κλήθηκαν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ειδικό ερωτηματολόγιο.

Τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία τελικώς ανταποκρίθηκαν 198 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, ΠΕ80 Οικονομίας και ΠΕ02 Φιλολόγων, είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για το νέο εκπαιδευτικό υλικό. Ειδικότερα, κρίθηκε ότι οι δραστηριότητες του μαθήματος συμβάλλουν στην ανανέωση των διδακτικών πρακτικών του/της εκπαιδευτικού (86,9% των αποκρινόμενων εκπαιδευτικών συμφώνησαν) και παρέχουν δυνατότητες καινοτόμων δράσεων (84,9%) αλλά και ευελιξίας με βάση τις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών (78,8%). Επίσης, το μάθημα συμβάλλει στην ενίσχυση των «ήπιων δεξιοτήτων» (soft skills) των μαθητών/μαθητριών ως προς τη συνεργασία (82,9%), την επίλυση προβλημάτων (68,7%) και την επικοινωνία (83,8%), αλλά και στην ενίσχυση του ρόλου τους ως ενεργών πολιτών (78,3%). Κατά την άποψη των εκπαιδευτικών, το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος ενέπλεξε τους μαθητές και τις μαθήτριες σε εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της γνώσης (83,8%), δημιούργησε κίνητρα μάθησης (69,7%) και ενίσχυσε τον προβληματισμό τους ως προς τα σύγχρονα κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά ζητήματα (85,8%). Πέραν αυτού, τα ευρήματα αναδεικνύουν:

  • τη σημασία της τακτικής και ουσιαστικής ανατροφοδότησης από τους διδάσκοντες/διδάσκουσες εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αποτίμησης του εκπαιδευτικού υλικού,
  • τον πλουραλιστικό χαρακτήρα των απόψεων των εκπαιδευτικών (ιδίως μεταξύ εκπαιδευτικών διαφορετικού κλάδου), ως προς τις εκπαιδευτικές προτεραιότητες, το περιεχόμενο, τις διδακτικές μεθόδους και μαθησιακές δραστηριότητες, ο οποίος καταδεικνύει και τις αναπόφευκτες «διαφωνίες» ή διαφορές προσεγγίσεων στο πλαίσιο του διαλόγου μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας,
  • τους διαφορετικούς βαθμούς «ετοιμότητας» των εκπαιδευτικών να υιοθετήσουν εκπαιδευτικές πρακτικές που δεν βασίζονται στο «παραδοσιακό» μοντέλο εκπαιδευτικής πράξης που δίνει έμφαση στην αποστήθιση και περιορίζει τις δυνατότητες έκφρασης και προβληματισμού,
  • τη σημασία της ειδικής και διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών,
  • τις διαφορετικές περιστάσεις, κάτω από τις οποίες υλοποιείται το εκπαιδευτικό έργο και τη συνεπαγόμενη πρόκληση για τους σχεδιαστές των Προγραμμάτων Σπουδών να διαμορφώσουν εκπαιδευτικό υλικό ευέλικτο και ευπροσάρμοστο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών και μαθητριών, ανεξαρτήτως του εκπαιδευτικού πλαισίου κάθε τάξης.

Τέλος, από την εν λόγω έρευνα ενισχύεται ο προβληματισμός για τη σκοπιμότητα διερεύνησης της άποψης και των ίδιων των μαθητών και μαθητριών, ιδίως σε θέματα περιεχομένου.

Σημειώνεται ότι η έρευνα σχεδιάστηκε από το Γραφείο Διερεύνησης και Αποτίμησης Εκπαιδευτικού Έργου και την Επιστημονική Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών του ΙΕΠ και εγκρίθηκε με την Πράξη 18/23-5-2019 του Δ.Σ. του ΙΕΠ με σκοπό την ουσιαστική ανατροφοδότηση και αποτίμηση σε σχέση με το νέο εκπαιδευτικό υλικό. Η έκθεση αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου εγκρίθηκε με την Πράξη 38/19-9-2019 του Δ.Σ. του ΙΕΠ.

Πρόσκληση στο σεμινάριο που πραγματοποιούμε με σκοπό τη γνωριμία εκπαιδευτικών και Διευθυντών Σχολείων με το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό του Inclusive Schools.

INCLUSIVE SCHOOLS

Αγαπητοί/-ές εκπαιδευτικοί,

Στο πλαίσιο των δράσεων και προγραμμάτων που προσφέρει το British Council σε σχολεία της Αθήνας, αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας, και με αφορμή την έναρξη υλοποίησης του νέου μας προγράμματος Inclusive Schools κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, έχουμε τη χαρά να σας προσκαλέσουμε στο σεμινάριο που πραγματοποιούμε με σκοπό τη γνωριμία εκπαιδευτικών και Διευθυντών Σχολείων με το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό του Inclusive Schools.

 

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

στις 15.30-19.30

στο British Council, Πλατεία Κολωνακίου 17

--------------------------------------

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 30 Σεπτεμβρίου 2019 

Νέα ημερομηνία για το εργαστήριο του προγράμματος Inclusive Schools που αναβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου, είναι η Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019.
Οι ώρες και ο χώρος παραμένουν τα ίδια: 15.30-19.30 στο British Council , Πλατεία Κολωνακίου 17.

---------------------------------------

Εάν η σχολική σας κοινότητα αναγνωρίζει την αξία της συμπερίληψης και της διαφορετικότητας, μάθετε περισσότερα για το πώς μπορείτε να διαδραματίσετε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των μελλοντικών εκπαιδευτικών πρακτικών μέσω του προγράμματος Inclusive Schools.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Inclusive Schools» (https://www.britishcouncil.gr/programmes/education/schools/inclusive-schools) απευθύνεται σε χιλιάδες μαθητές και νέους ανθρώπους από την Ελλάδα και άλλες συνεργαζόμενες χώρες, που προέρχονται από διαφορετικά υπόβαθρα - ανεξαρτήτως φύλου, μαθησιακών αναγκών, κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης, θρησκείας κι εθνικής καταγωγής και στόχος του είναι να υποστηρίξει την ενσωμάτωσή τους στη σχολική κοινότητα βοηθώντας την ανάπτυξη μιας υγιούς αίσθησης προσωπικής ταυτότητας αλλά και μιας ουσιαστικής αίσθησης του μαζί, ενώ η μεθοδολογία του προγράμματος έχει στόχο να υποστηρίξει τη σχολική κοινότητα να κατανοήσει και να αγκαλιάσει κάθε είδους διαφορετικότητα που εκφράζεται στους κόλπους της.

Το πρόγραμμα υποστηρίζει τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος όπου οι δάσκαλοι και οι νέοι αποδέχονται τις προκλήσεις και τα οφέλη της διαφορετικότητας. Η υιοθέτηση μιας συμπεριληπτικής προσέγγισης συνεπάγεται την ανάπτυξη μαθησιακού περιβάλλοντος όπου όλοι οι μαθητές έχουν ίσες ευκαιρίες για να πετύχουν.

Παρακαλούμε εάν ενδιαφέρεστε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας με email στη Βικτωρία Κυριάκη. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου.

 

Με εκτίμηση,


The British Council is the United Kingdom's international organisation for cultural relations and educational opportunities. A registered charity: 209131 (England and Wales) SC037733 (Scotland).
This message is for the use of the intended recipient(s) only and may contain confidential information. If you have received this message in error, please notify the sender and delete it.
The British Council accepts no liability for loss or damage caused by viruses and other malware and you are advised to carry out a virus and malware check on any attachments contained in this message.

Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου της προμήθειας έντυπου και ψηφιακού παιδαγωγικού υλικού

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Σκοπός της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5003740 είναι η αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητας στον εκπαιδευτικό θεσμό του νηπιαγωγείου, η έγκαιρη εξοικείωση με την ελληνική γλώσσα και η προετοιμασία για επιτυχή επίδοση στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Προκειμένου να εμπλουτιστούν οι βιβλιοθήκες των νηπιαγωγείων ο/η Ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια και αποστολή έντυπου και ψηφιακού παιδαγωγικού υλικού (εκπαιδευτικά βιβλία για παιδιά έως 5 ετών) όπως αναλυτικά περιγράφονται στον πίνακα τεχνικής προσφοράς της παρούσας πρόσκλησης.

Τα παραπάνω υλικά θα πρέπει να αποσταλούν στα νηπιαγωγεία που αναφέρονται στο Παράρτημα Β έως και δώδεκα ημέρες από την απόφαση ανάθεσης και ανάρτησης της σχετικής απόφασης ΙΕΠ στο Μητρώο ΚΗΜΔΗΣ (ημερομηνία του voucher ή/και δελτίου αποστολής).

 

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

 

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως το ποσό των δύο χιλιάδων οκτακοσίων τριάντα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (2.830,19€) άνευ ΦΠΑ ήτοι τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (6%)

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: 01.10.2019, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00

 

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  3. ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top